abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24958322
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
  zondag 6 februari 2005 @ 19:43:01 #177
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958330
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
pi_24958363
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:

[..]

Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen. en hoe kun je nou stellen dat 'de homo's in nederland' het niet interesseerde? hadden ze allemaal aids? heb je met hun allen gesproken?bovendien durfde het gros niet eens uit de kast te komen door mensen met opvatting zoals jij
pi_24958374
quote:

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
pi_24958400
quote:

[..]

Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24958423
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

[..]

Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Nutteloos!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:56:54 #182
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958550
quote:
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...
quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 6 februari 2005 @ 19:57:20 #183
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958556
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:01:03 #184
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958612
quote:
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
quote:
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24958820
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....
pi_24958862
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...

Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
pi_24959024
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!
pi_24959050
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

[..]

Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24959060
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
pi_24959115
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
quote:
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
  zondag 6 februari 2005 @ 20:36:10 #191
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959166
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:27 schreef Saleheim het volgende:

[..]

hee, ik zie geen homo!
Spiegeltje thuis???
pi_24959185
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.
pi_24959245
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:

om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
*proest*
wat een paranoia... dan zou je ook aids-hetero's hebben die wraak nemen op homo's
in dat geval verwijt de pot de ketel
pi_24959252
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pokkehontas op 06-02-2005 20:47:05 ]
Kortom, the usual.
pi_24959299
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Monus het volgende:

[..]

Spiegeltje thuis???
Hier wel ja *zwaait*

Die kakkerlak van je knaagt trouwens behoorlijke gaten in je beredeneringen. Denk ik zeg het maar even.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:47:29 #196
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24959311
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??
Ik zou deze angst ergens onderin het lijstje zetten van potentiële gevaren in de wereld.

Als er ziektes doorgegeven worden tussen de groep "hetero's" en "homo's", gebeurt dat inderdaad in het wereldje van de onbeschermde sex bijv. met vrouwen getrouwde homo's die aan het scharrelen zijn, al of niet met heteroseksuele prostituees (m) die wat bij verdienen.

Remember Anne Frankplantsoen
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24959334
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.
pi_24959370
Topic opvrolijk met een leuk plaatje

pi_24959376
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:50 schreef Saleheim het volgende:

Woestijnboekenclub.
pi_24959393
First post! (laat ik maar eens van lurking mode naar active mode omslaan)

Ik sta perplex van dit forum, en sommige posters!

Is dit USENET?

Mensen die USENET kennen weten wel waar ik op doel..

Ik vind het jammer dat een discussie over 'aanleg (DNA) voor homoseksualiteit' weer overspoeld wordt door religieuze homohaters, maarja that's online life.

De reden waarom AIDS zich initieel heeft kunnen verspreiden is mogelijkerwijs vaccinatie. Op http://www.avert.org/origins.htm kan je lezen dat er bv. ook allerlei samenzwerings (conspiracy) theorieen zijn. Een zo'n theorie is bv. van deze persoon afkomstig: http://www.whale.to/c/cantwell_alan.html ; deze persoon beweert min of meer dat AIDS door de mens gecreerd is, en dat de testpersonen homo's waren.

Ik denk dat deze theorie, waar ik persoonlijk zeer grote twijfel over heb wel een discussie apart is.

We weten dat de evolutionaire voorganger van HIV een ziekte was die bij apen voorkomt. Ik heb me ooit laten vertellen dat vroegere polio vaccins werden gemaakt via apennieren. Om dit zo 123 even te onderbouwen heb ik gezocht met google op "polio vaccine monkey kidney", waarbij de eerst gevonden link (http://www.chronicillnet.org/online/bensweet.html) dit min of meer onderbouwt:
quote:
Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.

Het idee dat het virus door "een homo is overgedragen naar mens via bestialiteit" zou mooie fantasiepropaganda zijn voor een religieus haatclubje.

Daar komt bij dat het virus in het begin niet bekend was. Ja mensen gingen er aan dood, de vraag in die tijd was waaraan. In die periode van onwetendheid zal vast wel veel verspreiding zijn gebeurd met bloed in het algemeen.

Klopt, in die tijd was er een gayscene in Amerika waarin het virus ook huisgehouden heeft. ... 'losbandige sex van homos' ... hetero's kunnen daar ook wat van, ik ben dan ook van mening dat klagen over losbandigheid van homo's heden ten dage ontzettend hypocriet is; maar goed, het is mischien wel "dankzij" (als je het zo mag stellen) die homo's dat de ziekte uiteindelijk zijn naam gekregen heeft en geidentificeerd is als een nieuwe ziekte, vanwege de viruelentie in deze scene vanwege de wisselende contacten (en mischien wel mede dankzij het besmettingsrisico bij anale sex want dit is zover ik weet nogal hoog). Als dit niet was gebeurd had de ziekte onopgemerkt veel, veel meer slachtoffers kunnen maken en dan hadden we wellicht een groter probleem gehad!

Zorry foor eventuele spelfout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')