Ah ok, verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:44 schreef jessie het volgende:
Nee geen keizersnee
Ik denk dat het uiteindelijk een keizersnee word. Gewoon gevoel vanaf t begin al.
Nee hopelijk gaat alles nog op de "normale" weg.
Ik vind dit wel een beetje omgekeerde wereld. Eerst zelf je trouwerij heel krap plannen en nu gaan 'miepen' over dat je er mss niet bij kan zijn omdat je net bevallen bent oid...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Xanthe het volgende:
Nog ffies met laptop op bed voordat ik ga slapen.
Waarom ze willen inleiden?
Hij voelde dus en daarbij is de slijmprop los gewroet zoals ik al zei.
Ik voel me al een aantal dagen niet echt lekker (temp gaat van 36.3 naar 38 en vise versa).
En hij heeft maandag en dinsdag dienst , vanwege wat dingen uit mijn verleden is bekend dat ik erg hoopte dat hij de bevalling zou doen en niet 1 van de andere 2 gyns.
Verder dacht hij dat ik anders door zijn gewroet niet op mijn eigen bruiloft aanwezig kon zijn.
Kleintje lag ook al erg ver ingedaalt.
Hij stelde voor om dus te gaan inleiden omdat dat hem beter leek , maar dat we het niet perse moesten doen van hem en Jeroen en ik zijn op de gang daarover gaan praten.
We hebben besloten om het dus maar te doen vanwege een aantal factoren.
Zeker omdat we weten dat onz gyn niet zo snel met zo'n voorstel komt (hij is normaal geen voorstander van inleiden tenzij hij denkt dat het echt nodig is en doet het meestal ook pas ruim na 42 weken).
U bedoelt moiquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Xanthe, wat lekker dat ze je niet zo lang laten lopen, nu weet je tenminste dat er wat gaat gebeuren
Bix, vergeet ik jou bijnaGerrie zit nog stevig begrijp ik. Misschien kan ik-weet-niet-meer-wie hem even toespreken, net als met Apie destijds
Dan heb ik toch echt een verkeerde indruk gegeven , ik loop er echt niet over te miepen hoor...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje omgekeerde wereld. Eerst zelf je trouwerij heel krap plannen en nu gaan 'miepen' over dat je er mss niet bij kan zijn omdat je net bevallen bent oid...![]()
Maar goed, ieder zijn ding... en jij vette mazzel dat je zo'n makkelijke gyneacoloog hebt...
Ik had ook niet verwacht dat hij zo zou gaan wroeten aan de slijmprop , dat had ik zelf nog nooit van gehoord in elk geval dat ze dat doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:32 schreef m@x het volgende:
Wat een vreemde reden om zo vroeg al een bevalling in te leiden Xanthe. Ik hoor regelmatig verhalen over mensen die ruim voor de bevalling begint de slijmprop verliezen (dat ie dus niet alleen loszit) en die niet ingeleid hoeven te worden. Nouja, je gyn zal het wel het beste weten. Veel succes en hopelijk zijn alle kwaaltjes na maandag verdwenen.
En daar gaat het om, het is jullie beslissingquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:44 schreef Xanthe het volgende:
Persoonlijk vind ik het nu wel een lekker idee hoor
Had ik ook al aan zitten denken , want veel dingen zijn volgens mij behoorlijk langs ons heen gegaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar gaat het om, het is jullie beslissing
Als je nog vragen hebt over het hoe of wat, dan kun je hem misschien even bellen morgen, zodat e.e.a. duidelijk wordt
Gewoon doen hoor, kijken ze echt niet raar van opquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken , want veel dingen zijn volgens mij behoorlijk langs ons heen gegaan.
Heb ik al wel vaker moeten doen bij hem , hij praat zo ontzettend snel dat je soms de helft niet meer goed meekrijgt als er iets gebeurd is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor, kijken ze echt niet raar van op
Ze hebben mij ook (twee weken) voor de uitgerekende datum ingeleid hoor en dat op eigen verzoek. Alleen had Lara er nog geen zin in, dat was wel jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef Anitra het volgende:
Xanthe ze leiden bijna nooit in voor de uitgerekende datum. En ik kon al 6 maanden niet meer lopen en het is dat hij Djulian dwars lag, maar anders hadden ze ondanks de pijn hem echt pas na 41 gehaald!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |