quote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef extrem_racer het volgende:
goh, weer wat geleerd vandaag
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Het is dat het nu winter is, maar ik reed een keer op de brommer met mijn neefje achterop. Ik al rijdend met hem praten enzoOpeens *pets* *slik* aargh !$#@%@
![]()
Was een vlieg recht mijn mond in gevlogen (in de Ramadan nog wel!!
![]()
![]()
) en bleef daar in mijn keel steken. Ik reed gewoon door, ondertussen flink hoestend en proestend en uiteindelijk gleed ie door de slokdarm mijn maag in ...
![]()
Blegh![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:49 schreef ondeugend het volgende:
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?![]()
![]()
Kan'ie hem niet opsturen per post? ¤ 0,38 ..quote:Op maandag 31 januari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, ik ben ff naar Maarssen mn kuipruit stickers ophalen
Tis redelijk weer geloof ik
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww kan iemand mij opvegen alstjeblieft ?![]()
![]()
Omdat alleen idioten het hele jaar rijden en omdat ze niet steeds ieder jaar met al die tijdelijke schorsingen willen zitten (administratief gezien), betaal je dus een-soort-van half tarief. Mooi toch?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nu eindelijk eens van plan mijn motorrijtuigen belasting te gaan betalen, maar ik zie nu dat ik betaal voor de periode 10 januari tot 2 november. Waarom niet gewoon een heel jaar?
Dank je wel..... je bent een goede jongen.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben nu eindelijk eens van plan mijn motorrijtuigen belasting te gaan betalen, maar ik zie nu dat ik betaal voor de periode 10 januari tot 2 november. Waarom niet gewoon een heel jaar?
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dank je wel..... je bent een goede jongen.
Ik moest echt zo lachen.... sorryik visualiseer het in Mpegs... ik kan er niets aan doen.
quote:Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.
Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.
Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.
Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
Abo'tje van ¤ 7,95 per maand voor een 3 kbit down, 1 kbit up.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:Dat is inderdaad geen waardig afscheid van breedband internet Luc.
Hoe ga je voortaan internetten? Via de telefoon?
Of gewoon een goedkoper abo'tje..
.. ADSL van Wanadoo i.c.m. telefoneren kost geloof ik maar 20 euro per maand.
(en onbeperkt bellen naar vaste nummers)
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Eigenlijk had ik me voorgenomen het hier niet te dumpen maar misschien dat het oplucht.
Misschien dat Youssef dan eindelijk eens een keer zijn huiswerk doetquote:
Voor maar 7,95quote:Op maandag 31 januari 2005 13:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Abo'tje van ¤ 7,95 per maand voor een 3 kbit down, 1 kbit up.
In Nederland is dat tegenwoordig geen probleem hoorquote:Op maandag 31 januari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt zelf alleen maar een broer he, en geen leuke zus? Anders konden wij nog familie worden.![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Voor maar 7,95(375 kb down en 125 kb up dus
)
Is niet veel, en scheelt flink wat in vergelijking met je vorige abo
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Misschien dat Youssef dan eindelijk eens een keer zijn huiswerk doet![]()
Als hij hetzelfde postuur als Lars heeft .. lekker slank.quote:In Nederland is dat tegenwoordig geen probleem hoor
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:18 schreef ZX9R het volgende:
Dat dacht ik ook.
Ik vond die 1 kbit up eigenlijk nog wel het belangrijkste ivm bittorent
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen datalimiet..
Ik ga ook eens rondkijken, betaal nog 49,95 per maand voor een Chello Classic.![]()
Dat had ik gisteravond al besloten na die storing.
Het luchte inderdaad wel even op.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laat je maar gaan hoor, ga helemaal los.
![]()
Ja heb alleen een leuk junkiebroertje helaas en die hoef ik echt nooit meer te zien, ja dood om zeker te weten dat ie ook echt niet meer terugkomt.quote:Je hebt zelf alleen maar een broer he, en geen leuke zus? Anders konden wij nog familie worden.![]()
Of was het emi?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:07 schreef hollander172 het volgende:
[knip]
Ach zoals ik eerder al zei, de immigratieplannen kunnen weer uit de kast.![]()
Zat even te twijfelen maar nederlanders voelen we ons toch niet dus we gaan niet maar komen gewoon in een ander land aan.quote:
Voor mijn schoonmoeder is het ongeveer 4 km rijden en voor schoonvader 15 km.quote:Wat een kloteverhaal.
Mijn ouders zijn gelukkig heel anders.
Die wonen in ZO brabant en bellen iedere week of komen gewoon langs/aan.
Vorige week nog belde ze op of ze zaterdag konden komen. Helaas voor hun kon dat niet want wij hadden een feestje. Anders waren ze gewoon gekomen.
Is toch 275 km enkele reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |