Terzijde schuiven...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat gaan we nu met de opgave van Ollie doen Do2???
Ik weet hem niet hoor..
Ik heb wel een vermoeden, hoor..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je raad nooit waar ik nu naar luister Do2
Het is iets met groene mouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, hoor..
Nee, dat niet eigenlijk. Maar ik zal een hint geven;quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een hint?
Ik ken de beste man ook niet hoor, maar ik kwam zijn naam tegen in een boek over Warhol, bij het nawoord (Denk eigenlijk niet dat ze elkaar ontmoet hebben).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een Duitser?
Nou ben ik helemaal de draad kwijt...
Vrees niet, AR. Ik ben over een klein uurtje ook weg...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn we vandaag alleen Do2??
Ga je carnaval vieren?????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vrees niet, AR. Ik ben over een klein uurtje ook weg...
Weet je toevallig wel wat er te zien is?? Want van de website wordt ik niet zo veel wijzer...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken het, maar ik ben er niet echt bekend mee...
Oke, dan ga ik het je na volgende week donderdag vertellenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, AR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |