hey goed nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief nieuws dan maar, zet TM67 maar op de lijst der komers
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaarquote:
Om het maar ff niet te hebben over je kuttyffusteringkutvloer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef just me het volgende:
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaar![]()
Aan zo'n rekening ga ik morgen beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
lieve schat.. ik krijg straks een tandarts rekening van rond de 1000 euro en dan ben ik nog niet klaar![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar 15 ben, als je deze post nu 6 weken en 1 dag later had geplaatst, dan had je gelijk.quote:
Dus je komt ook?quote:
quote:
anders maar op schoot hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet mazzel hebben als je uberhaupt mag zitten!!!
quote:
quote:
psssst Bluezz als je een spatie tussen de puntjes en de link laat hoef k alleen maar te klikkenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Psst Rubber...http://forum.fok.nl/topic/665764
Oh en ik probeer mijn mutsendag een dagje op te schuiven
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
In de OP van dit topic staat duidelijk een linkje naar het adres en de route er naar toe.
Worstvingertjequote:Op zondag 20 februari 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:43 schreef pascalheister het volgende:
Je komt maar gewoon met die huismutsen langs bluezz
Komen we naar jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Ik had héél graag willen komen maar ik hoorde vandaag dat ik nu echt niet kan.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bij
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:50 schreef Blumchen het volgende:
Volgende meet in Frankrijk!! bbq enzo![]()
Ja hoor.. plaats zat, ik zit toch op een grote campingquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |