abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24956004
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis

nooit van safe sex gehoord?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:36:33 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24956135
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ben jij pedo?
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24956543
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !

Salaam broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ook Incl. tankpas en auto van de zaak
pi_24956607
quote:

[..]

En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
Tja, laten we met de bijbel, de koran of de tora in de hand, de liefde gaan verbieden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24956646
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

en dan kan je geen pedo zijn
kzeg niet dat je het bent maar tis een beetje een raar argument
pi_24956705
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:

Salaam Alaaf broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ook Incl. tankpas en auto van de zaak
Alaaf
  zondag 6 februari 2005 @ 18:51:45 #158
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24957409
Monus ik ben 100% eens met je, maar ik dacht dat AIDS voortkomt uit bestialiteit (weer zo'n on-christelijk trekje). Maar je hebt gelijk dat het juist homo's waren die deze ziekte verspreid hebben over heen Noord-Amerika en Europa.
quote:
Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
En hiermee sla je de spijker op z'n kop. Smaak, daar draait het om. En zoals hetero's hun kledingsmaak aanpassen, moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24957529
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:

moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.

Zwakke onderbouwing. .
pi_24957560
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:14 schreef Monus het volgende:

[..]

Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.

En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam.
Lezen AUB!!!
quote:
"We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated"
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
quote:
Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!

Er is altijd wel een eerste, dat kan zogoed een hetero, homo, bi, junky, bloedtransfusie, hygiene...enzv...enzv geweest zijn.

Het HIV virus treft niet enkel en alleen homo's maar ook hetero's.

[ Bericht 2% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 19:09:01 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24957605
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doet je op postzegels niet op mensen!!!
pi_24957699
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Ga jij maar verder met je 9 daagse noveen kaars spelen.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24957738
quote:

[..]

Niet iedereen laat zich hinderen door achterlijkheid.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:15:30 #164
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24957820
quote:

Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!
lol
  zondag 6 februari 2005 @ 19:16:06 #165
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24957831
quote:
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.

Zwakke onderbouwing. .
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.

Zwakke onderbouwing.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24957961
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef N_I_ het volgende:

De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.

Zwakke onderbouwing.
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.

Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
  zondag 6 februari 2005 @ 19:24:51 #167
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24957989
quote:

Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
pi_24958061
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.

Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden. .
  zondag 6 februari 2005 @ 19:31:56 #169
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958124
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.

Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden. .
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
христианский солдат
pi_24958172
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Hetero's hebben massaal de syfilis, de druiper en de platjes verspreid.

En nu?
pi_24958177
quote:

Lees z'n eerdere post, wanker.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:34:28 #172
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958183
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
quote:
Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
Lees je je maar geil zou ik zeggen.
христианский солдат
  zondag 6 februari 2005 @ 19:35:57 #173
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958207
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lees z'n eerdere post,
Doe ik ook.
quote:
wanker.
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
христианский солдат
pi_24958241
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef N_I_ het volgende:

Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
Ik moet jouw eerste argumentatie nog lezen dat homoseksualiteit immoreel zou zijn.
En dan bedoel ik iets anders dan "het staat in de bijbel".

Daarná kunnen we het eens over bestialiteit en het misbruiken van dieren gaan hebben.
pi_24958284
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:35 schreef N_I_ het volgende:

Doe ik ook.
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
quote:
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
pi_24958322
quote:

[..]

kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
  zondag 6 februari 2005 @ 19:43:01 #177
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958330
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
pi_24958363
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:

[..]

Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen. en hoe kun je nou stellen dat 'de homo's in nederland' het niet interesseerde? hadden ze allemaal aids? heb je met hun allen gesproken?bovendien durfde het gros niet eens uit de kast te komen door mensen met opvatting zoals jij
pi_24958374
quote:

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
pi_24958400
quote:

[..]

pi_24958423
quote:

[..]

Nutteloos!
  zondag 6 februari 2005 @ 19:56:54 #182
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958550
quote:
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...
quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.
христианский солдат
  zondag 6 februari 2005 @ 19:57:20 #183
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958556
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:01:03 #184
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958612
quote:
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
quote:
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
христианский солдат
pi_24958820
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....
pi_24958862
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...

Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
pi_24959024
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!
pi_24959050
quote:

[..]

Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24959060
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
pi_24959115
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
quote:
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
  zondag 6 februari 2005 @ 20:36:10 #191
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959166
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:27 schreef Saleheim het volgende:

[..]

hee, ik zie geen homo!
Spiegeltje thuis???
pi_24959185
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.
pi_24959245
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:

om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
*proest*
wat een paranoia... dan zou je ook aids-hetero's hebben die wraak nemen op homo's
in dat geval verwijt de pot de ketel
pi_24959252
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pokkehontas op 06-02-2005 20:47:05 ]
Kortom, the usual.
pi_24959299
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Monus het volgende:

[..]

Spiegeltje thuis???
Hier wel ja *zwaait*

Die kakkerlak van je knaagt trouwens behoorlijke gaten in je beredeneringen. Denk ik zeg het maar even.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:47:29 #196
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24959311
quote:

[..]

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??
Ik zou deze angst ergens onderin het lijstje zetten van potentiële gevaren in de wereld.

Als er ziektes doorgegeven worden tussen de groep "hetero's" en "homo's", gebeurt dat inderdaad in het wereldje van de onbeschermde sex bijv. met vrouwen getrouwde homo's die aan het scharrelen zijn, al of niet met heteroseksuele prostituees (m) die wat bij verdienen.

Remember Anne Frankplantsoen
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24959334
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.
pi_24959370
Topic opvrolijk met een leuk plaatje

pi_24959376
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:50 schreef Saleheim het volgende:

Woestijnboekenclub.
pi_24959393
First post! (laat ik maar eens van lurking mode naar active mode omslaan)

Ik sta perplex van dit forum, en sommige posters!

Is dit USENET?

Mensen die USENET kennen weten wel waar ik op doel..

Ik vind het jammer dat een discussie over 'aanleg (DNA) voor homoseksualiteit' weer overspoeld wordt door religieuze homohaters, maarja that's online life.

De reden waarom AIDS zich initieel heeft kunnen verspreiden is mogelijkerwijs vaccinatie. Op http://www.avert.org/origins.htm kan je lezen dat er bv. ook allerlei samenzwerings (conspiracy) theorieen zijn. Een zo'n theorie is bv. van deze persoon afkomstig: http://www.whale.to/c/cantwell_alan.html ; deze persoon beweert min of meer dat AIDS door de mens gecreerd is, en dat de testpersonen homo's waren.

Ik denk dat deze theorie, waar ik persoonlijk zeer grote twijfel over heb wel een discussie apart is.

We weten dat de evolutionaire voorganger van HIV een ziekte was die bij apen voorkomt. Ik heb me ooit laten vertellen dat vroegere polio vaccins werden gemaakt via apennieren. Om dit zo 123 even te onderbouwen heb ik gezocht met google op "polio vaccine monkey kidney", waarbij de eerst gevonden link (http://www.chronicillnet.org/online/bensweet.html) dit min of meer onderbouwt:
quote:
Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.

Het idee dat het virus door "een homo is overgedragen naar mens via bestialiteit" zou mooie fantasiepropaganda zijn voor een religieus haatclubje.

Daar komt bij dat het virus in het begin niet bekend was. Ja mensen gingen er aan dood, de vraag in die tijd was waaraan. In die periode van onwetendheid zal vast wel veel verspreiding zijn gebeurd met bloed in het algemeen.

Klopt, in die tijd was er een gayscene in Amerika waarin het virus ook huisgehouden heeft. ... 'losbandige sex van homos' ... hetero's kunnen daar ook wat van, ik ben dan ook van mening dat klagen over losbandigheid van homo's heden ten dage ontzettend hypocriet is; maar goed, het is mischien wel "dankzij" (als je het zo mag stellen) die homo's dat de ziekte uiteindelijk zijn naam gekregen heeft en geidentificeerd is als een nieuwe ziekte, vanwege de viruelentie in deze scene vanwege de wisselende contacten (en mischien wel mede dankzij het besmettingsrisico bij anale sex want dit is zover ik weet nogal hoog). Als dit niet was gebeurd had de ziekte onopgemerkt veel, veel meer slachtoffers kunnen maken en dan hadden we wellicht een groter probleem gehad!

Zorry foor eventuele spelfout.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:01:31 #201
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959428
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:

Ja, die tijd heb ik meegemaakt.
Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet willen weten.
quote:
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:04:16 #202
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959467
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:

Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet willen weten.

Als je over generaliseren wilt gaan hebben kun je het beter over de homos hebben die moslims generaliseren, dat is dagelijkse kost tegenwoordig.
quote:
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:05:10 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24959473
Waar slaat trouwens "Patient O" op? Ik ben wel bekend met de aanduiding "Patient 0", bedoel je dat niet?
pi_24959494
Ja, moet "Patient Zero" zijn
pi_24959515
quote:

[..]

om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Hier een goed voorbeeld waar homohaters voor in staat zijn!

Homohaters steken Belg in brand
http://www.o-radio.be/detail.php?record=654

En dit dankzij imbeciele haatzaaiers zoals jullie, daar zijn jullie onrechtstreeks mede schuldig aan.

Wees er maar trots op!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 21:15:18 ]
pi_24959560
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:54 schreef mineo39-76 het volgende:
Topic opvrolijk met een leuk plaatje

[afbeelding]
LOL!
  zondag 6 februari 2005 @ 21:15:25 #207
94405 Tarak
pi_24959632
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:59 schreef 3.1415926 het volgende:

-verhaal-
Goeie first post!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24959712
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:59 schreef 3.1415926 het volgende:
Subliem!
En dit voor een first post, chapeau daarvoor.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:24:47 #209
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959770
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Waar slaat trouwens "Patient O" op? Ik ben wel bekend met de aanduiding "Patient 0", bedoel je dat niet?
De dokter die met hem werkte noemde hem 'patient O' en staat voor "Out of California", de meenste dokters die ook aan dit project werkte lasen dat als patient zero, dat was dus een vergissing. Hij behoorde tot de eerste groep die AIDS hadden, die ze opgelopen hadden in de bad-huizen, zijn bekentheid heeft hij te danken aan het feit dat hij werkte in een vliegtuig en in alle plaatsen waar hij kwam sex had met vele partners, hij behoorde ook tot diegene die niet mee wilden werken en daardoor vele mensen heeft besmet in vele steden.
pi_24959790
De wil om te besmetten (aka Urban Legend)

Liefde overwint niet alles. Een groepje studentes reisde recent naar een zonnig land voor een pretvakantie. Zonder dat het de bedoeling was, werd een van hen verliefd op een jongeman die ze ter plekke ontmoette. Het was overduidelijk meer dan een vakantieliefde. De liefde was zo intens, ze lagen elkaar zo goed en de sex was onbeschrijfelijk geweldig. Na een week gedrenkt in romantiek besloten ze te verloven. Aan het slot van de vakantie bracht hij haar naar het vliegveld en gaf haar na een laatste innige omhelzing een juwelendoosje: ,,Maak dit pas open als je thuis bent.`` In de vaste overtuiging dat ze een trouwring had ontvangen klemde de studente het doosje in haar hand en reisde zielsgelukkig af naar huis.
Eenmaal aangekomen stortte ze het relaas van haar fantastische ervaring over haar ouders uit. Ze had de man van haar leven ontmoet, dat stond vast. Trots toonde ze de juwelendoos en opende die in het bijzijn van haar familie. Er bleek echter geen trouwring in te zitten maar een sleutelhanger in de vorm van een plastic skelet met een grijnzend doodshoofd. Op het briefje dat aan de ring bevestigd was, stond de tekst: ,,Welcome to the world of AIDS``.

Het angstaanjagende verhaal dat een met het HIV-virus besmet persoon doelbewust zijn ziekte doorgeeft is niet nieuw. Alleen is het in de meeste versies een vrouw die uit is op wraak.

In september 1995 zaaide een priester in het Ierse plaatsje Dungarvan paniek met een donderpreek over een wraaklustige vrouw die doelbewust mannen in zijn parochie besmette met Aids. De vrouw zou uit Londen afkomstig zijn, gedurende acht maanden in het plaatsje gewoond hebben en maar liefst tachtig mannen zouden aan haar dodelijke verleidingen ten prooi zijn gevallen, aldus de priester die ook nog eens een gedetailleerd signalement van haar gaf. De preek werd destijds opgepikt door een plaatselijke krant, belandde vervolgens in de - internationale - nieuwsstromen en zorgde voor grote publieke verontwaardiging. Dunvargan werd gebombardeerd tot `Aids-hoofdstad` van Ierland.

Een half jaar later, op 19 maart, publiceerde The Irish Times een artikel waarin werd geconstateerd dat de vrouw hoogstwaarschijnlijk nooit heeft bestaan en dat er geen sprake was van een Aids-epidemie in het gebied. Wel had een vrouw die voldeed aan het signalement dat de priester had gegeven, nogal wat moeilijkheden ondervonden in de sociale sfeer. De priester had niets anders gedaan dan het verspreiden van een al veel oudere urban legend. Hij had er alleen zelf wat omheen verzonnen om het verhaal `echt` te maken, maar dat is dan ok een noodzakelijke ingredient van urban legends.

Er zijn meer verhalen over soortgelijke `gebeurtenissen` in omloop. Zo is er het verhaal over een prostituee die wilde nachten met mannelijke klanten doorbrengt en ze verlaat terwijl ze slapen. Op de spiegel in de badkamer laat ze haar met lipstick geschreven boodschap achter: Welcome to the world of AIDS. In andere versies gaat het om een vrouw die besmet is geraakt door haar ontrouwe echtgenoot en uit pure wraak op jacht gaat naar andere overspelige mannen om ze
vervolgens in de val te lokken. Ook zij laat de lipstickboodschap achter maar nu als waarschuwing aan de echtgenotes van haar slachtoffers. En in Australie zorgde het - eveneens verzonnen - verhaal over een psychisch gestoorde, rondreizende, vrouw die soortgelijk gedrag vertoonde, voor veel onrust...

De urban legend is inmiddels ook een aantal malen verfilmd, een trefzekere manier om verspreiding van het verzinsel te bevorderen. Zoals de - bekroonde Mexicaanse film Bienvenido uit 1994 over een stel dat hun huwelijksgeluk ten gronde gericht ziet worden door een blonde vamp die hun leven binnendringt en vervolgens met achterlating van de boodschap op de spiegel plots verdwijnt. In de Koreaanse film White Side of the End uit 1996 is de dader wel weer een man en het slachtoffer een succesvolle carrierevrouw.

In Nederland doen soortgelijke verhalen juist de ronde onder prostituees. In de jaren tachtig vertelde een Rotterdamse hoer in het VARA-radio programma De Stand van Zaken over de angst voor klanten die er op uit zijn de ziekte `uit wraak` verder te verspreiden. ,,Als een man duizend gulden biedt voor een wip zonder condoom weet je dat hij besmet is en het door wil geven.``

Sommigen schrijven de origine van het verhaal toe aan Gaetan Dugas, alias Patient Zero, de Canadese steward die het HIV-virus begin jaren tachtig naar het Amerikaanse continent zou hebben overgebracht. Over Dugas, die overigens niets wist van het bestaan van AIDS en zijn ziekte `homo-kanker` noemde, gaat het verhaal dat ook hij doelbewust partners besmette.

Afgezien van het feit of dat verhaal op zich klopt, is de bron zeker veel ouder.

In kringen van liefhebbers van urban legends, de moderne verzinsels die zich als verbale virussen over de planeet verspreiden, staat het fenomeen van de doelbewuste besmetting bekend als `Aids Mary` vernoemd naar het veel oudere - waar gebeurde - verhaal `Typhoid Mary`.

Mary Mallon was een Ierse analfabete kokkin die rond de laatste eeuwwisseling tientallen, zo niet honderden, mensen in de Verenigde Staten besmette met tyfus. In tien jaar tijd werkte ze in zeven huishoudens. Zelf werd ze nooit ziek maar vertrok spoorslags als de eerste ziekteverschijnselen onder haar werkgevers opdoken. In 1905 werd ze opgepakt en veroordeeld tot drie jaar cel na een medische behandeling geweigerd te hebben. Uiteindelijk werd ze vrijgelaten onder de belofte dat ze nooit meer als kok zou werken, maar al snel nam ze een andere naam aan en zette haar `werk` voort, onder meer in de keuken van een ziekenhuis. In 1915 werd ze opnieuw gearresteerd en tot haar dood, 23 jaar later, opgesloten.

Of Typhoid Mary echt de absolute bron is voor de moderne variant Aids Mary staat overigens niet vast. In zijn boek Journal of the Plague beschrijft Daniel Defoe dat soortgelijke verhalen in Londen verteld werden tijdens de uitbraak van de pest in 1665. Met pest besmette personen zouden de `natuurlijke neiging` hebben anderen te willen infecteren. Defoe constateert dat die beweringen onzin zijn.

Tyfus heeft plaats gemaakt voor AIDS en in de stroom van emancipatie wordt de rol van de `slechte vrouw` nu soms vervangen door die van de `slechte man`, doch altijd wordt er een wraakmotief aan toegevoegd. Dat laatst is noodzakelijk voor de moraal die immer hetzelfde blijft: promiscuiteit is levensgevaarlijk. In die zin is het een klassieke urban legend, een modern sprookje dat angst gebruikt om `ongewenst` of risicovol maatschappelijk gedrag te bestrijden. En de angst wordt het beste vergroot door toevoeging van het wraakelement. Het gevaar van de `per ongeluk`-besmetting met een dodelijke ziekte wordt op de een of andere manier reeeler als er opzet in het spel is. Het Kwaad kan kennelijk niet zonder menselijk gezicht...

Bron: Gepubliceerd in het katern Het Vervolg van de Volkskrant, zaterdag 9 augustus 1997
pi_24959942
Interessante site over het begin/ontstaan van HIV/AIDS: http://www.avert.org/his81_86.htm
pi_24960011
kom je aan met goede argumenten.. slepen die geloofsfanaten er AIDS en kinderadoptie bij.. wat is dat voor gezeik? kun je het niet af op dit gebied alleen? wat een zwaktebod in een discussie zeg..
net zoals al die "bewijzen" uit de bijbel, koran, tora etc. dat zijn geen bewijzen en die boeken worden ook niet door wetenschappers onderschreven. dus die mag je wel bij je houden. verder zijn er manesn die vooral vanuit hun eigen standpunten een wereldje scheppen, waarin ze alles wat afwijkt van hun perfectie meteen verachten.

wat AIDS betrefd, als het "een geschenk van god" was.. waarom sterven er dan miljoenen hetero's aan AIDS? dat had god dan toch wel kunnen voorkomen? en geloof je echt dat god zo moordlustig is? geen god van liefde maar een god die miljoenen mensen afslacht? en god heeft de mens toch geschapen volgens jullie ( en de geloofsboeken) dus ook het DNA, dus ook de "aanleg en/ of omstandigheden" waardoor iemand homo "wordt".

wat betrefd het niet voortplanten, als homo's een vrouw be-zwangeren, en haar dan in de steek laten omdat hij niet van haar houd.. is dat wat je wil? nee toch?
dag
  zondag 6 februari 2005 @ 21:45:16 #213
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24960107
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:26 schreef mineo39-76 het volgende:
De wil om te besmetten (aka Urban Legend)

Sommigen schrijven de origine van het verhaal toe aan Gaetan Dugas, alias Patient Zero, de Canadese steward die het HIV-virus begin jaren tachtig naar het Amerikaanse continent zou hebben overgebracht. Over Dugas, die overigens niets wist van het bestaan van AIDS en zijn ziekte `homo-kanker` noemde, gaat het verhaal dat ook hij doelbewust partners besmette.
Het verschil met deze "Urban Legend" story is dat hier een degelijk onderzoek naar is gedaan. En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. Zelf tegenwoordig zijn er veel meer homos met aids besmet dan heteros.
pi_24960118
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:01 schreef Monus het volgende:

[..]

Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet
leg mij geen woorden in de mond
ik weet heel goed dat dat soort lui er zijn, voornamelijk zijn dat de stiekeme getrouwde kerels.. en ja die lui vind ik ook smerig,maar niet omdat ze homo/bi zijn maar omdat ze hun vrouw/ kids besodemieteren.
maar jij generaliseert de boel en das mijn bezwaar, en niet dat ik jou feitjes niet wil weten.

als de woorden gay cancer niet de jouwe zijn waarom gebruik je ze dan klakkeloos?
pi_24960150
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:04 schreef Monus het volgende:

Als je over generaliseren wilt gaan hebben kun je het beter over de homos hebben die moslims generaliseren, dat is dagelijkse kost tegenwoordig.
[..]
weer een generalisatie
voel me niet aangesproken overigens
pi_24960211
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:45 schreef Monus het volgende:

[..]

Het verschil met deze "Urban Legend" story is dat hier een degelijk onderzoek naar is gedaan. En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. Zelf tegenwoordig zijn er veel meer homos met aids besmet dan heteros.
bron?
pi_24960223
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:45 schreef Monus het volgende:

[..]

Heb je wel eens van Afrika gehoord?
quote:
Aids en door HIV veroorzaakte ziektes hebben vorig jaar met twee miljoen doden voor het eerst malaria als belangrijkste doodsoorzaak in Afrika verdrongen. Peter Piot, de eerste man van UNAIDS, zegt dat de epidemie "in veel Afrikaanse landen volstrekt uit de hand is gelopen".
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Aids/1.html
Of zijn ze daar allemaal homoseksueel?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 6 februari 2005 @ 21:51:59 #218
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24960250
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:37 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.
Die ernstige afwijking is in iederval al in jouw DNA gevonden.
pi_24960258
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:40 schreef petre86 het volgende:
kom je aan met goede argumenten.. slepen die geloofsfanaten er AIDS en kinderadoptie bij.. wat is dat voor gezeik? kun je het niet af op dit gebied alleen? wat een zwaktebod in een discussie zeg..
net zoals al die "bewijzen" uit de bijbel, koran, tora etc. dat zijn geen bewijzen en die boeken worden ook niet door wetenschappers onderschreven. dus die mag je wel bij je houden. verder zijn er manesn die vooral vanuit hun eigen standpunten een wereldje scheppen, waarin ze alles wat afwijkt van hun perfectie meteen verachten.

wat AIDS betrefd, als het "een geschenk van god" was.. waarom sterven er dan miljoenen hetero's aan AIDS? dat had god dan toch wel kunnen voorkomen? en geloof je echt dat god zo moordlustig is? geen god van liefde maar een god die miljoenen mensen afslacht? en god heeft de mens toch geschapen volgens jullie ( en de geloofsboeken) dus ook het DNA, dus ook de "aanleg en/ of omstandigheden" waardoor iemand homo "wordt".

wat betrefd het niet voortplanten, als homo's een vrouw be-zwangeren, en haar dan in de steek laten omdat hij niet van haar houd.. is dat wat je wil? nee toch?
Niets aan toe te voegen.
pi_24960336
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef Monus het volgende:
Ach, hij voelt zich aangesproken.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:58:01 #221
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24960365
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef OllieA het volgende:

Heb je wel eens van Afrika gehoord?
Daar heb je gelijk in, en dat wist ik ook wel, ik wilde eigenlijk zeggen:
Zelf tegenwoordig zijn er in nederland veel meer homos met aids besmet dan heteros.
homo 40% hetero 60% of zoiets.
quote:
Of zijn ze daar allemaal homoseksueel?
De problemen die men nu heeft in afrika is inderdaad zorgwekkend.
pi_24960461
Ik heb even iets meer over die zogenaamde eerste AIDS "lijer" gezocht, en opgesomd:

http://www.avert.org/his87_92.htm
quote:
Shilts identified publicly for the first time, as a French-Canadian flight attendant Gaetan Dugas, the person who had been referred to in 1984, in early AIDS studies, as 'Patient Zero'. Shilts claimed that Gaetan Dugas played a key role in the early spread of AIDS in North America, and the story of 'Patient Zero' was widely publicised by the media.37 But there never was a Patient Zero.

"There's no Patient Zero. It's lots and lots people moving around from New York to San Francisco, and the rest of the world. If there ever was an original Patient Zero, it would have been back in the mid-seventies. But there isn't an original Patient Zero." - Andrew Moss -38
noot 37: W. A. Henry III (1987) 'The appalling saga of patient zero', the Time Magazine, October 19 ( http://www.time.com/time/archive/preview/0,10987,965791,00.html ) Voor het arikel moet je helaas abboneren.

'The AIDS Epidemic in San Francisco: the medical response, 1981-1984', Volume II, an oral history conducted 1992, The Bancroft Library, University of California, Berkeley, 1996 is noot 38, en is veel interessanter omdat deze het onbestaan van deze "patient zero" beweert.

De abstract e.d kan je hier vinden: http://texts.cdlib.org/xtf/view?docId=kt2m3n98v1

Via deze pagina kan je makkelijk zoeken (ik heb nog niet het hele document gelezen), maar met zoeken kwam ik dit tegen: (emphasis mine)
quote:
Hughes: Well, maybe this is the time to introduce Gaetan Dugas, patient zero next hit?

Dritz: Well, he wasn't really patient zero. He was the first one from whom we could more or less prove that it was a transmissible disease. Bill Darrow and Dave Auerbach from CDC were doing interviews in California on patients with AIDS. This was when we were still doing our large questionnaire and trying to find out, is AIDS a transmissible disease, or is it some chemical in the environment?

In their interviews, the CDC asked patients, "Well, whom did you have sexual contact with?" And have them name them. This was before confidentiality became a red flag, and justifiably, perhaps. You have to be politically correct here.

Hughes: Which comes hard, doesn't it?

Dritz: No, not really, but I have to be conscious of it.

So they kept asking about contacts from patients they were interviewing. Several in southern California mentioned that one of their contacts, among many, was this handsome Canadian air steward. They didn't get the name. After maybe thirty or forty interviews, they kept hearing something about a Canadian air steward. And then finally, one man they were interviewing pulled out his appointment book. He said, "Yes, there was this Canadian air steward, and he was here just on Thanksgiving--oh, wait a minute, I think I have his name in my book." And he pulled out the name. "Gaetan Dugas, that's his name."

Now, Dave Auerbach and Bill Darrow had heard the name Gaetan Dugas a long time ago from Linda Laubenstein in New York. She was a cancer specialist there and Dugas saw her for a small purple KS lesion then. Doctors will mention patients' names to each other when they won't use the names in public. It was an unusual name, and they both remembered it. Dave and Bill went back and found that the other two who had mentioned the Canadian steward said, "Oh, yes, that's probably his name." After that, by talking to people who had slept with Gaetan Dugas, or who had slept with somebody who had slept with Gaetan Dugas, they were able to put together what they called their cluster study. I think Gaetan had direct sexual contact with about forty out of two hundred and something, and the others had had contact--second and third degree contact--with him.

So he was the first one for whom they were able to say, "Well, this man we know had AIDS. And these people slept with him"--or whatever they did with him--"and they also have AIDS." They were able to put together a connection. This looked now very, very suspiciously like something being transmitted from Gaetan Dugas to others.
Kortom, zover ik het zo snel lees, is de ziekte bij deze patient voor de eeste maal geidentificeerd als het besmettelijk virus, en dankzij de studie was het mogelijk geweest om een netwerk op te zetten van de sexuele contacten van deze patient.

Dat de ziekte voor de eerste keer op _deze manier_ *geidentificeerd* was, compleet met verspeidingsonderzoek etc houdt dus niet in dat dit "de eerste persoon ooit was die met AIDS rondliep".

De ziekte bestond uiteraard daarvoor al veel langer, zoals je met wat research kan uitzoeken. (met name hoe wetenschappers de ziekte verschillend classificeerden in de jaren 70)

Overigens, dat deze Dugas een egoistische smeerlap was, blijkt:
quote:
(....) I said, "We've got proof that you've been infecting these other people. You've got AIDS, you know. We know it's transmissible now, because you're transmitting it." He was the active partner in all this gay business, anal-genital sex. "You've just got to cut it out."

"Don't be silly, I won't cut it out. It's my life. I'll do what I want." I said, "Yes, but you're infecting other people." "I got it. Let them get it." I said, "You've got to cut it out!" "Screw you." He walked out. I never saw him again. It was a pity, because he was apparently an intelligent man, except on this one point. And he was very, very sexually active. He was a presumptive proof that AIDS was something transmissible from an infected person directly to the uninfected person.
Dat mensen denken dat alle homo's zo zijn, ja ach triest hoor.
pi_24960525
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Monus het volgende:

[..]

Zelf tegenwoordig zijn er in nederland veel meer homos met aids besmet dan heteros.
Zeg dat dan.
quote:
De problemen die men nu heeft in afrika is inderdaad zorgwekkend.
En des te schokkender is het om hier te zien dat je AIDS het geschenk van de homo's noemt, dat alleen mogelijk was door hun verderfelijke gedrag. En dat meent te onderbouwen met het gedrag van patiënt O.
Wanneer je niet wenst in te zien dat dat een grove en haatzaaiende generalisatie is, dan ben je niet echt helder in je bovenkamer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 6 februari 2005 @ 22:10:16 #224
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24960602
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:02 schreef 3.1415926 het volgende:
Ik heb even iets meer over die zogenaamde eerste AIDS "lijer" gezocht, en opgesomd:

http://www.avert.org/his87_92.htm
[..]

noot 37: W. A. Henry III (1987) 'The appalling saga of patient zero', the Time Magazine, October 19 ( http://www.time.com/time/archive/preview/0,10987,965791,00.html ) Voor het arikel moet je helaas abboneren.

'The AIDS Epidemic in San Francisco: the medical response, 1981-1984', Volume II, an oral history conducted 1992, The Bancroft Library, University of California, Berkeley, 1996 is noot 38, en is veel interessanter omdat deze het onbestaan van deze "patient zero" beweert.

De abstract e.d kan je hier vinden: http://texts.cdlib.org/xtf/view?docId=kt2m3n98v1

Via deze pagina kan je makkelijk zoeken (ik heb nog niet het hele document gelezen), maar met zoeken kwam ik dit tegen: (emphasis mine)
[..]

Kortom, zover ik het zo snel lees, is de ziekte bij deze patient voor de eeste maal geidentificeerd als het besmettelijk virus, en dankzij de studie was het mogelijk geweest om een netwerk op te zetten van de sexuele contacten van deze patient.

Dat de ziekte voor de eerste keer op _deze manier_ *geidentificeerd* was, compleet met verspeidingsonderzoek etc houdt dus niet in dat dit "de eerste persoon ooit was die met AIDS rondliep".

De ziekte bestond uiteraard daarvoor al veel langer, zoals je met wat research kan uitzoeken. (met name hoe wetenschappers de ziekte verschillend classificeerden in de jaren 70)

Overigens, dat deze Dugas een egoistische smeerlap was, blijkt:
Dat is dus wat ik hier vertelde.
quote:
De dokter die met hem werkte noemde hem 'patient O' en staat voor "Out of California", de meenste dokters die ook aan dit project werkte lazen dat als patient zero, dat was dus een vergissing. Hij behoorde tot de eerste groep die AIDS hadden, die ze opgelopen hadden in de bad-huizen, zijn bekentheid heeft hij te danken aan het feit dat hij werkte in een vliegtuig en in alle plaatsen waar hij kwam sex had met vele partners, hij behoorde ook tot diegene die niet mee wilden werken en daardoor vele mensen heeft besmet in vele steden.
pi_24960697
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Monus het volgende:

[..]

dan formuleer je dat verkeerd. relatief zijn er meer homo's met aids dan hetero's. das heel iets anders dan er zijn meer homo's met aids dan hetero's.
pi_24960780
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef Prego het volgende:

[..]

dan formuleer je dat verkeerd. relatief zijn er meer homo's met aids dan hetero's. das heel iets anders dan er zijn meer homo's met aids dan hetero's.
Als het maar in het voordeel van Monus klinkt.
pi_24960845
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:10 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik hier vertelde.
[..]
Ik reageerde vooral op de gedachte "En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. ". Ik bestrijdt dat.

Dat de eerste nuttige identificaties in de wetenschap bij homoseksuelen gebeurde, implicieert nl. niet dat homo's de eerste mensen waren die AIDS hadden. Sterker nog, dat kan je nooit hard maken aangezien daarvoor de ziekte niet zo geidentificeerd was. Als we gaan kijken naar de mogelijke transitie van dier naar mens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het "enkel homo's" waren.

Vandaar mijn oprakeling van feiten uit de bronnen in kwestie.
  zondag 6 februari 2005 @ 22:28:30 #228
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24960970
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:05 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zeg dat dan.
[..]

En des te schokkender is het om hier te zien dat je AIDS het geschenk van de homo's noemt, dat alleen mogelijk was door hun verderfelijke gedrag. En dat meent te onderbouwen met het gedrag van patiënt O.
Wanneer je niet wenst in te zien dat dat een grove en haatzaaiende generalisatie is, dan ben je niet echt helder in je bovenkamer.
Dat was het gedrag van de meenste bad-huizen bezoekers toen der tijd, veel sex met veel verschillende personen.

Blijkbaar weet je ook niet waar de term "het geschenk" vandaan komt, ook dit is door de homos in het leven geroepen. Met de term 'The Gift' word AIDS bedoelt, die bepaalde homos op vrijwillige basis willen krijgen van mensen die al besmet zijn met AIDS. Hebben ze zelf speciale feestjes voor.

Ik ben blij dat je dat schokkend vind. Maar dat soort schokkende dingen kan je blijkbaar verwachten van homos.
pi_24961071
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:

.

Ik ben blij dat je dat schokkend vind. Maar dat soort schokkende dingen kan je blijkbaar verwachten van homos.
nou inderdaad, alleen maar van homo's ja
want hetero's zijn niet zo dom
  zondag 6 februari 2005 @ 22:36:47 #230
94405 Tarak
pi_24961156
quote:

[..]

Dat was het gedrag van de meenste bad-huizen bezoekers toen der tijd, veel sex met veel verschillende personen.

Blijkbaar weet je ook niet waar de term "het geschenk" vandaan komt, ook dit is door de homos in het leven geroepen. Met de term 'The Gift' word AIDS bedoelt, die bepaalde homos op vrijwillige basis willen krijgen van mensen die al besmet zijn met AIDS. Hebben ze zelf speciale feestjes voor.

Je bedoelt Bareback parties? Het enige wat het bewijst dat er ook onder homo's randdebielen zijn.
Het is op - een onderbewustniveau- een soort hang naar de aandacht die je krijgt als je seropositief zou zijn, dan hoor je "er ook bij" en zelfdestructie, een laag ego hebben (en dat komt imho nogal eens voor onder homo's) en dat er al zoveel mensen zijn in je omgeving die overleden zijn dat het je niets meer kan schelen.

Hoe erg bovenstaande groep ook is, het gaat om een marginale groep. Een deel van deze groep behoort weer tot de groep die ontkent dat HIV, AiDS veroorzaakt. Maar dat is weer een hele andere discussie.
pi_24961177
quote:

[..]

Je moest eens weten hoeveel hetero clubs er wel niet zijn die er dezelfde praktijken op na houden.
Kortom, je bent weer aan het generaliseren.
quote:
Alleen homo's hoor.

Wederom generalisatie ten top!
pi_24961225
quote:

[..]

wat is het nou?
hebben àlle homo's "the gift" bedacht of maar een select groepje?
en mag je dat groepje als representatief nemen voor alle homo's?
dag
pi_24961248
quote:

Ik vind jouw haatzaaiende generalisatie schokkend. Wel een beetje goed lezen hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24961298
quote:

[..]

Beetje Wilders in het kwadraat opmerking.
pi_24961323
pi_24961406
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik vind jouw haatzaaiende generalisatie schokkend. Wel een beetje goed lezen hoor.
wel opletten he, hij generaliseerd alleen als dat um goed uitkomt

andro.. msn fen is er ook
dag
  zondag 6 februari 2005 @ 22:50:47 #238
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24961429
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:22 schreef 3.1415926 het volgende:

[..]

Ik reageerde vooral op de gedachte "En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. ". Ik bestrijdt dat.

Dat de eerste nuttige identificaties in de wetenschap bij homoseksuelen gebeurde, implicieert nl. niet dat homo's de eerste mensen waren die AIDS hadden. Sterker nog, dat kan je nooit hard maken aangezien daarvoor de ziekte niet zo geidentificeerd was. Als we gaan kijken naar de mogelijke transitie van dier naar mens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het "enkel homo's" waren.

Vandaar mijn oprakeling van feiten uit de bronnen in kwestie.
Toen de eerste AIDS patient nederland bereikte wist men ook eerst niet wat het was. Men wist wel dat het een ziekte was wat men nog nooit eerder had gezien, als het eerst op andere plaatsen was voorgekomen dan was het zeker opgevallen en een verslag van gemaakt. Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.
pi_24961467
Hoe wil je dan hard maken dat mensen AIDS hadden voordat AIDS geidentificeerd kon worden? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
pi_24961470
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:50 schreef Monus het volgende:

[..]. Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.
en wat wil dat zeggen?
dag
pi_24961526
quote:

Ik kan het zeker wel hard maken
't Enige harde bij jou is de plaat voor je kop.
Maar doe vooral je best. Ontken maar dat er ook losbandige hetero's rondlopen.
Ontken het bestaan van hoerenbuurten en sleezy motels. Ontken het geneuk bij de jeugd in Spaanse badplaatsen.
Dream on.
pi_24961534
Om mijn one-liner even aan te vullen:
quote:
Mid-1970's-1980 history

We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before.Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated. But what we do know is:

"The dominant feature of this first period was silence, for the human immunodeficiency virus (HIV) was unknown and transmission was not accompanied by signs or symptoms salient enough to be noticed. While rare, sporadic case reports of AIDS and sero-archaeological studies have documented human infections with HIV prior to 1970, available data suggest that the current pandemic started in the mid-to late 1970s. By 1980, HIV had spread to at least five continents (North America, South America, Europe, Africa and Australia). During this period of silence, spread was unchecked by awareness or any preventive action and approximately 100,000- 300,000 persons may have been infected."

- Jonathan Mann -1
Zie de eerste alinea al. Do i need to say more?

De link is: http://www.avert.org/his81_86.htm , die heb je overigens zelf gegeven.
pi_24961587
quote:

[..]

Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.
Mja, het zal weer wat zijn.
pi_24961618
Ik vraag me af hoe hij het wil hard maken dat alleen homo's het in "de begin tijd" hadden aangezien de toppers van het AIDS gebeuren het nog niet eens weten. (zie mijn vorige postje) Ik ben benieuwd. Prove me wrong.
pi_24961640
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

't Enige harde bij jou is de plaat voor je kop.
Maar doe vooral je best. Ontken maar dat er ook losbandige hetero's rondlopen.
Ontken het bestaan van hoerenbuurten en sleezy motels. Ontken het geneuk bij de jeugd in Spaanse badplaatsen.
Dream on.
Dat bedoel ik met 'het praten tegen een kaft'. Dit soort relifascistoide geblaat komt alleen uit hypocrisie voort. Nl. dat homosexualiteit als iets zondigs wordt gezien in de wereld van ooit. Om dat te ondersteunen neemt men individuele gevallen en blaast die op tot het algemene gegevens lijken te worden die zo op alle homo's van toepassing zouden moeten zijn. Alles ter meerdere glorie van het eigen geloof en opzij schoffelend wie daarbij voor de voeten loopt.
pi_24961648
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef 3.1415926 het volgende:
Om mijn one-liner even aan te vullen:
[..]

Zie de eerste alinea al. Do i need to say more?

De link is: http://www.avert.org/his81_86.htm , die heb je overigens zelf gegeven.
Dat heb ik hem al tig malen gezegd, ik denk dat hij niet kan lezen vrees ik.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:05:34 #247
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24961767
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef andromeda1968 het volgende:

Je moest eens weten hoeveel hetero clubs er wel niet zijn die er dezelfde praktijken op na houden.
Kortom, je bent weer aan het generaliseren.
Nog nooit gehoord van een hetero club die feestjes hebben alleen vanwege het feit dat men AIDS wil oplopen.

Je bent een gezonde jongen en op een dag denk je...
ik mis iets in mijn leven...
en opeens weet je het...
AIDS...
Je gaat naar een speciaal feestje waar besmette homos je met plezier 'the gift' willen geven...
Nadat meerdere mannen waarvan je weet dat ze AIDS hebben je zonder condoom in je kont geneukt hebben ga je voldaan naar huis omdat je weet dat je nu waarschijnlijk ook AIDS hebt...
net zoals zijn vrienden...

Hoe ziek kan je zijn.
pi_24961867
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef Monus het volgende:

[..]

Nog nooit gehoord van een hetero club die feestjes hebben alleen vanwege het feit dat men AIDS wil oplopen.

en opeens weet je het...
AIDS...
Je gaat naar een speciaal feestje waar besmette homos je met plezier 'the gift' willen geven...
Nadat meerdere mannen waarvan je weet dat ze AIDS hebben je zonder condoom in je kont geneukt hebben ga je voldaan naar huis omdat je weet dat je nu waarschijnlijk ook AIDS hebt...

Hoe ziek kan je zijn.
dus dat kleine groepje ziekelingen is representatief voor alle homo's?
reageer ook eens op dit:
quote:

[..]

wat is het nou?
hebben àlle homo's "the gift" bedacht of maar een select groepje?
en mag je dat groepje als representatief nemen voor alle homo's?
dag
pi_24961869
quote:

en opeens weet je het...
AIDS...

Hoe ziek kan je zijn.
Weer zo'n urban legend. Spookverhalen gaan erin als zoete koek bij goedgelovigen.
Ja, homo's hebben allemaal AIDS en staan in de rij om meneer Modus te verkrachten.
Stop er maar een kurk in, want voor je het weet ben je genaaid, oh simpele ziel.
pi_24961967
quote:

[..]

Maar je weet het wel van de homo's vreemd nietwaar? of moet jij nog uit de kast komen?
quote:
en opeens weet je het...
AIDS...

Hoe ziek kan je zijn.
Ja hoe ziek kan men zijn hé Monus?
pi_24962096
Er zijn zoveel speciale feestjes. Voor de gekste dingen. Voor de smerigste dingen. Extremen zijn overal. Dat weet iedereen toch? Ohnee, wacht...
  zondag 6 februari 2005 @ 23:23:56 #252
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962103
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Weer zo'n urban legend.
Docu op TV. Liep ook een tropic over in SEX.
Vind je het niet leuk om dit soort dingen te horen?
pi_24962159
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:23 schreef Monus het volgende:

[..]

jij vindt het leuker om de rest van wat we zeggen te negeren ofniet? of komt dat je niet goed uit?
dag
pi_24962167
quote:

Ja, van die Jambers-docu's, heerlijk representatief.
Nou, vooruit, laat ik for the sake of argument eens toegeven dat er inderdaad 10 gekken zijn die zoiets leuk vinden, elkaar AIDS geven. Dan nóg is jouw gegeneraliseer van de zotte.
Er zijn bijvoorbeeld méér brave huisvaders die wekelijks hun dochtertjes verkrachten. Ga ik nu roepen dat alle hetero mannen pedofielen zijn? Dacht het niet.
Maargoed, jij hebt de kronkel in je hersenen (zal wel door je DNA komen), en de plaat voor je kop.
Dream on.
pi_24962203
quote:

[..]

En hij blijft maar door drammen, en maar door drammen.....
  zondag 6 februari 2005 @ 23:29:14 #256
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962210
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:58 schreef 3.1415926 het volgende:
Ik vraag me af hoe hij het wil hard maken dat alleen homo's het in "de begin tijd" hadden aangezien de toppers van het AIDS gebeuren het nog niet eens weten. (zie mijn vorige postje) Ik ben benieuwd. Prove me wrong.
In de tijd dat men het wel wist waren het alleen homos.
Je hoeft het niet van me aan te nemen.. Kijk en luister wat de mensen er over hebben te zeggen die er toen der tijd mee te maken hebben gehad.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ijden/bb.20021126.rm
pi_24962265
Over gezond gesproken... laatst was er een of ander figuur die graag OPGEGETEN wilde worden door een kannibaal. De kannibaal in kwestie heette Armin M. en volgens mij heeft dat nieuws in die tijd ook op het fok nieuwsgedeelte gestaan. Dat was een duitser overigens. Er schijnen meer van dat soort figuren daar rond te lopen.

Zijn alle duitsers nu ziek volgens die redenering?

Ik bedoel: ik mis iets in mijn leven. En opeens weet je het: JE WIL OPGEVRETEN WORDEN! Hoe ziek kan je zijn?
  zondag 6 februari 2005 @ 23:34:56 #258
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962327
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:

[..]

jij vindt het leuker om de rest van wat we zeggen te negeren ofniet? of komt dat je niet goed uit?
Wat had hij meer te melden dan...
quote:
Spookverhalen gaan erin als zoete koek bij goedgelovigen.
Ja, homo's hebben allemaal AIDS en staan in de rij om meneer Modus te verkrachten.
Stop er maar een kurk in, want voor je het weet ben je genaaid, oh simpele ziel.
Standard gay talk. Valt verder niks over te vertellen.
pi_24962361
D'r schijnen zelfs hetero's te zijn die snuffmovies maken. Of in vrouwen handelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24962374
Ja, volgens deze bron was de eerste AIDS geinfecteerde in Nederland(!) homoseksueel. Dat kan. Dat zegt echter nog niks over de wereld in zijn algemeenheid.
pi_24962391
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Monus het volgende:

[..]

[..]

en mijn vraag of zo'n klein groepje giftseekers representatief is voor alle homo's vergeet je maar zo te beantwoorden?
dag
pi_24962401
quote:

Iemand zonder enig intellect weet daar inderdaad geen reactie op te geven.
Go buy a brain.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:42:28 #263
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962443
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er zijn bijvoorbeeld méér brave huisvaders die wekelijks hun dochtertjes verkrachten. Ga ik nu roepen dat alle hetero mannen pedofielen zijn? Dacht het niet.
De meenste pedofielen houden van jongentjes...
Die brave huisvaders verkrachten net zo vaak hun zoontjes...
Een pedo heeft niks te maken met homos en heteros...
pi_24962472
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:42 schreef Monus het volgende:

De meenste pedofielen houden van jongentjes...
Bron?
quote:
Die brave huisvaders verkrachten net zo vaak hun zoontjes...
Een pedo heeft niks te maken met homos en heteros...
Om die kindertjes te verwekken, zullen ze toch getrouwd zijn en seks hebben met een vrouw.
De overgrote meerderheid zal dus wel hetero zijn.
Of had je zover nog niet nagedacht?
pi_24962481
quote:

[..]

[..]

Wanneer ga jij eigenlijk de andere users hun ijzersterke argumenten weerleggen.

Of ben jij zo een type die graag rond de pot draaid?

[ Bericht 0% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 23:51:02 ]
  zondag 6 februari 2005 @ 23:52:55 #266
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962620
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Of moet jij nog uit de kast komen?
Het heeft me jaren gekost...
En het was in het begin wel moeilijk...
Wist niet wat mijn ouders er van zou vinden...
Maar nu durf ik er eindelijk er voor uit te komen...
En iedereen mag het nu horen...
Het maakt me niet uit wat men over mij denkt...
Ik ben hetero... en ik ben er trots op.

Moet jij nog uit de kast komen?
Dat is zo'n standard DNA homo vraagje....
pi_24962686
Waarom zou je uberhaupt trots zijn op een geaardheid. Je bent zoals je bent, je kan beter trots zijn op wat je bereikt hebt in het leven, en hoe je met de zaken des levens inclusief je geaardheid bent omgegaan. Toch?
  zondag 6 februari 2005 @ 23:56:18 #268
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962698
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Monus het volgende:

[..]

SCH had een veel leukere versie...
NUECKEN
pi_24962699
quote:

[..]

Dus je was eerst homo en nadien besloot je maar om hetero te worden.
pi_24962713
quote:

[..]

aangezien je reageerd op postjes die alweer 3 kwartier oud zijn, zal ik nog maar een half uur wachten totdat je bij mijn ( 4x gestelde) vraag aanbeland..
dag
  zondag 6 februari 2005 @ 23:58:32 #271
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962740
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Dus je was eerst homo en nadien besloot je maar om hetero te worden.
Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.
pi_24962801
Ik was eerst een embryo en ineens dacht ik: verrek hee, ik besluit maar om een jongetje te worden!
  maandag 7 februari 2005 @ 00:03:43 #273
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24962835
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:

[..]

en mijn vraag of zo'n klein groepje giftseekers representatief is voor alle homo's vergeet je maar zo te beantwoorden?
Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:05:29 #274
94405 Tarak
pi_24962858

Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
pi_24962864
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:

dat men zulke feestje heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
Onderbouw dat eens, oh arme van geest?
pi_24962870
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.
Nog steeds blijkbaar.
pi_24962897
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:

Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
Niet meer blijkbaar.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24963030
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:

Inderdaad, helaas hebt je altijd wel een trol die zulke topic's teniet maken.
pi_24963046
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
hoe weet je dat?
dus ranzige parties van hetero's bestaan niet volgens jou? zieke geesten zijn er alleen maar onder homo's???
dag
  maandag 7 februari 2005 @ 00:16:51 #280
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963047
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens, oh arme van geest?
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
pi_24963074
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:

Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
'k Scheld jou graag uit ja. Omdat je een mannetje met walgelijke denkbeelden bent.
Gelukkig geeft jou dat dan weer de mogelijkheid om totaal niet inhoudelijk op een post in te gaan, en alleen maar te gaan janken over 't feit dat je dom genoemd wordt, en de rest van posts te negeren. Wees er dus maar blij mee. Want wanneer jij zou moeten onderbouwen, dan had je niet in dit topic kunnen posten.

Nogmaals: onderbouw je loze bewering dat alleen homo's zulke feestjes zouden hebben.
pi_24963079
quote:

[..]

Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
pi_24963085
quote:

[..]

als je zulke uitspraken doet als deze, en die over dat er geen enkele hetero club is die ziek met sex bezig is.. dan is het normaal dat je dat onderbouwd.. anders is het alleen maar een hersenspinsel van jou.. met geen enkel achterliggend bewijs of redenatie..
dag
pi_24963107
quote:

[..]

wie scheldt er nu? de pot verwijt de ketel
ik vraag me af hoe jij je zou opstellen als we allemaal aan dezelfde tafel zouden zitten met een biertje erbij en dit gesprek zouden houden
pi_24963252
quote:

[..]

Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.
pi_24963293
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:33 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.
Inderdaad, het is een hoopeloos geval.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:36:08 #287
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963298
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.

Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.

Dat is blijkbaar meer iets voor de homos hier.
pi_24963327
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:

[..]

Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.

http://www.testnet.nl/capture/?cID=1534&sID=17637&
pi_24963334
quote:

[..]

Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee.
nee niet echt, gezien het feit dat ik geen moslim-haat rondstrooi
quote:
ik ook niet
quote:
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
pi_24963350
quote:

[..]

Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ziekenhuizen ook. Bah, ziekenhuizen, weg ermee!
pi_24963358
quote:

Wanneer je klemgeluld bent en je loze beweringen niet kunt onderbouwen, mag je dat ook wel toegeven hoor.

Maar nee, we zijn allemaal valse relnichten, die jou als arm heterootje willen pakken. .
Wat een lamlendige kutsmoes. Zeg dan gewoon dat je niet kunt discussiëren.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:44:41 #292
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963407
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:39 schreef Prego het volgende:

ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
pi_24963457
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:

Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
pi_24963473
quote:

[..]

Jaja, we zijn allemaal fundamentalistische terreurnichten dus; al gayda zeg maar...
pi_24963541
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:

[..]

nee niet bepaald aangezien de nazi's geen gelijk hadden

jij draait om vragen en argumenten van anderen heen, dat is pas toegeven van je ongelijk

anyway, ik heb totaal geen zin meer in jou met je drogredenen en nazigezever
pi_24963542
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
Ho! Nu ga jij overdrijven. Als een moeder nu zelf ab-so-luut tegen homo's is, mag dat? Als een bijna moeder net zwanger is en abortus overweegt, mag dat? Als een moeder (een moeder dus, geen overheid die stelt dat homo's als bevolkingsgroep ongewenst zijn) haar vrucht laat testen en vanwege een genetische aanleg voor homoseksualiteit eerder abortus zou overwegen zou dat nazistisch zijn? Nonsens. Dat eerdere idee dat de werkgever dergelijke praktijken zou mogen uitvoeren is dat misschien maar abortus vanuit de keuzes van de eigenares van de desbetreffende baarmoeder, neen.
pi_24963571
Ik vind de vergelijkingen met het gruwelijkste bewind dat we ooit in west-Europa hebben gekend trouwens minstens net zo onsmakelijk als sommige denkbeelden die hier worden uitgedragen.
pi_24963728
alsof die vergelijking nergens op gebazeerd is...
anyway dat mag je vinden
pi_24963730
dubbel
pi_24963847
Nou dit was dus weer een leerzaam topic moet ik zeggen, en dit dankzij een aantal trollen.
  maandag 7 februari 2005 @ 01:23:48 #301
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24963876
Wat heb je geleerd dan? Dat sommige mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze hun leuter in de verkeerde persoon hangen? Of omdat ze iets geloven dat niet strookt met de ander zijn denkbeelden? Dat we onverdraagzaam zijn en tolerant? Wist ik allemaal al
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')