Damn, wat wrang nu. Je was zo stoer, en nu zo'n zielig slachtoffer...quote:Maar ej, als iemand met mij wil wil lopen kutten, dan doe ik gezellig mee...
Dat ik er beter in ben, is slechts een detail...
InterPool zoekt nog een soort van Dr. Watson. Bij deze ben je aangenomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Conflict het volgende:
gesoept?
Zo'n briefje kan je toch gewoon fake invullen en vervolgens wegflikkeren
Aan wat kan je zien dat dit werkbriefje echt is?
Interpoolquote:Op zondag 30 januari 2005 10:23 schreef Pool het volgende:
[..]
InterPool zoekt nog een soort van Dr. Watson. Bij deze ben je aangenomen.![]()
Prima. Ik stuur binnenkort je urenbriefjes op.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Interpool
Maar goed, ik neem die baan!
Nou nee.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:41 schreef Xebrozius het volgende:
Swets, elke belediging, flame of bedreiging mail ik naar je werkgever. Ik ga even consequent zijn en mailtjes sturen.
Maar even serieus:
Op zich ben ik het wel eens met wat je zegt, en is het een kwestie van policy en overschrijding van privacy.
Maar ik vind dat mensen die dreigen om langs te komen bij Danny en zijn hond willen verkrachten niet echt recht van spreken hebben als ze het hebben over "dat zou ik als werknemer ook doen". Want jij bent nou ook niet echt het toonbeeld van stabiliteit en kalmte op het forum. Hypocriet gelul van je...
Kaats-bal-plaat-kop.
Het tankpasjes verhaal? Die ken ik nog niet, wat was er toen gebeurd?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:19 schreef yvonne het volgende:
En toch speelt het tankpasjes verhaal door mn hoofd,
er lezen er heel wat mee en er voelt zich altijd wel iemand geroepen om "actie"te ondernemen.
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....quote:Op zondag 30 januari 2005 11:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Het tankpasjes verhaal? Die ken ik nog niet, wat was er toen gebeurd?
Wat een klotestreek! Daar zit je dan lekker mee, met zo'n verdenking.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....
Als het verhaal van Kasta waar is, dan blijkt maar weer dat iedereen welke zich enigzins profileert op Fok een zeker risico loopt....quote:Op zondag 30 januari 2005 11:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat een klotestreek! Daar zit je dan lekker mee, met zo'n verdenking.![]()
Dat zal weinig zin hebben. Er staan genoeg andere uitzendkrachten (met een schone lei) te trappelen van ongeduld om te werken bij Athome.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef danaantje het volgende:
[..]
Dat was MIJN bedoeling in ieder geval ook niet ! Ik heb een kwartier geleden
een pleitschrift voor je gemailed naar @home.. Ontslag gaat me ook iets te ver!
Danielle.
owhh ja.. dat topic.. heb ik ook nog in gereageerd.. ging er die avond hard aan toenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef Pool het volgende:
Motieven:
-De avond voor het begin van Kasta's grap is er al geprobeerd met iemand een grap uit te halen: Registratie op FOK Deze werd door de altijd gezellige Calvobbes hard de grond in geboord. Een goede reden om de volgende dag een nieuwe poging te doen voor een geslaagde grap.
Behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn. Toch altijd verstandig om even het e.e.a. in acht te nemen voor je je helen leven op internet tieft.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het verhaal van Kasta waar is, dan blijkt maar weer dat iedereen welke zich enigzins profileert op Fok een zeker risico loopt....
Lisaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
net zo naief als een 16 jarig chickie welke voor de webcam een banaan in d'r kut propt en het filmpje aan haar oooow zo lieve vriendje mailt... om vervolgens de volgende dag continue "maar ja ik heb geen bananen" te horen zingen door haar klasgenootjes.
even bijgelezen in deze irl-soapquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:54 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.
link?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iemand belde Iteejers werkgever op met de mededeling dat deze iteejer in de gaten moest houden omdat hij de tankpas van de zaak gebruikte voor Fok zaken....
Het is wel gebleken dat het link was.quote:
Conflict was eerder.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:17 schreef demediadoodt het volgende:
Het is wel gebleken dat het link was.
Duh.quote:
Laten we eerlijk zijn:quote:Op zondag 30 januari 2005 05:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook (ondanks haar postgeschiedenis) nog steeds twijfel over Danaantjes's post...
Laten we eerlijk zijn:
- Iemand leest een topic en besluit te reageren, echter, niet direct, maar de volgende morgen, ook al zit het haar behoorlijk dwars..
- Ze heeft er niets mee te maken, het topic heeft geen invloed op haar, ze reageert dan ook niet direct, maar desondanks besluit ze toch om de volgende morgen een mailtje te sturen.
- Ze heeft de volgende morgen nog wel onthouden dat ze een mailtje moet sturen naar mijn werkgever, maar ze leest niet eerst het topic door waarin staat dat ik reeds ontslagen ben...
- Ze stuurt een abuse mailtje en houdt daarbij geen rekening met de gevolgen daarvan.
- Ze krijgt een reactie op dat mailtje dat er maatregelen genomenb zijn/worden, maar alhoewel ze topics nog dagen onthoudt, wist ze dat mailtje direct.
Ik vind het al met al toch nog een vreemd verhaal ondanks haar postgeschiedenis....
De handtekening die er tevens opstaat...quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Conflict het volgende:
Aan wat kan je zien dat dit werkbriefje echt is?
ik geloof je wel hoor.... ging eerder om het onderzoek van interpool.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
De handtekening die er tevens opstaat...
Die zou ik op zich ook nog wel even kunnen inscannen, maar aangezien niemand de daadwerkelijke handtekening van mijn teamleider zal kennen, zal dat ook niet overtuigen..
Ik simpele ip-check is trouwens voldoende om te controleren of danaantje mijn moeder is.
Laat dat nu net het enige zijn dat ik wél goed deedquote:
Ja, dat ik het gemeen vind dat je ontslagen bentquote:Op zondag 30 januari 2005 15:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maarreuh, Conflict, heb jij nu eigenlijk ook gemaild of niet?
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef Conflict het volgende:
Ja, dat ik het gemeen vind dat je ontslagen bent
Tja, daarmee lijken ze toch meer te doelen op de bekendmaking van adres-/klantgegevens.quote:De werknemer is jegens werkgever verplicht:
- geheimhouding te bewaren omtrent al hetgeen de werknemer bij de uitoefening van zijn/haar functie gewaar wordt en waarvan werknemer redelijkerwijze kan vermoeden, dat bekendmaking daarvan werkgever of opdrachtgever schade kan toebrengen.
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 30 januari 2005 15:13 schreef kastanova het volgende:
Uit m'n contract:
[..]
Tja, daarmee lijken ze toch meer te doelen op de bekendmaking van adres-/klantgegevens.
Ik werk er ook, en dit is een echt werkbriefje.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
De handtekening die er tevens opstaat...
Die zou ik op zich ook nog wel even kunnen inscannen, maar aangezien niemand de daadwerkelijke handtekening van mijn teamleider zal kennen, zal dat ook niet overtuigen..
Ik simpele ip-check is trouwens voldoende om te controleren of danaantje mijn moeder is.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:53 schreef Ferdii het volgende:
scan dan eens zow briefje van jou in, als bewijs zeg maar
Als ik jou was, zou ik de handtekening van de supervisor en de bedrijfsnaam ook even wegshoppenquote:
Als jij je quote ook ff edit danquote:Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik de handtekening van de supervisor en de bedrijfsnaam ook even wegshoppen.
Donequote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:53 schreef Ferdii het volgende:
scan dan eens zow briefje van jou in, als bewijs zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |