abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 12:58:21 #1
43556 miss_dynastie
pi_24813227
Vervolg van:

Zwangerschap en geboorte deel 124

***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
12 februari 2005: Xanthe
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 41% gewijzigd door Karin op 02-02-2005 14:28:10 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 12:59:55 #2
43556 miss_dynastie
pi_24813265
Xanthe, wat leuk!!! Een kennis van me is ook in een van de laatste weken voor de bevalling getrouwd. Wel iets eerder dan 40 weken dus, maar wel heel bijzonder Haar kindje is overigens niet op de huwelijksdag geboren
pi_24813354
Mits de geboorteakte geaccepteerd word kunnen we 2 weken na de ondertrouw in het huwelijk stappen , dus vlak na mijn uitgerekende datum
Anders hebben we een probleem want even op en neer naar Amsterdam gaat niet lukken vanaf hier vanwege mijn zwangerschap en het laten versturen van een nieuwegeboorte akte duurt iets van 3 tot 4 weken
Zou dus mooi zijn als het allemaal gaat lukken...
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 15:50:36 #4
81992 Githa
pi_24816078
leuk Xanthe ik hoop dat alles optijd geregeld is....

Melonovy, ik ben wel van plan thuis te bevallen.
pi_24817138
ha, een nieuw deel en nog steeds bovenaan! (over een paar delen vind ik dat vast een stuk minder leuk. )

Xanthe, gefeliciteerd, leuk plan! hoe oud is die geboorte-akte? want daar zijn ze wel erg streng in is mijn ervaring. ik had ook wel een oude van toen ik eindexamen deed geloof ik, maar die werd niet meer geaccepteerd. en bij ons was 't ook erg spannend of het uittreksel uit het geboorteregister op tijd aan zou komen, ik ben nl op Aruba geboren en zonder hulp van een oude kennis daar was het echt noooooit gelukt om dat ding hier op tijd te hebben. zelfs met die hulp heeft het nog ontzettend lang geduurd, onuitstaanbaar. maar hee, amsterdam moet toch te regelen zjin?
quote:
livelink schreef in het vorige deel:
Job lag ook dwars en daar kreeg ik ook allemaal enge adviezen voor als de vliezen zouden breken. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik in dat geval in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest komen.
Als ik niet direct een auto kon charteren dan mocht ik het ziekenhuis bellen en dan zouden zij het regelen. Ik vond het wel angstig, maar uiteindelijk zijn mijn vliezen helemaal niet gebroken.

De gyn schatte die kans ook niet zo heel hoog in omdat met Katja de vliezen ook niet waren gebroken. Hoe zat dat met de geboorte van Piet? Zijn bij jou toen vooraf de vliezen gebroken, Bix?
bij Piet zijn de vliezen ook niet spontaan gebroken, livelink, dus ik hoop van harte dat ze zich dit keer ook taai houden. en inderdaad, als de bevalling begint met gebroken vliezen moet ik ook als de wiedeweerga naar 't ziekenhuis. als G dan op z'n werk is zelfs met taxi of ambulance, geen tijd om te wachten tot G eerst thuis is zelfs. dus we hebben dan ook zeer acuut opvang voor Piet nodig. gelukkig zijn de buren en overburen daartoe bereid. de overburen hebben zelf een dochtertje van ± 1,5 maand oud dus die zijn nog vrijwel altijd thuis. vervolgens haalt mijn broer Piet daar dan weer op, is het plan. wat een gedoe he. ik ben net de 'instructies' voor Piet weer es aan het bijwerken.
pi_24818418
whoeiii.. weer een nieuw deel!

Tsja.. verhuizen zo laat was eigenlijk ook niet in de planning, we zouden eigenlijk eerder gaan maar dat kon toen niet ivm de vorige bewoners dus vandaar dat het nu allemaal zo krapaan is. Maar het gaat wel lukken hoor! ik ben al een week/anderhalve week bezig met alles rustig aan inpakken en alles zit nu zo goed als in dozen. En vriendlief doet een hele hoop hier thuis en beschermt me tegen alles dus dat komt helemaal goed!

en dinsdag met verhuizen zelf doe ik lekker helemaal niks behalve beetje klein schoonmaakwerk en het inruimen van de babykamer *EINDELIJK* ik ga gewoon met een stokkie staan wijzen waar alles moet en de mannen mogen sjouwen en de rest mag schoonmaken! hahaha.. ik heb in ieder geval genoeg hulp en ze zijn allemaal hardstikke lief en bezorgt dus waarschijnlijk MAG ik helemaal niks doen..

bij jullie nog alles goed? geen gebroken vliezen opeens of weeen?

ik herken veel in jullie mannenverhalen hoor. Mijn vriend is ook onwijs zenuwachtig en voorzichtig.. hij zou het liefst mn buik heel de dag tillen zodat ik dat niet hoef te doen.. hij s echt heel erg lief En ook met die lijstjes wat we allemaal nog moeten doen enzo *heel herkenbaar!*
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:06:34 #7
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24818448
Jeetje Bixis, ik hoop dat het voor jou niet meer al te lang duurt! Al anderhalve week overtijd toch?
Maar je klinkt nog errug positief moet ik zeggen, bewonderenswaardig hoor!
Enne.... Xanthe, Githa en Jdee, voor jullie begint het nu toch ook echt op te schieten he?! Poeh meiden, wat gaat de tijd toch snel. Ik vind hem maar vliegen hoor, die tijd! Er is nog zo veel te doen en de weken tikken weg alsof het minuten zijn. Ik ben thuis niet te genieten omdat ik voortdurend bezig ben met de honderdduizend dingetjes die nog moeten gebeuren voor we klaar zijn voor de geboorte van ons kleine Struikje. Ik heb weliswaar nog 9 weken, maar voor mijn gevoel begint de tijd toch echt te dringen en moeten we eens een keer serieus beginnen met die babykamer (waar we nog NIKS voor hebben)... Ach ja, het zal de nesteldrang wel weer zijn denk ik zo, moet mezelf er maar niet al te serieus in nemen. In arm Afrika bevallen ze tenslotte ook hurkend onder een boom..
Overigens NOG STEEDS GEEN INTERNET THUIS!!!! Grrrrrrr...
Maar ook hier geldt: berusting is een groot goed!
Succes met de laatste loodjes dames en wederom heb ik goede hoop dat vriendje morgen de computer eindelijk aansluit.
Tot die tijd... niet stiekem bevallen! (behalve Bixis, jij mag onderhand wel een keer!) en veel succes met de slapeloosheid en de dikke enkels ladys....
dikke
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:18:17 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24818657
Gerrie waar blijf je nou?
... ♥ ik mis je ♥
pi_24818820
Mel, ik wilde ook graag thuis bevallen, maar omdat ik toen een verlostang bevalling had bij Joshua hebben ze liever dat ik in het ziekenhuis beval. Dus helaas ga ik dan naar het ziekenhuis.
Ze hebben daar een zwembad speciaal om in te bevallen. Dus dat is wel tof en dat wilde ik altijd nog graag. Dus een voordeel heeft het ook wel.

Ik heb vanmiddag lekker 2 uur geslapen, heerlijk. En vannacht is Joshua ook uit logeren geweest. Dus ik voel mijn eigen echt wel weer een beetje uitgerust. Verders weinig last van de heupen tenzij ik lang sta op een dag. Dus stofzuigen en de vloer moppen doe ik al niet meer. Ik heb wel het idee dat als ik een dag werk en dus s'middags niet even lekker kan liggen tukken dat ik dan de dag amper haal. Dan ben ik echt kapot s'avonds. Maar ja dat hoort er allemaal bij, en is niet onoverkomelijk

Bix je houd ons weer lekker in spanning, net zoals bij Piet toen. Vaag he, maar ik weet het me nog zo goed te herinneren

Daanbanaantje, er zit natuurlijk ook wel een plus puntje aan aan verhuizen vlak voor de bevalling. Je hoeft weinig zelf te doen, dan alleen maar toekijken en commanderen

Xanthe en Githa, jullie allebei ook aan de laatste loodjes. Tellen wel zwaar he? Al die onzekerheid van wat er nou gaat gebeuren. Ik kan het me ook nog helemaal indenken van toen ik Joshua nog droeg. Nou ja sterkte ermee meiden. En dat jullie maar snel zo'n mooie roze baby in je armen houden.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:51:51 #10
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24819278
pssst, ik maak er even een klein topicje van (met excuses dat t zo lang duurde en aan de andere kant snappen jullie het vast wel

Jdee
..en laat gaan...
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:56:52 #11
105888 renzell
pi_24819374
Huh, Xanthe, lees ik dat nu goed? Ga je trouwen??!!!!
Merk wel dat ik het een en ander heb gemist...
Gefeliciteerd joh, wat een leuk nieuws!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:59:13 #12
105888 renzell
pi_24819433
Enne... Daanbanaanjte; ik lees je verhuisverhaal en zeg: respect!
Knap hoor, dat je dat allemaal nog op kunt brengen zo vlak voor je uitgerekende datum! (zou zelf helemaal gek worden denk ik.... )
Succes!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:06:08 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24819596
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:12:09 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24819719
Ja mij ook livelink

Tik ik hier een heel verhaal voor Bix over mijn dwarsliggende Eva en gebroken vliezen, gaat er iets mis en ben ik hem kwijt.

Naja in het kort dan maar ff. Diezelfde enge scenario's hebben ze mij ook verteld. Eva lag dwars en ik had enorm veel vruchtwater. Toen mijn vliezen braken ben ik ook braaf gaan liggen gelijk, en vervolgens vertelde de gyn. Jeroen aan de telefoon dat ik best op eigen gelegenheid kon komen als ik maar zachtjes liep.
Eenmaal in het ziekenhuis deden ze ineens wel weer paniekerig, omdat ze nog niet ingedaald was en ik mocht dus niet meer naar de wc lopen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:13:35 #15
81992 Githa
pi_24819741
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef livelink het volgende:
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
nou anders mij wel stiekem aan het bevallen Jdee ?
pi_24820025
Hihihihi Githa , ze is al bevallen zie topic dat ze heeft geopend.

Poeh ik word zo moe van slapen...
De pijn in mijn heupen word zo onwijs erg...
Dacht ik lekker even te gaan rusten op het bed van de thuiszorg , maar wat vind ik dat bed eng zeg.
Het wiebelt op die 4 hoge poten , ga je er op zitten met de rugsteun omhoog moet je eruit klimmen om dat ding weer plat te kunnen leggen want je hebt beide handen nodig omdat voor elkaar te kunnen krijgen.
En dan hoor ik van diverse andere kanten dat men een electrisch bed kregen of in elk geval een beter bed dan wat ik nu heb.
Dus maandag denk ik maar eens even klagen en navraag doen of er ook andere mogelijkheden zijn.

Bix ik maak even een aparte reaktie in het speeltuinbankje over die geboorte akte.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:29:38 #17
81992 Githa
pi_24820061
Jah ik zag hem al

weer een vers bb'tje der bij
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:43:39 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24820338
Xanthe, van harte gefeliciteerd.

Bix, het wordt toch echt hoog tijd nu hoor.

Mel, ik wil als het kan thuis bevallen.

Jdee, vanauit hier ook van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:54:52 #19
105888 renzell
pi_24820567
En... my god! Wat een nieuws!!!!! Jdee is gewoon bevallen! Twee weken te vroeg!
Dat kan dus ook, dames van de laatste loodjes...
Joechei, een stortvloed aan baby's, bizar!
pi_24820654
Hoi meiden!

Wauw zeg, die Jdee. Die is me daar wel even voorgedrongen zeg. Ze was 13 februari uitgerekend (maar 8 daagjes eerder dan ik, slik)! Wat een raar idee dat ik dan aankomende week al zou kunnen bevallen. Ik ga er helemaal vanuit dat dit ukkie, net als grote zus, ook weer 14 dagen later komt, maar 3 weken eerder zou natuurlijk ook kunnen... Aanstaande maandag ben ik precies 37 weken zwanger.

Xanthe, wat leuk zeg, jullie trouwplannen! Fingers crossed dat alles goed gaat met de geboorte-akte van Jeroen.

DaanBanaantje, heel veel succes met de aanstaande verhuizing hoor. Hou jij maar lekker toezicht vanuit een lekkere stoel hè?

Githa, het kamertje is nu toch helemaal in orde bij jullie hè? Kun jij daar ook zo lekker wegdromen?

Bixister, dit is toch het laatste topic waarin je bovenaan staat? het ligt er natuurlijk aan hoeveel we hier kletsen hè . Ik hoop voor je dat 125 het nummer van Gerrie wordt hoor!

Weer groetjes van Ma-Maatje!
pi_24820819
Jdee, wat verrassing joh, geweldig! Ben blij voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:26:23 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24822440
Tjeetje zomaar een voorkruiper tussendoor

Vindt de lijst ook niet echt lang worden sterkte voor de LLM ennne voor de rest van de zwangeren hoe staan de zaken
pi_24823991
jaaaaaaaaaaaaa een verse baby! altijd feest!

Dank jullie wel voor de succeswensen! komt helemaal goed ik heb een lieve vriend die alles tot in de puntjes regelt dus hoef weinig zelf te doen.. ook al loopt mn hoofd over, maargoed Ik kan er ook nauwelijks meer van slapen.. zo zenuwachtig ben ik! Alles is wel zo goed als ingepakt en ik ga inderdaad lekker in een stoel aanwijzingen geven hoe ik alles wil! ook best leuk! haha

We lagen vanavond om half 10 op bed omdat we vannacht zo'n rotnacht hebben gehad *dat wil zeggen, ik had een rotnacht waardoor hij ook de hele nacht slecht heeft geslapen* nu lag ik eindelijk te slapen gaat de telefoon! om te janken dus.. ben weer klaarwakker en ben dus maar uit bed gegaan aangezien ik echt niet in slaap kom en hij zn slaap hard kan gebruiken.. dusss maar weer even kijken hoe het hier gaat! en ja hoor, een nieuwe baby.. echt heel erg leuk!

Jdee natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs!
pi_24824158
lol Daanbanaantje veel s6 met de verhuizing en doe idd maar lekker rustig aan en doe niet zo eigenwijs als ikke
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24824186
hahaha oh jee.. wat heb jij gedaan dan?
pi_24824241
Gatsie Daan , dat zijn ook irritante tijdstippen om gebeld te worden.
Misschien een idee om de stekker er uit te trekken als jullie naar bed gaan?
Of misschien hebben jullie net zo'n leuk toestel als ons dat je hem na een bepaald tijdstip kunt door schakelen naar het antwoordapparaat.
Ik heb zowiezo de mazzel dat wanneer ik in de slaapkamer lig ik geen telefoon kan horen, maar dat is wel even anders geweest toen Jeroen ons 2e toestel in de keuken had opgehangen , maar die staat nu op stil.
Hoop dat je strakkies nog weer lekker kunt slapen.

Jeroen is helemaal op , die maakt zich zo druk om alles dat hij s'nachts dus slecht slaapt.
Met als gevolg dat hij vandaag na 3 uurtjes werk weer thuis kwam , hij kon zich niet meer concentreren.
Ik heb m lekker naar bed gestuurd en nu is ie sinds 9 uur weer op en weer druk bezig met kleine dingetjes doen.
Hoop dat ie straks nog wel kan slapen zo druk als hij zich maakt.

Beebje is onwijs druk geworden nadat Jeroen de rookmelder even teste die we sinds gisteren in huis hebben , normaal word ie rustig als Jeroen zijn handen op mijn buik legde , maar voor het eerst heeft hij de kleine ook zo druk voelen bewegen.
pi_24824271
uhm ik ben in het begin nog braaf boven in het huis gebleven maar daarna vond ik het wel welletjes en ben ik maar gaan helpen, want dat aanwijzingen geven enzo kan ik dus echt niet....

Man en nichtje hebben mij regelmatig tot zitten gedwongen...
Voetjes de andere dag was niet normaal meer zo dik
heb paar dagen giga last van buik en rug gehad...
(5 augustus kwamen de meubelen en 28 aug was ik uitgerekend)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24824324
jdee wat een supernieuws, gefeliciteerd!!!!

hier lijkt 't wel of PaHaven het van me over wil nemen: die heeft vanavond ineens erg last van erge buikpijn. (ET jouw plan komt vanavond dus niet zo goed tot z'n recht vrees ik).
zelf heb ik nog nergens last van, dus hopelijk houdt Gerrie jr zich nog even rustig tot Gerrie sr weer beter is.

trusten!
pi_24824348
tsja.. eigenlijk stom ook, want we kunnen makkelijk de stekker eruit halen.. als het echt dringend is dan bellen ze wel mobiel. Maarja, doordat we ook een telefoon in onze slaapkamer hebben en ie ook nog eens toevallig aan mijn kant van het bed staat.. nou ja.. je snapt m wel

Ik ben nu maar een boodschappenlijstje aan het maken voor wat ik allemaal in huis wil hebben dinsdag! best leuk om te doen zo rond 23.00 :S Ik voel me echt klaarwakker..

babyD is ook klaarwakker dus we houden elkaar wel zoet

Xanthe, leuk he zo'n man die zich ook druk en zorgen maakt om alles! haha.. af en toe moet je die ook een stapje terug laten doen want anders worden ze helemaal gek! wel lief he, al dat geregel.. In ieder geval een teken dat ze er wel klaar voor zijn en er zin in hebben

ik heb er al 5 ijsjes doorheen gejaagd VERSLAVEND!

Bar_en_Mar, ik ga me echt heel netjes aan alle regels houden aangezien ik echt geen risico wil lopen.. Wil eerst nog een paar daagjes van het babykamertje genieten voordat ie komt! hihi.. alhoewel.. als ik die foto dan weer zie van t mooie babymensje van Jdee dan mag ie ook wel snel komen

Bixister, welterusten! en hopelijk blijft Gerrie nog eventjes zitten waar ie zit! maar volgens mij vind ie het prima in jouw buikje
pi_24824659
hihihi dat is wel het leukste hoor, en doe zelf het kinderkamertje inruimen enzo hoor
hier hadden ze het al voor me gedaan en daar ben ik nog steeds een beetje verdrietig over want dat had ik juist zo graag willen doen....
Hier heeft mijn ventje braaf gewacht tot 6 september dus ik was wel blij
pi_24824885
ja daar heeft mijn mannetje al voor gezorgt.. die heeft tegen beide oma's gezegt dat dat iets is wat ik lekker in mn eentje doen.. hij zei "je gaat gewoon int kamertje staan, doet de deur achter je dicht en je gaat gewoon kijken hoe het naar jouw zin is" dat vond ik wel heel erg lief.. Want daar verheug ik me al zo ontzettend lang op.. die dozen van het kamertje liggen nu al veel te lang hier zichtbaar in de kamer te wachten tot ze uitgepakt worden!
pi_24824984
Mooie buikfoto trouwens als je daar zittend zit
pi_24825072
oeh dank U!!

By the way... wat is jouw excuus om zo laat te fokken?
pi_24825108
ik kan niet slapen, heb zoveel gedaan vandaag voor de doop van Thijs en nu heb ik energie over en eigenlijk ben ik altijd wel te laat online
pi_24825236
hahaha oh oh oh! wat is dat toch met ons? wanneer wordt Thijs gedoopt? En is alles gelukt?

Ik ga het denk ik maar weer eens proberen.. en anders dan ben ik gauw genoeg weer terug! haha.. maar hoop wel dat het lukt!

welteruste en dank u dat je me ff gezelschap hebt gehouden!

liefs!
pi_24825324
slaap lekker en geniet van het inruimen van het kamertje graag gedaan hoor
Thijs word morgen gedoop
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 01:42:40 #37
81992 Githa
pi_24827168
alweer op, de weeen doen soms zo zeer dat ik gewoon niet meer kan blijven liggen en dan maar weer ff fokken op een uitgstorven Fok omdat alle zylon spelletjes uitgerekend vanavond down zijn

Wou dat er is wat regelmaat in kwam en door ging zetten
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 01:47:58 #38
81992 Githa
pi_24827242
Bar en mar veel plezier morgen bij het doopfeest

Daanbanaantje, ik neem aan dat jij je slaap te pakken hebt gekregen Lekker straks Joh als je in je nieuwe huisje zit en dan kun je nog op je gemak alles klaar zetten / verplaatsten op de babykamer en ondertussen lekker wegdromen. Heel veel succes dinsdag iig! Als je maar goed op jezelf past want voor je het weet heb je veel te veel gedaan.

Ma-maatje, jah gelukkig wel joh ik moet er niet aan denken dat dat kamertje nog niet klaar was geweest...ik ben dan een echte maler en had dan waarschijnlijk geen oog meer dicht gedaan totdat dat kamertje klaar was geweest foto's heb ik een tijdje terug in het fototopic gezet
  zondag 30 januari 2005 @ 02:35:11 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24827696
Gerrie! Ben je er al?

Githa... sterkte ermee!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 08:49:35 #40
81992 Githa
pi_24828946
* Githa meldt zich
pi_24828965
Goeie morgen dames!!

Githa nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Bix hoe is het met jou buikje en misschien nu nog wel belangrijker (ivm. de bevalling in het vooruitzicht) hoe is het met de buikpijn van PaHaven?

Bar_en_Mar gefeliciteerd met de doop van Thijs.
Neem tenminste aan dat jullie op dit moment in de kerk zitten.

Heb weer eens een nachtje redelijk geslapen , wel veel liggen woelen , maar zonder al te veel pijn.
Heerlijk dus...
Zo wil ik ze wel vaker hebben.
We waren alleen beiden erg vroeg wakker en ik nog denken dat ik nog lichter sliep dan normaal en dat ik wakker werd van de kerkklokken om 7.45 maar daarvoor bleek Jeroen een gigantische hoestbui te hebben gehad , dus dat zal wel de oorzaak zijn geweest.
Hij is alweer druk bezig met dingetjes doen in huis (waar haalt ie de energie vandaan???) , ik wil toch echt eerst even bij komen in de ochtend...
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 09:28:33 #42
81992 Githa
pi_24829029
mooi Xanthe dat je een keer lekker hebt geslapen.
Hier weinig meer geslapen, tegen 4 uur werd het een beetje minder en nu is het helemaal rustig maarja nu wil mijn biologische klok me niet meer laten slapen zo vreemd....

Afgelopen nacht had ik het echt even gehad....weer even een punt van, nou moet het gewoon doorzetten of stoppen

We wachten vandaag maar weer af wat hij brengen gaat baby Gerrie misschien ?
pi_24829150
goedemorgen ladies!!

gelukkig eindelijk een beetje geslapen vannacht! 12 uur naar bed gegaan, k sliep rond 1 uur, toen om half 6 wakker, daarna maar rond half 7 de hond uitgelaten zodat vriendlief lekker kon blijven slapen en toen nog ff terug gegaan en net pas om half 10 wakker geworden!

ik heb eigenlijk wel zin in een nieue baby vandaag! arme bixister al zo lang moet ze wachten dus vind het ook wel tijd worden!!

Bar_en_Mar, heeeeeeeel veel geluk vandaag met de doop van jullie kleintje en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

Githa, heb je zoveel last van "voorwerk"? is ook wel lekker.. scheelt je straks weer !! gaat voor de rest alles goed?

ga zo maar even lekker ontbijten!

liefs!
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 10:28:13 #44
81992 Githa
pi_24829333
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
goedemorgen ladies!!

morgen
quote:
ik heb eigenlijk wel zin in een nieue baby vandaag! arme bixister al zo lang moet ze wachten dus vind het ook wel tijd worden!!
anders ik wel kom op Gerrie
quote:
Githa, heb je zoveel last van "voorwerk"? is ook wel lekker.. scheelt je straks weer !! gaat voor de rest alles goed?
jah elke dag een beetje pijnlijker lijkt wel. ik ervaar het nu nog niet als lekker omdat het al een week duurt en ik nog zo net niet weet of het echt wel zo scheelt voor straks maar dat weten we straks natuurlijk pas ...... zou iig gene problemen hebben met vandaag
quote:
ga zo maar even lekker ontbijten!
smakelijk !
pi_24829792
Xanthe je vriend heeft gewoon nesteldrang

Githa hou vol hoor meid. Ik weet echt dat heel vermoeiend is die weeen! Als t echt te pijnlijk word ga dan even ond er douche zitten (op een krukje of tuinstoel ofzo) Bij Bo duurde mijn bevalliong 3 dagen en ik vond het vreselijk. De pijn word gewoon steeds minder goed te verdragen omdat je te moe ben. Hoe moeier hoe meer je de pijn voelt. Mijn advies is, zodra je er iets minder last van hebt ga even bijslapen. Krachten opdoen voor als je ze straks heel hard nodig hebt. En echt je hebt meer kracht dan dat je je nu kan indenken. Je kan het echt

Bixis volgens mij ligt jij gewoon heerlijk uit t slapen!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24829794
Gerrie senior voelt zich gelukkig weer stukken beter. was echt eng vannacht! verder geen nieuws.
pi_24829811
Nou hopelijk gaat Ghaven niet echt ziek worden!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24830188
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef jessie het volgende:
Xanthe je vriend heeft gewoon nesteldrang
En hoe!
Hij is nu al meer da 3 uur bezig met ons cappuchino/esspresso machine.
Die hebben we van mijn ouders gehad nadat ze verhuist zijn en zij in de nieuwe keuken zo'n apparaat hebben ingebouwd.
Maar dat ding had nogal een tijd stil gestaan en nu deed ie het niet meer....
En hij maar knoeien ermee , gebruiksaanwijzing half lezen...
1 telefoontje naar mijn vader en ik wist hoe het moest en 15 minuten laten deed het apparaat het weer hahahaha....

Zometeen gaat ie even voor mij de honden haren ruimen , ik kan echt niet meer stofzuigen krijg ik zo'n pijn in mijn rug van.
En ik ga zo nog even in een lekker schoon bedje liggen slapen , ben alweer dood op.
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:45:24 #49
43556 miss_dynastie
pi_24830220
Githa, ga jij anders maar ff voor, dan heeft GHaven nog een dagje en nachtje rust. Bix mag dan morgen of zo
pi_24830243
Vind ook dat Githa wel ff voor mag gaan , met al dat voorwerk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')