Spurs vak neem k aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik een kaartje heb voor Arsenal v sperz
bij voorbaat al kansloosquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik een kaartje heb voor Arsenal v sperz
We zullen vanuit de kroeg, tijdens de meet, even naar je terugzwaaien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
blablabla
Kom jij eindelijk een keer dan, of heb je een grote mond uit het niets?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
oh één ding.
Op een VBL-meet hoort niet gekloot/geneukt te worden, das voor ONZ'ers, kunnen ze dat lijstje weer wat langer maken en er over opscheppen
Bij deze
quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dat ligt er helemaal aan of Heatwave komt of niet
Wellus!!quote:
Je moet niet alles geloven wat dronken mannen in café's in je oor lispelen.quote:
quote:
De Tapas-Mesos-MutsenMiet op de zondag is een feit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik schuif ze door naar zondag, als het allemaal lukt ben ik er bij
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Tapas-Mesos-MutsenMiet op de zondag is een feit.
[afbeelding]Ik ben er dus bij, arme jullie[afbeelding]
Volgens mij durft ze niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik Noca op de lijst zie staan en Clauwhee (nog) niet
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ookquote:
Bjorooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
Hangt van het gezelschap af of ie tijdens de laatste 5 minuten komt.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Bjoroooooooooooooooooooowas zo bang dat 'ie alleen de laatste 5 minuten kwam
En het kipje, durft die ook al danquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |