abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2005 @ 00:34:23 #126
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_24946427
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef Stali. het volgende:

[..]

En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.
In 5 jaar zijn die dna test een stuk goedkoper. En aangezien ik een werkgever en geen werknemer ben, hoef ik ook geen dna tests af te nemen.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:47:03 #127
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_24946590
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:39 schreef Prego het volgende:

[..]

dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?
denk je dat dat leuk is voor homo's en lesbiennes om dit te horen??
ik zou bijna zeggen: ga je mond spoelen..!!
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.
pi_24946609
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:

[..]

en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.
Het lijkt me sterk dat bedrijven systematisch de illegaliteit van dat idee zullen schenden.
quote:
Toch vind ik het wel vreemd dat je alleen het tweede idee afkeurt. Een ongeboren kind weghalen omdat hij mogelijk een homo word is wel goed in jouw ogen? Niet zo vreemd natuurlijk als je nagaat dat men tegenwoordig al een ongeboren kind weghaalt omdat men geen zin heeft om met een dikke buik op het strand teliggen.
Precies, ik geloof in dat baas-over-eigen-buik geouwehoer. Daarbij geloof ik niet echt in rechten voor een klompje cellen van het fomaat en met het waarnemingsvermogen van een snotje. Er van uitgaande dat mensen (1) abortus mogen plegen en (2) het recht hebben om homoseksualiteit af te keuren vind ik het niet per definitie verwerpelijk om de geboorte van kroost dat toch door de ouder(s) veracht zal worden te voorkomen. Waarbij ik wel zou willen toevoegen dat ik het een kutreden voor abortus vind maar goed, zo zijn er wel meer stomme redenen. Dus het is niet "goed" in mijn ogen maar wat mij betreft niet direct slecht.
quote:
En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
Dit is een volstrekt irrelevante notie. Die DNA monsters die de staat zouden eisen (wat nog maar zeer te bezien valt, het gaat vrij moeilijk worden om mensen te dwingen om lichaamseigen materiaal af te staan) zijn bedoeld voor identificatiedoeleinden. Niet voor persoonseigenschappenanalyses.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24946632
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:47 schreef Monus het volgende:

[..]

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24950440
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
Het is natuurlijk wel erg handig dat er homo dna is gevonden.

Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

Het kan ook zijn voordelen hebben.
Goed idee Als je een kapperszaak wil beginnen kan je tenminste garanderen dat je deugdelijk personeel krijgt
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24950680
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:
En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
Terug naar de nazitijd, maar dan met nieuwe technieken..... Jij bent een walgelijk mens Monus. En als de homo's dan op zijn, op wie ga je je haat vervolgens botvieren?
Kortom, the usual.
pi_24952436
quote:

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
Een walgelijk mannetje ben je.

Heb je die nazi-denkbeelden van je ouders meegekregen, of heb je het helemaal zelf bedacht?

.
pi_24953903
quote:

[..]

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.
en daar ga je de homo's die in de toekomst geboren worden op afrekenen??? weet jij eigenlijk wel wat je zegt? ze kunnen beter het dna gaan zoeken die ervoor zorgt dat de hersenen zo bot worden als die van jou... het geschenk van mensen zoals jij is homohaat en nazi praktijken. en wat is de volgende stap dan voor jou, als homo's en lesbiennes er niet meer zijn? vrouwen met bruin haar omdat ze niet blond zijn? mannen zonder baard omdat ze ander geen vent zijn? je moet je schamen (tenzij je niet beter weet en ook niet meer van je ouders hebt meegekregen..dan nog zou je je moeten schamen trouwens)

[ Bericht 10% gewijzigd door Prego op 06-02-2005 15:30:51 ]
  zondag 6 februari 2005 @ 15:34:48 #134
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_24954062
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:49 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.
http://www.avert.org/his81_86.htm

Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:
http://www.vpro.nl/geschi(...)9536+8106725+9417967

Pas veel later kwam AIDS in Afrika voor.
pi_24954269
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:

De eerste groep mensen die aids hadden waren homos.
En daarom noem je het een "geschenk van homo's".
Je bent een idioot met nazi-denkbeelden, en je mag blij zijn dat pre-nataal het latere IQ nog niet is vast te stellen, of je had er waarschijnlijk niet geweest nu.
pi_24954897
quote:

[..]

De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.

Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:

Check je bronnen:
quote:
Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:

1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.
http://www.avert.org/origins.htm
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_24955110
quote:

[..]

Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?
quote:
We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated.

Debate around the origin of AIDS has sparked considerable interest and controversy since the beginning of the epidemic. However, in trying to identify where AIDS originated, there is a danger that people may try and use the debate to attribute blame for the disease to particular groups of individuals or certain lifestyles.
Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
quote:
So where did HIV come from? Did HIV come from an SIV?
It is now generally accepted that HIV is a descendant of simian (monkey) immunodeficiency virus (SIV). Certain simian immunodeficiency viruses bear a very close resemblance to HIV-1 and HIV-2, the two types of HIV.
For example, HIV-2 corresponds to a simian immunodeficiency virus found in the sooty mangabey monkey (SIVsm), sometimes known as the green monkey, which is indigenous to western Africa.
The more virulent strain of HIV, namely HIV-1, was until very recently more difficult to place. Until 1999 the closest counterpart that had been identified was the simian (monkey) immunodeficiency virus that was known to infect chimpanzees (SIVcpz), but this virus had significant differences between it and HIV

Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 16:53:38 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24955182
voor meer info over homosexualiteit, surf naar:
www.fredthemovie.com
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24955581
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
www.fredthemovie.com
Prachtige/ontroerende documentaire/film! Liefdevol gemaakt.

The Laramie Project (The Matthew Shepard Story) USA 2002 * 95 minutes
Directed by: Moisés Kaufman

Moisés Kaufman and members of New York's Tectonic Theater Project went to Laramie, Wyoming after the murder of Matthew Shepard. This is a film version of the play they wrote based on more than 200 interviews they conducted in Laramie. It follows and in some cases re-enacts the chronology of Shepherd's visit to a local bar, his kidnap and beating, the discovery of him tied to a fence, the vigil at the hospital, his death and funeral, and the trial of his killers. It mixes real news reports with actors portraying friends, family, cops, killers, and other Laramie residents in their own words. It concludes with a Laramie staging of "Angels in America" a year after Shephard's death.

This well-made, unique film took a different approach to Matthew Sheppard's brutal murder in Laramie, Wyoming. Originally, a group of playwrights who wanted to tell the story on stage went to Laramie and interviewed a lot of the residents to hear what they had to say about the murder and what followed. The interviews were recorded on audio-tape -- they weren't making a documentary and didn't have a huge budget.

Eventually, they produced a stage play where actors presented vignettes of real townspeople, giving the audience their words. Matthew Sheppard does not appear in the work, except marginally. His murder is a sort of "given" and the play has to do with the effect it had on the town.

I haven't seen the stage play and I gather the HBO movie version is somewhat different -- we are treated to the same vignettes, a re-enactment of the comments made by a rather large number of people who were affected by the murder -- some who knew Matt Sheppard, some who treated him in the hospital between the assault and his death, and others. In this version, we're also shown the playwrights conducting the interviews and interacting with each other.

It's a remarkably even-handed treatment. Almost everyone is outraged at the murder. There are those who speculate that Matt Sheppard might have borne some responsibility for his fate, because he was gay -- people who think that murder is somehow understandable because just saying "no thank you" is not enough. Of course, there is no evidence that Matt Sheppard ever propositioned or inappropriately touched his murderers and quite a bit of evidence that they "pegged" him as gay and wanted to rob and kill him. Plenty of Laramie residents are shown as decent and caring and heartsick that the crime happened -- some of those are not anti-gay and some are. They agree that no one deserved Matt Sheppard's fate.

I wasn't in the least bothered that a lot of the actors in the production were recognizable to me from previous work. They're actors. In no other movie would such a criticism be leveled and I fail to understand why some have leveled it here. Some of the actors were unknown to me. So what? The question is, did they do a good job? I say they did an excellent job.

Other nay-sayers have questioned just why Matt Sheppard's murder captured so much media attention when other murders were not so celebrated in the press nor captured the public's heart and mind the way this one did.

I think one important factor is this. Matthew Sheppard was executed, after having been brutally beaten. Once the 5'2" man, hardly capable of defending himself against two much larger men, had his skull fractured and was semi-conscious, he was hauled out into the countryside and tied to a rail fence where he was further beaten. There is every aspect of a crucifixion here. Two men who had never done much harm to anyone plotted to take a very small man who had not threatened them in any way -- indeed he could not have threatened them physically -- and brutally execute him for no other reason than he was perceived as gay. Other murderers do what they do for a variety of deplorable reasons. The motive here was, "We hate queers and this one is little enough that we can easily murder him."

It was a despicable crime. Laramie, Wyoming reeled in the aftermath. This film presents the quandary of a town feeling that such a thing was not representative of them but knowing that the two murderers came from among their own children.

Those who feel Laramie was presented in a negative way by this film cannot, I submit, see the forest for the trees. Many of the people in this film are admirable in their reactions, and some are not. In the end, I concluded that Laramie isn't any worse than most places in America and I was even mindful that anti-gay murders have happened here in San Francisco.

That the trials of the two murderers were conducted as they were and resulted in the convictions and sentencing that they did actually reflect very positively on the justice system in the Wyoming county in which Laramie is found.

Cast:
Christina Ricci .... Romaine Patterson
Steve Buscemi .... Doc O'Conner
Laura Linney .... Sherry Johnson
Summer Phoenix .... Jen Malmskog
Peter Fonda .... Doctor Cantway
Joshua Jackson .... Matt Galloway
Dawn E. Anderson .... Herself
Kevin Aviance .... Himself (archive footage)
James Murtaugh .... Reverend Fred Phelps
Bill Clinton .... Himself (speech promoting hate crimes legislation) (archive footage)
Ellen DeGeneres .... Herself (speaking at a memorial service) (archive footage)
Dylan Baker .... Rulon Stacey
Stephen Belber .... Anonymous friend of Aaron McKinney
Tom Bower .... Father Roger Schmit
Clancy Brown .... Rob Debree
Nestor Carbonell .... Moises Kaufman
Kathleen Chalfant .... Anonymous Female Rancher
Jeremy Davies .... Jedadiah Schultz
Clea DuVall .... Amanda Gronich
Michael Emerson .... Reverend
Noah Fleiss .... Shannon
Ben Foster .... Aaron Kreifels
Janeane Garofalo .... Catherine Connolly
Amanda Gronich .... Zackie Salmon
Mercedes Herrero .... Pam Sears
Bill Irwin .... Harry Woods
Terry Kinney .... Dennis Shepard
Regina Krueger .... Allison
Amy Madigan .... Reggie Fluty
Pat Mahoney .... Sgt. Hing
Camryn Manheim .... Rebecca Hillicker
Margo Martindale .... Trish Steger
John McAdams .... Jonas Slonaker
John Nance .... Jury Foreman
Garrett Neergaard .... Russell Henderson
Andy Paris .... Stephen Belber
Greg Pierotti .... John Peacock
Barbara Pitts .... Sherry
Richard Riehle .... Henderson
Judge Kelli Simpkins .... Leigh Fondakowski
Lois Smith .... Lucy Thompson
Frances Sternhagen .... Marge Murray
Grant Varjas .... Greg Pierotti
Mark Webber .... Aaron McKinney
  zondag 6 februari 2005 @ 17:06:35 #140
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_24955639
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Check je bronnen:
[..]

Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:

1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.

http://www.avert.org/origins.htm
Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.

En nederland was daar zeker geen uitzondering in. Ook in nederland bestond de eerste AIDS gevallen uit homos.
pi_24955660
deze bedoel je?

kan ik die doc nog ergens onlijn checken trouwens?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 6 februari 2005 @ 17:09:54 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24955717
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
www.fredthemovie.com
Ben jij homo ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24955765
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef JohnDope het volgende:
deze bedoel je?

kan ik die doc nog ergens onlijn checken trouwens?
Yep, dat was hem.
http://www.matthewshepard.org/
pi_24955785
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:12 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Yep, dat was hem.
http://www.matthewshepard.org/
  zondag 6 februari 2005 @ 17:14:46 #145
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_24955789
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?
[..]

Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
[..]

Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.

En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam. Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
pi_24955804
Of de film ergens online staat weet ik niet, maar via bittorrents is hij vast te vinden...
pi_24955807
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben jij homo ?

ben jij pedo?
pi_24955907
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:06 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.

En nederland was daar zeker geen uitzondering in. Ook in nederland bestond de eerste AIDS gevallen uit homos.
wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen? het is zo zinloos om met een vingertje te gaan wijzen naar een bepaalde groep. de homo's van nu zijn niet verantwoordelijk voor de oorzaak. wil je verspreiding voorkomen zou je (volgens jou manier dan) ook hetero-dna af moet laten sterven omdat ook in die groep een hoop domme mensen zijn die onveilige sex hebben, wel minder als bij homo's maar ja ook niet elke homo heeft onveilige sex net zo min als hetero's..

er was trouwens ook tijd (nog niet eens zo superlang geleden) dat mensen niet eens wisten dat aids bestond...
pi_24955938
quote:

[..]

En dan nog mensen die openlijk de homoīstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
pi_24955971
Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')