bij Piet zijn de vliezen ook niet spontaan gebroken, livelink, dus ik hoop van harte dat ze zich dit keer ook taai houden. en inderdaad, als de bevalling begint met gebroken vliezen moet ik ook als de wiedeweerga naar 't ziekenhuis. als G dan op z'n werk is zelfs met taxi of ambulance, geen tijd om te wachten tot G eerst thuis is zelfs.quote:livelink schreef in het vorige deel:
Job lag ook dwars en daar kreeg ik ook allemaal enge adviezen voor als de vliezen zouden breken. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik in dat geval in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest komen.
Als ik niet direct een auto kon charteren dan mocht ik het ziekenhuis bellen en dan zouden zij het regelen. Ik vond het wel angstig, maar uiteindelijk zijn mijn vliezen helemaal niet gebroken.
De gyn schatte die kans ook niet zo heel hoog in omdat met Katja de vliezen ook niet waren gebroken. Hoe zat dat met de geboorte van Piet? Zijn bij jou toen vooraf de vliezen gebroken, Bix?
nou anders mij welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef livelink het volgende:
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
quote:Op zondag 30 januari 2005 10:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
goedemorgen ladies!!
anders ik welquote:ik heb eigenlijk wel zin in een nieue baby vandaag! arme bixister al zo lang moet ze wachten dus vind het ook wel tijd worden!!
jah elke dag een beetje pijnlijker lijkt wel. ik ervaar het nu nog niet als lekker omdat het al een week duurt en ik nog zo net niet weet of het echt wel zo scheelt voor straksquote:Githa, heb je zoveel last van "voorwerk"? is ook wel lekker.. scheelt je straks weer !! gaat voor de rest alles goed?
smakelijk !quote:ga zo maar even lekker ontbijten!
En hoe!quote:Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef jessie het volgende:
Xanthe je vriend heeft gewoon nesteldrang
Ik zou een pan boter opzetten en vragen wat hij ruiktquote:Op zondag 30 januari 2005 14:09 schreef Xanthe het volgende:
Vervelend hoor Githa, om bijna moedeloos van te gaan worden lijkt mij.
Ik heb net even een heerlijk uurtje geslapen tot ik wakker werd omdat ik moest plassen en pijn in mijn been en onderrug had.
Na een lekkere warme douche was dat over en nu is beebje super druk van het douchen.
Jeroen is nu al non stop bezig sinds vanmorgen dus die ga ik zometeen denk ik maar eens verplicht laten zitten en eens kijken of ik niet iets lekkers voor m kan klaarmaken om te eten.
Gisteren was ie al teleurgesteld dat ik macaroni aan het opwarmen was terwijl hij dacht pannenkoeken te ruiken dus misschien moet ik maar eens pannenkoeken gaan bakken.
Ja Daan, doe de volgende keer es een foto als je staand staat speciaal voor Barquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mooie buikfoto trouwens als je daar zittend zit
ah, dat gaat voor mij dan op voor de laatste 1,5 maand denk ikquote:Op zondag 30 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Xanthe ik was de laatste dagen ook heel erg op mezelf. Had geen zin in telefoon, in bezoek enz. Heeft allemaal te maken met het naderen van je bevalling...zeggen ze.
Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef snakelady het volgende:
[knipje]
Remco legde gisteren zijn hoofd op mijn buik en de kleine frutsel vindt het ontzettend leuk op Papa hard tegen zijn oren aan te schoppen.
Daar kan Remco idd ook niet op wachten, maar tot nu toe gaat ze dan juist lekker slapen, zal wel warm zijn ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:02 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.![]()
We liggen in bed meestal lepeltje-lepeltje.
En hoe vaak hij wel niet een trap van Wilyan heeft gehad, als ik tegen hem aanlag.![]()
klopt! hoe wist jij dat?quote:
quote:Gerrie, kom er nu maar uit![]()
nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bixquote:
Volgens mij is ze nog bijdehand terwijl ze ligt te bevallenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bix![]()
dat zal toch wel ?...of wacht jij liever op de zomer Bixquote:Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je al of er actie ondernomen wordt als je op 42 weken zit?
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:08 schreef bixister het volgende:
zie hierboven githa. hou jij 't nog vol allemaal?
ik denk ook dat 't februari wordt. maar ja, jarig zijn tegelijk met Beatrix is ook niet alles he.
Dat is me ingefluisterdquote:
2 uur down dat is wel krap aan hequote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef LadyS het volgende:
nee.. het worden allemaal downtimekindjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 februari 2005: Xanthequote:Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Xanthe het volgende:
Nou 14 februari is de dag.....
Dat wij s' morgens in het huwelijk treden!
We zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
Leven bestaat toch ook uit uitdagingen? LOLquote:Op maandag 31 januari 2005 13:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
12 februari 2005: Xanthe
Oe, jij durft
Of dat je vliezen breken als je net je ja-woord geeftquote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Leven bestaat toch ook uit uitdagingen? LOL
Nou maar hopen dat de kleine niet beslist om zondag de 13e eruit te komen
Een bevalling in de huwelijksnacht is ook bijzonderquote:Op maandag 31 januari 2005 15:15 schreef Xanthe het volgende:
Ow dat geeft toch niets?
We hebben geen druk programma , gaan smorgens trouwen en daarna nog even een kopje koffie drinken met een gebakje erbij en daarna ieder onze eigen weg weer (de getuigen en wij dus)
Breken de vliezen zal het programma enigzins worden aangepast...
Maar het huwelijk zelf is maar een half uurtje .
groot gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:17 schreef Jonnetje het volgende:
* Jonnetje gaat nu wel naar bedje.. Husbie wil slapen, en dat kan ie (zegt ie) niet zonder mij..*
al dat oefenen voor het examen heeft blijkbaar goed geholpen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:11 schreef danosa het volgende:
Kijk eens aan, Jordy is er al. Dat is toch snel gegaan dan Githa.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:29 schreef jessie het volgende:
En je weet het he bix. Hoe langer ze blijven zitten hoe mooier ze worden![]()
Oh dank je, ik ben 3 weken te laat geboren...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:29 schreef jessie het volgende:
morgen mogen we dus naar 't ziekenhuis voor een echo & CTG, maar ik verwacht niet dat ze dan wat 'gaan doen' verder. de regel hiervoor is volgens mij niet aan 't aantal dagen over tijd gebonden, meer aan hoe het met de baby (en de moeder) gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:29 schreef jessie het volgende:
Vanaf de hoeveelste week gaan ze "wat" doen bij jou bix? Bij mij was dat precies bij 42 weken, Wat net niet nodig was![]()
quote:En je weet het he bix. Hoe langer ze blijven zitten hoe mooier ze worden![]()
Fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:59 schreef bixister het volgende:
ja hoor miss_D, die voelt zich gelukkig alweer stukken beter, tnx!
Wat is er dan? Zijn ze boos dat jullie geen groot feest houden of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:12 schreef Xanthe het volgende:
Helaas zijn er ineens een boel mensen die denken zich te moeten gaan bemoeien met ons huwelijk.
En dat kunnen we er nu gewoon net niet meer bij hebben...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:29 schreef jessie het volgende:
Verrek mijn moeder was bij mij op 19 juli uitgerekend......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:38 schreef melonovy het volgende:
Oh dank je, ik ben 3 weken te laat geboren...![]()
Lentemeisje is de eerste keer alleen naar de verloskundige geweest ,quote:Op maandag 31 januari 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Mel dikke knuf joh meid
Vicky van harte,
En dop succes jullie morgen!!!!
idd.. schiet eens op gerrie en babydop en de rest die ik niet uit mijn hoofd weet..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
wordt er hier nou nog een beetje ontsloten of niet
Heb er een topic over geopend in R&P , maar die schijnt nogal warrig over te komen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er dan? Zijn ze boos dat jullie geen groot feest houden of zo?
En hebben jullie eigenlijk iets geregeld voor als je de dag ervoor bevallen bent of zo? Kun je het dan verschuiven?
Ik vind hoog zwanger trouwen met een super dikke buik ook erg leukquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ow ja.. babyxanthe.. als je nu komt, kunnen je ouders tenminste een beetje fatsoenlijk trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt een beetje als het verhaal van mijn zusje, idd zolang het vruchtwater en babietje nog ok zijn gewoon weer naar huis en afwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:29 schreef bixister het volgende:
wij zijn weer terug uit 't ziekenhuis: baby heeft nog voldoende vruchtwater, en het CTG was prachtig volgens de gyn. dus we gaan weer even rustig verder met afwachten en vrijdag opnieuw een zelfde controle.
Idd is het het belangrijkste dat het met je beebje gewoon nog heel goed gaat en reken maar dat ze echt wel wat zouden gaan doen als dat niet zo was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:42 schreef bixister het volgende:
ik ben vooral echt blij dat het nog zo goed gaat met de baby, dat is toch het belangrijkste. Brighteyes, hoe veel 'te laat' kwam Kyra nou ook weer precies uiteindelijk? en is dat toch nog spontaan begonnen of ingeleid.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:46 schreef jessie het volgende:
Wat lief!
Ah ok, verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:44 schreef jessie het volgende:
Nee geen keizersnee
Ik denk dat het uiteindelijk een keizersnee word. Gewoon gevoel vanaf t begin al.
Nee hopelijk gaat alles nog op de "normale" weg.
Ik vind dit wel een beetje omgekeerde wereld. Eerst zelf je trouwerij heel krap plannen en nu gaan 'miepen' over dat je er mss niet bij kan zijn omdat je net bevallen bent oid...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Xanthe het volgende:
Nog ffies met laptop op bed voordat ik ga slapen.
Waarom ze willen inleiden?
Hij voelde dus en daarbij is de slijmprop los gewroet zoals ik al zei.
Ik voel me al een aantal dagen niet echt lekker (temp gaat van 36.3 naar 38 en vise versa).
En hij heeft maandag en dinsdag dienst , vanwege wat dingen uit mijn verleden is bekend dat ik erg hoopte dat hij de bevalling zou doen en niet 1 van de andere 2 gyns.
Verder dacht hij dat ik anders door zijn gewroet niet op mijn eigen bruiloft aanwezig kon zijn.
Kleintje lag ook al erg ver ingedaalt.
Hij stelde voor om dus te gaan inleiden omdat dat hem beter leek , maar dat we het niet perse moesten doen van hem en Jeroen en ik zijn op de gang daarover gaan praten.
We hebben besloten om het dus maar te doen vanwege een aantal factoren.
Zeker omdat we weten dat onz gyn niet zo snel met zo'n voorstel komt (hij is normaal geen voorstander van inleiden tenzij hij denkt dat het echt nodig is en doet het meestal ook pas ruim na 42 weken).
U bedoelt moiquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Xanthe, wat lekker dat ze je niet zo lang laten lopen, nu weet je tenminste dat er wat gaat gebeuren
Bix, vergeet ik jou bijnaGerrie zit nog stevig begrijp ik. Misschien kan ik-weet-niet-meer-wie hem even toespreken, net als met Apie destijds
Dan heb ik toch echt een verkeerde indruk gegeven , ik loop er echt niet over te miepen hoor...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje omgekeerde wereld. Eerst zelf je trouwerij heel krap plannen en nu gaan 'miepen' over dat je er mss niet bij kan zijn omdat je net bevallen bent oid...![]()
Maar goed, ieder zijn ding... en jij vette mazzel dat je zo'n makkelijke gyneacoloog hebt...
Ik had ook niet verwacht dat hij zo zou gaan wroeten aan de slijmprop , dat had ik zelf nog nooit van gehoord in elk geval dat ze dat doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:32 schreef m@x het volgende:
Wat een vreemde reden om zo vroeg al een bevalling in te leiden Xanthe. Ik hoor regelmatig verhalen over mensen die ruim voor de bevalling begint de slijmprop verliezen (dat ie dus niet alleen loszit) en die niet ingeleid hoeven te worden. Nouja, je gyn zal het wel het beste weten. Veel succes en hopelijk zijn alle kwaaltjes na maandag verdwenen.
En daar gaat het om, het is jullie beslissingquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:44 schreef Xanthe het volgende:
Persoonlijk vind ik het nu wel een lekker idee hoor
Had ik ook al aan zitten denken , want veel dingen zijn volgens mij behoorlijk langs ons heen gegaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar gaat het om, het is jullie beslissing
Als je nog vragen hebt over het hoe of wat, dan kun je hem misschien even bellen morgen, zodat e.e.a. duidelijk wordt
Gewoon doen hoor, kijken ze echt niet raar van opquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken , want veel dingen zijn volgens mij behoorlijk langs ons heen gegaan.
Heb ik al wel vaker moeten doen bij hem , hij praat zo ontzettend snel dat je soms de helft niet meer goed meekrijgt als er iets gebeurd is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor, kijken ze echt niet raar van op
Ze hebben mij ook (twee weken) voor de uitgerekende datum ingeleid hoor en dat op eigen verzoek. Alleen had Lara er nog geen zin in, dat was wel jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef Anitra het volgende:
Xanthe ze leiden bijna nooit in voor de uitgerekende datum. En ik kon al 6 maanden niet meer lopen en het is dat hij Djulian dwars lag, maar anders hadden ze ondanks de pijn hem echt pas na 41 gehaald!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |