Laat dat alsjeblieft een grapje zijn...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Mijn moeder heeft van dit schilderij een puzzel, die was nog knap lastig te maken zeg ik jullie
Het lijkt op een close up van de pas aangelegde A50 tussen Oss en Eindhoven...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Een makkie voor Troel dan:
[afbeelding]
Mijn moeder heeft van dit schilderij een puzzel, die was nog knap lastig te maken zeg ik jullie
Dat is dus een van die twee uit het vorige topic... Rothko of die anderquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Een makkie voor Troel dan:
[afbeelding]
Je ziet het verkeerd...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar een afbeelding van Do2's koalabeertje...
PS
Volgens mij is het gewoon een persoon, die een ander persoon liggend op zijn/haar schoot heeft hoor.., maargoed. Als jullie er een dierentuin in zien...
Ooit aangeschaft toen dat nog een noviteit was. Lopen er nou twee opgaven? Ik dacht dat de mieren eter van DO2 een Heijboer was ...? En dan is het waarschijnlijk een kip...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft een grapje zijn...
Een koalabeer is nog daar aan toe, maar een kip zie ik er helemaal niet inquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ooit aangeschaft toen dat nog een noviteit was. Lopen er nou twee opgaven? Ik dacht dat de mieren eter van DO2 een Heijboer was ...? En dan is het waarschijnlijk een kip...
Ik sluit niks uit.., maar Rothko heeft normaal gesproken 2 kleurvlakken, en dan nog gescheiden door een (dun) lijn van een derde kleur, of kleurtint...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is dus een van die twee uit het vorige topic... Rothko of die ander
Ja, maar anders zie ik niet in waarom ik hem zou moeten kennenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.., maar Rothko heeft normaal gesproken 2 kleurvlakken, en dan nog gescheiden door een (dun) lijn van een derde kleur, of kleurtint...
Maar wie weet, Z zal er wel iets zinnigs over kunnen zeggen hoop ik
Omdat jij in 2 personen nog een olifant meent te herkennen denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar anders zie ik niet in waarom ik hem zou moeten kennen
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat jij in 2 personen nog een olifant meent te herkennen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |