Nog steeds blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.
Niet meer blijkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:![]()
Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
Inderdaad, helaas hebt je altijd wel een trol die zulke topic's teniet maken.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:![]()
Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
hoe weet je dat?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, oh arme van geest?
'k Scheld jou graag uit ja. Omdat je een mannetje met walgelijke denkbeelden bent.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
als je zulke uitspraken doet als deze, en die over dat er geen enkele hetero club is die ziek met sex bezig is.. dan is het normaal dat je dat onderbouwd.. anders is het alleen maar een hersenspinsel van jou.. met geen enkel achterliggend bewijs of redenatie..quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
wie scheldt er nu? de pot verwijt de ketelquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een hoopeloos geval.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:33 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.![]()
![]()
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
http://www.testnet.nl/capture/?cID=1534&sID=17637"e:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.
Dat is blijkbaar meer iets voor de homos hier.
nee niet echt, gezien het feit dat ik geen moslim-haat rondstrooiquote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee.
ik ook nietquote:Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imoquote:Ik maak geen vergelijking met de nazis.
Ziekenhuizen ook. Bah, ziekenhuizen, weg ermee!quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Wanneer je klemgeluld bent en je loze beweringen niet kunt onderbouwen, mag je dat ook wel toegeven hoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:39 schreef Prego het volgende:
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
Niet per definitie.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
Jaja, we zijn allemaal fundamentalistische terreurnichten dus; al gayda zeg maar...quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.
nee niet bepaald aangezien de nazi's geen gelijk haddenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:
[..]
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
Ho! Nu ga jij overdrijven. Als een moeder nu zelf ab-so-luut tegen homo's is, mag dat? Als een bijna moeder net zwanger is en abortus overweegt, mag dat? Als een moeder (een moeder dus, geen overheid die stelt dat homo's als bevolkingsgroep ongewenst zijn) haar vrucht laat testen en vanwege een genetische aanleg voor homoseksualiteit eerder abortus zou overwegen zou dat nazistisch zijn? Nonsens. Dat eerdere idee dat de werkgever dergelijke praktijken zou mogen uitvoeren is dat misschien maar abortus vanuit de keuzes van de eigenares van de desbetreffende baarmoeder, neen.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |