quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Tapas-Mesos-MutsenMiet op de zondag is een feit.
[afbeelding]Ik ben er dus bij, arme jullie[afbeelding]
Volgens mij durft ze niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik Noca op de lijst zie staan en Clauwhee (nog) niet
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ookquote:
Bjorooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
Hangt van het gezelschap af of ie tijdens de laatste 5 minuten komt.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Bjoroooooooooooooooooooowas zo bang dat 'ie alleen de laatste 5 minuten kwam
En het kipje, durft die ook al danquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Bjoro het volgende:
ik schijt ook peulen, maar ik kom toch ook
dus je kan in het "zekerlijstje"?quote:Op maandag 14 maart 2005 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zal het eens in mijn agenda zetten
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal v sperz is verplaatst dus misschien
daar juich ik stiekum ook voorquote:Op maandag 14 maart 2005 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
juich niet te hard,het wordt waarschijnlijk toch een nee
er worden alleen mensen genaaid !quote:Op maandag 14 maart 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
ah.er gaat dus niet geneukt worden
quote:Komt misschien:
PyTh
BliksemSchigt
-Vaduz-
Dos37
HeatWave
The_BoezelaaR
superjoden
zjroentje
JaWi
appelsientje
MrDoegewoon
SCH
Dylan Dog
Dutch Gooner (heel misschien)
*Belooft*quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Inmiddels wel, ik heb die dag tenniscompetitie, thuis tegen het immer lastige TEZ 3Maar als iemand kan beloven dat het een gave meet gaat worden waar een 20-jarige snotneus als ik ook wat te zoeken heeft, kan ik tegen die tijd voor een vervanger gaan rondkijken, dus zeg het maar ....
Tuurlijk word het gaaf!! Kom maar gewoon...quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als iemand kan beloven dat het een gave meet gaat worden waar een 20-jarige snotneus als ik ook wat te zoeken heeft, kan ik tegen die tijd voor een vervanger gaan rondkijken, dus zeg het maar ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |