Ik zet je er bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef Bjoro het volgende:
ga mijn best doen een beetje op tijd aanwezig te zijn !!!
je zit voor meer dan 1% in mijn hartje hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er voor 99% niet bij.
HOOR JE DAT SCHquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:35 schreef Bjoro het volgende:
je zit voor meer dan 1% in mijn hartje hoor![]()
Ik beloof dat als ik langskom, ik de leeftijd van puber ben ontstegen, mijn best doe zo min mogelijk dronken te worden en niet te roken !!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
ik neem aan dat zelfs een dronken puber wel doorheeft dat ik het niet op prijs stel als ie naast m'n kind zou gaan staan paffen als Glenn dus meekomt.
Je staat erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:55 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me wel eens leuk, zet maar op de lijst.
Hoogstwaarschijnlijk niet, want in principe komen dan al haar collega-mutsen van haar werk hier onze nieuwe woning bekijken.quote:
Erbij gezet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zet mij voorlopig maar op de misschien lijst, maar denk het haast wel.
bij mij precies hetzelfde dus A.U.B. naar de misschien lijst. ik zit dan niet in Tsjechie dat is de week ervoor maar ik moet bij -Vaduz- voetballen dus ik weet niet of we genoeg man hebben dus de mogelijkheid is er zeker maar misschienquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan pas op een laat moment zeggen of ik kan. Het ligt eraan of m'n voetbalelftal me nodig heeft die zaterdag. Zet me maar op de misschien lijst. Jullie horen het als ik meer weet.
tsss als je een beetje doorfietst kun je het redden!!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:47 schreef golfer het volgende:
Voor mij dus een extra goede reden om het huis te ontvluchten en in Utrecht aan het bier te gaan.
Vanuit Gorinchem of H-i-A naar Utrecht maakt geen ene flikker uit, toch?quote:
Tong zegt gewoon altijd dat ie niet komt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:11 schreef DIGGER het volgende:
Methodmich wint alvast de Tong80 award
Je staat erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:23 schreef superjoden het volgende:
mag ik op het misschien lijstje.... schiedam-utrecht is wel wat verder maar ach als er niks in de planning komt lijkt het me wel gezellig
we zullen speciaal voor jou naar rotterdam gaan zekerquote:
Inclusief wasknijpers?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, want in principe komen dan al haar collega-mutsen van haar werk hier onze nieuwe woning bekijken.
Jammer joh.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Doc het volgende:
De 23e? Dan kan ik niet.
Zeeuwen hebben het reizen in het bloed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, kijk naar ons Zeeuwen, zelfs Vlissingen-Den Bosch-Rotterdam-Utrecht hadden we er voor over
Dat had voor mij ook wat in de kosten gescheeltquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zullen speciaal voor jou naar rotterdam gaan zeker![]()
Utrecht ligt mooi centraal voor iedereen, dat jij te lui bent om iets verder te reizen is jou probleem
zeg maar gewoon dat je niet durftquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Overigens is mijn vriendin op de 18e jarig en hebben we op de 25e precies vijf jaar een relatie, grote kans dat we dan op de 23e of de 24e iets leuks gaan doen. Dat ook nog eens. Maar wie weet...
Doe dan iets leuks op de 23e en kom naar Utrecht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Overigens is mijn vriendin op de 18e jarig en hebben we op de 25e precies vijf jaar een relatie, grote kans dat we dan op de 23e of de 24e iets leuks gaan doen. Dat ook nog eens. Maar wie weet...
Leuke kans om je vriendin mee te nemen dan naar de meet, heeft ze ook eens iets leuks te doen i.p.v. alleen met jou te moeten rondhangen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
De Duivel, dat wel, met reizen hebben we niet zo gek veel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben het reizen in het bloed.
dan stel je voor dat je haar de 23e mee winkelen neemt in Utrechtquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
grote kans dat we dan op de 23e of de 24e iets leuks gaan doen.
Altijd tactisch sterk die Capello ehhh Bjoro.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan stel je voor dat je haar de 23e mee winkelen neemt in Utrecht
en zeg je rond een uurtje of 4 zullen we ff een bakkie drinken en dan kom je ons toevallig tegen
ik stel dan ook altijd voor om nog even een lekker bakkie cattenacio te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Altijd tactisch sterk die Capello ehhh Bjoro.
Ik wel.. Ik reis bijna iedere dag welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Duivel, dat wel, met reizen hebben we niet zo gek veel hoor
quote:
25 tegen die tijd zelfs 26quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe oud/jong is eigenlijk iedereen?
niet iedereen is even oud volgens mij !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goh, ik dacht eigenlijk dat iedereen even oud wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet iedereen is even oud volgens mij !
Lijkt me niet zo'n sterk plan. Als ik naar de meet kom, kom ik alleen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan stel je voor dat je haar de 23e mee winkelen neemt in Utrecht
en zeg je rond een uurtje of 4 zullen we ff een bakkie drinken en dan kom je ons toevallig tegen
Helder licht is die gozer euh man tochquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goh, ik dacht eigenlijk dat iedereen even oud was.
Weer een illusie armer.
Nu 23, dan 24quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oil of Olayquote:
Pas nou op met je oorlogswonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:13 schreef Blumchen het volgende:
tralala.. * Blumchen danst erg voorzichtig
Alvast beejte oefenen voor de meetquote:
dat laat k dan wel aan bloemetje overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:22 schreef MaxPower het volgende:
je mag best paaldansen als je daar zin in hebt hoor...
Voor mannen is he best okeequote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
relevante zaak:
k zie dat bloemetje wil gaan dansen, wordt dat gewaardeerd voor alle users of alleen voor de dames?
Een miet zonder bluesch is niet leukquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
23 april wordt erg laschtig denk ik - en een miet zonder sch is als een meet zonder miet
hey goed nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief nieuws dan maar, zet TM67 maar op de lijst der komers
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaarquote:
Om het maar ff niet te hebben over je kuttyffusteringkutvloer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef just me het volgende:
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaar![]()
Aan zo'n rekening ga ik morgen beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaar![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar 15 ben, als je deze post nu 6 weken en 1 dag later had geplaatst, dan had je gelijk.quote:
Dus je komt ook?quote:
quote:
anders maar op schoot hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet mazzel hebben als je uberhaupt mag zitten!!!
quote:
quote:
psssst Bluezz als je een spatie tussen de puntjes en de link laat hoef k alleen maar te klikkenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Psst Rubber...http://forum.fok.nl/topic/665764
Oh en ik probeer mijn mutsendag een dagje op te schuiven
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
In de OP van dit topic staat duidelijk een linkje naar het adres en de route er naar toe.
Worstvingertjequote:Op zondag 20 februari 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:43 schreef pascalheister het volgende:
Je komt maar gewoon met die huismutsen langs bluezz
Komen we naar jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Ik had héél graag willen komen maar ik hoorde vandaag dat ik nu echt niet kan.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bij
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:50 schreef Blumchen het volgende:
Volgende meet in Frankrijk!! bbq enzo![]()
Ja hoor.. plaats zat, ik zit toch op een grote campingquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?
Ik mag zo nie slow chatten van Golfer enzoquote:
Prima hoor. Kan je nog net een paarminuten van een wedstrijd zien en verder gezellig meezuipen met ons.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
23 april.. 2 maandjes nog..
Als ik om 12.00u moet spelen, ben ik om 14.00u klaar.. Ben ik om 16.30u, 17.00u in Utrecht, dat is mooi op tijd toch?
meezuipen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima hoor. Kan je nog net een paarminuten van een wedstrijd zien en verder gezellig meezuipen met ons.
dat kan je zelf veranderenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik sta niet in het lijstje van misschien.
daar moet je ook niet in, je3 moet in het rijtje van zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik sta niet in het lijstje van misschien.
Misschien kom ik zeker jaquote:Op zondag 27 februari 2005 20:20 schreef rubbereend het volgende:
daar moet je ook niet in, je3 moet in het rijtje van zeker
Ja, na al die dreigmeels van je moet ik wel hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
wat zien mijn ogen, Bluezz bij de zekerkomers
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, na al die dreigmeels van je moet ik wel he
Die staat op 50/50quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
ik miSCH iemand !!!
als ik op tijd ben.....kun je er dan wel zijn ?quote:
wel triest trouwens dat je Golfer niet vertrouwt nu Blumchen er een keertje bij isquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom wel als het afgelopen is, dan ben jij er toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik op tijd ben.....kun je er dan wel zijn ?
Die mini-mietjes-meet doen we wel een keertje extraquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik kom wel als het afgelopen is, dan ben jij er toch?
* SCH wil het liefst samen met Bjoro zijn.![]()
Yep, dan mag het over die neuzen gaan en heb je geen last van spreekkoren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef SCH het volgende:
Kunnen we dan eindelijk gewoon een gesprek voeren?
Golfer vertrouw ik wel, maar dat SCHorremorrie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:34 schreef Bjoro het volgende:
wel triest trouwens dat je Golfer niet vertrouwt nu Blumchen er een keertje bij is![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Golfer vertrouw ik wel, maar dat SCHorremorrie niet![]()
![]()
kijk....gezelliquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben ook een misschientje...
Spurs vak neem k aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik een kaartje heb voor Arsenal v sperz
bij voorbaat al kansloosquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik een kaartje heb voor Arsenal v sperz
We zullen vanuit de kroeg, tijdens de meet, even naar je terugzwaaien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
blablabla
Kom jij eindelijk een keer dan, of heb je een grote mond uit het niets?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
oh één ding.
Op een VBL-meet hoort niet gekloot/geneukt te worden, das voor ONZ'ers, kunnen ze dat lijstje weer wat langer maken en er over opscheppen
Bij deze
quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dat ligt er helemaal aan of Heatwave komt of niet
Wellus!!quote:
Je moet niet alles geloven wat dronken mannen in café's in je oor lispelen.quote:
quote:
De Tapas-Mesos-MutsenMiet op de zondag is een feit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Tapas-Mesos-MutsenMiet op de zondag is een feit.
[afbeelding]Ik ben er dus bij, arme jullie[afbeelding]
Volgens mij durft ze niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik Noca op de lijst zie staan en Clauwhee (nog) niet
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ookquote:
Bjorooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
Hangt van het gezelschap af of ie tijdens de laatste 5 minuten komt.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Bjoroooooooooooooooooooowas zo bang dat 'ie alleen de laatste 5 minuten kwam
En het kipje, durft die ook al danquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
dus je kan in het "zekerlijstje"?quote:Op maandag 14 maart 2005 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zal het eens in mijn agenda zetten
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal v sperz is verplaatst dus misschien
daar juich ik stiekum ook voorquote:Op maandag 14 maart 2005 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
juich niet te hard,het wordt waarschijnlijk toch een nee
er worden alleen mensen genaaid !quote:Op maandag 14 maart 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
ah.er gaat dus niet geneukt worden
quote:Komt misschien:
PyTh
BliksemSchigt
-Vaduz-
Dos37
HeatWave
The_BoezelaaR
superjoden
zjroentje
JaWi
appelsientje
MrDoegewoon
SCH
Dylan Dog
Dutch Gooner (heel misschien)
*Belooft*quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Inmiddels wel, ik heb die dag tenniscompetitie, thuis tegen het immer lastige TEZ 3Maar als iemand kan beloven dat het een gave meet gaat worden waar een 20-jarige snotneus als ik ook wat te zoeken heeft, kan ik tegen die tijd voor een vervanger gaan rondkijken, dus zeg het maar ....
Tuurlijk word het gaaf!! Kom maar gewoon...quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als iemand kan beloven dat het een gave meet gaat worden waar een 20-jarige snotneus als ik ook wat te zoeken heeft, kan ik tegen die tijd voor een vervanger gaan rondkijken, dus zeg het maar ....
Whehequote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frappant dat beide dames als eerste reageren![]()
billenkoek?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey, hou es op met die slowchat hier, anders, anders, anders
Zelden zon slowe slowchat gezien andersquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
ja weten deze mensen al iets meer?:
[..]
hij komt waarschijnlijk nietquote:
ssssst t moest t verrassing wordenquote:
Je staat dan ook niet voor niets nog steeds op de 'misschien'-lijst.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog niet meer, pas op het laatste moment weet ik of ik het voetbal wel of niet af kan zeggen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
Ik meld mij definitief af. Moet theatersporten in Groningen.
Fokmeet in Grunn!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om SCH te zien moet je geld toe krijgen
KoetSCHmoesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
zo transparant als de ramen van Tongquote:
Ik zet je bij de 'misschien-lijst.'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef Mindlight het volgende:
Voor mij een misschien. Ik moet even vrij vragen van werk, maar het lijkt me wel leuk om te gaan
weet je zeker dat je dit aandurft ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie, ik stel mijn huis beschikbaar als locatie.
dan zie ik blumchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:32 schreef Blumchen het volgende:nog minder dan 1 maand en dan is het zo ver
quote:
Top!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
23 april zei je hè? Ik vind het spannend genoeg om te komen.. of ik moet een bad hair day hebben.
Dat strip-pokeren kan je ook met Blumsj, JustPoker en * Bluezzquote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
ben nog steeds van plan te komen maar het zal voor mij niet echt laat worden want k wordt om 18.00 weer verwacht op een pokertoernooi.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:is goed, maar omdat ik jou plechtig beloofd heb te komen kom k ook.
De wedstrijden beginnen om 15 uur, dus ong. 14 uur zijn de eersten/we er welquote:Maar maar tot een uur of 5. hoe laat zijn de eerste er trouwens?
Niet alvast oefenen met JM als ik later ben hequote:Op maandag 28 maart 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:zorg ik iig dat k er om 14.00 ben dan heb k nog kwalitatieve drinktijd en k zal twister meenemen
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet alvast oefenen met JM als ik later ben he
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel plezierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sta 2 keer bij de komers?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
2 keer bier betalen
Bluezzquote:
Ik kan niet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Komen er ook mooie vrouwen dan? Voor het eerst dat ik het hoor..
ooowww jij komt niet ?quote:
Dat blijft jammer.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:33 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb dan ongetwijfeld een bad hair day, dus helaas.
waar is de tijd dat hij nog online wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is de tijd dat Speed1971 z'n vriendin mee nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |