abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24849695
Oehhhhhhh Xanthe!

Dat word écht spannend!

Gefeliciteerd joh!
Wat goed dat het toch nog zo snel is gelukt!

W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 14:20:05 #102
81992 Githa
pi_24850338
veel goed nieuws vandaag

Gefeliciteerd xanthe 14 februari ga je dat redden ? ... anders alvast kurk erin en benen over elkaar

Jonnetje ook gefeliciteerd wat vliegt de tijd zeg ..... en gefladder in je buik zoooooooooo leuk, zooooooooooooo vertederend... wacht maar tot ie begint de stompen

renzell, is de pc aangesloten ????
Daar teken ik zeker voor al moet ik zeggen dat het vandaag best rustig is.... wel ben ik vreselijk moe en lig al een groot deel van de dag in m'n bed beetje bijtanken
  maandag 31 januari 2005 @ 14:23:37 #103
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24850425
Zo, bah, ik voel me niet zo goed!
Ik slaap de laatste tijd erg slecht, hoofdoorzaak is maagzuur en oprispingen. Ik heb mijn matras aan mijn hoofdzijde al opgehoogd, maar ook dat mag niet baten. Daarbij heb ik al 3 nachten last van een oorwurm, een CD die ik 2 keer heb beluisterd blijft zich maar herhalen in mijn hoofd, het is dan wel een heel leuke CD maar hier word ik niet goed van... ik kan het ook erg moeilijk uit mijn hoofd zetten. Laatst ook al van die onbenullige ingen die ik heel slecht kon verwerken, een plaatsje kon geven, het is echt iets kernmerkend voor deze zwangerschap.
En dan ook nog andere gekke dingen die me wakker houden, zoals een rare lucht, ik heb laatst om 4 's nachts nog op het balkon gestaan in mijn pyama om even een frisse neus te halen, echt zo zwanger vond Remco het... Die opmerking was wel grappig, maar verder voel ik me er heel beroerd onder, ik ben wel moe, maar kan niet in slaap komen, ik kan er maar slecht tegen. En een keer 1 nachtje trek ik wel, maar dit duurt al ruim een week.

Vanacht had ik als tegengewicht van de oorwurm een klassieke CD opgezet, hier dommelde ik rustig van in slaap, maar schrok weer wakker, met de nodige maagzuur, van de operazangeres die inzette, dat schoot ook niet op.

's Ochtends vroeg begint de dag weer met een vrolijke en actieve Chiara, ik kan maar moeilijk in actie komen en voel me daar erg schuldig over, echt nu ik het hier ook type stromen de tranen over mijn wangen, want dat ik me schuldig naar haar toe voel vind ik vreselijk. Het lukt me niet goed om lekker met dr leuke dingen te doen, stoeien is al een poos te intensief, het is ook niet super lekker weer om buiten te spelen en dan ben ik ook al zo vermoeid en snel prikkelbaar, ik vind het echt even helemaal niet leuk zo op deze manier. Gelukkig is Chiara nog heel tevreden en merk ik weinig aan dr, zo vindt Chiara het heerlijk om samen boekjes te lezen, te tekenen, helpen met koken, samen boodschapjes te doen en is ze dol op massages, maar toch, mijn gevoel he ...

Als Chiara 's middags naar bed gaat, ga ik er ook even in, ik tank wel weer een beetje bij. En 's avonds leef ik dan wel weer een beetje op. Ik moet van mezelf wat eerder mijn bed op zoeken, dus ik ga dat maar proberen waar te maken...

Ik heb net ook met de huisarts gebeld, en heb 2 middeltjes voorgeschreven gekregen, 1 om oprispingen te verminderen of minder erg te maken en een (onschuldig) middeltje om iets rustiger in mijn hoofd te worden voor het slapen gaan. Ik hoop dat ik een beetje van opknap en weer gezellig kan genieten van alles!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24850579
Heb je Cryogel voorgeschreven gekregen?
Dat kreeg ik namelijk toen bij Wilyan..

Juk! Alsof je vloeibare schoolkrijtjes naar binnen werkt.

Ik hoop voor je dat de middeltjes helpen!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 14:54:03 #105
81992 Githa
pi_24851020
Het valt soms niet mee he Melonovy dikke knuffel al die klachten waardoor je gewoon niet de rust krijgt die je nodig hebt en dan heb jij Chiara nog rondlopen die natuurlijk alle aandacht van haar mama wil en als klap op de vuurpijl zorgen de hormonen er ook nog eens voor dat alles 3x erger lijkt dan het is.... Ik hoop dat je huisarts iets heeft wat helpt want je hebt je rust hard nodig.
pi_24851141
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:39 schreef easy-going het volgende:

[..]

12 februari 2005: Xanthe

Oe, jij durft
Leven bestaat toch ook uit uitdagingen? LOL
Nou maar hopen dat de kleine niet beslist om zondag de 13e eruit te komen
  maandag 31 januari 2005 @ 15:09:50 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24851365
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Leven bestaat toch ook uit uitdagingen? LOL
Nou maar hopen dat de kleine niet beslist om zondag de 13e eruit te komen
Of dat je vliezen breken als je net je ja-woord geeft

Maar gefelicteerd, hopelijk gaat het allemaal goed
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24851490
Ow dat geeft toch niets?
We hebben geen druk programma , gaan smorgens trouwen en daarna nog even een kopje koffie drinken met een gebakje erbij en daarna ieder onze eigen weg weer (de getuigen en wij dus )
Breken de vliezen zal het programma enigzins worden aangepast...
Maar het huwelijk zelf is maar een half uurtje .
pi_24852366
gefeliciteerd Xanthe! de geboorteakte dus goedgekeurd! ik hoop inderdaad dat je niet net bevallen bent dan, of flinke weeën hebt.

jonnetje alweer over de helft, wow!

melonovy, balen die klachten allemaal. ook dat malen/niet los kunnen laten. heb ik ook wel wat last van gehad bij vlagen deze (en de vorige) zwangerschap. hopelijk helpen de middeltjes die je van de huisarts krijgt.

nou de laatste gewone controle bij de verloskundige zit er hier dus op. nog weinig verandering, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan: ik heb nog geen ontsluiting. ze kon maar slecht bij de baarmoedermond, omdat de baby nog niet is ingedaald. deze VK had wel willen strippen als ze er goed genoeg bij gekund had. (was een andere dan die ik vrijdag had). bloeddruk nog prima. baby ligt er wel weer mooi recht voor, maar niet ingedaald dus. als er niks verandert ga ik woensdagochtend naar 't ziekenhuis voor een echo & ctg om nog even extra grondig te kijken hoe het met de baby gaat. waarschijnlijk gaan ze dan nog niet meteen inleiden, tenminste als alles goed is met de baby.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 16:55:40 #110
81992 Githa
pi_24852485
spannend hoor Bix zie je er tegen op om woensdag naar het ziekenhuis te gaan?
pi_24852574
valt wel mee, wel leuk om weer even naar ons babytje te kunnen kijken, al is 't dan op een echo. en verder gewoon fijn dat 't allemaal goed in de gaten gehouden wordt, zoals ik me nu voel lijkt het me dat het dan ook nog wel goed gaat en dat we dus onverrichter zake weer naar huis zullen gaan. alleen een beetje lastig of we Piet wel of niet mee zullen nemen. neemt toch al gauw een paar uur in beslag he. 't is gelukkig wel heel vroeg 's ochtends, dan is er wat minder kans op uitloop. maar wie weet komt het er helemaal niet van en begint de bevalling gewoon voor die tijd.
  maandag 31 januari 2005 @ 17:30:55 #112
545 dop
:copyright: dop
pi_24852893
op deze manier komen wij nooit op de eerste plaats in het lijstje
omdat Jessie het vroeg zal ik van ons ook een kleine update geven
bij ons nog niets dat duid op een bevalling
kind is wel goed ingedaald en met lentemeisje gaat verder ook alles goed
kind beweegt mooi, bloeddruk goed, urine goed, wel wat pijntjes soms en natuurlijk niet zo soepel meer met lopen .
morgen weer naar de verloskundige .
we wachten geduldig af
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_24853353
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:15 schreef Xanthe het volgende:
Ow dat geeft toch niets?
We hebben geen druk programma , gaan smorgens trouwen en daarna nog even een kopje koffie drinken met een gebakje erbij en daarna ieder onze eigen weg weer (de getuigen en wij dus )
Breken de vliezen zal het programma enigzins worden aangepast...
Maar het huwelijk zelf is maar een half uurtje .
Een bevalling in de huwelijksnacht is ook bijzonder Ach, wel lekker dat je geen drukke dag hebt inderdaad, is er altijd nog ruimte voor de bevalling.

Even een update van mij ook: (haha, heb vanaf deze week verlof dus ik heb weer meer tijd om te internetten!) alles is goed. Beeb ligt nog wel vermoedelijk in een onvolkomen stuit, volgende week weer terug naar VK om te kijken of dat nog steeds zo is. Heb de afgelopen 2x een andere VK gehad die ik bijzonder onhandig vond in het voelen en die ontzettend veel moeite had om hoofd en billen te onderscheiden, dus of die stuit zeker is weet ik ook niet eens. We wachten af. Verder gaat alles prima. Net een partneravond over kunstverlossingen achter de rug dus mocht het toch een stuitligging blijven, dan zijn we op de hoogte van hoe en wat
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_24853403
* Vicky komt zich heel voorzichtig hier melden....

deze is van vanmorgen 6.15

zo ziet ie er nu uit..

als het goed is ben ik 11 okt. uitgerekend. Nu 3 weken en 6 dgn. zwanger..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 januari 2005 @ 21:42:48 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_24853614
gefeli vicky!!

bix, mijn hubbie is zow lief he, die let hier gewoon op of je al aan het bevallen bent terwijl ik op mijn werk zit
stormy waters...
sailin'
pi_24853663
gefeliciteerd Vicky!!! Ik las het inderdaad al in het 2e streepjes topic! Verder alles prima? Nog geen kwaaltjes of voel je toch al duidelijk wat veranderingen?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 22:20:35 #117
81992 Githa
pi_24854279
Vicky welkom in Z&G enne nogmaals gefeliciteerd
Hoe voelt dat nu ? .... de hele dag met een big smile rond gelopen ?

en en en en en ? zijn er verse bb'tjes tijdens de downtime gekomen .....

Hier enkel en alleen aan het oefenen ik ben gewoon een moeilijke leerling en heb veel oefening nodig maar ik denk dat ik ondertussen wel toe ben aan een examen
pi_24854621
Gefeliciteerd Vicky en welkom!

Kan me erg goed voorstellen dat je het examen wel wilt hebben nu , mijn buik is sinds een aantal dagen extreem rustig.
Heb ik een tijdje gedacht dat het wel eens komen kon , heb ik nu het gevoel dat ie voorlopig nog wel even blijft zitten.
pi_24854666
Mel dikke knuf joh meid
Vicky van harte,
En dop succes jullie morgen!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 23:47:44 #120
81992 Githa
pi_24855206
Mijn vliezen zijn net gebroken ..... het examen gaat toch beginnen
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 00:03:47 #121
43556 miss_dynastie
pi_24855538
Githa
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Probeer nog iets te rusten he, en dan
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!!!!!!
pi_24855750
Githaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat doe je met me!

Wat spannuuuuuuuuuuuund!
Alles verder goed nog?

Maak je verder niet druk.. Dat doen wij hier wel
Doe lekker rustig aan en laat het maar over je heen komen..

* Jonnetje is nu wel een beetje hyper...

een vers beebje een vers beebje een vers beebje een vers beebje
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 00:17:21 #123
81992 Githa
pi_24855814
Jah was eigenlijk wel schrikken want had de hoop alweer opgegeven en lag net 5 min te slapen....

Nu is het afwachten geloof ik
pi_24855815
* Jonnetje gaat nu wel naar bedje.. Husbie wil slapen, en dat kan ie (zegt ie) niet zonder mij.. *
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 00:17:52 #125
81992 Githa
pi_24855829
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:17 schreef Jonnetje het volgende:
* Jonnetje gaat nu wel naar bedje.. Husbie wil slapen, en dat kan ie (zegt ie) niet zonder mij.. *
groot gelijk truste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')