quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !quote:
Salaam broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Tja, laten we met de bijbel, de koran of de tora in de hand, de liefde gaan verbieden.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
en dan kan je geen pedo zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Alaafquote:Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:
Salaam Alaaf broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookIncl. tankpas en auto van de zaak
En hiermee sla je de spijker op z'n kop.quote:Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Lezen AUB!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.
En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam.
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!quote:"We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated"
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!quote:Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doet je op postzegels niet op mensen!!!
Ga jij maar verder met je 9 daagse noveen kaars spelen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Niet iedereen laat zich hinderen door achterlijkheid.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.quote:En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.
Zwakke onderbouwing. .
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef N_I_ het volgende:
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.
Zwakke onderbouwing.
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.
Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden..
Hetero's hebben massaal de syfilis, de druiper en de platjes verspreid.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
Lees z'n eerdere post, wanker.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.
Lees je je maar geil zou ik zeggen.quote:Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
Doe ik ook.quote:
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.quote:wanker.
Ik moet jouw eerste argumentatie nog lezen dat homoseksualiteit immoreel zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef N_I_ het volgende:
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.quote:Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Nutteloos!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...quote:Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.quote:Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus?.
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.quote:kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.quote:en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...quote:Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
*proest*quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Hier wel ja *zwaait*quote:
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.quote:Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
Ja, die tijd heb ik meegemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.quote:de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Ja, die tijd heb ik meegemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.quote:de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Hier een goed voorbeeld waar homohaters voor in staat zijn!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
LOL!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:54 schreef mineo39-76 het volgende:
Topic opvrolijk met een leuk plaatje
[afbeelding]
Goeie first post!!quote:
En dit voor een first post, chapeau daarvoor.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:59 schreef 3.1415926 het volgende:
Subliem!
De dokter die met hem werkte noemde hem 'patient O' en staat voor "Out of California", de meenste dokters die ook aan dit project werkte lasen dat als patient zero, dat was dus een vergissing. Hij behoorde tot de eerste groep die AIDS hadden, die ze opgelopen hadden in de bad-huizen, zijn bekentheid heeft hij te danken aan het feit dat hij werkte in een vliegtuig en in alle plaatsen waar hij kwam sex had met vele partners, hij behoorde ook tot diegene die niet mee wilden werken en daardoor vele mensen heeft besmet in vele steden.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Waar slaat trouwens "Patient O" op? Ik ben wel bekend met de aanduiding "Patient 0", bedoel je dat niet?
Het verschil met deze "Urban Legend" story is dat hier een degelijk onderzoek naar is gedaan. En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. Zelf tegenwoordig zijn er veel meer homos met aids besmet dan heteros.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:26 schreef mineo39-76 het volgende:
De wil om te besmetten (aka Urban Legend)
Sommigen schrijven de origine van het verhaal toe aan Gaetan Dugas, alias Patient Zero, de Canadese steward die het HIV-virus begin jaren tachtig naar het Amerikaanse continent zou hebben overgebracht. Over Dugas, die overigens niets wist van het bestaan van AIDS en zijn ziekte `homo-kanker` noemde, gaat het verhaal dat ook hij doelbewust partners besmette.
leg mij geen woorden in de mondquote:Op zondag 6 februari 2005 21:01 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik meegemaakt.
Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet
weer een generalisatiequote:Op zondag 6 februari 2005 21:04 schreef Monus het volgende:
Als je over generaliseren wilt gaan hebben kun je het beter over de homos hebben die moslims generaliseren, dat is dagelijkse kost tegenwoordig.
[..]
bron?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Het verschil met deze "Urban Legend" story is dat hier een degelijk onderzoek naar is gedaan. En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. Zelf tegenwoordig zijn er veel meer homos met aids besmet dan heteros.
Heb je wel eens van Afrika gehoord?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Het verschil met deze "Urban Legend" story is dat hier een degelijk onderzoek naar is gedaan. En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. Zelf tegenwoordig zijn er veel meer homos met aids besmet dan heteros.
Of zijn ze daar allemaal homoseksueel?quote:Aids en door HIV veroorzaakte ziektes hebben vorig jaar met twee miljoen doden voor het eerst malaria als belangrijkste doodsoorzaak in Afrika verdrongen. Peter Piot, de eerste man van UNAIDS, zegt dat de epidemie "in veel Afrikaanse landen volstrekt uit de hand is gelopen".
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Aids/1.html
Die ernstige afwijking is in iederval al in jouw DNA gevonden.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:37 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:40 schreef petre86 het volgende:
kom je aan met goede argumenten.. slepen die geloofsfanaten er AIDS en kinderadoptie bij.. wat is dat voor gezeik? kun je het niet af op dit gebied alleen? wat een zwaktebod in een discussie zeg..
net zoals al die "bewijzen" uit de bijbel, koran, tora etc. dat zijn geen bewijzen en die boeken worden ook niet door wetenschappers onderschreven. dus die mag je wel bij je houden. verder zijn er manesn die vooral vanuit hun eigen standpunten een wereldje scheppen, waarin ze alles wat afwijkt van hun perfectie meteen verachten.
wat AIDS betrefd, als het "een geschenk van god" was.. waarom sterven er dan miljoenen hetero's aan AIDS? dat had god dan toch wel kunnen voorkomen? en geloof je echt dat god zo moordlustig is? geen god van liefde maar een god die miljoenen mensen afslacht? en god heeft de mens toch geschapen volgens jullie ( en de geloofsboeken) dus ook het DNA, dus ook de "aanleg en/ of omstandigheden" waardoor iemand homo "wordt".
wat betrefd het niet voortplanten, als homo's een vrouw be-zwangeren, en haar dan in de steek laten omdat hij niet van haar houd.. is dat wat je wil? nee toch?
Ach, hij voelt zich aangesproken.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef Monus het volgende:
Daar heb je gelijk in, en dat wist ik ook wel, ik wilde eigenlijk zeggen:quote:
De problemen die men nu heeft in afrika is inderdaad zorgwekkend.quote:Of zijn ze daar allemaal homoseksueel?
noot 37: W. A. Henry III (1987) 'The appalling saga of patient zero', the Time Magazine, October 19 ( http://www.time.com/time/archive/preview/0,10987,965791,00.html ) Voor het arikel moet je helaas abboneren.quote:Shilts identified publicly for the first time, as a French-Canadian flight attendant Gaetan Dugas, the person who had been referred to in 1984, in early AIDS studies, as 'Patient Zero'. Shilts claimed that Gaetan Dugas played a key role in the early spread of AIDS in North America, and the story of 'Patient Zero' was widely publicised by the media.37 But there never was a Patient Zero.
"There's no Patient Zero. It's lots and lots people moving around from New York to San Francisco, and the rest of the world. If there ever was an original Patient Zero, it would have been back in the mid-seventies. But there isn't an original Patient Zero." - Andrew Moss -38
Kortom, zover ik het zo snel lees, is de ziekte bij deze patient voor de eeste maal geidentificeerd als het besmettelijk virus, en dankzij de studie was het mogelijk geweest om een netwerk op te zetten van de sexuele contacten van deze patient.quote:Hughes: Well, maybe this is the time to introduce Gaetan Dugas, patient zero next hit?
Dritz: Well, he wasn't really patient zero. He was the first one from whom we could more or less prove that it was a transmissible disease. Bill Darrow and Dave Auerbach from CDC were doing interviews in California on patients with AIDS. This was when we were still doing our large questionnaire and trying to find out, is AIDS a transmissible disease, or is it some chemical in the environment?
In their interviews, the CDC asked patients, "Well, whom did you have sexual contact with?" And have them name them. This was before confidentiality became a red flag, and justifiably, perhaps. You have to be politically correct here.
Hughes: Which comes hard, doesn't it?
Dritz: No, not really, but I have to be conscious of it.
So they kept asking about contacts from patients they were interviewing. Several in southern California mentioned that one of their contacts, among many, was this handsome Canadian air steward. They didn't get the name. After maybe thirty or forty interviews, they kept hearing something about a Canadian air steward. And then finally, one man they were interviewing pulled out his appointment book. He said, "Yes, there was this Canadian air steward, and he was here just on Thanksgiving--oh, wait a minute, I think I have his name in my book." And he pulled out the name. "Gaetan Dugas, that's his name."
Now, Dave Auerbach and Bill Darrow had heard the name Gaetan Dugas a long time ago from Linda Laubenstein in New York. She was a cancer specialist there and Dugas saw her for a small purple KS lesion then. Doctors will mention patients' names to each other when they won't use the names in public. It was an unusual name, and they both remembered it. Dave and Bill went back and found that the other two who had mentioned the Canadian steward said, "Oh, yes, that's probably his name." After that, by talking to people who had slept with Gaetan Dugas, or who had slept with somebody who had slept with Gaetan Dugas, they were able to put together what they called their cluster study. I think Gaetan had direct sexual contact with about forty out of two hundred and something, and the others had had contact--second and third degree contact--with him.
So he was the first one for whom they were able to say, "Well, this man we know had AIDS. And these people slept with him"--or whatever they did with him--"and they also have AIDS." They were able to put together a connection. This looked now very, very suspiciously like something being transmitted from Gaetan Dugas to others.
Dat mensen denken dat alle homo's zo zijn, ja ach triest hoor.quote:(....) I said, "We've got proof that you've been infecting these other people. You've got AIDS, you know. We know it's transmissible now, because you're transmitting it." He was the active partner in all this gay business, anal-genital sex. "You've just got to cut it out."
"Don't be silly, I won't cut it out. It's my life. I'll do what I want." I said, "Yes, but you're infecting other people." "I got it. Let them get it." I said, "You've got to cut it out!" "Screw you." He walked out. I never saw him again. It was a pity, because he was apparently an intelligent man, except on this one point. And he was very, very sexually active. He was a presumptive proof that AIDS was something transmissible from an infected person directly to the uninfected person.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en dat wist ik ook wel, ik wilde eigenlijk zeggen:
Zelf tegenwoordig zijn er in nederland veel meer homos met aids besmet dan heteros.
homo 40% hetero 60% of zoiets.
En des te schokkender is het om hier te zien dat je AIDS het geschenk van de homo's noemt, dat alleen mogelijk was door hun verderfelijke gedrag. En dat meent te onderbouwen met het gedrag van patiënt O.quote:De problemen die men nu heeft in afrika is inderdaad zorgwekkend.
Dat is dus wat ik hier vertelde.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:02 schreef 3.1415926 het volgende:
Ik heb even iets meer over die zogenaamde eerste AIDS "lijer" gezocht, en opgesomd:
http://www.avert.org/his87_92.htm
[..]
noot 37: W. A. Henry III (1987) 'The appalling saga of patient zero', the Time Magazine, October 19 ( http://www.time.com/time/archive/preview/0,10987,965791,00.html ) Voor het arikel moet je helaas abboneren.
'The AIDS Epidemic in San Francisco: the medical response, 1981-1984', Volume II, an oral history conducted 1992, The Bancroft Library, University of California, Berkeley, 1996 is noot 38, en is veel interessanter omdat deze het onbestaan van deze "patient zero" beweert.
De abstract e.d kan je hier vinden: http://texts.cdlib.org/xtf/view?docId=kt2m3n98v1
Via deze pagina kan je makkelijk zoeken (ik heb nog niet het hele document gelezen), maar met zoeken kwam ik dit tegen: (emphasis mine)
[..]
Kortom, zover ik het zo snel lees, is de ziekte bij deze patient voor de eeste maal geidentificeerd als het besmettelijk virus, en dankzij de studie was het mogelijk geweest om een netwerk op te zetten van de sexuele contacten van deze patient.
Dat de ziekte voor de eerste keer op _deze manier_ *geidentificeerd* was, compleet met verspeidingsonderzoek etc houdt dus niet in dat dit "de eerste persoon ooit was die met AIDS rondliep".
De ziekte bestond uiteraard daarvoor al veel langer, zoals je met wat research kan uitzoeken. (met name hoe wetenschappers de ziekte verschillend classificeerden in de jaren 70)
Overigens, dat deze Dugas een egoistische smeerlap was, blijkt:
quote:De dokter die met hem werkte noemde hem 'patient O' en staat voor "Out of California", de meenste dokters die ook aan dit project werkte lazen dat als patient zero, dat was dus een vergissing. Hij behoorde tot de eerste groep die AIDS hadden, die ze opgelopen hadden in de bad-huizen, zijn bekentheid heeft hij te danken aan het feit dat hij werkte in een vliegtuig en in alle plaatsen waar hij kwam sex had met vele partners, hij behoorde ook tot diegene die niet mee wilden werken en daardoor vele mensen heeft besmet in vele steden.
dan formuleer je dat verkeerd. relatief zijn er meer homo's met aids dan hetero's. das heel iets anders dan er zijn meer homo's met aids dan hetero's.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en dat wist ik ook wel, ik wilde eigenlijk zeggen:
Zelf tegenwoordig zijn er in nederland veel meer homos met aids besmet dan heteros.
homo 40% hetero 60% of zoiets.
Als het maar in het voordeel van Monus klinkt.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef Prego het volgende:
[..]
dan formuleer je dat verkeerd. relatief zijn er meer homo's met aids dan hetero's. das heel iets anders dan er zijn meer homo's met aids dan hetero's.
Ik reageerde vooral op de gedachte "En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. ". Ik bestrijdt dat.quote:
Dat was het gedrag van de meenste bad-huizen bezoekers toen der tijd, veel sex met veel verschillende personen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
[..]
En des te schokkender is het om hier te zien dat je AIDS het geschenk van de homo's noemt, dat alleen mogelijk was door hun verderfelijke gedrag. En dat meent te onderbouwen met het gedrag van patiënt O.
Wanneer je niet wenst in te zien dat dat een grove en haatzaaiende generalisatie is, dan ben je niet echt helder in je bovenkamer.
nou inderdaad, alleen maar van homo's jaquote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
.
Ik ben blij dat je dat schokkend vind. Maar dat soort schokkende dingen kan je blijkbaar verwachten van homos.
Je bedoelt Bareback parties? Het enige wat het bewijst dat er ook onder homo's randdebielen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat was het gedrag van de meenste bad-huizen bezoekers toen der tijd, veel sex met veel verschillende personen.
Blijkbaar weet je ook niet waar de term "het geschenk" vandaan komt, ook dit is door de homos in het leven geroepen. Met de term 'The Gift' word AIDS bedoelt, die bepaalde homos op vrijwillige basis willen krijgen van mensen die al besmet zijn met AIDS. Hebben ze zelf speciale feestjes voor.
Ik ben blij dat je dat schokkend vind. Maar dat soort schokkende dingen kan je blijkbaar verwachten van homos.
Je moest eens weten hoeveel hetero clubs er wel niet zijn die er dezelfde praktijken op na houden.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat was het gedrag van de meenste bad-huizen bezoekers toen der tijd, veel sex met veel verschillende personen.
Blijkbaar weet je ook niet waar de term "het geschenk" vandaan komt, ook dit is door de homos in het leven geroepen. Met de term 'The Gift' word AIDS bedoelt, die bepaalde homos op vrijwillige basis willen krijgen van mensen die al besmet zijn met AIDS. Hebben ze zelf speciale feestjes voor.
Alleen homo's hoor.quote:Ik ben blij dat je dat schokkend vind. Maar dat soort schokkende dingen kan je blijkbaar verwachten van homos.
wat is het nou?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik vind jouw haatzaaiende generalisatie schokkend. Wel een beetje goed lezen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
Beetje Wilders in het kwadraat opmerking.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:43 schreef 3.1415926 het volgende:
Klik hier voor iets handigs voor bepaalde mensen, afgezien van het hoofdstel....
wel opletten he, hij generaliseerd alleen als dat um goed uitkomtquote:Op zondag 6 februari 2005 22:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind jouw haatzaaiende generalisatie schokkend. Wel een beetje goed lezen hoor.
Toen de eerste AIDS patient nederland bereikte wist men ook eerst niet wat het was. Men wist wel dat het een ziekte was wat men nog nooit eerder had gezien, als het eerst op andere plaatsen was voorgekomen dan was het zeker opgevallen en een verslag van gemaakt. Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:22 schreef 3.1415926 het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op de gedachte "En het is natuurlijk algemeen bekent dat homos de eerste mensen waren die AIDS hadden. ". Ik bestrijdt dat.
Dat de eerste nuttige identificaties in de wetenschap bij homoseksuelen gebeurde, implicieert nl. niet dat homo's de eerste mensen waren die AIDS hadden. Sterker nog, dat kan je nooit hard maken aangezien daarvoor de ziekte niet zo geidentificeerd was. Als we gaan kijken naar de mogelijke transitie van dier naar mens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het "enkel homo's" waren.
Vandaar mijn oprakeling van feiten uit de bronnen in kwestie.
en wat wil dat zeggen?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:50 schreef Monus het volgende:
[..]. Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.
't Enige harde bij jou is de plaat voor je kop.quote:
Zie de eerste alinea al. Do i need to say more?quote:Mid-1970's-1980 history
We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before.Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated. But what we do know is:
"The dominant feature of this first period was silence, for the human immunodeficiency virus (HIV) was unknown and transmission was not accompanied by signs or symptoms salient enough to be noticed. While rare, sporadic case reports of AIDS and sero-archaeological studies have documented human infections with HIV prior to 1970, available data suggest that the current pandemic started in the mid-to late 1970s. By 1980, HIV had spread to at least five continents (North America, South America, Europe, Africa and Australia). During this period of silence, spread was unchecked by awareness or any preventive action and approximately 100,000- 300,000 persons may have been infected."
- Jonathan Mann -1
Mja, het zal weer wat zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:50 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik kan het zeker wel hard maken dat alleen homos in de begin tijd dat AIDS in de wereld kwam, AIDS hadden.
Dat bedoel ik met 'het praten tegen een kaft'. Dit soort relifascistoide geblaat komt alleen uit hypocrisie voort. Nl. dat homosexualiteit als iets zondigs wordt gezien in de wereld van ooit. Om dat te ondersteunen neemt men individuele gevallen en blaast die op tot het algemene gegevens lijken te worden die zo op alle homo's van toepassing zouden moeten zijn. Alles ter meerdere glorie van het eigen geloof en opzij schoffelend wie daarbij voor de voeten loopt.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Enige harde bij jou is de plaat voor je kop.
Maar doe vooral je best. Ontken maar dat er ook losbandige hetero's rondlopen.
Ontken het bestaan van hoerenbuurten en sleezy motels. Ontken het geneuk bij de jeugd in Spaanse badplaatsen.
Dream on.
Dat heb ik hem al tig malen gezegd, ik denk dat hij niet kan lezen vrees ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef 3.1415926 het volgende:
Om mijn one-liner even aan te vullen:
[..]
Zie de eerste alinea al. Do i need to say more?
De link is: http://www.avert.org/his81_86.htm , die heb je overigens zelf gegeven.
Nog nooit gehoord van een hetero club die feestjes hebben alleen vanwege het feit dat men AIDS wil oplopen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Je moest eens weten hoeveel hetero clubs er wel niet zijn die er dezelfde praktijken op na houden.
Kortom, je bent weer aan het generaliseren.
dus dat kleine groepje ziekelingen is representatief voor alle homo's?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een hetero club die feestjes hebben alleen vanwege het feit dat men AIDS wil oplopen.
Je bent een gezonde jongen en op een dag denk je...
ik mis iets in mijn leven...
en opeens weet je het...
AIDS...
Je gaat naar een speciaal feestje waar besmette homos je met plezier 'the gift' willen geven...
Nadat meerdere mannen waarvan je weet dat ze AIDS hebben je zonder condoom in je kont geneukt hebben ga je voldaan naar huis omdat je weet dat je nu waarschijnlijk ook AIDS hebt...
net zoals zijn vrienden...
Hoe ziek kan je zijn.
wat is het nou?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Weer zo'n urban legend. Spookverhalen gaan erin als zoete koek bij goedgelovigen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef Monus het volgende:
Nog nooit gehoord van een hetero club die feestjes hebben alleen vanwege het feit dat men AIDS wil oplopen.
Je bent een gezonde jongen en op een dag denk je...
en opeens weet je het...
AIDS...
Je gaat naar een speciaal feestje waar besmette homos je met plezier 'the gift' willen geven...
Nadat meerdere mannen waarvan je weet dat ze AIDS hebben je zonder condoom in je kont geneukt hebben ga je voldaan naar huis omdat je weet dat je nu waarschijnlijk ook AIDS hebt...
Hoe ziek kan je zijn.
Maar je weet het wel van de homo's vreemd nietwaar? of moet jij nog uit de kast komen?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja hoe ziek kan men zijn hé Monus?quote:Je bent een gezonde jongen en op een dag denk je...
en opeens weet je het...
AIDS...
Hoe ziek kan je zijn.
Docu op TV. Liep ook een tropic over in SEX.quote:
jij vindt het leuker om de rest van wat we zeggen te negeren ofniet? of komt dat je niet goed uit?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:23 schreef Monus het volgende:
[..]
Docu op TV. Liep ook een tropic over in SEX.
Vind je het niet leuk om dit soort dingen te horen?
Ja, van die Jambers-docu's, heerlijk representatief.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:23 schreef Monus het volgende:
En hij blijft maar door drammen, en maar door drammen.....quote:Op zondag 6 februari 2005 23:23 schreef Monus het volgende:
[..]
In de tijd dat men het wel wist waren het alleen homos.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:58 schreef 3.1415926 het volgende:
Ik vraag me af hoe hij het wil hard maken dat alleen homo's het in "de begin tijd" hadden aangezien de toppers van het AIDS gebeuren het nog niet eens weten. (zie mijn vorige postje) Ik ben benieuwd. Prove me wrong.
Wat had hij meer te melden dan...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij vindt het leuker om de rest van wat we zeggen te negeren ofniet? of komt dat je niet goed uit?
Standard gay talk. Valt verder niks over te vertellen.quote:Spookverhalen gaan erin als zoete koek bij goedgelovigen.
Ja, homo's hebben allemaal AIDS en staan in de rij om meneer Modus te verkrachten.
Stop er maar een kurk in, want voor je het weet ben je genaaid, oh simpele ziel.
en mijn vraag of zo'n klein groepje giftseekers representatief is voor alle homo's vergeet je maar zo te beantwoorden?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat had hij meer te melden dan...
[..]
Standard gay talk. Valt verder niks over te vertellen.
Iemand zonder enig intellect weet daar inderdaad geen reactie op te geven.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Monus het volgende:
De meenste pedofielen houden van jongentjes...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn bijvoorbeeld méér brave huisvaders die wekelijks hun dochtertjes verkrachten. Ga ik nu roepen dat alle hetero mannen pedofielen zijn? Dacht het niet.
Bron?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:42 schreef Monus het volgende:
De meenste pedofielen houden van jongentjes...
Om die kindertjes te verwekken, zullen ze toch getrouwd zijn en seks hebben met een vrouw.quote:Die brave huisvaders verkrachten net zo vaak hun zoontjes...
Een pedo heeft niks te maken met homos en heteros...
Wanneer ga jij eigenlijk de andere users hun ijzersterke argumenten weerleggen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat had hij meer te melden dan...
[..]
Het heeft me jaren gekost...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of moet jij nog uit de kast komen?
SCH had een veel leukere versie...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Het heeft me jaren gekost...
En het was in het begin wel moeilijk...
Wist niet wat mijn ouders er van zou vinden...
Maar nu durf ik er eindelijk er voor uit te komen...
En iedereen mag het nu horen...
Het maakt me niet uit wat men over mij denkt...
Ik ben hetero... en ik ben er trots op.
Moet jij nog uit de kast komen?
Dat is zo'n standard DNA homo vraagje....![]()
Dus je was eerst homo en nadien besloot je maar om hetero te worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Monus het volgende:
[..]
aangezien je reageerd op postjes die alweer 3 kwartier oud zijn, zal ik nog maar een half uur wachten totdat je bij mijn ( 4x gestelde) vraag aanbeland..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Moet jij nog uit de kast komen?
Dat is zo'n standard DNA homo vraagje....![]()
Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dus je was eerst homo en nadien besloot je maar om hetero te worden.
Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
en mijn vraag of zo'n klein groepje giftseekers representatief is voor alle homo's vergeet je maar zo te beantwoorden?
Onderbouw dat eens, oh arme van geest?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:
dat men zulke feestje heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
Nog steeds blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.
Niet meer blijkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:![]()
Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
Inderdaad, helaas hebt je altijd wel een trol die zulke topic's teniet maken.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:![]()
Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
hoe weet je dat?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, oh arme van geest?
'k Scheld jou graag uit ja. Omdat je een mannetje met walgelijke denkbeelden bent.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
als je zulke uitspraken doet als deze, en die over dat er geen enkele hetero club is die ziek met sex bezig is.. dan is het normaal dat je dat onderbouwd.. anders is het alleen maar een hersenspinsel van jou.. met geen enkel achterliggend bewijs of redenatie..quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
wie scheldt er nu? de pot verwijt de ketelquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een hoopeloos geval.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:33 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.![]()
![]()
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
http://www.testnet.nl/capture/?cID=1534&sID=17637"e:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.
Dat is blijkbaar meer iets voor de homos hier.
nee niet echt, gezien het feit dat ik geen moslim-haat rondstrooiquote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee.
ik ook nietquote:Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imoquote:Ik maak geen vergelijking met de nazis.
Ziekenhuizen ook. Bah, ziekenhuizen, weg ermee!quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Wanneer je klemgeluld bent en je loze beweringen niet kunt onderbouwen, mag je dat ook wel toegeven hoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:39 schreef Prego het volgende:
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
Niet per definitie.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
Jaja, we zijn allemaal fundamentalistische terreurnichten dus; al gayda zeg maar...quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.
nee niet bepaald aangezien de nazi's geen gelijk haddenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:
[..]
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
Ho! Nu ga jij overdrijven. Als een moeder nu zelf ab-so-luut tegen homo's is, mag dat? Als een bijna moeder net zwanger is en abortus overweegt, mag dat? Als een moeder (een moeder dus, geen overheid die stelt dat homo's als bevolkingsgroep ongewenst zijn) haar vrucht laat testen en vanwege een genetische aanleg voor homoseksualiteit eerder abortus zou overwegen zou dat nazistisch zijn? Nonsens. Dat eerdere idee dat de werkgever dergelijke praktijken zou mogen uitvoeren is dat misschien maar abortus vanuit de keuzes van de eigenares van de desbetreffende baarmoeder, neen.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |