abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24883389
Nog niks gehoord. Schoonmama is maar weer naar huis. Getver!!!!! Niet leuk dit. Ik hoop zo dat alles goed gaat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24883510
Ja Sugar, gelukkig kon ik bij de eerste halte van de medische molen onverwacht uitstappen.
Na 2 jaar was het wel een grote verrassing dat het allemaal natuurlijk lukte.

Het gaat prima met mij, ben van de eerste kwaaltjes (moeheid en misselijkheid) gelukkig af en ben nu alleen maar aan het genieten.
Gisteren voor het eerst de baby gevoeld dus het begint allemaal steeds echter te worden.

Ik ben ook helemaal trots dat je nu ook eindelijk aan mij lichaam kunt zien dat ik zwanger ben (lees uitdijen)
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 14:27:02 #253
43556 miss_dynastie
pi_24883514
Jeej, duurt wel lang
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 14:28:36 #254
43556 miss_dynastie
pi_24883544
Utrecht, van harte gefeliciteerd
  FOK!fossiel woensdag 2 februari 2005 @ 14:30:32 #255
2628 Karin
pi_24883583
Utrecht gefeliciteerd! Leuk voor het eerst je kindje gevoeld
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over je baby als je weinig aankomt, de baby pakt wel wat hij/zij nodig heeft.

Jeetje Jessie het duurt inderdaad wel erg lang Kan me voorstellen dat je je behoorlijk zorgen gaat maken.
pi_24883730
Nou krijg net een telefoontje.
De weenopwekkers deden niks. Ze had de weeen wel maar de ontsluiting kwam niet verder op gang. Is nu weer stopgezet. Ze zit nog steeds op 4a 5 cm en heeft nu een ruggeprik gekregen. Daar komt ze wel een beetje van bij. Er kon zelfs een lachje af.
Echt niet leuk dit. Dit word gewoon een keizersnee. (mijn gedachte) Waarom nou zo aan laten tobben. Bah bah bah. Geer had de telefoon genomen, mannen...... niet goed doorvragen natuurlijk Ik heb nog wel ff toe kunnen schreeuwen dat ze een kanjer is en dat ik trots op dr ben.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24883759
He get, wat is dit balen zeg, dikke knuf en heel veel sterkte daar in Rotterdam!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:43:27 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24883785
Jessie! Balen!
Maar ja, over dat aantobben... mss wilde ze het zelf wel heel graag op de natuurlijke weg proberen?

Anyway... keizersnede dus!
Dus nog heel eventjes en dan ben jij een heuse tante!

Sterkte Lentemeisje! En Dop ook!
pi_24883813
Nee geen keizersnee
Ik denk dat het uiteindelijk een keizersnee word. Gewoon gevoel vanaf t begin al.
Nee hopelijk gaat alles nog op de "normale" weg.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 14:45:54 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24883830
Jessie, Dop en Lentemeisje, wat spannend, sterkte allemaal!

Leah, van harte gefeliciteerd met jullie tweede kindje, fijn dat alles goed is gegaan Ben wel nieuwsgierig naar de naam en zo, maar ik weet waarom je dat hier niet zegt

Utrecht, van harte gefeliciteerd! Weinig aankomen is niet abnormaal hoor. Bij mij met 30 weken maar 6 kilo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24883831
Utrecht gefeliciteerd!

Lentemeisje

Ik ben net weer terug van alles wat we wilden doen.
De gyn heeft even gekeken (met zijn vingers) en heeft lopen wroeten aan de slijmprop.
En hij wilde de kleine wel graag gaan halen.
As. maandag is het zover dat we ons gaan melden in het ziekenhuis en dus worden ingeleid.
Ik ben nu even dood op en heb nogal wat buikpijn van het gewroet en bloed verlies , dus ik ga nu lekker even naar bed.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:47:41 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24883855
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:44 schreef jessie het volgende:
Nee geen keizersnee
Ik denk dat het uiteindelijk een keizersnee word. Gewoon gevoel vanaf t begin al.
Nee hopelijk gaat alles nog op de "normale" weg.
Ah ok, verkeerd begrepen...

Nou ja, mss voor wat het waard is. Bij mijn zusje schoot het ook voor geen meter op (ik geloof ook iets van 5 cm of zo), met de weeenopwekkers erbij. Ze is toen ook aan de pijnstillers gegaan en na een uurtje half van de wereld zijn zonder pijn had ze ineens volledige ontsluiting en was Kyra er na 3 kwartier persen... Dus wie weet!

Ik blijf duimen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 14:47:46 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24883859
Xanthe, wat lekker dat ze je niet zo lang laten lopen, nu weet je tenminste dat er wat gaat gebeuren

Bix, vergeet ik jou bijna Gerrie zit nog stevig begrijp ik. Misschien kan ik-weet-niet-meer-wie hem even toespreken, net als met Apie destijds
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24883864
Waarom willen ze dan al inleiden Xanthe?

En sterkte trouwens
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 14:48:37 #265
43556 miss_dynastie
pi_24883879
Lentemeisje
pi_24883891
Das een oppepertje BE
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:51:24 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24883935
Xanthe? Waarom wordt je dan ingeleid zo ver voor de uitgerekende datum?
pi_24883988
Leah gefeliciteerd!!!

Lentemeisje en dop nog ff wat puffertjes voor jullie, spannend hoor
Jessie een hele dikke voor jou als bijna tante ik weet sinds een paar weken hoe leuk en mooi dat is
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:00:57 #269
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24884104
Lentemeisje, ik hoop dat de ontsluiting een beetje vlotten wil, want dit lijkt me vreselijk. Gelukkig heb je een ruggeprik gekregen.
Jessie, heb je nog nagels over?

Utrecht, gefeliciteerd met je zwangerschap. Als ik me goed herinner waren we gelijktijdig bezig om zwanger te worden. Fijn dat het bij jou nu ook gelukt is en nog wel op een spontane manier.

Xanthe, toch trouwen als de kleine er al is. Spannend allemaal hoor!

Kom Buix, we willen Bix weer terug. [we zijn gewoon heel benieuwd naar Gerrie hoor[/sub]
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:06:19 #270
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24884194
Xante waarom word de baby eerder gehaald?
Dus toch trouwen met baby toch ook een mooie gedachte
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:08:49 #271
1087 Merisse
broddeltante
pi_24884239
Xanthe, joh, wat is er aan de hand dat ze jullie kindje willen halen???

Lentemeisje zet 'm op . Jessie veel sterkte met wachten. Wat een spannende berichtjes vannacht!

Utrecht gefeliciteerd!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24884295
Nog ffies met laptop op bed voordat ik ga slapen.
Waarom ze willen inleiden?
Hij voelde dus en daarbij is de slijmprop los gewroet zoals ik al zei.
Ik voel me al een aantal dagen niet echt lekker (temp gaat van 36.3 naar 38 en vise versa).
En hij heeft maandag en dinsdag dienst , vanwege wat dingen uit mijn verleden is bekend dat ik erg hoopte dat hij de bevalling zou doen en niet 1 van de andere 2 gyns.
Verder dacht hij dat ik anders door zijn gewroet niet op mijn eigen bruiloft aanwezig kon zijn.
Kleintje lag ook al erg ver ingedaalt.
Hij stelde voor om dus te gaan inleiden omdat dat hem beter leek , maar dat we het niet perse moesten doen van hem en Jeroen en ik zijn op de gang daarover gaan praten.
We hebben besloten om het dus maar te doen vanwege een aantal factoren.
Zeker omdat we weten dat onz gyn niet zo snel met zo'n voorstel komt (hij is normaal geen voorstander van inleiden tenzij hij denkt dat het echt nodig is en doet het meestal ook pas ruim na 42 weken).
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:16:11 #273
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24884368
dus het is aftellen voor jullie toch wel prettig dat je nu weet wanneer de baby komt...
en dat je je daarna alleen maar beter kan gaan voelen .
want zo is het ook niet prettig..
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:35:53 #274
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24884975
Wat een onwijs gekke reden, Xanthe!
Tenminste, dat vind ik!

Als jullie er happy mee zijn: mooi.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:09:51 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24885346
Net mijn bijna-34-weken-zwangere-zus aan de lijn: ze is opgenomen in het ziekenhuis omdat ze vruchtwater verliest! Nu gaan ze haar heel erg in de gaten houden enzo... Ze moet een paar dagen in elk geval blijven, misschien weken.

Iemand ervaring hiermee? Schrik me helemaal kapot!

Oh en wat ik steeds vergeet: Leah! Gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')