Ik zou een pan boter opzetten en vragen wat hij ruiktquote:Op zondag 30 januari 2005 14:09 schreef Xanthe het volgende:
Vervelend hoor Githa, om bijna moedeloos van te gaan worden lijkt mij.
Ik heb net even een heerlijk uurtje geslapen tot ik wakker werd omdat ik moest plassen en pijn in mijn been en onderrug had.
Na een lekkere warme douche was dat over en nu is beebje super druk van het douchen.
Jeroen is nu al non stop bezig sinds vanmorgen dus die ga ik zometeen denk ik maar eens verplicht laten zitten en eens kijken of ik niet iets lekkers voor m kan klaarmaken om te eten.
Gisteren was ie al teleurgesteld dat ik macaroni aan het opwarmen was terwijl hij dacht pannenkoeken te ruiken dus misschien moet ik maar eens pannenkoeken gaan bakken.
Ja Daan, doe de volgende keer es een foto als je staand staat speciaal voor Barquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mooie buikfoto trouwens als je daar zittend zit
ah, dat gaat voor mij dan op voor de laatste 1,5 maand denk ikquote:Op zondag 30 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Xanthe ik was de laatste dagen ook heel erg op mezelf. Had geen zin in telefoon, in bezoek enz. Heeft allemaal te maken met het naderen van je bevalling...zeggen ze.
Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef snakelady het volgende:
[knipje]
Remco legde gisteren zijn hoofd op mijn buik en de kleine frutsel vindt het ontzettend leuk op Papa hard tegen zijn oren aan te schoppen.
Daar kan Remco idd ook niet op wachten, maar tot nu toe gaat ze dan juist lekker slapen, zal wel warm zijn ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:02 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.![]()
We liggen in bed meestal lepeltje-lepeltje.
En hoe vaak hij wel niet een trap van Wilyan heeft gehad, als ik tegen hem aanlag.![]()
klopt! hoe wist jij dat?quote:
quote:Gerrie, kom er nu maar uit![]()
nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bixquote:
Volgens mij is ze nog bijdehand terwijl ze ligt te bevallenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bix![]()
dat zal toch wel ?...of wacht jij liever op de zomer Bixquote:Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je al of er actie ondernomen wordt als je op 42 weken zit?
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:08 schreef bixister het volgende:
zie hierboven githa. hou jij 't nog vol allemaal?
ik denk ook dat 't februari wordt. maar ja, jarig zijn tegelijk met Beatrix is ook niet alles he.
Dat is me ingefluisterdquote:
2 uur down dat is wel krap aan hequote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef LadyS het volgende:
nee.. het worden allemaal downtimekindjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 februari 2005: Xanthequote:Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Xanthe het volgende:
Nou 14 februari is de dag.....
Dat wij s' morgens in het huwelijk treden!
We zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |