kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Nutteloos!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...quote:Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.quote:Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus?.
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.quote:kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.quote:en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...quote:Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
*proest*quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Hier wel ja *zwaait*quote:
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.quote:Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |