abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2005 @ 11:56:13 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24830367
Xanthe gefeliciteerd met dat je gaat trouwen

en Githa..... ik ga duimen dat het doorzet voor je en snel!!!
  zondag 30 januari 2005 @ 12:24:31 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_24830725
Bix, ik heb vanacht van je gedroomd dus ik vind het nu wel tijd worden. Hoop dat Ghaven zich vandaag niet zo rot voelt, sterkte daar! Als Ghaven zich ok voelt mag Gerrie wel komen
stormy waters...
sailin'
pi_24830910
Das jammer, mijn zondagse drieling zit er niet meer in....

iig erg veel sterkte mar weer ladies!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 13:25:58 #54
43556 miss_dynastie
pi_24831784
Roxie, hoe is het nu met jou?
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 13:26:19 #55
81992 Githa
pi_24831789
Da's lief allemaal

Jessie, we hebben een lekker bad waarin in kan gaan liggen om wat te ontspannen en dan met een handdoek de buik warm en nat houden want die steekt boven water.

De oefening is hier weer opnieuw begonnen en zo het voelt weer een tikkeltje erger als vannacht maar nog steeds niet die lang verwachte regelmaat wie weet floept ie der dadelijk gewoon uit of wie weet is de pijn helemaal niet erger en is het net zoals Jessie zegt alleen de vermoeidheid
pi_24832412
Vervelend hoor Githa, om bijna moedeloos van te gaan worden lijkt mij.

Ik heb net even een heerlijk uurtje geslapen tot ik wakker werd omdat ik moest plassen en pijn in mijn been en onderrug had.
Na een lekkere warme douche was dat over en nu is beebje super druk van het douchen.
Jeroen is nu al non stop bezig sinds vanmorgen dus die ga ik zometeen denk ik maar eens verplicht laten zitten en eens kijken of ik niet iets lekkers voor m kan klaarmaken om te eten.
Gisteren was ie al teleurgesteld dat ik macaroni aan het opwarmen was terwijl hij dacht pannenkoeken te ruiken dus misschien moet ik maar eens pannenkoeken gaan bakken.
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 14:11:15 #57
81992 Githa
pi_24832441
quote:
Op zondag 30 januari 2005 14:09 schreef Xanthe het volgende:
Vervelend hoor Githa, om bijna moedeloos van te gaan worden lijkt mij.

Ik heb net even een heerlijk uurtje geslapen tot ik wakker werd omdat ik moest plassen en pijn in mijn been en onderrug had.
Na een lekkere warme douche was dat over en nu is beebje super druk van het douchen.
Jeroen is nu al non stop bezig sinds vanmorgen dus die ga ik zometeen denk ik maar eens verplicht laten zitten en eens kijken of ik niet iets lekkers voor m kan klaarmaken om te eten.
Gisteren was ie al teleurgesteld dat ik macaroni aan het opwarmen was terwijl hij dacht pannenkoeken te ruiken dus misschien moet ik maar eens pannenkoeken gaan bakken.
Ik zou een pan boter opzetten en vragen wat hij ruikt ..... dat dan klaar maken dan zit je zeker goed!
  zondag 30 januari 2005 @ 14:34:39 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_24832815
Githa, bij iedereen is het natuurlijk anders, maar ik ben ook eerst een weekje bezig geweest met "oefenen" iedere 6/7 minuten had ik harde buiken en aan het eind van die week braken toch de vliezen. Wie weet meid! Spannend hoor! Een warm bad is altijd heerlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_24834424
Hee, nog steeds niks hier...

Vervelend lijkt me dat, Githa, al dat voorwerk. Denk je steeds dat het gaat beginnen en dan toch weer niet.

succes allemaal hoor.......

Gerrie senior: beterschap
pi_24834447
Bix zet 'm op meid, ik denk aan je ! En Githa, volhouden hoor, probeer zoveel mogelijk rust te pakken nu het nog kan
pi_24835191
Blech , Jeroen net weg naar de buren verderop in de straat ik lekker een beetje wat dingen voor mezelf aan het doen en ondertussen schoomaken en opruimen.
Wetende dat we na 5uur mijn ouders op visite krijgen , staat ineens mijn complete schoonfamilie hier voor de deur
Kon ik Jeroen bellen om alsjeblieft thuis te komen , want ik trek dat gewoon niet meer zo onverwachts.
Nog irritanter is dat ze lekker allemaal zooi onder hun voeten mee het huis in lopen , terwijl net alles lekker schoon was...

Hoe ervaarden/ervaren anderen dat als je zo op het einde loopt en net lekker een beetje aan het scharrelen bent in je huisje als er dan ineens zoveel mensen op de stoep staan?
Zeker omdat ik het al niet zo goed kan vinden met mijn schoonzusje en zij samen met mijn schoonmoeder een front kunnen vormen tegen mij als het gaat om opvoeding , zwangerschap en bevallen.
Ik wil het op mijn manier doen , zonder bemoeienissen van anderen daarover.
Ook al bedoelen ze het misschien goed , het komt niet zo over.
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 17:24:54 #62
43556 miss_dynastie
pi_24835721
Xanthe, kan Jeroen niet een en ander laten vallen, dat je het daar moeilijk mee hebt, zeg maar.
Van hem zullen ze het eerder pikken dan van jou. En ik ben sowieso niet zo heel dol op onverwachts bezoek, niet omdat ik ongastvrij ben of zo, maar ik stel me er liever even op in dat iemand op visite komt (kwartiertje van tevoren is genoeg hoor, als ik het maar weet)
pi_24838391
Xanthe ik was de laatste dagen ook heel erg op mezelf. Had geen zin in telefoon, in bezoek enz. Heeft allemaal te maken met het naderen van je bevalling...zeggen ze.

Bixis hoe is ie daar?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24838519
still no news jessie...

belana, hihi. was 't wel een leuke droom?

xanthe, ik had vandaag ook nog m'n ouders & broertje op bezoek. maar dat wist ik al wel van te voren hoor. en 't was heel gezellig. m'n ouders boden nog aan om Piet vandaag mee te nemen zodat ie bij hen kan logeren tot de baby er is. nou dat zag ik toch niet zo zitten. 't kan nog best een dikke week duren, zolang kan ik hem helemaal niet missen. zeker nu, ik zou 't maar erg kaal vinden zonder Piet. wel lief aangeboden hoor. maar ze wonen ook niet bepaald naast de deur. dus we houden 't gewoon bij 't oorspronkelijke plan.
  zondag 30 januari 2005 @ 20:30:36 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_24838647
was een geweldige droom waar jij een heel mooi kindje kreeg bix
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 januari 2005 @ 20:33:47 #66
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24838686
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mooie buikfoto trouwens als je daar zittend zit
Ja Daan, doe de volgende keer es een foto als je staand staat speciaal voor Bar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24838994
Als je het weet dan kun je je op je bezoek instellen.
Ik wist dat mijn ouders zouden langs komen.
Mijn schoonzusje is geen leuk persoon , weet alles beter (zo had mijn neefje van bijna 2 laatst spruw op zijn hoofdje volgens haar waardoor hij kale plekken kreeg) en vormt ze samen met mijn schoonmoeder 1 front tegen mij als het gaat om ongevraagde tips.
En normaal kwamen ze ook nooit , maar nu ik op het laatst loop word er of gebeld of staan ze hier aan de deur.(Elke dag dus 1 van beiden).
Zegt ze ook nog dat wij ervoor gekozen hebben om zo afgelegen te gaan wonen , waarop ik het niet kon laten om te zeggen dat dat was om te zorgen dat de familie niet zomaar aan de deur zou staan
Ook Jeroen was over deze actie niet te spreken en we hebben dus afgesproken dat onaangekondigde visite weg gestuurd word.
Maar 3 volwassenen en 1 kind is mij nu gewoon echt te druk.
Ik ben normaal al best erg op mezelf , maar dat is nu nog erger.
Visite is hier normaal altijd welkom , zeker als ze even een belletje geven dat ze eraan komen.
Ook omdat Jeroen in ploegen werkt en ik ook regelmatig wel even op bed lig om bij te tanken , vind ik het extra vervelend om onverwachts visite te krijgen.
pi_24841099
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Xanthe ik was de laatste dagen ook heel erg op mezelf. Had geen zin in telefoon, in bezoek enz. Heeft allemaal te maken met het naderen van je bevalling...zeggen ze.
ah, dat gaat voor mij dan op voor de laatste 1,5 maand denk ik Maar ik ben normaal gesproken al erg op mezelf dus dat zal nu wel versterkt worden...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 06:31:44 #69
81992 Githa
pi_24845627
Het gaan allemaal februari kindje worden offuh toch nog op de valreep ?...
Hoe gaat het dames ? ....

Xanthe, onverwachts bezoek is idd wat minder in deze periode. Ik weet zelf ook graag wanneer er mensen komen al is het idd maar een telefoontje 5 min van te voren. Maar ik vind dat je dat gerust kunt zeggen en helemaal in deze periode, zodat je ook de kans hebt om te zeggen dat het niet uitkomt. Zie het al voor me dat ik aan het bevallen ben en heel de familie komt op de koffie
  maandag 31 januari 2005 @ 09:02:46 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24846114
Xanthe, ik ben eigenlijk helemaal geen fan van onaangekondigd bezoek, vooral omdat die altijd op de raarste tijden komen.
mijn schoonouders bv op een zondagochtend op 10 uur als wij de avond daarvoor feest hebben gehad of visite die lang is gebleven.
Omdat het dan zo laat is gworden ruimen we de volgende dag altijd op alleen dan staan de schoonouwelui aan de deur en krijg je van die rare opmerkingen waar ik helemaal geen zin in heb.

Dus ik snap je helemaal.

LLM hoe is het nu met jullie??

Ik zit hier in de zenuwen omdat onze jongste poes nu onder het mes ligt, ze halen haar vrouwelijkheid weg.
En ik heb wonderbaarlijk vanacht voor het eerst in lange tijd heerlijk geslapen, dat doet me wel goed merk ik nu.

Remco legde gisteren zijn hoofd op mijn buik en de kleine frutsel vindt het ontzettend leuk op Papa hard tegen zijn oren aan te schoppen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24846290
Githa, sterkte met al die voorwerkdingen Dat het maar op mag schieten!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 09:49:28 #72
81992 Githa
pi_24846523
Bijna 10 uur Bixmelding

Beaker, we zullen maar zeggen dat vandaag een nieuwe dag is en er van alles kan gebeuren
pi_24846613
En dames niet vanavond om half 8 gaan bevallen he als Fok down is!!!!!!

Bihix tis bijna 10 uuhuur!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24846618
Goeie smorreges.
Bij deze meld ik me ook.
Mijn buikje is rustig en beebje ook , na een zeer drukke avond gisteren.
Het bed de hele nacht heerlijk voor mezelf gehad omdat Jeroen nachtdienst had...
Verschrikkelijk opgezette olifantenpootjes , pas zelfs niet meer in mijn slippers.

Vandaag het telefoontje van het gemeentehuis.... Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben...
pi_24846639
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef snakelady het volgende:
[knipje]
Remco legde gisteren zijn hoofd op mijn buik en de kleine frutsel vindt het ontzettend leuk op Papa hard tegen zijn oren aan te schoppen.
Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.

We liggen in bed meestal lepeltje-lepeltje.
En hoe vaak hij wel niet een trap van Wilyan heeft gehad, als ik tegen hem aanlag.
W ~ H ~ T
  maandag 31 januari 2005 @ 10:04:02 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24846652
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:02 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Zo verheugt Michiel zich hier alweer op de schoppen onder z'n kont.

We liggen in bed meestal lepeltje-lepeltje.
En hoe vaak hij wel niet een trap van Wilyan heeft gehad, als ik tegen hem aanlag.
Daar kan Remco idd ook niet op wachten, maar tot nu toe gaat ze dan juist lekker slapen, zal wel warm zijn ofzo.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24846942
Bij Bix ook nog nix

Gerrie, kom er nu maar uit
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24846996
Hoi meiden!

Ik ben vandaag precies 37 weken zwanger! Dat voelt toch wel als een mijlpaal eigenlijk. Ik wil graag poliklinisch bevallen, dus dat ik vanaf vandaag thuis mag bevallen zou mij eigenlijk niet zoveel moeten zeggen, maar ik vind het toch wel speciaal. Ik ga vanmiddag weer voor de APK. Dan gaan we over de bevalling praten en ik krijg weer een leuk surprise-koffertje mee (ben benieuwd wat erin zit).

Ben ik nu ook officieel een LLM met meldplicht?

Die opgezette olifantenpootjes van Xanthe herken ik sinds gisteren ook. Enkele weken geleden heb ik uit voorzorg voor het "opzwellen" mijn trouwring al afgedaan, maar toen ik gisterenavond mijn sokken uittrok stonden de randen ineens wel erg diep in mijn been gegraveerd.

Jonnetje en Snakelady, leuk hè die schopjes? Ik vind het toch wel erg leuk aan dit topic dat je de verhalen van de LLMs kunt volgen, afgewisseld met de ervaringen van de aanstaande mama's die nog wat vroeger in hun zwangerschap zitten. Die 40 weken kunnen soms lang lijken, maar iedere week heeft zo wel iets speciaals.

Groetjes van Ma-Maatje!
pi_24847053
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:31 schreef Beaker het volgende:
Bij Bix ook nog nix
klopt! hoe wist jij dat?
quote:
van mij mag ie!

mamaatje, van harte met deze mijlpaal! waar je ook bevalt, het is zeker een belangrijke grens die 37 weken hoor. vanaf nu zou je kind ongeveer klaar moeten zijn voor de wereld. en erg he die vochtvasthoudende benen... mijn enkels zien er ook niet uit.
pi_24847085
Ma-Maatje: alweer de 37 weken mijlpijl
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:31 schreef Beaker het volgende:
pi_24847100
mijlpijl?
pi_24847161
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
mijlpijl?
hmmm, mijlpaal dus...

heh! ga bevallen jij ksst
pi_24847174
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
mijlpijl?
nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bix
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 31 januari 2005 @ 10:56:20 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24847220
mooi zo ma-maatje, dat zal wel een fijn gevoel zijn.

Bix, kop op joh, dit duurt schandalig lang zo.
pi_24847253
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:52 schreef easy-going het volgende:

[..]

nog steeds te bijdehand, dat word vandaag weer nix, bix
Volgens mij is ze nog bijdehand terwijl ze ligt te bevallen Hoe lang liep je over de datum met Piet eigenlijk bix? Weet je al of er actie ondernomen wordt als je op 42 weken zit?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24847276
op dag 11 na de 40 weken datum beefcake... dat zou dus voor Gerrie overeenkomen met... vandaag!! ...

o en vanmiddag ga ik dus weer even naar de VK, waar ik meteen een afspraak maak voor de gyn, ik hoop dat ik daar donderdag terecht kan als er dan nog niks gebeurd is. maar ik denk niet dat ze meteen actie gaan ondernemen, dat hangt af van de conditie van de baby (en mijzelve).
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 11:05:42 #87
81992 Githa
pi_24847329
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef beefcake het volgende:

[..]

Weet je al of er actie ondernomen wordt als je op 42 weken zit?
dat zal toch wel ?...of wacht jij liever op de zomer Bix

Zusje van mijn zwager wilde wel van vlies ruilen die van haar is gebroken en zou nog heel moeten zijn en de mijne is heel maar mag best gebroken zijn

Xanthe, spannend dus vandaag hoor je eigenlijk wanneer je officieel mag gaan trouwen ...
pi_24847378
zie hierboven githa. hou jij 't nog vol allemaal?
ik denk ook dat 't februari wordt. maar ja, jarig zijn tegelijk met Beatrix is ook niet alles he.
pi_24847430
Vandaag!! Spannend joh. Ik hoop echt voor je dat het snel gaat beginnen, ik kan me voorstellen dat je Gerrie nu wel wil bekijken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 11:14:01 #90
81992 Githa
pi_24847455
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:08 schreef bixister het volgende:
zie hierboven githa. hou jij 't nog vol allemaal?
ik denk ook dat 't februari wordt. maar ja, jarig zijn tegelijk met Beatrix is ook niet alles he.
Beatrix heeft ook niet het eeuwige leven dus Gerrie mag komen hoor

Hier gaat het wel weer hoor beetje up's en down's en idd als ik even wat rust heb gehad zie ik alles weer wat positiever maar de oefenweeen en harde buiken zijn nog steeds aanwezig ik hoef straks alleen te zuchten en hij is er al uit joh! was dat maar waar

Hebben jullie dat ook dat je hem echt tegen je baarmoedermond voelt continu, zo raar! Dan zit je echt te hopen dat hij wat harder duwt en alles klapt
waar ik ook een de kriebels van krijg is dat het niet opschiet en het idee dat ik dan nog misschien tot 42 weken moet
pi_24847515
oei Githa, dat zou ongeveer 22 februari worden dan he? neehjoh dat haal jij echt niet. ik denk inderdaad dat je al heel wat voorwerk verricht hebt, 't is een eitje zometeen. ik voel dat niet zo van die druk op de baarmoedermond, maar dat zal wel te maken hebben met 't feit dat Gerrie niet is ingedaald.

Beef, ik ben inderdaad héél benieuwd!
pi_24847657
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:42 schreef bixister het volgende:

klopt! hoe wist jij dat?
Dat is me ingefluisterd

Woehoe!! het is wel spannend allemaal ipv van kerstkindjes krijgen we op Fok! februari kindjes

Zet hem op allemaal!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 31 januari 2005 @ 11:36:52 #93
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24847854
nee.. het worden allemaal downtimekindjes

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 31 januari 2005 @ 12:34:21 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24848727
LLM, allemaal heeeeeeel erg veel sterkte met die ll-jes.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 12:58:01 #95
81992 Githa
pi_24849020
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef LadyS het volgende:
nee.. het worden allemaal downtimekindjes

2 uur down dat is wel krap aan he
  maandag 31 januari 2005 @ 13:06:45 #96
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24849153
Githa, volgens mij zou dat toch wel iets moeten schelen, al die voorweeen, dat kan toch niet voor niks zijn allemaal?! Nee hoor, dat kindje van jou komt er ver voor 22 februari uit, daar teken ik voor (en jij vast ook )

Zeg Bixis.... waarom lig jij nog niet te baren?!
pi_24849277
Ow ja..
Hier ook een klein mijlpaaltje...

Ik ben over de helft
Gisteren was ik precies 20 weken zwanger!

En sinds dit weekend voel ik zo heeeeeeeeel af en toe wat geplop en gewriemel in mijn buik!
W ~ H ~ T
pi_24849415
Nou 14 februari is de dag.....
Dat wij s' morgens in het huwelijk treden!
We zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
pi_24849455
Heeeeeeel erg gefeliciteerd!
Heb stiekem mee gelurkt! En wil je dan ook even van harte feliciteren!
♥ Love is Love ♥
pi_24849559
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:28 schreef Xanthe het volgende:
Nou 14 februari is de dag.....
Dat wij s' morgens in het huwelijk treden!
We zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
12 februari 2005: Xanthe

Oe, jij durft
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')