quote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef extrem_racer het volgende:
goh, weer wat geleerd vandaag
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Het is dat het nu winter is, maar ik reed een keer op de brommer met mijn neefje achterop. Ik al rijdend met hem praten enzoOpeens *pets* *slik* aargh !$#@%@
![]()
Was een vlieg recht mijn mond in gevlogen (in de Ramadan nog wel!!
![]()
![]()
) en bleef daar in mijn keel steken. Ik reed gewoon door, ondertussen flink hoestend en proestend en uiteindelijk gleed ie door de slokdarm mijn maag in ...
![]()
Blegh![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:49 schreef ondeugend het volgende:
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?![]()
![]()
Kan'ie hem niet opsturen per post? ¤ 0,38 ..quote:Op maandag 31 januari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, ik ben ff naar Maarssen mn kuipruit stickers ophalen
Tis redelijk weer geloof ik
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?![]()
![]()
Omdat alleen idioten het hele jaar rijden en omdat ze niet steeds ieder jaar met al die tijdelijke schorsingen willen zitten (administratief gezien), betaal je dus een-soort-van half tarief. Mooi toch?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nu eindelijk eens van plan mijn motorrijtuigen belasting te gaan betalen, maar ik zie nu dat ik betaal voor de periode 10 januari tot 2 november. Waarom niet gewoon een heel jaar?
Dank je wel..... je bent een goede jongen.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben nu eindelijk eens van plan mijn motorrijtuigen belasting te gaan betalen, maar ik zie nu dat ik betaal voor de periode 10 januari tot 2 november. Waarom niet gewoon een heel jaar?
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dank je wel..... je bent een goede jongen.
Ik moest echt zo lachen.... sorryik visualiseer het in Mpegs... ik kan er niets aan doen.
quote:Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.
Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.
Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.
Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
Abo'tje van ¤ 7,95 per maand voor een 3 kbit down, 1 kbit up.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:Dat is inderdaad geen waardig afscheid van breedband internet Luc.
Hoe ga je voortaan internetten? Via de telefoon?
Of gewoon een goedkoper abo'tje..
.. ADSL van Wanadoo i.c.m. telefoneren kost geloof ik maar 20 euro per maand.
(en onbeperkt bellen naar vaste nummers)
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Eigenlijk had ik me voorgenomen het hier niet te dumpen maar misschien dat het oplucht.
Misschien dat Youssef dan eindelijk eens een keer zijn huiswerk doetquote:
Voor maar 7,95quote:Op maandag 31 januari 2005 13:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Abo'tje van ¤ 7,95 per maand voor een 3 kbit down, 1 kbit up.
In Nederland is dat tegenwoordig geen probleem hoorquote:Op maandag 31 januari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt zelf alleen maar een broer he, en geen leuke zus? Anders konden wij nog familie worden.![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Voor maar 7,95(375 kb down en 125 kb up dus
)
Is niet veel, en scheelt flink wat in vergelijking met je vorige abo
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Misschien dat Youssef dan eindelijk eens een keer zijn huiswerk doet![]()
Als hij hetzelfde postuur als Lars heeft .. lekker slank.quote:In Nederland is dat tegenwoordig geen probleem hoor
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:18 schreef ZX9R het volgende:
Dat dacht ik ook.
Ik vond die 1 kbit up eigenlijk nog wel het belangrijkste ivm bittorent
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen datalimiet..
Ik ga ook eens rondkijken, betaal nog 49,95 per maand voor een Chello Classic.![]()
Dat had ik gisteravond al besloten na die storing.
Het luchte inderdaad wel even op.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laat je maar gaan hoor, ga helemaal los.
![]()
Ja heb alleen een leuk junkiebroertje helaas en die hoef ik echt nooit meer te zien, ja dood om zeker te weten dat ie ook echt niet meer terugkomt.quote:Je hebt zelf alleen maar een broer he, en geen leuke zus? Anders konden wij nog familie worden.![]()
Of was het emi?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:07 schreef hollander172 het volgende:
[knip]
Ach zoals ik eerder al zei, de immigratieplannen kunnen weer uit de kast.![]()
Zat even te twijfelen maar nederlanders voelen we ons toch niet dus we gaan niet maar komen gewoon in een ander land aan.quote:
Voor mijn schoonmoeder is het ongeveer 4 km rijden en voor schoonvader 15 km.quote:Wat een kloteverhaal.
Mijn ouders zijn gelukkig heel anders.
Die wonen in ZO brabant en bellen iedere week of komen gewoon langs/aan.
Vorige week nog belde ze op of ze zaterdag konden komen. Helaas voor hun kon dat niet want wij hadden een feestje. Anders waren ze gewoon gekomen.
Is toch 275 km enkele reis.
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:01 schreef hollander172 het volgende:
Zat even te twijfelen maar nederlanders voelen we ons toch niet dus we gaan niet maar komen gewoon in een ander land aan.
Ik vond hem wel gevat maar ik was dus weer niet origineel?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Is dat ook niet een nummer van het goede doel -min of meer.
Mijn advies: Supermotard kopen.![]()
Het ontstressingsmiddel.![]()
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
Yep SM kopen waar veel te veel BTW eroverheen komt, het ding aan allerlei belachelijke emissie/geluids/etc eisen moet voldoen en die je niet eens af en toe even vol open kan trekken in de BBK omdat er camera's in fucking prullenbakken verstopt zitten?
quote:We hebben een premier die lijkt op Harry Potter en die laatste krijgt meer voor elkaar dan eerstgenoemde.![]()
Je weet hoe Nederland bekend staat in het buitenland? Je zou je d'r toch ondertussen toch voor schamen om je nederlander te noemen?Als we niet uitkijken gaan we onszelf nog uitgeven voor duitsers.
Wat voor een sticker heb je gehaald eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN KUTWEER![]()
![]()
Maar ik heb mn stickers![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand nog een manuel voor zijn of haar motor nodig?
http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
Daarom zei ik ook BBK (BeBouwde Kom), of je nou een SM of SS hebt of wat voor motor dan ook, je rijdt al snel veel te hard in de BBK. Lijkt mij vooral leuk met optrekken die dingen, voorbij de 100 krijg je toch alleen maar last van de rijwind volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.
Het idee van een SM is trouwens bochten draaien, en een hogere snelheidsbeleving te krijgen zonder dat je daadwerkelijk ter ver boven de normale snelheid rijdt.
Deze man had ook een R1 gehad, maar kreeg meer plezier uit het driften met dit ding.
Wat je ook wel weer moet durven..ik waag mij er nog even niet aan..
En dat is dan onze "first man".quote:Harry Potter noemen ze hem zelfs in het Europese parlement.
![]()
![]()
Ik zag hem bij een vergadering laatst voorgesteld worden door Italie geloof ik.
Leuk he?quote:En we zijn inderdaad doorgeschoten in Nederland, binnenkort zit ik ook in de rechtszaal vanwege een leuke overheidsinstantie.En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..
![]()
mag ik mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
Jahoorquote:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Jahoormaar je slaapt wel in je eigen bed!
![]()
Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?quote:Ook plannen dit kolderieke staatje te verlaten en elders een bestaan op te bouwen?
Nee, heb ik geen verstand vanquote:Wie van jullie kent trouwens de term "veld van nulpuntenergie"?Of is uberhaubt enigzins bekend met quantummechanica?
Mooi, heb een hekel aan behaarde benen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?quote:Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?
Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.quote:Nee, heb ik geen verstand van
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?![]()
Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar de platheid van de aarde.quote:Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.![]()
Gisteren van een kennis weer een boek geleend hierover met vrij interessante en onderbouwde/bewezen theorieen.
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die ook daadwerkelijk boeken leest in mijn omgeving ipv ze alleen maar te gebruiken als onderzetter.![]()
Ik krijg helemaal geen uitkering/bijstand of wat dan ook.....quote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..![]()
Van uitstel komt afstel he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.
Volgens een aantal vooraanstaande onderzoekers klopt dat inderdaad, niet dat stukje van dat logo overigens.quote:Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar e platheid van de aarde.
Conclusie hieruit:
De aarde is plat.
Dit was een waterdichte conclusie, volledig onderbouwd!
Ze gaven zelfs aan dat er bewijzen voor te vinden waren bij hogere organisaties zoals de VN.
Het logo van de VN is een aard"bol" maar dan plat en dat zou al genoeg bewijs zijn!
Maar ik lees ook boeken. Niet van die technisch hoogstaande kwantumtheorieboeken zoals jij maar ik lees op dit moment zo'n beetje alles van Dan Brown
Je hebt hem gelezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ken ik al
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:32 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha......
op marktplaats zijn ze gek geworden.
Eerst een bod van 3000 binnen en nu weer een bod van 3100.
De vraagprijs is 4300!!!
Dat is al laag en dan durven ze nog zo te bieden.
Maar goed. Die biedingen zijn verwijderd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees later wel weer bij hier, over een uurtje ben ik vrij en word de crosser bezorgd.
Ik had laatst zo'n trekstang die had een mailtje gestuurd, hij wou wel 7000 euro betalen voor de SPquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:32 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha......
op marktplaats zijn ze gek geworden.
Eerst een bod van 3000 binnen en nu weer een bod van 3100.
De vraagprijs is 4300!!!
Dat is al laag en dan durven ze nog zo te bieden.
Maar goed. Die biedingen zijn verwijderd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Edit krijg net een sms of het nou vandaag of morgen was dat brengen.
Misschien rare vraag maar kan die mengsmering bij de pomp er niet in?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Om 1:00 gaat hij pas rijden zo is gezegd, dus zal wel 2 uur worden dat hij hier is.
Tenzij dat ding al helemaal op de pick up staat geparkeerd in de spanbanden en dat hij echt wegrijdt om die tijd.![]()
![]()
Vanmiddag ook even wat spulletjes halen zoals een benzinetank van 10 liter.
Ik ga echt niet bij de pomp steeds 5 liter tanken en dan mengen.![]()
Ja het is echt een lange afstandmotor.![]()
Eind maart wel een SM posermeeting bij MotorXtra.![]()
Edit krijg net een sms of het nou vandaag of morgen was dat brengen.
Rijbewijs afnemen en verbannen van de Nederlandse wegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag de quote van de eeuw gehoord.
Een collegatje (v) heeft na 100 lessen haar rijbewijs gehaald en is zaterdag voor het eerst op haar motor weg geweest (welliswaar alleen in haar eigen dorp). Ze heeft de motor gelijk laten vallen.![]()
![]()
Heeft ze iemand gevraagd of die even kon helpen om de motor op te tillen. Die persoon vroeg of ze geen schade had. Ze had nog niet gekeken maar antwoordde: "Ik heb geen schade." Dus die ander keek haar heel verbaasd aan en vroeg hoe ze dat nu kon weten. Ze zei daarop dat ze met de lesmotor ook was gevallen (5 keer voor zover ik weet) en toen had ze ook geen schade.![]()
![]()
![]()
Ze had het al nooit moeten krijgen vind ik. Niet iedereen zal het even snel halen en dat wil op zich ook niks zeggen, maar 100 lessen is wel erg veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rijbewijs afnemen en verbannen van de Nederlandse wegen.
Damn je was me voor,quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag de quote van de eeuw gehoord.
Een collegatje (v) heeft na 100 lessen haar rijbewijs gehaald en is zaterdag voor het eerst op haar motor weg geweest (welliswaar alleen in haar eigen dorp). Ze heeft de motor gelijk laten vallen.![]()
![]()
Heeft ze iemand gevraagd of die even kon helpen om de motor op te tillen. Die persoon vroeg of ze geen schade had. Ze had nog niet gekeken maar antwoordde: "Ik heb geen schade." Dus die ander keek haar heel verbaasd aan en vroeg hoe ze dat nu kon weten. Ze zei daarop dat ze met de lesmotor ook was gevallen (5 keer voor zover ik weet) en toen had ze ook geen schade.![]()
![]()
![]()
Ja, sneu om te zeggen maar zo iemand hoort gewoon niet op een motor thuis vind ikquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze had het al nooit moeten krijgen vind ik. Niet iedereen zal het even snel halen en dat wil op zich ook niks zeggen, maar 100 lessen is wel erg veel.
Ik zou het ook niet zo maar zeggen hoor, want wat mij betreft mag iedereen motor gaan rijden. Maar ik weet ook hoe ze auto rijdt en ik heb gehoord hoe die lessen zijn gaan (100 ook nog eens) en nu valt ze meteen bij de eerste keer dat ze zelf mag rijden...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, sneu om te zeggen maar zo iemand hoort gewoon niet op een motor thuis vind ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Damn je was me voor,![]()
ik ben het met je eens dat het wel de DOMSTE opmerking is die ik in tijden gehoord heb,![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik nu eindelijk dan eens op een motor van jou rijden Pepijn
Nope, zelfs geen dynamo of lichtspoel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft ie geen aparte oliepomp dan
ik had die ook op mijn scooter maar die had ik eruit gesloopt want die oliepomp mengde niet optimaal voor mijn setupEn scheelt weer wat gewicht
![]()
Het zal voor een keer niet erg zijn, maar hij moet 1:25 mix hebben, en wat betere olie dan standaard in een brommix zit. T'is wel een wedstrijdblokkie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Misschien rare vraag maar kan die mengsmering bij de pomp er niet in?
Wordt ook een rugzakje voor de jerrycan dus als we gaan meeten?
Ga je ook op cursus al rijdend bijtanken?![]()
Als het goed is heb je mail.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn heb jij die foto's nog van die sneaky flitscamera in die aanhanger bij de Maastunnel.. ?
België?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
Voor de juiste prijsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
Gooi die Pentax van je maar even over de post dan kan ik pics schieten.![]()
Wie weet.quote:
quote:En op Marktplaats wordt volgens mij bij elke advertentie een onzin bod gedaan. Oftewel, iemand zit bij alle advertenties gewoon 3000 euro lager te bieden en te hopen dat iemand er wel op reageert. Handelaartjes zeker
Ik zou het eerder verderop zoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie weet.Het maakt eigenlijk niet zo denderend veel uit zolang ik Nederland maar uit ben.
iddquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:38 schreef hollander172 het volgende:Ik snap ook niet dat jullie nog op dat soort biedingen in gaan of denken dat het serieus bedoeld is.
Ik zou eerder een ZX6R kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef Youssef het volgende:
Ik zou het eerder verderop zoekenSaoedie Arabie, Jemen of Dubai
België is ook maar zo...
.. om de hoek
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik zou eerder een ZX6R kopen![]()
Hebben die ook integratiecursussen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zou het eerder verderop zoekenSaoedie Arabie, Jemen of Dubai
België is ook maar zo...
.. om de hoek
Valt mee hoor, de mensen zelf daar denken dat het zo is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
Belgie is nog veel bekrompener dan Nederland als je het mij vraagt. Is echt een politiestaat aan het worden.Paar stapjes verder dan in Nederland. Een paar ..
![]()
Nu jaag je alle bezoekers wegquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga dit jaar lekker gratis naar de MotorbeursIk help mee met de stand van de FJR Club...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
Stukje gereden met de CR500.
![]()
45 minuten aantrappen en lopen.
![]()
Ik wilde het al 2 keer opgeven, morgen weer verder.
![]()
Maar ik weet nu hoe het moet.
![]()
Tijdens het rijden nog 2 keer uit laten vallen.
![]()
1-2 keer trappen en gassen.
![]()
en de buurt vind het niet zo grappig.
![]()
Ik hoorde van andere buren dat de overbuurvrouw al naar buiten kwam.
Geloof dat de hele wijk in de ban was van het 2 takt geluid.
coolquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga dit jaar lekker gratis naar de MotorbeursIk help mee met de stand van de FJR Club...
OPM, camquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:22 schreef Didiot het volgende:
De keerzijde van het verhaal. De enige lampje die het deed voor m'n snelheidsmeter is gesneuveld. Dus nu zie ik niet meer hoe hard ik rij als het donker isdus motor moet toch even terug om weer licht in de speed-o-meter te krijgen... dus ik dacht, nou gelijk ff dynokitje erbij bestellen
quote:Ik heb uw advertentie bekeken, hierop wil ik u een bod uitbrengen van
7500,00 euro. Uiteraard wil ik de motorfiets eerst zien alvorens over
gegaan wordt tot een eventule koop.
Bent u in de gelegenheid om nog een paar detail foto's op te sturen?
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij te bellen op nr 0651-
Dit kan dagelijks van 8:00 tot 22:30.
Met vriendelijke groeten,
Als je in Nederland gaat crossen op terreinen waar dat niet mag krijg je meestal alleen maar een waarschuwinkje, of ze gedogen het gewoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef hollander172 het volgende:
Valt mee hoor, de mensen zelf daar denken dat het zo is.
Sowieso loopt Belgie altijd een paar stappen achter op Nederland maar zeker nooit voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |