abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2005 @ 15:06:49 #126
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24851297
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:01 schreef hollander172 het volgende:
Zat even te twijfelen maar nederlanders voelen we ons toch niet dus we gaan niet maar komen gewoon in een ander land aan.

Is dat ook niet een nummer van het goede doel -min of meer.

Mijn advies: Supermotard kopen.

Het ontstressingsmiddel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 31-01-2005 15:12:34 (<added last line>) ]
  maandag 31 januari 2005 @ 15:20:33 #127
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 31 januari 2005 @ 15:41:14 #128
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24852006
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is dat ook niet een nummer van het goede doel -min of meer.

Mijn advies: Supermotard kopen.

Het ontstressingsmiddel.
Ik vond hem wel gevat maar ik was dus weer niet origineel?

Yep SM kopen waar veel te veel BTW eroverheen komt, het ding aan allerlei belachelijke emissie/geluids/etc eisen moet voldoen en die je niet eens af en toe even vol open kan trekken in de BBK omdat er camera's in fucking prullenbakken verstopt zitten?

We zijn nu in Nederland op alle vlakken doorgeslagen, ik heb het wel een beetje gehad eigenlijk.
Het tragische is trouwens dat iedereen het aan ziet komen en het maar klakkeloos accepteerd. "Zolang het met mij maar goed gaat en ik er niks van merk zal het me worst wezen." Dat is de opvatting van vrijwel elke Nederlander.
We zien het, laten het gebeuren en als het gebeurd is dan staan we allemaal met onze vingertjes naar elkaar te wijzen.

We vinden hier alles maar normaal en treden nergens tegen op. Ja de kliklijn die werkt best, stelletje vuile NSB'ers dat we ook zijn. Terwijl wij als autochtone nederlanders elkaar erbij lappen middels die kliklijn zijn winkelcentra e.d. bijna onbegaandbaar omdat allochtonen daar de dienst uitmaken. Het lijken verdomme wel oorlogsgebieden af en toe.
Geef mij twee foto's, eentje van Mekka en eentje van kanaleneiland en ik zal alleen het verschil zien omdat er in Mekka geen domtoren staat. (ik heb overigens niks tegen buitenlanders cq allochtonen maar die gettovorming die we hier hebben slaat natuurlijk nergens op)

We hebben een premier die lijkt op Harry Potter en die laatste krijgt meer voor elkaar dan eerstgenoemde.
Je weet hoe Nederland bekend staat in het buitenland? Je zou je d'r toch ondertussen toch voor schamen om je nederlander te noemen? Als we niet uitkijken gaan we onszelf nog uitgeven voor duitsers.

Je merkt het al, de onvrede zit diep.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 31 januari 2005 @ 16:15:55 #129
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24852132
GATVERDAMME WAT EEN KUTWEER

Maar ik heb mn stickers

Damn.... was vergeten mn originele vizier erop te doen, dus ik kom in de stromende regen met mn olievizier terecht 1 wazige vlek... En hoe meer je wrijft hoe erger het wordt.... toen mezelf maar op een Big Tasty getrakteerd
pi_24852183
  maandag 31 januari 2005 @ 16:24:27 #131
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24852200
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
Yep SM kopen waar veel te veel BTW eroverheen komt, het ding aan allerlei belachelijke emissie/geluids/etc eisen moet voldoen en die je niet eens af en toe even vol open kan trekken in de BBK omdat er camera's in fucking prullenbakken verstopt zitten?
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.

Het idee van een SM is trouwens bochten draaien, en een hogere snelheidsbeleving te krijgen zonder dat je daadwerkelijk ter ver boven de normale snelheid rijdt.
Deze man had ook een R1 gehad, maar kreeg meer plezier uit het driften met dit ding.

Wat je ook wel weer moet durven.. ik waag mij er nog even niet aan..
quote:
We hebben een premier die lijkt op Harry Potter en die laatste krijgt meer voor elkaar dan eerstgenoemde.
Je weet hoe Nederland bekend staat in het buitenland? Je zou je d'r toch ondertussen toch voor schamen om je nederlander te noemen? Als we niet uitkijken gaan we onszelf nog uitgeven voor duitsers.
Harry Potter noemen ze hem zelfs in het Europese parlement.
Ik zag hem bij een vergadering laatst voorgesteld worden door Italie geloof ik.

En we zijn inderdaad doorgeschoten in Nederland, binnenkort zit ik ook in de rechtszaal vanwege een leuke overheidsinstantie. En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..
  maandag 31 januari 2005 @ 16:33:16 #132
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24852272
Iemand nog een manuel voor zijn of haar motor nodig?

http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
  maandag 31 januari 2005 @ 22:13:37 #133
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24854140
Hoi, ben ik weer ff

Voor de gene die het boeit, ik ben net terug van het klussen. Heel het weekend al bezig geweest. Gisteren van 08:00 uur tot 21:30 bezig geweest met allerlei shit. Pas om 9.15 laatste deel van de laminaat vloer erin gelegd. Ziet er nu wel mooi uit maar koste godver wat moeite.
MAar goed, ik hoop over 2 weken over te gaan dus opzich zijn we zeer voorspoedig aan het klussen

Ben nu weer pitten want ben zo moe als een aarsgier.....

Mzzl
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24854801
Hallo

Zware kwesties worden er besproken Volgens mij voel je je best voldaan he Makster Ik herken het gevoel wel een beetje Ondanks het feit dat je moe bent, ben je wel een stap dichterbij je doel. Dat geeft toch best voldoening?

Ik ben vandaag het grootste deel van de dag met mijn brommer bezig geweest. Dat ding ging nog maar (met moeite - traag optrekken) 37 km/h ofzo Waarschijnlijk kool in de uitlaat vanwege onvolledige verbranding (elke ochtend gas meteen vol open en korte stukjes rijden). Dus ik had vandaag besloten om hem eens grondig schoon te maken en dan morgen naar de winkel te brengen. Maar ik kwam erachter dat mijn broertje al een nieuwe uitlaat voor zichzelf had gekocht dus besloot ik samen met mijn vader die maar er meteen eronder te zetten.

Alles helemaal uit elkaar gehaald, cilinder schoongemaakt enzo. Overal vuil en verstopte gaten Naja, nu is mijn brommertje een beetje herboren. Maar de uitlaat maakt nogal veel lawaai. Volgens mij komt er toch nog ergens lucht doorheen dus niet alles is echt goed afgesloten. Hij doet het iig, trekt lekker snel op en komt ook aan de 50 nu. Ik kijk er nog even tegenaan en ik zie wel of ik wat met dat luchtprobleem doe. Kan morgen iig fatsoenlijk kranten lopen (of de abonnees daar ook zo over denken betwijfel ik, vanwege de uitlaat - is overigens een normale uitlaat hoor. Maar hij maakt gewoon nog iets te veel lawaai omdat wij iets fout hebben gedaan denk ik - er sluit iets niet helemaal goed aan)

Na drie keer allemaal kappen los te schroeven en wat dingen te controleren waren we het zat Heb dus niets meer met mijn motor kunnen doen

[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 31-01-2005 23:46:48 ]
pi_24855975
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN KUTWEER

Maar ik heb mn stickers
Wat voor een sticker heb je gehaald eigenlijk Voor je kuipruit 'Mr. Suzuki' ?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:57:51 #136
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24856651
Een sticker? 10 stickers in allerlei maten
pi_24857412
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:48 schreef hicham het volgende:
Hallo
Fok! MotorClub
pi_24857417
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand nog een manuel voor zijn of haar motor nodig?

http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
pi_24857753
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN KUTWEER FOK
gisteren dan

morgen btw
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:40:28 #140
17709 hollander172
pi_24857758
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
De meeste BTW moet je natuurlijk wel door de eerste eigenaar laten betalen.

Het idee van een SM is trouwens bochten draaien, en een hogere snelheidsbeleving te krijgen zonder dat je daadwerkelijk ter ver boven de normale snelheid rijdt.
Deze man had ook een R1 gehad, maar kreeg meer plezier uit het driften met dit ding.

Wat je ook wel weer moet durven.. ik waag mij er nog even niet aan..
Daarom zei ik ook BBK (BeBouwde Kom), of je nou een SM of SS hebt of wat voor motor dan ook, je rijdt al snel veel te hard in de BBK. Lijkt mij vooral leuk met optrekken die dingen, voorbij de 100 krijg je toch alleen maar last van de rijwind volgens mij.
quote:
Harry Potter noemen ze hem zelfs in het Europese parlement.
Ik zag hem bij een vergadering laatst voorgesteld worden door Italie geloof ik.
En dat is dan onze "first man".

Dat is de man die ons softdrugsbeleid moet uitleggen in het buitenland? De man die uit moet leggen dat het met het integratiebeleid van allochtonen "best goed gaat"?
quote:
En we zijn inderdaad doorgeschoten in Nederland, binnenkort zit ik ook in de rechtszaal vanwege een leuke overheidsinstantie. En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..
Leuk he? Zo werkt dat hier, sluit je maar aan bij de rij van andere benadeelden.
Ik heb zelf ook al ondervonden hoe de rechtsgang hier werkt, tot 2 keer toe heb ik al een rechter voor mijn neus gehad die beslissingen nam met de reden: "omdat ik het wil".
Het had geen fuck meer met "rechtspreken" te maken, het was gewoon volstrekte willekeur.

Eigenlijk zouden ze het amerikaanse systeem met een jury hier in moeten voeren maar wel met een dubbelfunctie, aan de ene kant als jury zelf en indien de rechter niet voldoet als vuurpeleton om hem/haar direct af te schieten.
Lijkt mij ook leuk als televisieprogramma, jugde the jugde oid. of red de rechter het? Ik zal zeker kijken. Vanuit een ander land dan weliswaar.
pi_24858183
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:19 schreef Youssef het volgende:

[..]

Fok! MotorClub
Hey, rot jij eens even op dan. Je hebt helemaal geen motor
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:31:11 #142
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24858198
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:40 schreef hollander172 het volgende:
Vanuit een ander land dan weliswaar.
mag ik mee?

Moggûh
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:32:38 #143
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24858220
Hahaha......

op marktplaats zijn ze gek geworden.
Eerst een bod van 3000 binnen en nu weer een bod van 3100.

De vraagprijs is 4300!!!
Dat is al laag en dan durven ze nog zo te bieden.

Maar goed. Die biedingen zijn verwijderd
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:43:24 #144
17709 hollander172
pi_24858352
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:31 schreef ZX9R het volgende:

[..]

mag ik mee?

Moggûh
Jahoor maar je slaapt wel in je eigen bed!

Ook plannen dit kolderieke staatje te verlaten en elders een bestaan op te bouwen?

Wie van jullie kent trouwens de term "veld van nulpuntenergie"? Of is uberhaubt enigzins bekend met quantummechanica?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:46:22 #145
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24858379
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Jahoor maar je slaapt wel in je eigen bed!
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.
quote:
Ook plannen dit kolderieke staatje te verlaten en elders een bestaan op te bouwen?
Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?
quote:
Wie van jullie kent trouwens de term "veld van nulpuntenergie"? Of is uberhaubt enigzins bekend met quantummechanica?
Nee, heb ik geen verstand van
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:52:25 #146
17709 hollander172
pi_24858441
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk slaap ik in mijn eigen bedje.
Mooi, heb een hekel aan behaarde benen.
quote:
Heb je mijn plannen dan niet gevolgd een paar maanden geleden?
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?
quote:
Nee, heb ik geen verstand van
Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.
Gisteren van een kennis weer een boek geleend hierover met vrij interessante en onderbouwde/bewezen theorieen.

Ik ben volgens mij 1 van de weinige die ook daadwerkelijk boeken leest in mijn omgeving ipv ze alleen maar te gebruiken als onderzetter.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:57:26 #147
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24858503
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ja enigzins maar die waren toch weer van de baan?
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.
quote:
Hmmm jammer, niet dat ik er verstand van heb maar ik doe een poging.
Gisteren van een kennis weer een boek geleend hierover met vrij interessante en onderbouwde/bewezen theorieen.

Ik ben volgens mij 1 van de weinige die ook daadwerkelijk boeken leest in mijn omgeving ipv ze alleen maar te gebruiken als onderzetter.
Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar de platheid van de aarde.
Conclusie hieruit:
De aarde is plat.
Dit was een waterdichte conclusie, volledig onderbouwd!
Ze gaven zelfs aan dat er bewijzen voor te vinden waren bij hogere organisaties zoals de VN.
Het logo van de VN is een aard"bol" maar dan plat en dat zou al genoeg bewijs zijn!

Maar ik lees ook boeken. Niet van die technisch hoogstaande kwantumtheorieboeken zoals jij maar ik lees op dit moment zo'n beetje alles van Dan Brown
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:03:24 #148
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24858562
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex viert financiele hoogtijdagen. Deze maand weer een nieuwe computer met TFT scherm gekocht, en de oude computer was ook pas 1.5 jaar. Zielig bijstandsmoedertje he ..
Ik krijg helemaal geen uitkering/bijstand of wat dan ook.....
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:11:28 #149
17709 hollander172
pi_24858654
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Niet van de baan maar op de lange baan geschoven.
Van uitstel komt afstel he?
quote:
Volgens een vriend van me is er laatst zelfs een studie gedaan naar e platheid van de aarde.
Conclusie hieruit:
De aarde is plat.
Dit was een waterdichte conclusie, volledig onderbouwd!
Ze gaven zelfs aan dat er bewijzen voor te vinden waren bij hogere organisaties zoals de VN.
Het logo van de VN is een aard"bol" maar dan plat en dat zou al genoeg bewijs zijn!

Maar ik lees ook boeken. Niet van die technisch hoogstaande kwantumtheorieboeken zoals jij maar ik lees op dit moment zo'n beetje alles van Dan Brown
Volgens een aantal vooraanstaande onderzoekers klopt dat inderdaad, niet dat stukje van dat logo overigens.

Ik probeer toch nog wat bij te leren en dit vind ik zelf een leuk deel van de wetenschap, vooral de instelling van de onderzoekers bevalt mij wel. Meestal trachten onderzoekers al aanvaarde theorieen nogmaals te staven, deze onderzoekers exploreren juist een geheel nieuw gebied met de kans dat ze door de gevestigde orde tot dorpsgek worden verklaard.

Overigens ben ik niet enige hier die dit een interessant boek vind.
[BOEK] The Field

Overigens is het niet echt een elitair boek en enkel een klein beetje basiskennis over quantummechanica volstaat al wel om het goed te kunnen volgen. Mocht de (voorlopige) conclusie van de onderzoekers kloppen dan kunnen alle ideeen mbt het geloof, de werking van het brein etc. op de schop.

Het leuke is dus dat dit geen nieuwe theorieen zijn, we hebben ze "geleend" van oude volkeren en tot dusver als mythologisch gereutel werd afgedaan. Geen verklaring = gelul houding

Stephan was toch geinteresseerd in paranormale dingen? Voor een frisse blik op dat soort zaken kan ik dit boek ook wel aanraden.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:13:53 #150
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24858683
Ken ik al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')