abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:02:04 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24921890
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Pokkehontas het volgende:
BSB, de vraag was -voor alle duidelijkheid- of je dus wél respect hebt voor homo's (m/v) die zich wél hebben voortgeplant.
Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor ze

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24922454
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor ze

Dat is raar, je had het er namelijk over dat het probleem met homo's (volgens jou) is dat ze zich niet voorplanten. En dat je geen problemen hebt met het homo-zijn an sich, maar wél met de egocentriciteit van het zich niet willen voortplanten.

Nu krabbel je weer terug en gaat het niet meer om het voortplanten maar om het practiserend homo-zijn.
Kortom, the usual.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:54:24 #104
13462 BansheeBoy
pi_24922666
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:40 schreef Pokkehontas het volgende:

Nu krabbel je weer terug en gaat het niet meer om het voortplanten maar om het practiserend homo-zijn.
Ben jij een practiserent homo dan ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 17:00:49 #105
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24922820

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooi vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 17:03:18 #106
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24922829

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 18:49:27 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24922858
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:

Overtuigende argumentatie.
pi_24923536
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooi vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Dat slaat als een lul op een drumstel!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24923749
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:

jij wil mensen dwingen zich ongelukkig te volen alleen maar omdat dat in jouw perfecte mens/wereldbeeld past? wat een egoïstische gedachte zeg! laat iedereen zelf bepalen wat hij/zij met zijn gevoelens doet. sommige gevoelens kun je inderdaat beter niet uiten maar liefde tussen volwassen mensen hoef je niet te verbergen, waarom zou je? schaad je er iets of iemand mee? nee! en wat betrefd dat voortplanten, in de natuur komt het ook voor dat de homo paartjes verstoten kinderen accepteren en opvoeden, dat is, lijkt mij, juist een mooie oplossing. als een homostel kinderen goed kan opvoeden, waarom dan niet toestaan????
quote:
Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.
waarom negeer jij dan niet de drang om iets met een vrouw te doen? jij wil je toch ook voortplanten? of heel plat gezegd: jij wil toch ook van bil? jij wil toch ook een levenspartner die je kan vertrouwen, die voor je zorgt en hij/zij voor jou?? die je liefde geeft en waar jij je liefde beantwoord ziet?
en jij mag die gevoelens wel volgen maar homo's mogen dat niet?? wat een kromme redenering...
quote:

is een mening.. waarom moet iedereen homoparen onwenselijk vinden? dat mag je toch zelf bepalen? nou dan!
dag
pi_24924486
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:

Ben jij een practiserent homo dan ?

Soms wel ja. Maar meestal doe ik iets anders, boodschappen, of de afwas ofzo.

Kortom, the usual.
pi_24926792
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:

Sjonge wat een vergelijking. Moet je wel consequent zijn en voor de rest van je leven geen vrouw meer aanraken. Kijken hoe lang je dit vol kan houden.
pi_24929621
veel islamieten hebben de drang naar psychologische ontkenning, wat men niet ziet, bestaat niet. ik geloof dat struisvogels dat in fabeltjes ook zo doen..
mohammed deed het met een minderjarig meisje (pedofiel) en meneer heeft massale aanhang. hoe krom wil je het nog hebben?
bovendiem BSB: jij vindt dat men er niet te koop mee moet lopen, maar realiseer jij je eigenlijk wel dat je door die opmerking te geven precies hetzelfde doet?
ik heb alle respect voor mensen met hetzelfde geloof als jij, maar jou meningen.. die zijn het niet waard om jou het woord respect in de mond te laten nemen

(waarom reageer ik iedere keer weer in een topic als dit..:N)
pi_24930740
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit kan ik dan nog wel waarderen vanuit het religieuze perspectief dat homoseksualiteit amoreel en onzedig is.

Ik deel dat perspectief niet maar goed...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24931765
Dus er kan nu een medicijn tegen gevonden worden?
pi_24932094
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:

"Een medicijn tegen DNA..."
pi_24933157
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:
Jemig, wat zijn sommige moslims toch dom zeg.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24937355
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:08 schreef N_I_ het volgende:
Er staat bid voor ze. Als je zo'n passieve houding zou aannemen als sommige christenen preken, dan zou de maatschappij in no-time vervallen of het land zou overgenomen door een ander land. Toevallig zijn die Christenen ook nog linksgezind...

Soms is hard ingrijpen nodig om orde te herstellen.
Liefhebben en/of respecteren is niet hetzelfde als een passieve houding aannemen. Als je dat wel denkt, moet je het eens uitproberen. Dan zie je het vanzelf.
Weet je wat passief is? Lekker doorploeteren zoals de mensheid al eeuwen doet en geen nieuwe manieren proberen te vinden.

En "hard ingrijpen" (je bedoelde waarschijnlijk hard aanpakken) is je reinste onzin. Dat is me toch een primitieve gedachte, zeg. En ook te bedenken dat veel mensen er nog steeds in geloven, als de wereld in een staat verkeert zoals nu, waarin er altijd 'hard ingegrepen' wordt. Osama bin Laden deed dat ook, en Bush daarna deed precies hetzelfde en daarmee maakten ze allebei het probleem groter dan het eigenlijk was. Als Osama in de eerste instantie niet 'hard had ingegrepen', zag de wereld er nu ietsjes anders uit. Kan je wel zeggen dat Osama niet degene was die had moeten ingrijpen, omdat hij de bad guy in het verhaal is... ja, hij denkt van zichzelf dat hij goed bezig is.
Net als jij, wanneer jij 'hard ingrijpt'. Ook al zal dat van jou wat minder drastisch zijn.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:29:29 #118
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24942393
Het is natuurlijk wel erg handig dat er homo dna is gevonden.

Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

Het kan ook zijn voordelen hebben.
pi_24943521
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:

Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?
denk je dat dat leuk is voor homo's en lesbiennes om dit te horen??
ik zou bijna zeggen: ga je mond spoelen..!!
pi_24943888
quote:

Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.
pi_24944830
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 22:05 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.
thnx for covering up!!!
pi_24945513
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:05 schreef Prego het volgende:

[..]

thnx for covering up!!!
No need to thank me, im just acting like a normal human being.
pi_24945623
quote:
Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.
pi_24945916
quote:

En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:29:27 #125
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24946347
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.
en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.

Toch vind ik het wel vreemd dat je alleen het tweede idee afkeurt. Een ongeboren kind weghalen omdat hij mogelijk een homo word is wel goed in jouw ogen? Niet zo vreemd natuurlijk als je nagaat dat men tegenwoordig al een ongeboren kind weghaalt omdat men geen zin heeft om met een dikke buik op het strand teliggen.

En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:34:23 #126
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24946427
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef Stali. het volgende:

[..]

En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.
In 5 jaar zijn die dna test een stuk goedkoper. En aangezien ik een werkgever en geen werknemer ben, hoef ik ook geen dna tests af te nemen.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:47:03 #127
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24946590
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:39 schreef Prego het volgende:

[..]

dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?
denk je dat dat leuk is voor homo's en lesbiennes om dit te horen??
ik zou bijna zeggen: ga je mond spoelen..!!
Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.
pi_24946609
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:

[..]

en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.
Het lijkt me sterk dat bedrijven systematisch de illegaliteit van dat idee zullen schenden.
quote:
Toch vind ik het wel vreemd dat je alleen het tweede idee afkeurt. Een ongeboren kind weghalen omdat hij mogelijk een homo word is wel goed in jouw ogen? Niet zo vreemd natuurlijk als je nagaat dat men tegenwoordig al een ongeboren kind weghaalt omdat men geen zin heeft om met een dikke buik op het strand teliggen.
Precies, ik geloof in dat baas-over-eigen-buik geouwehoer. Daarbij geloof ik niet echt in rechten voor een klompje cellen van het fomaat en met het waarnemingsvermogen van een snotje. Er van uitgaande dat mensen (1) abortus mogen plegen en (2) het recht hebben om homoseksualiteit af te keuren vind ik het niet per definitie verwerpelijk om de geboorte van kroost dat toch door de ouder(s) veracht zal worden te voorkomen. Waarbij ik wel zou willen toevoegen dat ik het een kutreden voor abortus vind maar goed, zo zijn er wel meer stomme redenen. Dus het is niet "goed" in mijn ogen maar wat mij betreft niet direct slecht.
quote:
En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
Dit is een volstrekt irrelevante notie. Die DNA monsters die de staat zouden eisen (wat nog maar zeer te bezien valt, het gaat vrij moeilijk worden om mensen te dwingen om lichaamseigen materiaal af te staan) zijn bedoeld voor identificatiedoeleinden. Niet voor persoonseigenschappenanalyses.
pi_24946632
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:47 schreef Monus het volgende:

[..]

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?
pi_24950440
quote:

Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

Goed idee Als je een kapperszaak wil beginnen kan je tenminste garanderen dat je deugdelijk personeel krijgt
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24950680
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Monus het volgende:
Terug naar de nazitijd, maar dan met nieuwe technieken..... Jij bent een walgelijk mens Monus. En als de homo's dan op zijn, op wie ga je je haat vervolgens botvieren?
Kortom, the usual.
pi_24952436
quote:

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is
Een walgelijk mannetje ben je.

Heb je die nazi-denkbeelden van je ouders meegekregen, of heb je het helemaal zelf bedacht?

.
pi_24953903
quote:

[..]

Aangezien AIDS een geschenk van de homos is, en alleeen mogelijk was vanwege hun verderfelijke gedrag waardaar een zeer moeilijk verspeidbare ziekte zo goed over de wereld is verspeid, dan maakt het mij niet uit of homos het leuk vinden om dit te horen.
en daar ga je de homo's die in de toekomst geboren worden op afrekenen??? weet jij eigenlijk wel wat je zegt? ze kunnen beter het dna gaan zoeken die ervoor zorgt dat de hersenen zo bot worden als die van jou... het geschenk van mensen zoals jij is homohaat en nazi praktijken. en wat is de volgende stap dan voor jou, als homo's en lesbiennes er niet meer zijn? vrouwen met bruin haar omdat ze niet blond zijn? mannen zonder baard omdat ze ander geen vent zijn? je moet je schamen (tenzij je niet beter weet en ook niet meer van je ouders hebt meegekregen..dan nog zou je je moeten schamen trouwens)

[ Bericht 10% gewijzigd door Prego op 06-02-2005 15:30:51 ]
  zondag 6 februari 2005 @ 15:34:48 #134
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24954062
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:49 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bewijs dat even? Hoe komt het dat in Afrika er meer vrouwen dan mannen met HIV zijn besmet terwijl de besmettingsbron wel veelvuldig een man is?
De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.
http://www.avert.org/his81_86.htm

Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:
http://www.vpro.nl/geschi(...)9536+8106725+9417967

Pas veel later kwam AIDS in Afrika voor.
pi_24954269
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:34 schreef Monus het volgende:

De eerste groep mensen die aids hadden waren homos.
En daarom noem je het een "geschenk van homo's".
Je bent een idioot met nazi-denkbeelden, en je mag blij zijn dat pre-nataal het latere IQ nog niet is vast te stellen, of je had er waarschijnlijk niet geweest nu.
pi_24954897
quote:

[..]

De eerste groep mensen die aids hadden waren homos. Deze ziekte kwam het eerst voor in California usa. 'Patient O' van 'Out of California' heeft daar een belangrijke rol in de verspeiding gehad.

Ook in nederland is AIDS door de homos verspeid. Leuke information over die tijd kun je vinden op:

Check je bronnen:
quote:
Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:

1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.
http://www.avert.org/origins.htm
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_24955110
quote:

[..]

Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?
quote:
We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated.

Debate around the origin of AIDS has sparked considerable interest and controversy since the beginning of the epidemic. However, in trying to identify where AIDS originated, there is a danger that people may try and use the debate to attribute blame for the disease to particular groups of individuals or certain lifestyles.
Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
quote:
So where did HIV come from? Did HIV come from an SIV?
It is now generally accepted that HIV is a descendant of simian (monkey) immunodeficiency virus (SIV). Certain simian immunodeficiency viruses bear a very close resemblance to HIV-1 and HIV-2, the two types of HIV.
For example, HIV-2 corresponds to a simian immunodeficiency virus found in the sooty mangabey monkey (SIVsm), sometimes known as the green monkey, which is indigenous to western Africa.
The more virulent strain of HIV, namely HIV-1, was until very recently more difficult to place. Until 1999 the closest counterpart that had been identified was the simian (monkey) immunodeficiency virus that was known to infect chimpanzees (SIVcpz), but this virus had significant differences between it and HIV

Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 16:53:38 ]
pi_24955182
voor meer info over homosexualiteit, surf naar:
www.fredthemovie.com
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24955581
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
www.fredthemovie.com
Prachtige/ontroerende documentaire/film! Liefdevol gemaakt.

The Laramie Project (The Matthew Shepard Story) USA 2002 * 95 minutes
Directed by: Moisés Kaufman

Moisés Kaufman and members of New York's Tectonic Theater Project went to Laramie, Wyoming after the murder of Matthew Shepard. This is a film version of the play they wrote based on more than 200 interviews they conducted in Laramie. It follows and in some cases re-enacts the chronology of Shepherd's visit to a local bar, his kidnap and beating, the discovery of him tied to a fence, the vigil at the hospital, his death and funeral, and the trial of his killers. It mixes real news reports with actors portraying friends, family, cops, killers, and other Laramie residents in their own words. It concludes with a Laramie staging of "Angels in America" a year after Shephard's death.

This well-made, unique film took a different approach to Matthew Sheppard's brutal murder in Laramie, Wyoming. Originally, a group of playwrights who wanted to tell the story on stage went to Laramie and interviewed a lot of the residents to hear what they had to say about the murder and what followed. The interviews were recorded on audio-tape -- they weren't making a documentary and didn't have a huge budget.

Eventually, they produced a stage play where actors presented vignettes of real townspeople, giving the audience their words. Matthew Sheppard does not appear in the work, except marginally. His murder is a sort of "given" and the play has to do with the effect it had on the town.

I haven't seen the stage play and I gather the HBO movie version is somewhat different -- we are treated to the same vignettes, a re-enactment of the comments made by a rather large number of people who were affected by the murder -- some who knew Matt Sheppard, some who treated him in the hospital between the assault and his death, and others. In this version, we're also shown the playwrights conducting the interviews and interacting with each other.

It's a remarkably even-handed treatment. Almost everyone is outraged at the murder. There are those who speculate that Matt Sheppard might have borne some responsibility for his fate, because he was gay -- people who think that murder is somehow understandable because just saying "no thank you" is not enough. Of course, there is no evidence that Matt Sheppard ever propositioned or inappropriately touched his murderers and quite a bit of evidence that they "pegged" him as gay and wanted to rob and kill him. Plenty of Laramie residents are shown as decent and caring and heartsick that the crime happened -- some of those are not anti-gay and some are. They agree that no one deserved Matt Sheppard's fate.

I wasn't in the least bothered that a lot of the actors in the production were recognizable to me from previous work. They're actors. In no other movie would such a criticism be leveled and I fail to understand why some have leveled it here. Some of the actors were unknown to me. So what? The question is, did they do a good job? I say they did an excellent job.

Other nay-sayers have questioned just why Matt Sheppard's murder captured so much media attention when other murders were not so celebrated in the press nor captured the public's heart and mind the way this one did.

I think one important factor is this. Matthew Sheppard was executed, after having been brutally beaten. Once the 5'2" man, hardly capable of defending himself against two much larger men, had his skull fractured and was semi-conscious, he was hauled out into the countryside and tied to a rail fence where he was further beaten. There is every aspect of a crucifixion here. Two men who had never done much harm to anyone plotted to take a very small man who had not threatened them in any way -- indeed he could not have threatened them physically -- and brutally execute him for no other reason than he was perceived as gay. Other murderers do what they do for a variety of deplorable reasons. The motive here was, "We hate queers and this one is little enough that we can easily murder him."

It was a despicable crime. Laramie, Wyoming reeled in the aftermath. This film presents the quandary of a town feeling that such a thing was not representative of them but knowing that the two murderers came from among their own children.

Those who feel Laramie was presented in a negative way by this film cannot, I submit, see the forest for the trees. Many of the people in this film are admirable in their reactions, and some are not. In the end, I concluded that Laramie isn't any worse than most places in America and I was even mindful that anti-gay murders have happened here in San Francisco.

That the trials of the two murderers were conducted as they were and resulted in the convictions and sentencing that they did actually reflect very positively on the justice system in the Wyoming county in which Laramie is found.

Cast:
Christina Ricci .... Romaine Patterson
Steve Buscemi .... Doc O'Conner
Laura Linney .... Sherry Johnson
Summer Phoenix .... Jen Malmskog
Peter Fonda .... Doctor Cantway
Joshua Jackson .... Matt Galloway
Dawn E. Anderson .... Herself
Kevin Aviance .... Himself (archive footage)
James Murtaugh .... Reverend Fred Phelps
Bill Clinton .... Himself (speech promoting hate crimes legislation) (archive footage)
Ellen DeGeneres .... Herself (speaking at a memorial service) (archive footage)
Dylan Baker .... Rulon Stacey
Stephen Belber .... Anonymous friend of Aaron McKinney
Tom Bower .... Father Roger Schmit
Clancy Brown .... Rob Debree
Nestor Carbonell .... Moises Kaufman
Kathleen Chalfant .... Anonymous Female Rancher
Jeremy Davies .... Jedadiah Schultz
Clea DuVall .... Amanda Gronich
Michael Emerson .... Reverend
Noah Fleiss .... Shannon
Ben Foster .... Aaron Kreifels
Janeane Garofalo .... Catherine Connolly
Amanda Gronich .... Zackie Salmon
Mercedes Herrero .... Pam Sears
Bill Irwin .... Harry Woods
Terry Kinney .... Dennis Shepard
Regina Krueger .... Allison
Amy Madigan .... Reggie Fluty
Pat Mahoney .... Sgt. Hing
Camryn Manheim .... Rebecca Hillicker
Margo Martindale .... Trish Steger
John McAdams .... Jonas Slonaker
John Nance .... Jury Foreman
Garrett Neergaard .... Russell Henderson
Andy Paris .... Stephen Belber
Greg Pierotti .... John Peacock
Barbara Pitts .... Sherry
Richard Riehle .... Henderson
Judge Kelli Simpkins .... Leigh Fondakowski
Lois Smith .... Lucy Thompson
Frances Sternhagen .... Marge Murray
Grant Varjas .... Greg Pierotti
Mark Webber .... Aaron McKinney
  zondag 6 februari 2005 @ 17:06:35 #140
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24955639
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Check je bronnen:
[..]

Three of the earliest known instances of HIV infection are as follows:

1. A plasma sample taken in 1959 from an adult male living in what is now the Democratic Republic of Congo
2. HIV found in tissue samples from an American teenager who died in St. Louis in 1969.
3. HIV found in tissue samples from a Norwegian sailor who died around 1976.

http://www.avert.org/origins.htm
Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.

En nederland was daar zeker geen uitzondering in. Ook in nederland bestond de eerste AIDS gevallen uit homos.
pi_24955660
deze bedoel je?

kan ik die doc nog ergens onlijn checken trouwens?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 6 februari 2005 @ 17:09:54 #142
13462 BansheeBoy
pi_24955717
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:41 schreef JohnDope het volgende:
www.fredthemovie.com
Ben jij homo ?

pi_24955765
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef JohnDope het volgende:
deze bedoel je?

kan ik die doc nog ergens onlijn checken trouwens?
Yep, dat was hem.
http://www.matthewshepard.org/
pi_24955785
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:12 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Yep, dat was hem.
http://www.matthewshepard.org/
  zondag 6 februari 2005 @ 17:14:46 #145
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24955789
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Wel goed lezen hé, of kun je soms geen engels lezen?
[..]

Bij deze groep mensen behoor jij dus, ik zou zeggen neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
[..]

Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.
Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.

En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam. Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
pi_24955804
Of de film ergens online staat weet ik niet, maar via bittorrents is hij vast te vinden...
pi_24955807
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben jij homo ?

ben jij pedo?
pi_24955907
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:06 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat er mogelijk eerdere gevallen waren van AIDS is mogelijk, hoewel dat heel erg moeilijk te zeggen is omdat aids zich transformd. Het feit is wel dat de eerste bekende slachtoffers (niet de samples die jij hier noemt) allemaal homosexueel waren en juist die groep heeft de ziekte verspreid over amerika en europa.

En nederland was daar zeker geen uitzondering in. Ook in nederland bestond de eerste AIDS gevallen uit homos.
wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen? het is zo zinloos om met een vingertje te gaan wijzen naar een bepaalde groep. de homo's van nu zijn niet verantwoordelijk voor de oorzaak. wil je verspreiding voorkomen zou je (volgens jou manier dan) ook hetero-dna af moet laten sterven omdat ook in die groep een hoop domme mensen zijn die onveilige sex hebben, wel minder als bij homo's maar ja ook niet elke homo heeft onveilige sex net zo min als hetero's..

er was trouwens ook tijd (nog niet eens zo superlang geleden) dat mensen niet eens wisten dat aids bestond...
pi_24955938
quote:

[..]

En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
pi_24955971
Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_24955990
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:

En dan nog mensen die openlijk de homoïstische liefde durven te berdrijven met deze kennis
Ach... Mohammed deed het met kleine meisjes. .
pi_24956004
quote:

[..]

nooit van safe sex gehoord?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:36:33 #153
13462 BansheeBoy
pi_24956135
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ben jij pedo?
Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !

pi_24956543
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voetbal zowel in de zaal als op het veld. Ik ben een pingelaar van jewelste !

Salaam broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ook Incl. tankpas en auto van de zaak
pi_24956607
quote:

[..]

Tja, laten we met de bijbel, de koran of de tora in de hand, de liefde gaan verbieden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24956646
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

en dan kan je geen pedo zijn
kzeg niet dat je het bent maar tis een beetje een raar argument
pi_24956705
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:

Salaam Alaaf broeder Bansheeboy. Bij welk bedrijf werk je ook alweer, volgens mij werkt een bekende van mij daar nu ook Incl. tankpas en auto van de zaak
Alaaf
  zondag 6 februari 2005 @ 18:51:45 #158
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24957409
Monus ik ben 100% eens met je, maar ik dacht dat AIDS voortkomt uit bestialiteit (weer zo'n on-christelijk trekje). Maar je hebt gelijk dat het juist homo's waren die deze ziekte verspreid hebben over heen Noord-Amerika en Europa.
quote:
Moeten wij de heteros in nederland ook verantwoordelijk houden voor de slechte kledingsmaak dan wel haarstijl?
En hiermee sla je de spijker op z'n kop. Smaak, daar draait het om. En zoals hetero's hun kledingsmaak aanpassen, moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
христианский солдат
pi_24957529
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:

moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.

Zwakke onderbouwing. .
pi_24957560
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:14 schreef Monus het volgende:

[..]

Het schuim staat blijkbaar bij anderen op de lippen.

En vertel dan eens hoe deze ziekte van de afrikaanse aapjes naar de homos in amerika kwam.
Lezen AUB!!!
quote:
"We do not know how many people developed AIDS in the 1970s, or indeed in the years before. Neither do we know, and we probably never will know, where the AIDS virus HIV originated"
Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
quote:
Of wil je ook nog gaan ontkennen dat de eerste groepen mensen die AIDS hadden allemaal gay waren. Want daar is wel zoveel bewijs voor dat je wel met hele sterke argumenten moet komen.
Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!

Er is altijd wel een eerste, dat kan zogoed een hetero, homo, bi, junky, bloedtransfusie, hygiene...enzv...enzv geweest zijn.

Het HIV virus treft niet enkel en alleen homo's maar ook hetero's.

[ Bericht 2% gewijzigd door andromeda1968 op 06-02-2005 19:09:01 ]
pi_24957605
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Stempels drukken doet je op postzegels niet op mensen!!!
pi_24957699
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef N_I_ het volgende:
moeten homo's ophouden met hun immorele zaken.
Ga jij maar verder met je 9 daagse noveen kaars spelen.
pi_24957738
quote:

[..]

Niet iedereen laat zich hinderen door achterlijkheid.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:15:30 #164
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24957820
quote:

Stempels drukken doe je op postzegels niet op mensen!!!
lol
  zondag 6 februari 2005 @ 19:16:06 #165
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24957831
quote:
En de énige onderbouwing die jij hebt kunnen geven van jouw mening dat het 'immoreel' is, is 'omdat het in de bijbel staat'.

Zwakke onderbouwing. .
De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.

Zwakke onderbouwing.
христианский солдат
pi_24957961
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef N_I_ het volgende:

De enige onderbouwing die jij hebt kunnen geven voor jouw mening is dat bestialiteit niet hoort is omdat jij dat vindt.

Zwakke onderbouwing.
Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.

Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
  zondag 6 februari 2005 @ 19:24:51 #167
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24957989
quote:

Kortom, nutteloos om daar nog verder over te lullen!
Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
pi_24958061
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:24 schreef Monus het volgende:

Het is niet nutteloos om het daar over tehebben. Als je nagaat hoeveel milioenen doden er al door aids gevallen zijn. Aangezien homos de eerste jaren als enigsten besmet waren kan je heel gemakkelijk zeggen dat zij de verspeiders zijn, en dat hebben ze blijkbaar heel goed gedaan.
Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.

Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden. .
  zondag 6 februari 2005 @ 19:31:56 #169
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958124
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is goed te verklaren dat een SOA het eerst verspreid wordt in een groep mensen die seksueel actiever zijn. En dan kun je 't gaan hebben over redenen waaróm een bepaalde groep gemiddeld actiever is.

Jouw uitspraak dat het een geschenk zou zijn, alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk. En wat mij betreft zou je daarvoor van dit forum getrapt worden. .
Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat homo's AIDS massaal verspreid hebben.
христианский солдат
pi_24958172
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Hetero's hebben massaal de syfilis, de druiper en de platjes verspreid.

En nu?
pi_24958177
quote:

Lees z'n eerdere post, wanker.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:34:28 #172
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958183
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over bestialiteit gehad, grapjas.
Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
quote:
Van rukken word je blind he? Het blijkt wel.
Of mag jij niet rukken van de bijbel?
Lees je je maar geil zou ik zeggen.
христианский солдат
  zondag 6 februari 2005 @ 19:35:57 #173
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958207
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lees z'n eerdere post,
Doe ik ook.
quote:
wanker.
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
христианский солдат
pi_24958241
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef N_I_ het volgende:

Ik geef slechts een voorbeeld van wat er gebeurt als jouw kromme logica bij andere zaken dan homoseksualiteit toegepast gaan worden.
Ik moet jouw eerste argumentatie nog lezen dat homoseksualiteit immoreel zou zijn.
En dan bedoel ik iets anders dan "het staat in de bijbel".

Daarná kunnen we het eens over bestialiteit en het misbruiken van dieren gaan hebben.
pi_24958284
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:35 schreef N_I_ het volgende:

Doe ik ook.
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
quote:
Stoer joch, een scheldwoord. En engels nog wel. Nou ben je nog stoerder.
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
pi_24958322
quote:

[..]

kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
  zondag 6 februari 2005 @ 19:43:01 #177
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958330
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alsof deze homo's met opzet lekker iedereen AIDS gaan geven, is walgelijk.
Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
pi_24958363
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef Monus het volgende:

[..]

Patient O vond het inderdaad lekker om anderen AIDS te bezorgen. Terwijl hij wist dat hij AIDS had ging hij gewoon met mensen in bed en vertelde later dat hij de "gay cancer" heeft en dat zij nu ook dood gaan. En ook in nederland interesseerde het de homos niet dat men anderen besmet, als hun er maar op los kon neuken.
voor jou ook, kun je kappen met je gegeneraliseer??
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen. en hoe kun je nou stellen dat 'de homo's in nederland' het niet interesseerde? hadden ze allemaal aids? heb je met hun allen gesproken?bovendien durfde het gros niet eens uit de kast te komen door mensen met opvatting zoals jij
pi_24958374
quote:

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
pi_24958400
quote:

[..]

pi_24958423
quote:

[..]

Nutteloos!
  zondag 6 februari 2005 @ 19:56:54 #182
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958550
quote:
Blijkbaar niet. In zijn eerdere post noemt hij het toch echt 'een geschenk'.
Je moet wel erg simpel van geest zijn om het letterlijk op te vatten. Oh wacht...
quote:
Ja, het betekent 'rukker'. En van rukken word je blind, volgens de kerk.
En aangezien je zijn post niet hebt gelezen, ben je blijkbaar blind, wat inhoudt dat je een rukker bent, volgens de kerk. Wat enorm immoreel van je, je zaad verspillen.
Welke 'kerk' heb je het over? Dennisje denkt toch niet dat hij verstand heeft van het Christendom. Anders citaten uit de Bijbel graag voor jouw statements.
христианский солдат
  zondag 6 februari 2005 @ 19:57:20 #183
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24958556
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oja, en ene 'patiënt O' is representatief voor alle homo's vandaag de dag.
Wat een hersenloos geblaat. Wat is je IQ, serieus? .
Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:01:03 #184
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24958612
quote:
kun je nou aub kappen met je gegeneraliseer??
Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
quote:
en kanker vergelijken met aids?? als je zelf eens kanker zou krijgen zou je wel anders piepen.
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
христианский солдат
pi_24958820
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Mijn IQ is in iedergeval hoger dan het onbenul dat niet verder komt dan schreeuwen dat iemand een nazi is, en dat je van rukken blind word. Ik kom tenminste met feiten en bewijzen, dat jij de waarheid niet wil weten is jouw probleem.
Jij maakt patient 'O' representatief voor alle homo's. Beetje zoals Adam voor de hele mensheid staat. Bij dat soort groteske gebaren wil de nuance wel eens zoeken raken ja, vreemd is dat toch....
pi_24958862
Mmmmm... maar volgens sommige is het een echte homoziekte...
Hoe is het dan bij de hetero's terrecht gekomen vraag ik me af...

Moeten toch "hetero" of bisex mannen verantwoordelijk voor zijn!
pi_24959024
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Drugsgebruik, bloedbanken..... hee, ik zie geen homo!
pi_24959050
quote:

[..]

Laten we het daar eens over hebben dan. Hebben 'ze' dat bewust, met opzet gedaan? Als een 'geschenk' aan de mensheid, zoals je op z'n minst suggereert met het voorbeeld van patiënt O?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24959060
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef mineo39-76 het volgende:

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
pi_24959115
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:01 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Welk gegeneraliseer? Het eerste golf AIDS patienten bestond toch echt grotendeels uit homo's die er maar op los krikten op de WC's van allerlei uitgangsgelegenheden.
was je erbij dan? moet je daarom generaliseren?
quote:
Waar slaat dit op? AIDS en kanker zouden qua lijden misschien wel vergelijkbaar kunnen zijn.
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
  zondag 6 februari 2005 @ 20:36:10 #191
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959166
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:27 schreef Saleheim het volgende:

[..]

hee, ik zie geen homo!
Spiegeltje thuis???
pi_24959185
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:

[..]

Geen medeleven hebben is dan weer een ernstige afwijking die alleen bij imbecielen voorkomt. Misschien een hersenafwijking? Welja, ik weet niet waar het juist aan ligt, maar jij kan het wel weten denk ik zo.
pi_24959245
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:

om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
*proest*
wat een paranoia... dan zou je ook aids-hetero's hebben die wraak nemen op homo's
in dat geval verwijt de pot de ketel
pi_24959252
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pokkehontas op 06-02-2005 20:47:05 ]
Kortom, the usual.
pi_24959299
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Monus het volgende:

[..]

Spiegeltje thuis???
Hier wel ja *zwaait*

Die kakkerlak van je knaagt trouwens behoorlijke gaten in je beredeneringen. Denk ik zeg het maar even.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:47:29 #196
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24959311
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Aangezien homo's nogal vaak willen twijfelen over hun geaardheid. ("Ja, wordt ik nu homo of heb ik al geneog aandacht gekregen ") Zal er vast eentje buiten zijn geaardheid naar bed zijn geweest, om maar niet te spreken over een homo die wraak wilde nemen op hetero's
Ben je bang om verkracht te worden door een homo die wraak wil nemen op hetero's??
Ik zou deze angst ergens onderin het lijstje zetten van potentiële gevaren in de wereld.

Als er ziektes doorgegeven worden tussen de groep "hetero's" en "homo's", gebeurt dat inderdaad in het wereldje van de onbeschermde sex bijv. met vrouwen getrouwde homo's die aan het scharrelen zijn, al of niet met heteroseksuele prostituees (m) die wat bij verdienen.

Remember Anne Frankplantsoen
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24959334
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er wel uit, het heeft geen zin te discussiëren met BSB, N_I, Monus, Youssef en consorten. Zij discussiëren ook niet met de anderen in dit topic, zii onderwijzen ze over hun (door hen vermoedde) gelijk. Het is dan wel weer fijn om te weten dat deze superieure wezens elkaar uiteindelijk ook weer moeten zullen gaan bestrijden, wegens verschillende geloofsovertuiging. Probably gaat dat gezellig Balkan-style, waarin bijvoorbeeld BSB de ballen van N_I afsnijdt en ze door zijn strot dauwt omdat Monus de vrouw van Youssef verkracht heeft. Ja, je kan god of allah maar achter je hebben staan, dan mag alles! Kicke man!!
Fervente leden van de Woestijnboekenclub. Eigenlijk de moeite van een discussie niet waard want je praat eigenlijk tegen een kaft.
pi_24959370
Topic opvrolijk met een leuk plaatje

pi_24959376
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:50 schreef Saleheim het volgende:

Woestijnboekenclub.
pi_24959393
First post! (laat ik maar eens van lurking mode naar active mode omslaan)

Ik sta perplex van dit forum, en sommige posters!

Is dit USENET?

Mensen die USENET kennen weten wel waar ik op doel..

Ik vind het jammer dat een discussie over 'aanleg (DNA) voor homoseksualiteit' weer overspoeld wordt door religieuze homohaters, maarja that's online life.

De reden waarom AIDS zich initieel heeft kunnen verspreiden is mogelijkerwijs vaccinatie. Op http://www.avert.org/origins.htm kan je lezen dat er bv. ook allerlei samenzwerings (conspiracy) theorieen zijn. Een zo'n theorie is bv. van deze persoon afkomstig: http://www.whale.to/c/cantwell_alan.html ; deze persoon beweert min of meer dat AIDS door de mens gecreerd is, en dat de testpersonen homo's waren.

Ik denk dat deze theorie, waar ik persoonlijk zeer grote twijfel over heb wel een discussie apart is.

We weten dat de evolutionaire voorganger van HIV een ziekte was die bij apen voorkomt. Ik heb me ooit laten vertellen dat vroegere polio vaccins werden gemaakt via apennieren. Om dit zo 123 even te onderbouwen heb ik gezocht met google op "polio vaccine monkey kidney", waarbij de eerst gevonden link (http://www.chronicillnet.org/online/bensweet.html) dit min of meer onderbouwt:
quote:
Scientific literature states that some polio vaccines given between 1955 and 1961 may have contained low-levels of live monkey viruses. As many as 26 of the simian contaminants were readily detected but still other viruses, like SV40 slipped past rigorous quality control testing procedures available at that time. The simian viruses were inadvertently introduced into the vaccine pool because the polio virus was grown in monkey (Rhesus, Patas, or Cynomolgus) kidney cells.
Dit aanknopingspunt, gecombineerd met het idee dat afrikanen bepaalde aapsoorten hebben gegeten, demonstreren min of meer hoe het virus hoogstwaarschijnlijk is overgesprongen van dier naar mens.

Het idee dat het virus door "een homo is overgedragen naar mens via bestialiteit" zou mooie fantasiepropaganda zijn voor een religieus haatclubje.

Daar komt bij dat het virus in het begin niet bekend was. Ja mensen gingen er aan dood, de vraag in die tijd was waaraan. In die periode van onwetendheid zal vast wel veel verspreiding zijn gebeurd met bloed in het algemeen.

Klopt, in die tijd was er een gayscene in Amerika waarin het virus ook huisgehouden heeft. ... 'losbandige sex van homos' ... hetero's kunnen daar ook wat van, ik ben dan ook van mening dat klagen over losbandigheid van homo's heden ten dage ontzettend hypocriet is; maar goed, het is mischien wel "dankzij" (als je het zo mag stellen) die homo's dat de ziekte uiteindelijk zijn naam gekregen heeft en geidentificeerd is als een nieuwe ziekte, vanwege de viruelentie in deze scene vanwege de wisselende contacten (en mischien wel mede dankzij het besmettingsrisico bij anale sex want dit is zover ik weet nogal hoog). Als dit niet was gebeurd had de ziekte onopgemerkt veel, veel meer slachtoffers kunnen maken en dan hadden we wellicht een groter probleem gehad!

Zorry foor eventuele spelfout.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:01:31 #201
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959428
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:

Ja, die tijd heb ik meegemaakt.
Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet willen weten.
quote:
de vergelijking is behoorlijk krom. betreft het lijden is een ander onderwerp. om aids homo-kanker te noemen is sowieso stom, hetero's hebben dat niet zeker...
prima dat jij ook je mening geeft hier, maar om dat nu meteen feiten te gaan noemen gaat er bij mij niet in
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:04:16 #202
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24959467
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef Prego het volgende:

Ja, die tijd heb ik meegemaakt.
Daarom generaliseer ik ook niet, ik vertel gewoon de waarheid die jij en de meenste homos niet willen weten.

Als je over generaliseren wilt gaan hebben kun je het beter over de homos hebben die moslims generaliseren, dat is dagelijkse kost tegenwoordig.
quote:
Dat was in die tijd de naam die men er aan gafomdat ze geen naam er voor hadden "GAY CANCER", en dat waren de woorden van 'Patient O' niet die van mij. Dat jij de feiten niet kent, is niet mijn probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')