tsja.. eigenlijk stom ook, want we kunnen makkelijk de stekker eruit halen.. als het echt dringend is dan bellen ze wel mobiel. Maarja, doordat we ook een telefoon in onze slaapkamer hebben en ie ook nog eens toevallig aan mijn kant van het bed staat.. nou ja.. je snapt m wel
![]()
Ik ben nu maar een boodschappenlijstje aan het maken voor wat ik allemaal in huis wil hebben dinsdag! best leuk om te doen zo rond 23.00 :S Ik voel me echt klaarwakker..
babyD is ook klaarwakker dus we houden elkaar wel zoet
![]()
Xanthe, leuk he zo'n man die zich ook druk en zorgen maakt om alles! haha.. af en toe moet je die ook een stapje terug laten doen want anders worden ze helemaal gek! wel lief he, al dat geregel.. In ieder geval een teken dat ze er wel klaar voor zijn en er zin in hebben
![]()
ik heb er al 5 ijsjes doorheen gejaagd
![]()
VERSLAVEND!
Bar_en_Mar, ik ga me echt heel netjes aan alle regels houden aangezien ik echt geen risico wil lopen.. Wil eerst nog een paar daagjes van het babykamertje genieten voordat ie komt! hihi.. alhoewel.. als ik die foto dan weer zie van t mooie babymensje van Jdee dan mag ie ook wel snel komen
![]()
Bixister, welterusten! en hopelijk blijft Gerrie nog eventjes zitten waar ie zit! maar volgens mij vind ie het prima in jouw buikje
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd