abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24921538
BSB, de vraag was -voor alle duidelijkheid- of je dus wél respect hebt voor homo's (m/v) die zich wél hebben voortgeplant.
Kortom, the usual.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:02:04 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24921890
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Pokkehontas het volgende:
BSB, de vraag was -voor alle duidelijkheid- of je dus wél respect hebt voor homo's (m/v) die zich wél hebben voortgeplant.
Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor ze

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24922454
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze. Maar als het een homo is die gewoon puur voor het nageslacht alleen een ander bevrucht of zich laat bevruchten en vervolgens doorgaat met bruinwerk-stages heb ik absoluut geen respect voor ze

Dat is raar, je had het er namelijk over dat het probleem met homo's (volgens jou) is dat ze zich niet voorplanten. En dat je geen problemen hebt met het homo-zijn an sich, maar wél met de egocentriciteit van het zich niet willen voortplanten.

Nu krabbel je weer terug en gaat het niet meer om het voortplanten maar om het practiserend homo-zijn.
Kortom, the usual.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:54:24 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24922666
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:40 schreef Pokkehontas het volgende:

Nu krabbel je weer terug en gaat het niet meer om het voortplanten maar om het practiserend homo-zijn.
Ben jij een practiserent homo dan ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 4 februari 2005 @ 17:00:49 #105
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24922820

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooi vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 17:03:18 #106
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24922829

Dat hangt er vanaf. Als het een homo is die zijn gevoelens negeert en gewoon kinderen krijgt in een serieuze hetero-relatie heb ik veel respect voor ze.

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Alicey. De reden dat homoparen geen kinderen mogen is omdat homoparen überhaupt onwenselijk zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 18:49:27 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24922858
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:

Overtuigende argumentatie.
pi_24923536
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef N_I_ het volgende:

Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooi vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.

Dat slaat als een lul op een drumstel!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24923749
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:

jij wil mensen dwingen zich ongelukkig te volen alleen maar omdat dat in jouw perfecte mens/wereldbeeld past? wat een egoïstische gedachte zeg! laat iedereen zelf bepalen wat hij/zij met zijn gevoelens doet. sommige gevoelens kun je inderdaat beter niet uiten maar liefde tussen volwassen mensen hoef je niet te verbergen, waarom zou je? schaad je er iets of iemand mee? nee! en wat betrefd dat voortplanten, in de natuur komt het ook voor dat de homo paartjes verstoten kinderen accepteren en opvoeden, dat is, lijkt mij, juist een mooie oplossing. als een homostel kinderen goed kan opvoeden, waarom dan niet toestaan????
quote:
Mooi gezegd. Ze kunnen gewoon hun instinct negeren. Wij mannen doen ook niet alles wat in ons opkomt. Als we een mooie vrouw zien gaan we haar ook niet betasten, daarmee gaan we tegen onze natuur in doordat we onze begeerte onderdrukken.
waarom negeer jij dan niet de drang om iets met een vrouw te doen? jij wil je toch ook voortplanten? of heel plat gezegd: jij wil toch ook van bil? jij wil toch ook een levenspartner die je kan vertrouwen, die voor je zorgt en hij/zij voor jou?? die je liefde geeft en waar jij je liefde beantwoord ziet?
en jij mag die gevoelens wel volgen maar homo's mogen dat niet?? wat een kromme redenering...
quote:

is een mening.. waarom moet iedereen homoparen onwenselijk vinden? dat mag je toch zelf bepalen? nou dan!
dag
pi_24924486
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:

Ben jij een practiserent homo dan ?

Soms wel ja. Maar meestal doe ik iets anders, boodschappen, of de afwas ofzo.

Kortom, the usual.
pi_24926792
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 17:03 schreef N_I_ het volgende:

Sjonge wat een vergelijking. Moet je wel consequent zijn en voor de rest van je leven geen vrouw meer aanraken. Kijken hoe lang je dit vol kan houden.
pi_24929621
veel islamieten hebben de drang naar psychologische ontkenning, wat men niet ziet, bestaat niet. ik geloof dat struisvogels dat in fabeltjes ook zo doen..
mohammed deed het met een minderjarig meisje (pedofiel) en meneer heeft massale aanhang. hoe krom wil je het nog hebben?
bovendiem BSB: jij vindt dat men er niet te koop mee moet lopen, maar realiseer jij je eigenlijk wel dat je door die opmerking te geven precies hetzelfde doet?
ik heb alle respect voor mensen met hetzelfde geloof als jij, maar jou meningen.. die zijn het niet waard om jou het woord respect in de mond te laten nemen

(waarom reageer ik iedere keer weer in een topic als dit..:N)
pi_24930740
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit kan ik dan nog wel waarderen vanuit het religieuze perspectief dat homoseksualiteit amoreel en onzedig is.

Ik deel dat perspectief niet maar goed...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24931765
Dus er kan nu een medicijn tegen gevonden worden?
pi_24932094
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:

"Een medicijn tegen DNA..."
pi_24933157
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:32 schreef Youssef het volgende:
Jemig, wat zijn sommige moslims toch dom zeg.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24937355
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:08 schreef N_I_ het volgende:
Er staat bid voor ze. Als je zo'n passieve houding zou aannemen als sommige christenen preken, dan zou de maatschappij in no-time vervallen of het land zou overgenomen door een ander land. Toevallig zijn die Christenen ook nog linksgezind...

Soms is hard ingrijpen nodig om orde te herstellen.
Liefhebben en/of respecteren is niet hetzelfde als een passieve houding aannemen. Als je dat wel denkt, moet je het eens uitproberen. Dan zie je het vanzelf.
Weet je wat passief is? Lekker doorploeteren zoals de mensheid al eeuwen doet en geen nieuwe manieren proberen te vinden.

En "hard ingrijpen" (je bedoelde waarschijnlijk hard aanpakken) is je reinste onzin. Dat is me toch een primitieve gedachte, zeg. En ook te bedenken dat veel mensen er nog steeds in geloven, als de wereld in een staat verkeert zoals nu, waarin er altijd 'hard ingegrepen' wordt. Osama bin Laden deed dat ook, en Bush daarna deed precies hetzelfde en daarmee maakten ze allebei het probleem groter dan het eigenlijk was. Als Osama in de eerste instantie niet 'hard had ingegrepen', zag de wereld er nu ietsjes anders uit. Kan je wel zeggen dat Osama niet degene was die had moeten ingrijpen, omdat hij de bad guy in het verhaal is... ja, hij denkt van zichzelf dat hij goed bezig is.
Net als jij, wanneer jij 'hard ingrijpt'. Ook al zal dat van jou wat minder drastisch zijn.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:29:29 #118
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24942393
Het is natuurlijk wel erg handig dat er homo dna is gevonden.

Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

Het kan ook zijn voordelen hebben.
pi_24943521
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:29 schreef Monus het volgende:

Als je als ouders geen homosexueel kind wil hebben dan kan je altijd eerst gaan testen of de ongeboren baby homo dna heeft, en zonodig het kind weg laten halen. Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.

dat vind ik meteen het walgelijke eraan. hoe zou jij je voelen als het allemaal omgekeerd was, dat 'we' de hetero's uit/afkunnen laten sterven?
denk je dat dat leuk is voor homo's en lesbiennes om dit te horen??
ik zou bijna zeggen: ga je mond spoelen..!!
pi_24943888
quote:

Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.
pi_24944830
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 22:05 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Mag ik je heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met je huisarts, en als het kan zo spoedig mogelijk.
thnx for covering up!!!
pi_24945513
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:05 schreef Prego het volgende:

[..]

thnx for covering up!!!
No need to thank me, im just acting like a normal human being.
pi_24945623
quote:
Als je als werkgever geen homos in dienst wil nemen kan je eerst de dna laten testen van de toekomstige werknemers.
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24945916
quote:

En elk nadeel heeft zijn voordeel nietwaar? Bij jou hoeft namelijk niemand, laat staan werkgevers, dure DNA-tests af te nemen om bv. te bewijzen dat je wel heel bijzonder simpel denkt.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:29:27 #125
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24946347
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat dat idee (1) moreel verwerpelijk is, (2) grondig onethisch is en (3) hartstikke illegaal is.
en (4) mogelijk, voor veel bedrijven is het laatste natuurlijk het belangrijkste.

Toch vind ik het wel vreemd dat je alleen het tweede idee afkeurt. Een ongeboren kind weghalen omdat hij mogelijk een homo word is wel goed in jouw ogen? Niet zo vreemd natuurlijk als je nagaat dat men tegenwoordig al een ongeboren kind weghaalt omdat men geen zin heeft om met een dikke buik op het strand teliggen.

En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')