Dus je komt ook?quote:
quote:
anders maar op schoot hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet mazzel hebben als je uberhaupt mag zitten!!!
quote:
quote:
psssst Bluezz als je een spatie tussen de puntjes en de link laat hoef k alleen maar te klikkenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Psst Rubber...http://forum.fok.nl/topic/665764
Oh en ik probeer mijn mutsendag een dagje op te schuiven
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
In de OP van dit topic staat duidelijk een linkje naar het adres en de route er naar toe.
Worstvingertjequote:Op zondag 20 februari 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
zoiets als weer Bluezz me al op anttendeerde?
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:43 schreef pascalheister het volgende:
Je komt maar gewoon met die huismutsen langs bluezz
Komen we naar jouquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Ik had héél graag willen komen maar ik hoorde vandaag dat ik nu echt niet kan.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bij
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:50 schreef Blumchen het volgende:
Volgende meet in Frankrijk!! bbq enzo![]()
Ja hoor.. plaats zat, ik zit toch op een grote campingquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogen we dan ookm bij je blijven slapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |