quote:Op maandag 31 januari 2005 15:01 schreef hollander172 het volgende:
Zat even te twijfelen maar nederlanders voelen we ons toch niet dus we gaan niet maar komen gewoon in een ander land aan.
Ik vond hem wel gevat maar ik was dus weer niet origineel?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Is dat ook niet een nummer van het goede doel -min of meer.
Mijn advies: Supermotard kopen.![]()
Het ontstressingsmiddel.![]()
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
Yep SM kopen waar veel te veel BTW eroverheen komt, het ding aan allerlei belachelijke emissie/geluids/etc eisen moet voldoen en die je niet eens af en toe even vol open kan trekken in de BBK omdat er camera's in fucking prullenbakken verstopt zitten?
quote:We hebben een premier die lijkt op Harry Potter en die laatste krijgt meer voor elkaar dan eerstgenoemde.![]()
Je weet hoe Nederland bekend staat in het buitenland? Je zou je d'r toch ondertussen toch voor schamen om je nederlander te noemen?Als we niet uitkijken gaan we onszelf nog uitgeven voor duitsers.
Wat voor een sticker heb je gehaald eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN KUTWEER![]()
![]()
Maar ik heb mn stickers![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand nog een manuel voor zijn of haar motor nodig?
http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
Daarom zei ik ook BBK (BeBouwde Kom), of je nou een SM of SS hebt of wat voor motor dan ook, je rijdt al snel veel te hard in de BBK. Lijkt mij vooral leuk met optrekken die dingen, voorbij de 100 krijg je toch alleen maar last van de rijwind volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.
Het idee van een SM is trouwens bochten draaien, en een hogere snelheidsbeleving te krijgen zonder dat je daadwerkelijk ter ver boven de normale snelheid rijdt.
Deze man had ook een R1 gehad, maar kreeg meer plezier uit het driften met dit ding.
Wat je ook wel weer moet durven..ik waag mij er nog even niet aan..
En dat is dan onze "first man".quote:Harry Potter noemen ze hem zelfs in het Europese parlement.
![]()
![]()
Ik zag hem bij een vergadering laatst voorgesteld worden door Italie geloof ik.
Leuk he?quote:En we zijn inderdaad doorgeschoten in Nederland, binnenkort zit ik ook in de rechtszaal vanwege een leuke overheidsinstantie.En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..
![]()
mag ik mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
Jahoorquote:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Jahoormaar je slaapt wel in je eigen bed!
![]()
Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?quote:Ook plannen dit kolderieke staatje te verlaten en elders een bestaan op te bouwen?
Nee, heb ik geen verstand vanquote:Wie van jullie kent trouwens de term "veld van nulpuntenergie"?Of is uberhaubt enigzins bekend met quantummechanica?
Mooi, heb een hekel aan behaarde benen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?quote:Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?
Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.quote:Nee, heb ik geen verstand van
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?![]()
Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar de platheid van de aarde.quote:Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.![]()
Gisteren van een kennis weer een boek geleend hierover met vrij interessante en onderbouwde/bewezen theorieen.
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die ook daadwerkelijk boeken leest in mijn omgeving ipv ze alleen maar te gebruiken als onderzetter.![]()
Ik krijg helemaal geen uitkering/bijstand of wat dan ook.....quote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..![]()
Van uitstel komt afstel he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.
Volgens een aantal vooraanstaande onderzoekers klopt dat inderdaad, niet dat stukje van dat logo overigens.quote:Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar e platheid van de aarde.
Conclusie hieruit:
De aarde is plat.
Dit was een waterdichte conclusie, volledig onderbouwd!
Ze gaven zelfs aan dat er bewijzen voor te vinden waren bij hogere organisaties zoals de VN.
Het logo van de VN is een aard"bol" maar dan plat en dat zou al genoeg bewijs zijn!
Maar ik lees ook boeken. Niet van die technisch hoogstaande kwantumtheorieboeken zoals jij maar ik lees op dit moment zo'n beetje alles van Dan Brown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |