quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om SCH te zien moet je geld toe krijgen
KoetSCHmoesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
Ik meld mij definitief af. Moet theatersporten in Groningen.
zo transparant als de ramen van Tongquote:
Ik zet je bij de 'misschien-lijst.'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef Mindlight het volgende:
Voor mij een misschien. Ik moet even vrij vragen van werk, maar het lijkt me wel leuk om te gaan
weet je zeker dat je dit aandurft ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie, ik stel mijn huis beschikbaar als locatie.
dan zie ik blumchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:32 schreef Blumchen het volgende:nog minder dan 1 maand en dan is het zo ver
quote:
Top!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
23 april zei je hè? Ik vind het spannend genoeg om te komen.. of ik moet een bad hair day hebben.
Dat strip-pokeren kan je ook met Blumsj, JustPoker en * Bluezzquote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
ben nog steeds van plan te komen maar het zal voor mij niet echt laat worden want k wordt om 18.00 weer verwacht op een pokertoernooi.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:is goed, maar omdat ik jou plechtig beloofd heb te komen kom k ook.
De wedstrijden beginnen om 15 uur, dus ong. 14 uur zijn de eersten/we er welquote:Maar maar tot een uur of 5. hoe laat zijn de eerste er trouwens?
Niet alvast oefenen met JM als ik later ben hequote:Op maandag 28 maart 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:zorg ik iig dat k er om 14.00 ben dan heb k nog kwalitatieve drinktijd en k zal twister meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |