Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor zequote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Pokkehontas het volgende:
BSB, de vraag was -voor alle duidelijkheid- of je dus wél respect hebt voor homo's (m/v) die zich wél hebben voortgeplant.
Dat is raar, je had het er namelijk over dat het probleem met homo's (volgens jou) is dat ze zich niet voorplanten. En dat je geen problemen hebt met het homo-zijn an sich, maar wél met de egocentriciteit van het zich niet willen voortplanten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor ze
Ben jij een practiserent homo dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:40 schreef Pokkehontas het volgende:
Nu krabbel je weer terug en gaat het niet meer om het voortplanten maar om het practiserend homo-zijn.
Overtuigende argumentatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:
Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
Dat slaat als een lul op een drumstel!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:
Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.
Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooi vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.
Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
jij wil mensen dwingen zich ongelukkig te volen alleen maar omdat dat in jouw perfecte mens/wereldbeeld past? wat een egoïstische gedachte zeg! laat iedereen zelf bepalen wat hij/zij met zijn gevoelens doet. sommige gevoelens kun je inderdaat beter niet uiten maar liefde tussen volwassen mensen hoef je niet te verbergen, waarom zou je? schaad je er iets of iemand mee? nee! en wat betrefd dat voortplanten, in de natuur komt het ook voor dat de homo paartjes verstoten kinderen accepteren en opvoeden, dat is, lijkt mij, juist een mooie oplossing. als een homostel kinderen goed kan opvoeden, waarom dan niet toestaan????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:
Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.
waarom negeer jij dan niet de drang om iets met een vrouw te doen? jij wil je toch ook voortplanten? of heel plat gezegd: jij wil toch ook van bil? jij wil toch ook een levenspartner die je kan vertrouwen, die voor je zorgt en hij/zij voor jou?? die je liefde geeft en waar jij je liefde beantwoord ziet?quote:Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.
is een mening.. waarom moet iedereen homoparen onwenselijk vinden? dat mag je toch zelf bepalen? nou dan!quote:
Soms wel ja. Maar meestal doe ik iets anders, boodschappen, of de afwas ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben jij een practiserent homo dan ?
Sjonge wat een vergelijking. Moet je wel consequent zijn en voor de rest van je leven geen vrouw meer aanraken. Kijken hoe lang je dit vol kan houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:
Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.
Dit kan ik dan nog wel waarderen vanuit het religieuze perspectief dat homoseksualiteit amoreel en onzedig is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Een medicijn tegen DNA..."quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:
Dus er kan nu een medicijn tegen gevonden worden?
Jemig, wat zijn sommige moslims toch dom zeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:
Dus er kan nu een medicijn tegen gevonden worden?
Liefhebben en/of respecteren is niet hetzelfde als een passieve houding aannemen. Als je dat wel denkt, moet je het eens uitproberen. Dan zie je het vanzelf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:08 schreef N_I_ het volgende:Er staat bid voor ze. Als je zo'n passieve houding zou aannemen als sommige christenen preken, dan zou de maatschappij in no-time vervallen of het land zou overgenomen door een ander land. Toevallig zijn die Christenen ook nog linksgezind...
![]()
Soms is hard ingrijpen nodig om orde te herstellen.
dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
Het is natuurlijk wel erg handig dat er homo dna is gevonden.
Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
Het kan ook zijn voordelen hebben.
Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
thnx for covering up!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:05 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.
No need to thank me, im just acting like a normal human being.quote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.
In 5 jaar zijn die dna test een stuk goedkoper. En aangezien ik een werkgever en geen werknemer ben, hoef ik ook geen dna tests af te nemen.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef Stali. het volgende:
[..]
En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:39 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?
denk je dat dat leuk is voor homo's en lesbiennes om dit te horen??
ik zou bijna zeggen: ga je mond spoelen..!!
Het lijkt me sterk dat bedrijven systematisch de illegaliteit van dat idee zullen schenden.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:
[..]
en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.
Precies, ik geloof in dat baas-over-eigen-buik geouwehoer. Daarbij geloof ik niet echt in rechten voor een klompje cellen van het fomaat en met het waarnemingsvermogen van een snotje. Er van uitgaande dat mensen (1) abortus mogen plegen en (2) het recht hebben om homoseksualiteit af te keuren vind ik het niet per definitie verwerpelijk om de geboorte van kroost dat toch door de ouder(s) veracht zal worden te voorkomen. Waarbij ik wel zou willen toevoegen dat ik het een kutreden voor abortus vind maar goed, zo zijn er wel meer stomme redenen. Dus het is niet "goed" in mijn ogen maar wat mij betreft niet direct slecht.quote:Toch vind ik het wel vreemd dat je alleen het tweede idee afkeurt. Een ongeboren kind weghalen omdat hij mogelijk een homo word is wel goed in jouw ogen? Niet zo vreemd natuurlijk als je nagaat dat men tegenwoordig al een ongeboren kind weghaalt omdat men geen zin heeft om met een dikke buik op het strand teliggen.
Dit is een volstrekt irrelevante notie. Die DNA monsters die de staat zouden eisen (wat nog maar zeer te bezien valt, het gaat vrij moeilijk worden om mensen te dwingen om lichaamseigen materiaal af te staan) zijn bedoeld voor identificatiedoeleinden. Niet voor persoonseigenschappenanalyses.quote:En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:47 schreef Monus het volgende:
[..]
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
Goed idee Als je een kapperszaak wil beginnen kan je tenminste garanderen dat je deugdelijk personeel krijgtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:
Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
Terug naar de nazitijd, maar dan met nieuwe technieken..... Jij bent een walgelijk mens Monus. En als de homo's dan op zijn, op wie ga je je haat vervolgens botvieren?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:
En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
Een walgelijk mannetje ben je.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:47 schreef Monus het volgende:
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
en daar ga je de homo's die in de toekomst geboren worden op afrekenen??? weet jij eigenlijk wel wat je zegt? ze kunnen beter het dna gaan zoeken die ervoor zorgt dat de hersenen zo bot worden als die van jou... het geschenk van mensen zoals jij is homohaat en nazi praktijken. en wat is de volgende stap dan voor jou, als homo's en lesbiennes er niet meer zijn? vrouwen met bruin haar omdat ze niet blond zijn? mannen zonder baard omdat ze ander geen vent zijn? je moet je schamen (tenzij je niet beter weet en ook niet meer van je ouders hebt meegekregen..dan nog zou je je moeten schamen trouwens)quote:Op zondag 6 februari 2005 00:47 schreef Monus het volgende:
[..]
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?
En daarom noem je het een "geschenk van homo's".quote:Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos.
Check je bronnen:quote:Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:
[..]
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.
http://www.avert.org/his81_86.htm
Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:
http://www.vpro.nl/geschi(...)9536+8106725+9417967
Pas veel later kwam AIDS in Afrika voor.
http://www.avert.org/origins.htmquote:Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:
1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.
Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?quote:Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:
[..]
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.
Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:
Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...quote:We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated.
Debate around the origin of AIDS has sparked considerable interest and controversy since the beginning of the epidemic. However, in trying to identify where AIDS originated, there is a danger that people may try and use the debate to attribute blame for the disease to particular groups of individuals or certain lifestyles.
http://www.avert.org/his81_86.htmquote:So where did HIV come from? Did HIV come from an SIV?
It is now generally accepted that HIV is a descendant of simian (monkey) immunodeficiency virus (SIV). Certain simian immunodeficiency viruses bear a very close resemblance to HIV-1 and HIV-2, the two types of HIV.
For example, HIV-2 corresponds to a simian immunodeficiency virus found in the sooty mangabey monkey (SIVsm), sometimes known as the green monkey, which is indigenous to western Africa.
The more virulent strain of HIV, namely HIV-1, was until very recently more difficult to place. Until 1999 the closest counterpart that had been identified was the simian (monkey) immunodeficiency virus that was known to infect chimpanzees (SIVcpz), but this virus had significant differences between it and HIV
Prachtige/ontroerende documentaire/film! Liefdevol gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
voor meer info over homosexualiteit, surf naar:
www.fredthemovie.com
Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Check je bronnen:
[..]
Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:
1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.
http://www.avert.org/origins.htm
Ben jij homo ?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
voor meer info over homosexualiteit, surf naar:
www.fredthemovie.com
Yep, dat was hem.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef JohnDope het volgende:
deze bedoel je?
kan ik die doc nog ergens onlijn checken trouwens?
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:12 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Yep, dat was hem.![]()
http://www.matthewshepard.org/
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?
[..]
Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
[..]
Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.
ben jij pedo?quote:
wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen? het is zo zinloos om met een vingertje te gaan wijzen naar een bepaalde groep. de homo's van nu zijn niet verantwoordelijk voor de oorzaak. wil je verspreiding voorkomen zou je (volgens jou manier dan) ook hetero-dna af moet laten sterven omdat ook in die groep een hoop domme mensen zijn die onveilige sex hebben, wel minder als bij homo's maar ja ook niet elke homo heeft onveilige sex net zo min als hetero's..quote:Op zondag 6 februari 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.
En nederland was daar zeker geen uitzondering in. Ook in nederland bestond de eerste AIDS gevallen uit homos.
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Ach... Mohammed deed het met kleine meisjes.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !quote:
Salaam broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Tja, laten we met de bijbel, de koran of de tora in de hand, de liefde gaan verbieden.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
en dan kan je geen pedo zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !
Alaafquote:Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:
Salaam Alaaf broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ookIncl. tankpas en auto van de zaak
En hiermee sla je de spijker op z'n kop.quote:Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Lezen AUB!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.
En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam.
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!quote:"We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated"
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!quote:Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doet je op postzegels niet op mensen!!!
Ga jij maar verder met je 9 daagse noveen kaars spelen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Niet iedereen laat zich hinderen door achterlijkheid.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.quote:En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.
Zwakke onderbouwing. .
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef N_I_ het volgende:
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.
Zwakke onderbouwing.
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.
Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden..
Hetero's hebben massaal de syfilis, de druiper en de platjes verspreid.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
Lees z'n eerdere post, wanker.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.
Lees je je maar geil zou ik zeggen.quote:Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
Doe ik ook.quote:
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.quote:wanker.
Ik moet jouw eerste argumentatie nog lezen dat homoseksualiteit immoreel zou zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef N_I_ het volgende:
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.quote:Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Nutteloos!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...quote:Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.quote:Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus?.
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.quote:kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.quote:en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:
[..]
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...
Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...quote:Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
*proest*quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Hier wel ja *zwaait*quote:
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.quote:Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
Ja, die tijd heb ik meegemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.quote:de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Ja, die tijd heb ik meegemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.quote:de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |