mag ik mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
Jahoorquote:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Jahoormaar je slaapt wel in je eigen bed!
![]()
Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?quote:Ook plannen dit kolderieke staatje te verlaten en elders een bestaan op te bouwen?
Nee, heb ik geen verstand vanquote:Wie van jullie kent trouwens de term "veld van nulpuntenergie"?Of is uberhaubt enigzins bekend met quantummechanica?
Mooi, heb een hekel aan behaarde benen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?quote:Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?
Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.quote:Nee, heb ik geen verstand van
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?![]()
Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar de platheid van de aarde.quote:Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.![]()
Gisteren van een kennis weer een boek geleend hierover met vrij interessante en onderbouwde/bewezen theorieen.
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die ook daadwerkelijk boeken leest in mijn omgeving ipv ze alleen maar te gebruiken als onderzetter.![]()
Ik krijg helemaal geen uitkering/bijstand of wat dan ook.....quote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..![]()
Van uitstel komt afstel he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.
Volgens een aantal vooraanstaande onderzoekers klopt dat inderdaad, niet dat stukje van dat logo overigens.quote:Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar e platheid van de aarde.
Conclusie hieruit:
De aarde is plat.
Dit was een waterdichte conclusie, volledig onderbouwd!
Ze gaven zelfs aan dat er bewijzen voor te vinden waren bij hogere organisaties zoals de VN.
Het logo van de VN is een aard"bol" maar dan plat en dat zou al genoeg bewijs zijn!
Maar ik lees ook boeken. Niet van die technisch hoogstaande kwantumtheorieboeken zoals jij maar ik lees op dit moment zo'n beetje alles van Dan Brown
Je hebt hem gelezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ken ik al
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:32 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha......
op marktplaats zijn ze gek geworden.
Eerst een bod van 3000 binnen en nu weer een bod van 3100.
De vraagprijs is 4300!!!
Dat is al laag en dan durven ze nog zo te bieden.
Maar goed. Die biedingen zijn verwijderd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees later wel weer bij hier, over een uurtje ben ik vrij en word de crosser bezorgd.
Ik had laatst zo'n trekstang die had een mailtje gestuurd, hij wou wel 7000 euro betalen voor de SPquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:32 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha......
op marktplaats zijn ze gek geworden.
Eerst een bod van 3000 binnen en nu weer een bod van 3100.
De vraagprijs is 4300!!!
Dat is al laag en dan durven ze nog zo te bieden.
Maar goed. Die biedingen zijn verwijderd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Edit krijg net een sms of het nou vandaag of morgen was dat brengen.
Misschien rare vraag maar kan die mengsmering bij de pomp er niet in?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Om 1:00 gaat hij pas rijden zo is gezegd, dus zal wel 2 uur worden dat hij hier is.
Tenzij dat ding al helemaal op de pick up staat geparkeerd in de spanbanden en dat hij echt wegrijdt om die tijd.![]()
![]()
Vanmiddag ook even wat spulletjes halen zoals een benzinetank van 10 liter.
Ik ga echt niet bij de pomp steeds 5 liter tanken en dan mengen.![]()
Ja het is echt een lange afstandmotor.![]()
Eind maart wel een SM posermeeting bij MotorXtra.![]()
Edit krijg net een sms of het nou vandaag of morgen was dat brengen.
Rijbewijs afnemen en verbannen van de Nederlandse wegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag de quote van de eeuw gehoord.
Een collegatje (v) heeft na 100 lessen haar rijbewijs gehaald en is zaterdag voor het eerst op haar motor weg geweest (welliswaar alleen in haar eigen dorp). Ze heeft de motor gelijk laten vallen.![]()
![]()
Heeft ze iemand gevraagd of die even kon helpen om de motor op te tillen. Die persoon vroeg of ze geen schade had. Ze had nog niet gekeken maar antwoordde: "Ik heb geen schade." Dus die ander keek haar heel verbaasd aan en vroeg hoe ze dat nu kon weten. Ze zei daarop dat ze met de lesmotor ook was gevallen (5 keer voor zover ik weet) en toen had ze ook geen schade.![]()
![]()
![]()
Ze had het al nooit moeten krijgen vind ik. Niet iedereen zal het even snel halen en dat wil op zich ook niks zeggen, maar 100 lessen is wel erg veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rijbewijs afnemen en verbannen van de Nederlandse wegen.
Damn je was me voor,quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag de quote van de eeuw gehoord.
Een collegatje (v) heeft na 100 lessen haar rijbewijs gehaald en is zaterdag voor het eerst op haar motor weg geweest (welliswaar alleen in haar eigen dorp). Ze heeft de motor gelijk laten vallen.![]()
![]()
Heeft ze iemand gevraagd of die even kon helpen om de motor op te tillen. Die persoon vroeg of ze geen schade had. Ze had nog niet gekeken maar antwoordde: "Ik heb geen schade." Dus die ander keek haar heel verbaasd aan en vroeg hoe ze dat nu kon weten. Ze zei daarop dat ze met de lesmotor ook was gevallen (5 keer voor zover ik weet) en toen had ze ook geen schade.![]()
![]()
![]()
Ja, sneu om te zeggen maar zo iemand hoort gewoon niet op een motor thuis vind ikquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze had het al nooit moeten krijgen vind ik. Niet iedereen zal het even snel halen en dat wil op zich ook niks zeggen, maar 100 lessen is wel erg veel.
Ik zou het ook niet zo maar zeggen hoor, want wat mij betreft mag iedereen motor gaan rijden. Maar ik weet ook hoe ze auto rijdt en ik heb gehoord hoe die lessen zijn gaan (100 ook nog eens) en nu valt ze meteen bij de eerste keer dat ze zelf mag rijden...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, sneu om te zeggen maar zo iemand hoort gewoon niet op een motor thuis vind ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Damn je was me voor,![]()
ik ben het met je eens dat het wel de DOMSTE opmerking is die ik in tijden gehoord heb,![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik nu eindelijk dan eens op een motor van jou rijden Pepijn
Nope, zelfs geen dynamo of lichtspoel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft ie geen aparte oliepomp dan
ik had die ook op mijn scooter maar die had ik eruit gesloopt want die oliepomp mengde niet optimaal voor mijn setupEn scheelt weer wat gewicht
![]()
Het zal voor een keer niet erg zijn, maar hij moet 1:25 mix hebben, en wat betere olie dan standaard in een brommix zit. T'is wel een wedstrijdblokkie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Misschien rare vraag maar kan die mengsmering bij de pomp er niet in?
Wordt ook een rugzakje voor de jerrycan dus als we gaan meeten?
Ga je ook op cursus al rijdend bijtanken?![]()
Als het goed is heb je mail.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn heb jij die foto's nog van die sneaky flitscamera in die aanhanger bij de Maastunnel.. ?
België?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
Voor de juiste prijsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
Gooi die Pentax van je maar even over de post dan kan ik pics schieten.![]()
Wie weet.quote:
quote:En op Marktplaats wordt volgens mij bij elke advertentie een onzin bod gedaan. Oftewel, iemand zit bij alle advertenties gewoon 3000 euro lager te bieden en te hopen dat iemand er wel op reageert. Handelaartjes zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |