abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24962870
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik was eerst kind en nadien besloot ik maar om hetero te worden.
Nog steeds blijkbaar.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24962897
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:

Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
Niet meer blijkbaar.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24963030
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef Tarak het volgende:

Dit topic gaat er toch of om in hoeverre homoseksualiteit genetisch bepaald is en zo ja, hoe je daar als samenleving mee omgaat.
Inderdaad, helaas hebt je altijd wel een trol die zulke topic's teniet maken.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24963046
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:03 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is niet representatief voor alle homo's, dat men zulke feestjes heeft is natuurlijk wel iets wat alleen homo's doen.
hoe weet je dat?
dus ranzige parties van hetero's bestaan niet volgens jou? zieke geesten zijn er alleen maar onder homo's???
dag
  maandag 7 februari 2005 @ 00:16:51 #280
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963047
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens, oh arme van geest?
Jij weet niet eens wat onderbouwen is.
Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
pi_24963074
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Monus het volgende:

Het enige wat jij en de andere relnichten in deze tropic kunnen is een beetje janken en schelden.
Geen wonder dat elke beschaving dat met teveel homos in aanraking is gekomen is verdwenen.
'k Scheld jou graag uit ja. Omdat je een mannetje met walgelijke denkbeelden bent.
Gelukkig geeft jou dat dan weer de mogelijkheid om totaal niet inhoudelijk op een post in te gaan, en alleen maar te gaan janken over 't feit dat je dom genoemd wordt, en de rest van posts te negeren. Wees er dus maar blij mee. Want wanneer jij zou moeten onderbouwen, dan had je niet in dit topic kunnen posten.

Nogmaals: onderbouw je loze bewering dat alleen homo's zulke feestjes zouden hebben.
pi_24963079
quote:

[..]

Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
pi_24963085
quote:

[..]

als je zulke uitspraken doet als deze, en die over dat er geen enkele hetero club is die ziek met sex bezig is.. dan is het normaal dat je dat onderbouwd.. anders is het alleen maar een hersenspinsel van jou.. met geen enkel achterliggend bewijs of redenatie..
dag
pi_24963107
quote:

[..]

wie scheldt er nu? de pot verwijt de ketel
ik vraag me af hoe jij je zou opstellen als we allemaal aan dezelfde tafel zouden zitten met een biertje erbij en dit gesprek zouden houden
pi_24963252
quote:

[..]

Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.
pi_24963293
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:33 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Ik ga jou niet serieus nemen. Je bent aan het trollen. Have a nice life en probeer eens een echte hobby.
Inderdaad, het is een hoopeloos geval.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:36:08 #287
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963298
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Jouw ziekelijke haat tegenover homo's druipt er flink vanaf.
Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.

Ik plaats geen foto van een moslim die geneukt word door een geit.
Ik maak geen vergelijking met de nazis.

Dat is blijkbaar meer iets voor de homos hier.
pi_24963327
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef Monus het volgende:

[..]

Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee. Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.

http://www.testnet.nl/capture/?cID=1534&sID=17637&
pi_24963334
quote:

[..]

Gezien de ziekelijke haat tegenover moslims die ik dagelijks tegen kom op het fok (homos natuurlijk voorop) val ik nog wel een beetje mee.
nee niet echt, gezien het feit dat ik geen moslim-haat rondstrooi
quote:
ik ook niet
quote:
ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
pi_24963350
quote:

[..]

Ik beweer alleen dat de homos AIDS verspeidt hebben.
Ziekenhuizen ook. Bah, ziekenhuizen, weg ermee!
pi_24963358
quote:

Wanneer je klemgeluld bent en je loze beweringen niet kunt onderbouwen, mag je dat ook wel toegeven hoor.

Maar nee, we zijn allemaal valse relnichten, die jou als arm heterootje willen pakken. .
Wat een lamlendige kutsmoes. Zeg dan gewoon dat je niet kunt discussiëren.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:44:41 #292
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24963407
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:39 schreef Prego het volgende:

ik wel, louter tegenover jou, en nog terecht ook imo
Nazi vergelijkingen is het zelfde als toegeven dat de ander gelijk heeft.
pi_24963457
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:

Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
pi_24963473
quote:

[..]

Jaja, we zijn allemaal fundamentalistische terreurnichten dus; al gayda zeg maar...
pi_24963541
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:44 schreef Monus het volgende:

[..]

nee niet bepaald aangezien de nazi's geen gelijk hadden

jij draait om vragen en argumenten van anderen heen, dat is pas toegeven van je ongelijk

anyway, ik heb totaal geen zin meer in jou met je drogredenen en nazigezever
pi_24963542
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet per definitie.
Wanneer jij er nazi-denkbeelden (zoals prenatale dna-selectie van 'minderwaardige mensen') op na houdt, dan is de vergelijking van jou met een nazi wel degelijk terecht.
Ho! Nu ga jij overdrijven. Als een moeder nu zelf ab-so-luut tegen homo's is, mag dat? Als een bijna moeder net zwanger is en abortus overweegt, mag dat? Als een moeder (een moeder dus, geen overheid die stelt dat homo's als bevolkingsgroep ongewenst zijn) haar vrucht laat testen en vanwege een genetische aanleg voor homoseksualiteit eerder abortus zou overwegen zou dat nazistisch zijn? Nonsens. Dat eerdere idee dat de werkgever dergelijke praktijken zou mogen uitvoeren is dat misschien maar abortus vanuit de keuzes van de eigenares van de desbetreffende baarmoeder, neen.
pi_24963571
Ik vind de vergelijkingen met het gruwelijkste bewind dat we ooit in west-Europa hebben gekend trouwens minstens net zo onsmakelijk als sommige denkbeelden die hier worden uitgedragen.
pi_24963728
alsof die vergelijking nergens op gebazeerd is...
anyway dat mag je vinden
pi_24963730
dubbel
pi_24963847
Nou dit was dus weer een leerzaam topic moet ik zeggen, en dit dankzij een aantal trollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')