Damn, wat wrang nu. Je was zo stoer, en nu zo'n zielig slachtoffer...quote:Maar ej, als iemand met mij wil wil lopen kutten, dan doe ik gezellig mee...
Dat ik er beter in ben, is slechts een detail...
InterPool zoekt nog een soort van Dr. Watson. Bij deze ben je aangenomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Conflict het volgende:
gesoept?
Zo'n briefje kan je toch gewoon fake invullen en vervolgens wegflikkeren
Aan wat kan je zien dat dit werkbriefje echt is?
Interpoolquote:Op zondag 30 januari 2005 10:23 schreef Pool het volgende:
[..]
InterPool zoekt nog een soort van Dr. Watson. Bij deze ben je aangenomen.![]()
Prima. Ik stuur binnenkort je urenbriefjes op.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Interpool
Maar goed, ik neem die baan!
Nou nee.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:41 schreef Xebrozius het volgende:
Swets, elke belediging, flame of bedreiging mail ik naar je werkgever. Ik ga even consequent zijn en mailtjes sturen.
Maar even serieus:
Op zich ben ik het wel eens met wat je zegt, en is het een kwestie van policy en overschrijding van privacy.
Maar ik vind dat mensen die dreigen om langs te komen bij Danny en zijn hond willen verkrachten niet echt recht van spreken hebben als ze het hebben over "dat zou ik als werknemer ook doen". Want jij bent nou ook niet echt het toonbeeld van stabiliteit en kalmte op het forum. Hypocriet gelul van je...
Kaats-bal-plaat-kop.
Het tankpasjes verhaal? Die ken ik nog niet, wat was er toen gebeurd?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:19 schreef yvonne het volgende:
En toch speelt het tankpasjes verhaal door mn hoofd,
er lezen er heel wat mee en er voelt zich altijd wel iemand geroepen om "actie"te ondernemen.
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....quote:Op zondag 30 januari 2005 11:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Het tankpasjes verhaal? Die ken ik nog niet, wat was er toen gebeurd?
Wat een klotestreek! Daar zit je dan lekker mee, met zo'n verdenking.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....
Als het verhaal van Kasta waar is, dan blijkt maar weer dat iedereen welke zich enigzins profileert op Fok een zeker risico loopt....quote:Op zondag 30 januari 2005 11:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat een klotestreek! Daar zit je dan lekker mee, met zo'n verdenking.![]()
Dat zal weinig zin hebben. Er staan genoeg andere uitzendkrachten (met een schone lei) te trappelen van ongeduld om te werken bij Athome.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef danaantje het volgende:
[..]
Dat was MIJN bedoeling in ieder geval ook niet ! Ik heb een kwartier geleden
een pleitschrift voor je gemailed naar @home.. Ontslag gaat me ook iets te ver!
Danielle.
owhh ja.. dat topic.. heb ik ook nog in gereageerd.. ging er die avond hard aan toenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef Pool het volgende:
Motieven:
-De avond voor het begin van Kasta's grap is er al geprobeerd met iemand een grap uit te halen: Registratie op FOK Deze werd door de altijd gezellige Calvobbes hard de grond in geboord. Een goede reden om de volgende dag een nieuwe poging te doen voor een geslaagde grap.
Behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn. Toch altijd verstandig om even het e.e.a. in acht te nemen voor je je helen leven op internet tieft.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het verhaal van Kasta waar is, dan blijkt maar weer dat iedereen welke zich enigzins profileert op Fok een zeker risico loopt....
Lisaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
net zo naief als een 16 jarig chickie welke voor de webcam een banaan in d'r kut propt en het filmpje aan haar oooow zo lieve vriendje mailt... om vervolgens de volgende dag continue "maar ja ik heb geen bananen" te horen zingen door haar klasgenootjes.
even bijgelezen in deze irl-soapquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:54 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.
link?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....
Het is wel gebleken dat het link was.quote:
Conflict was eerder.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:17 schreef demediadoodt het volgende:
Het is wel gebleken dat het link was.
Duh.quote:
Laten we eerlijk zijn:quote:Op zondag 30 januari 2005 05:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook (ondanks haar postgeschiedenis) nog steeds twijfel over Danaantjes's post...
Laten we eerlijk zijn:
- Iemand leest een topic en besluit te reageren, echter, niet direct, maar de volgende morgen, ook al zit het haar behoorlijk dwars..
- Ze heeft er niets mee te maken, het topic heeft geen invloed op haar, ze reageert dan ook niet direct, maar desondanks besluit ze toch om de volgende morgen een mailtje te sturen.
- Ze heeft de volgende morgen nog wel onthouden dat ze een mailtje moet sturen naar mijn werkgever, maar ze leest niet eerst het topic door waarin staat dat ik reeds ontslagen ben...
- Ze stuurt een abuse mailtje en houdt daarbij geen rekening met de gevolgen daarvan.
- Ze krijgt een reactie op dat mailtje dat er maatregelen genomenb zijn/worden, maar alhoewel ze topics nog dagen onthoudt, wist ze dat mailtje direct.
Ik vind het al met al toch nog een vreemd verhaal ondanks haar postgeschiedenis....
De handtekening die er tevens opstaat...quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Conflict het volgende:
Aan wat kan je zien dat dit werkbriefje echt is?
ik geloof je wel hoor.... ging eerder om het onderzoek van interpool.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
De handtekening die er tevens opstaat...
Die zou ik op zich ook nog wel even kunnen inscannen, maar aangezien niemand de daadwerkelijke handtekening van mijn teamleider zal kennen, zal dat ook niet overtuigen..
Ik simpele ip-check is trouwens voldoende om te controleren of danaantje mijn moeder is.
Laat dat nu net het enige zijn dat ik wél goed deedquote:
Ja, dat ik het gemeen vind dat je ontslagen bentquote:Op zondag 30 januari 2005 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maarreuh, Conflict, heb jij nu eigenlijk ook gemaild of niet?
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef Conflict het volgende:
Ja, dat ik het gemeen vind dat je ontslagen bent
Tja, daarmee lijken ze toch meer te doelen op de bekendmaking van adres-/klantgegevens.quote:De werknemer is jegens werkgever verplicht:
- geheimhouding te bewaren omtrent al hetgeen de werknemer bij de uitoefening van zijn/haar functie gewaar wordt en waarvan werknemer redelijkerwijze kan vermoeden, dat bekendmaking daarvan werkgever of opdrachtgever schade kan toebrengen.
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 30 januari 2005 15:13 schreef kastanova het volgende:
Uit m'n contract:
[..]
Tja, daarmee lijken ze toch meer te doelen op de bekendmaking van adres-/klantgegevens.
Ik werk er ook, en dit is een echt werkbriefje.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
De handtekening die er tevens opstaat...
Die zou ik op zich ook nog wel even kunnen inscannen, maar aangezien niemand de daadwerkelijke handtekening van mijn teamleider zal kennen, zal dat ook niet overtuigen..
Ik simpele ip-check is trouwens voldoende om te controleren of danaantje mijn moeder is.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:53 schreef Ferdii het volgende:
scan dan eens zow briefje van jou in, als bewijs zeg maar
Als ik jou was, zou ik de handtekening van de supervisor en de bedrijfsnaam ook even wegshoppenquote:
Als jij je quote ook ff edit danquote:Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik de handtekening van de supervisor en de bedrijfsnaam ook even wegshoppen.
Donequote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:53 schreef Ferdii het volgende:
scan dan eens zow briefje van jou in, als bewijs zeg maar
Geld, liefde, romantiek, empathie, allerlei zaken die ik ontbeer...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, vrouwen vallen op geldDat was dus het probleem
Ja wijze woorden. Was ik al snel achter hierquote:Op zondag 30 januari 2005 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn. Toch altijd verstandig om even het e.e.a. in acht te nemen voor je je helen leven op internet tieft.
Hahaquote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Heeft iemand er wel bij nagedacht wat dit voor gevolgen heeft?![]()
Kasta --> Werk --> Geen tijd om te fokken
Kasta --> Geen werk --> Tijd om te fokken
Degene die zo'n hekel aan Kasta heeft door zijn werkgever in te lichten, snijdt zich/haarzelf behoorlijk in de vingers!!! Oetlul!!!!
Uit de categorie kanschloosch iddquote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, weer iemand die me op mn 06 belt om vervolgens direct weer op te hangen.
Ga dan iig nog hijgen ofzo...
Fans Kasta, "fans".quote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, weer iemand die me op mn 06 belt om vervolgens direct weer op te hangen.
Och, eigenlijk was ik van plan om maar geheel met Fok te kappen...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Degene die zo'n hekel aan Kasta heeft door zijn werkgever in te lichten, snijdt zich/haarzelf behoorlijk in de vingers!!! Oetlul!!!!
Noem jij Fok een hobby?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
Fok is leuk als hobby
Alles wat ik tegen de verveling doe, is in mijn ogen een hobby...quote:
Nee, die slapen nuquote:Op maandag 31 januari 2005 04:25 schreef Vampier het volgende:
Tjah... masturberen... net zoals de gemiddelde fokker... mensen met een leven neuken nu immers.
Ergens in Amerika, ver van huis en haard, verstoken van vrienden en kennisen, dichtbij criminelen en te veel Amerikanen.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:25 schreef Vampier het volgende:
Tjah... masturberen... net zoals de gemiddelde fokker... mensen met een leven neuken nu immers.
Jonathanquote:Op maandag 31 januari 2005 04:27 schreef nietzman het volgende:
Nee, dan geef ik liever Jonathan een fikse hand als ik toevallig eens niet neuk.
quote:
Mjah, keurig samengevat.quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, eigenlijk was ik van plan om maar geheel met Fok te kappen...
Nee vrees niet, niet via een dramatisch "Ik stop met Fokken" huilie-topic of iets dergelijks, maar gewoon cold turkey, niet meer komen...
Ik bedoel, Fok is leuk als hobby tegen de verveling, maar het is niet de bedoeling dat het van invloed is op mijn normale leven, vandaar ook dat in 5 jaar tijd nooit naar meetings ben gegaan, nooit met fokkers gebeld of gecammed heb en verder ook geen "vrienden" op Fok heb.
Maar ja, shit happens inderdaad, sommige mensen denken over het gescheiden houden van beide zaken nu eenmaal anders kennelijk...
Boeit ook verder niet, ik wist ook wel dat ik er een keer mee geconfronteerd zou worden, danwel er last mee zou krijgen, maar ja, dan niet op een manier als dit.
Ik bedoel, als iemand me daadwerkelijk eens thuis op zou komen zoeken met een paar man en ik een paar tikken op mn bek zou krijgen, so be it, dat is het risico als je je zo profileert op een forum waar de grootste gekken mee kunnen lezen.
Daar zou ik in ieder geval meer vrede mee hebben en misschien zelfs nog wel respecteren, aangezien daar toch nog enige vorm van lef voor nodig is.
Zoals ik al eerder zei, als de persoon in kwestie (b0ng) zelf had gemaild, dan had ik er nog enigszins begrip voor kunnen hebben.
Het stond in onzin, hij werd niet daadwerkelijk afgesloten, er is nog niet eens naar zijn gegevens gezocht en hij spamde inderdaad, maar toch, het had betrekking op hem, dus tja, shit happens.
Maar dat dan iemand die er níets mee te maken heeft, die ziet dat het in ONZ staat, die geen verdere privacy gegevens ziet staan, die de mensen in kwestie niet eens persoonlijk kent, die dan verder ook niets met het onderwerp zelf te maken heeft en zich dus ook niet persoonlijk aangesproken kan voelen, zich dan tóch genoodzaakt ziet om een overdreven en overtrokken mailtje te sturen naar @home, waarvan hij/zij weet dat er maatregelen genomen zullen worden.
Tja, ik zie het toch nog steeds een beetje als iemand die zijn 65+ buurvrouwtje aangeeft bij de belastingdienst omdat ze een tientje in de week zwart verdient met het oppassen op haar buurjongetje.
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
Zoals ik al eerder zei, als de persoon in kwestie (b0ng) zelf had gemaild, dan had ik er nog enigszins begrip voor kunnen hebben.
Het stond in onzin, hij werd niet daadwerkelijk afgesloten, er is nog niet eens naar zijn gegevens gezocht en hij spamde inderdaad, maar toch, het had betrekking op hem, dus tja, shit happens.
Maar dat dan iemand die er níets mee te maken heeft, die ziet dat het in ONZ staat, die geen verdere privacy gegevens ziet staan, die de mensen in kwestie niet eens persoonlijk kent, die dan verder ook niets met het onderwerp zelf te maken heeft en zich dus ook niet persoonlijk aangesproken kan voelen, zich dan tóch genoodzaakt ziet om een overdreven en overtrokken mailtje te sturen naar @home, waarvan hij/zij weet dat er maatregelen genomen zullen worden.
Man wat ben jij serieus zegquote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
of dat er mensen zijn die het als serieuze bedreiging zien, en het te ver vinden gaan..quote:Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef gfree het volgende:
[..]
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.
Je had natuurlijk kunnen verwachten dat iemand dat niet pikt.
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:00 schreef petre86 het volgende:
naja je hebt je lesje wel geleerd denk ik..
Och, zijn ip werd gewoon meegestuurd met al zijn mailtjes, dus meer dan copy/pasten was het niet, dus zo serieus was ik er niet mee bezig.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef gfree het volgende:
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.
Je had natuurlijk kunnen verwachten dat iemand dat niet pikt.
Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:
Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen..
Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?
Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:25 schreef Youssef het volgende:
Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?
Ach, en wat als het hele verhaal van kasta nu waar bleek te zijn? En b0ng niets zou durven doen en zich liet chanteren? in dit geval zou het geen extreme gevolgen hebben, maar 'een iemand anders' zou dan in elk geval als redder in nood kunnen komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik?.
tja dat is een risico van een open forum he..quote:Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen..
Moet op zijn buik slapen.quote:
Kasta --> Werk --> Geld voor ADSLquote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
...
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef cyberstalker het volgende:
Kasta --> Werk --> Geld voor ADSL
Kasta --> Geen werk --> Geen geld voor ADSL
En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.
Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictiefquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:40 schreef Youssef het volgende:
Jongen, lul toch niet zo dom man. Je topic was bloedserieus, alleen jij en een paar @home insiders wisten dat je die jongen helemaal niet kon afsluiten. Je topic stond alleen in onzin omdat ie in elk ander forum was gesloten.
De insteek van je topic was alles behalve fictief. Maargoed, achteraf probeer je dit natuurlijk als argument aan te dragen.
Dude, zelfs ik weet dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?
Ik zou het ook geloven, wedden?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?
Noem je me nou een nerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het ook geloven, wedden?
Na dat FBtopic geloof ik alles
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:12 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?
Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd, maar het zit je niet echt mee hé Katsaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictief
Alrighty then.
Dat houdt dus ook in dat een topic zoals het Valentijnstopic niet meer kan, omdat een lezer de politie in kan schakelen vanwege mijn mishandelen van de "minnaar" in kwestie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat je je nu wel erg in de slachtofferrol plaatst, Kasta. Ik waardeer je posts meestal wel, maar je moet nu niet zo lopen miepen. Je kan alleen jezelf iets verwijten, en het valt me eigenlijk mee dat er niet al eens eerder is geweest die je heeft lopen te naaien.
Moraal: uithuilen, opnieuw beginnen, en niet meer zo stoer doen (en dus nadenken voor je een topic opent).
Had je gehoord dat ik weer vrijgezel ben ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:46 schreef Lette het volgende:
Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |