Ach... Mohammed deed het met kleine meisjes.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !quote:
Salaam broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Tja, laten we met de bijbel, de koran of de tora in de hand, de liefde gaan verbieden.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
en dan kan je geen pedo zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Alaafquote:Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:
Salaam Alaaf broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookIncl. tankpas en auto van de zaak
En hiermee sla je de spijker op z'n kop.quote:Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Lezen AUB!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.
En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam.
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!quote:"We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated"
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!quote:Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doet je op postzegels niet op mensen!!!
Ga jij maar verder met je 9 daagse noveen kaars spelen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Niet iedereen laat zich hinderen door achterlijkheid.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.quote:En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.
Zwakke onderbouwing. .
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef N_I_ het volgende:
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.
Zwakke onderbouwing.
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.
Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden..
Hetero's hebben massaal de syfilis, de druiper en de platjes verspreid.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
Lees z'n eerdere post, wanker.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.
Lees je je maar geil zou ik zeggen.quote:Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
Doe ik ook.quote:
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.quote:wanker.
Ik moet jouw eerste argumentatie nog lezen dat homoseksualiteit immoreel zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef N_I_ het volgende:
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.quote:Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |