De natte neus die ik de afgelopen maand had werd toch door iets anders veroorzaakt, Gajes. Oftewel, trap toch niet in de post hoc propter hoc kuil.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ollie heb ik wel op Fok! gesignaleerd.
Maar sinds een hondje naar hem vernoemd is, is hij niet meer de oude.![]()
Wat ben je toch een duivelskunstenaar, Do. Félicien Rops is het. Indaad!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Felicien Rops?
Dat bedoel ik, waarde Ollie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk terecht, want het leven is een tranendal, en men loopt maar zo onder een tram, of iets dergelijks, waarde Do.
Gewoon te vinden in mijn profiel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een aantal werken op deze computer staan,
nu moet ik dus alleen je email-adres nog ergens vandaan zien te halen...
Dat is de missionarissenhouding, maar dan ondersteboven.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een raar woord eigenlijk...Onder-Tussen... Hoe stel je je zoiets voor?
Gegroet Ollie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:08 schreef OllieA het volgende:
De natte neus die ik de afgelopen maand had werd toch door iets anders veroorzaakt, Gajes. Oftewel, trap toch niet in de post hoc propter hoc kuil.
Weinig kan me meer opwinden dan een hond naar me vernoemd krijgen. Ik geef het nu maar toe. Ik kom uit de hondekast.
Groeten terug, Erger-nog-dan-gajesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gegroet Ollie.![]()
beren en honden zijn rechtstreekse afstammelingen van hetzelfde oerdier.
Goed dan, als pauzemuziekje een nieuwe opgave, en dit keer weet ik de titel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu heb ik nog steeds geen bier gehaald...
In den beginne was ...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:32 schreef OllieA het volgende:
... waarschijnlijk stammen we allemaal af van een of andere leipe zeebewoner die het hoog in z'n bol had ...
Kunst ten tijde van de Belle Epoque, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:37 schreef OllieA het volgende:
Goed dan, als pauzemuziekje een nieuwe opgave, en dit keer weet ik de titel.
[afbeelding]
Moderators hebben het ook erg moeilijk, en het weghalen van teksten helpt ze natuurlijk om dit tranendal dapper en welgemutst tegemoet te kunnen blijven treden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie, ze halen elders onze teksten weg...
En ik heb bier inmiddels...
Ik kan me nu geen twee betere redenen bedenken om zo vrolijk gestemd te zijn...
Hm, daar weet ik niks van Gajus, van de Belle Epoque. Hint: de naam van de kunstenaar is ooit al eens gevallen in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kunst ten tijde van de Belle Epoque, lijkt mij.
Hoezo: nog net. Je hebt het bier nog maar net gevonden, dus je bent nog zo nuchter als wat, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is wel weer een naakte vrouw, he...
Dat valt me dan gelukkig nog net op...
Bedoel je nu te zeggen dat het je nu! pas opvalt dat ik bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat (zoals functioneel verbeeld door de kunstenaar natuurlijk, mind you!) post in dit topic?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik doe er nu veel langer over om het te vinden, Ollie...
Da's iets anders..
Hij heeft zijn werk gesigneerd met zijn initialen: FR, TR, JR o.i.d.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:56 schreef OllieA het volgende:
Hm, daar weet ik niks van Gajus, van de Belle Epoque. Hint: de naam van de kunstenaar is ooit al eens gevallen in deze topicreeks.
Hm, tja, betrapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik bedoel te zeggen dat het even duurde voordat ik me realiseerde dat ik me al veel eerder had gerealiseerd dat jij bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat post.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:07 schreef OllieA het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat het je nu! pas opvalt dat ik bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat (zoals functioneel verbeeld door de kunstenaar natuurlijk, mind you!) post in dit topic?
En nu verwacht je zeker dat ik je een hint ga geven voor die mevrouw op een hobbelpaard?quote:
Niet zo mopperen op de meisjes die nu mevrouwen zijn geworden, Gajus. Dat heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.![]()
Maar ik vind de schaarse kledij van deze joffer buitengemeen erotiserend. Meer dan de mini-mode van een generatie geleden.
Huh? Zo heet het niet hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
A Love Supreme
Ik mopper niet. Des te meer die mevrouwen die met weemoed terugdenken aan de tijd dat zij konden paraderen in hun adembenemende minirokjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:32 schreef OllieA het volgende:
Niet zo mopperen op de meisjes die nu mevrouwen zijn geworden, Gajus. Dat heeft geen enkele zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |