Truste Ollie. Geef Doddeltje eens een zwarte jurk (dat slankt wel af).quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef OllieA het volgende:
Wel-te-rus-ten allemaal.En maak er wat van, morgen Do2.
Ik ga mijn best doen, Ollie.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef OllieA het volgende:
Wel-te-rus-ten allemaal.En maak er wat van, morgen Do2.
Oei!quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Truste Ollie. Geef Doedeltje eens een zwarte jurk (dat slankt wel af).![]()
Geen andere bedoeling dan een reactie op die andere - niet afslankende - jurk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:45 schreef OllieA het volgende:
Oei!
Is dit humor? Heb je er bedoelingen mee?
Do2, slaap lekker, des te meer kun je morgen genieten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 03:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Wel-te-rusten.
Ik denk dat het een 'bewuste' fout is Gajus....quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik zie enkel half- tot geheel geopende deuren, onder hoeken variërend van 30° tot 80°. Alléén de deur die zij vasthoudt kan ik niet positioneren wegens het ontbreken van een deurframe. Op grond van mijn stereometrisch inzicht had ik wel een deurframe verwacht. Is dit een bewust gemaakte fout of is dit te wijten aan een gebrek aan ruimtelijk inzicht (een euvel waar de meeste vrouwen aan lijden).
Voor jou (te) vroeg, voor de rest (te) laat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of lul ik nu wazig??? Tis ook nog vroeg..
Je bedoelt een beetje nagenieten, onder het genot van zo´n goudgele rakker met witte kraag.quote:Op zondag 7 november 2004 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben tot niet veel meer in staat dan wat ik nu doe, Gajus.
Ja, ja ... ter correctie van jouw karikatuur:quote:Op zondag 7 november 2004 03:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee, Gajus.
Fotograferen is op knopjes drukken.
Schilderen is worstelen om boven te komen.
Een foto is op z'n best een mooie zin.
Een schilderij op z'n minst een mislukt gedicht.
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 november 2004 04:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga naar bed.
Ben Fok inmiddels ook wel beu.
Welterusten, Gajus.
quote:Op zondag 7 november 2004 03:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2004 10:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik heb 'm
Dorothea Tanning- birthday
quote:Op zondag 7 november 2004 03:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat Do2 bedoelt dat zo'n foto als jij hier nu als voorbeeld neemt alleen een vastlegging is van iets wat er al was...quote:Op zondag 7 november 2004 16:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Achter deze foto stak slechts één zin "waar zijn wij in godsnaam mee bezig?".
Door deze foto was de publieke opinie over de Amerikaanse aanwezigheid in Vietnam onomkeerbaar omgeslagen en Nixon c.s. restte slechts een smadelijke aftocht.
Welk schilderij heeft een dergelijke impact kunnen bewerkstelligen? hooguit Picasso´s Guernica
He Do2quote:Op zondag 7 november 2004 19:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat foto's geen geweldige impact op mensen kunnen hebben, Gajus?
Een foto overtuigd wel degelijk. Je moet wel blind zijn om zo'n alles omvattend beeld niet te begrijpen.
Als ik mensen er van wil overtuigen dat oorlog gruwelijk is,
dan zou ik ook voor de foto of camera kiezen.
Die foto is een ( imposante ) momentopname van de oorlog.
Niet mijn oorlog.
Ik heb er dit weekend al 2 verjaardags feestjes opzitten....quote:Op zondag 7 november 2004 19:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, het was te doen.
Weggevertje: dit is van Amadeo Modigliani.quote:Op zondag 7 november 2004 19:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb er dit weekend al 2 verjaardags feestjes opzitten....![]()
Naja, heb sowieso al geen geweldig weekend..,
maar een vrouw met rood haar kan een hoop goed maken!!
[afbeelding]
kadootje van mij voor jouquote:Op zondag 7 november 2004 19:31 schreef Callas het volgende:
[..]
Wegevertje: dit is van Amadeo Modigliani.
Ik had niet anders verwacht!!quote:Op zondag 7 november 2004 19:36 schreef Callas het volgende:
Ps. het origineel hangt natuurlijk tussen de Picasso en de overgrootmoeder van Ryan..
Het is vandaag wel cadeautjesdag op Fok!quote:Op zondag 7 november 2004 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
kadootje van mij voor jou
Nu de titel nog ff Callas.., dan ga ik ondertussen verder typen aan je email
Cadeautjesdag???? Waar kan ik die dan nog meer vinden???quote:Op zondag 7 november 2004 19:38 schreef Callas het volgende:
[..]
Het is vandaag wel cadeautjesdag op Fok!.
Young Redhead in an Evening Dress.
Okay.. De volgende....
Kijk, die kleine dingetjes weet alleenquote:Op zondag 7 november 2004 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Amadeo heette stiekem Amedeo, trouwens.
Achja, ik ken er helemaal niks van eigenlijk. Ik kwam dit toevallig tegenquote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
VInd het merendeel van z'n werk overigens bijzonder lelijk,
maar goed, da's weer een ander verhaal.
Dan aan jou de eer.quote:Op zondag 7 november 2004 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Amadeo heette stiekem Amedeo, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |