Behalve cowboys, vind ik staatslieden, bodybuilders en nichten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn god, Gajus, is een enge cowboy nu echt het beste wat je kon vinden aan mannelijk schoon...
Michelangelo had er anders wel kijk op, hoor....De homo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Behalve cowboys, vind ik staatslieden, bodybuilders en nichten.
Daar maak ik Troel niet blij mee, vrees ik.![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[sub]Ik had hem zelf geplaatst zie ik nu![]()
Iemand (AR?) kwam met de suggestie van Clint Eastwood.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's Clint! Toch?
Met rode haren???quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef Troel het volgende:
Doe maar gewoon weer vrouwen ok?
Ja, zal morgen wel eens kijken/luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk heb je helemaal geen LP nodig, AR...
Ik zit nu toch al weer een geruime tijd met enorm veel plezier te luisteren vanaf die site...
AR heeft vast nog wel een gaatje...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:31 schreef Troel het volgende:
Een erotisch schilderij met een man erop. Nu nog een model vinden
... ik geloof niet dat ik daarvoor in aanmerking kom..quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
AR heeft vast nog wel een gaatje...
Kruisje weggewerkt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kruisje, Gajus...
Hmm, ik weet niet of de fantasie van Troel hiervoor wel toereikend is....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het hoeft toch ook geen realistisch schilderij te worden, AR.
(. )
Ja zeg, jij gaat altijd slapen als het gezellig is...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of de fantasie van Troel hiervoor wel toereikend is....
Maaruh, ik wou eigenlijk eens gaan slapen mensen
AR verwerkt tot Art Brut.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het hoeft toch ook geen realistisch schilderij te worden, AR.
(. )
Jij begint altijd gezellig te doen als ik weg gaquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja zeg, jij gaat altijd slapen als het gezellig is...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij begint altijd gezellig te doen als ik weg ga
Laat dat jongetje zich aanmelden bij Fok! R&P.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:41 schreef Troel het volgende:
Ik ben even een verdrietig jongetje aan het troosten
AR, welterusten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, weltrusten iedereen, slaap zacht!
Oh, u gaat er dus ook vandoor...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:48 schreef Gajus het volgende:
[..]
AR, welterusten.![]()
Luitjes, alvast een prettig weekend en tot maandag.![]()
Uiteraard, maar ik heb mijn twijfels over de lichtcondities.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
En neem je camera mee!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is die verdomdeOllie
eigenlijk gebleven?
Ik heb een aantal werken op deze computer staan,quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb mijn twijfels over de lichtcondities.
Zorg jij eens voor een werkende camera ... kan ik eindelijk kennismaken met jouw creaties.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet trouwens niet hoe deze prent heet.![]()
Nee, ik ben veel minder online. Maar ik lees BDT altijd wel weer door. En nu was ik net begonnen met bijlezen en kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]!
Jij bent al die tijd gewoon aanwezig geweest, he...
Donderse Bliksem!.
Dat is natuurlijk terecht, want het leven is een tranendal, en men loopt maar zo onder een tram, of iets dergelijks, waarde Do.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik me maar zorgen maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |