bij Piet zijn de vliezen ook niet spontaan gebroken, livelink, dus ik hoop van harte dat ze zich dit keer ook taai houden. en inderdaad, als de bevalling begint met gebroken vliezen moet ik ook als de wiedeweerga naar 't ziekenhuis. als G dan op z'n werk is zelfs met taxi of ambulance, geen tijd om te wachten tot G eerst thuis is zelfs.quote:livelink schreef in het vorige deel:
Job lag ook dwars en daar kreeg ik ook allemaal enge adviezen voor als de vliezen zouden breken. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik in dat geval in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest komen.
Als ik niet direct een auto kon charteren dan mocht ik het ziekenhuis bellen en dan zouden zij het regelen. Ik vond het wel angstig, maar uiteindelijk zijn mijn vliezen helemaal niet gebroken.
De gyn schatte die kans ook niet zo heel hoog in omdat met Katja de vliezen ook niet waren gebroken. Hoe zat dat met de geboorte van Piet? Zijn bij jou toen vooraf de vliezen gebroken, Bix?
nou anders mij welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef livelink het volgende:
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
quote:Op zondag 30 januari 2005 10:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
goedemorgen ladies!!
anders ik welquote:ik heb eigenlijk wel zin in een nieue baby vandaag! arme bixister al zo lang moet ze wachten dus vind het ook wel tijd worden!!
jah elke dag een beetje pijnlijker lijkt wel. ik ervaar het nu nog niet als lekker omdat het al een week duurt en ik nog zo net niet weet of het echt wel zo scheelt voor straksquote:Githa, heb je zoveel last van "voorwerk"? is ook wel lekker.. scheelt je straks weer !! gaat voor de rest alles goed?
smakelijk !quote:ga zo maar even lekker ontbijten!
En hoe!quote:Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef jessie het volgende:
Xanthe je vriend heeft gewoon nesteldrang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |