Altijd tactisch sterk die Capello ehhh Bjoro.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan stel je voor dat je haar de 23e mee winkelen neemt in Utrecht
en zeg je rond een uurtje of 4 zullen we ff een bakkie drinken en dan kom je ons toevallig tegen
ik stel dan ook altijd voor om nog even een lekker bakkie cattenacio te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Altijd tactisch sterk die Capello ehhh Bjoro.
Ik wel.. Ik reis bijna iedere dag welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Duivel, dat wel, met reizen hebben we niet zo gek veel hoor
quote:
25 tegen die tijd zelfs 26quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe oud/jong is eigenlijk iedereen?
niet iedereen is even oud volgens mij !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goh, ik dacht eigenlijk dat iedereen even oud wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet iedereen is even oud volgens mij !
Lijkt me niet zo'n sterk plan. Als ik naar de meet kom, kom ik alleen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan stel je voor dat je haar de 23e mee winkelen neemt in Utrecht
en zeg je rond een uurtje of 4 zullen we ff een bakkie drinken en dan kom je ons toevallig tegen
Helder licht is die gozer euh man tochquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goh, ik dacht eigenlijk dat iedereen even oud was.
Weer een illusie armer.
Nu 23, dan 24quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oil of Olayquote:
Pas nou op met je oorlogswonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:13 schreef Blumchen het volgende:
tralala.. * Blumchen danst erg voorzichtig
Alvast beejte oefenen voor de meetquote:
dat laat k dan wel aan bloemetje overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:22 schreef MaxPower het volgende:
je mag best paaldansen als je daar zin in hebt hoor...
Voor mannen is he best okeequote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
relevante zaak:
k zie dat bloemetje wil gaan dansen, wordt dat gewaardeerd voor alle users of alleen voor de dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |