Mijn naieviteit was dat ik niet dacht dat iemand hiermee de mogelijkeheid aan zou grijpen om mij een oor aan te naaien...quote:Op zondag 30 januari 2005 03:30 schreef ondeugend het volgende:
Het is inderdaad niet netjes van degene die @home gemaild heeft... aan de andere kant ben je zelf zo naief geweest.
Het superieure wat uit OP doorklonk heeft dit keer zijn tol geeist.
Dan is mijn volgende vraag:quote:Op zondag 30 januari 2005 03:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar ze vond het 'gewoon niet kunnen'.
Stond ergens eerder in dit of het vorige topic.
Zie je wel.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:53 schreef danaantje het volgende:
[..]
maar ik verwachtte dat zijn werkgever hem een flinke tik op zijn vingers zou geven
Je voelt je wel oppermachtig he, triest hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:53 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om op iemand anders dan kastanova te
reageren , maar ik verwachtte dat zijn werkgever hem een flinke
tik op zijn vingers zou geven, zodat 'ie besefte dat 'ie als
helpdeskmedewerker NIET op een openbaar forum kan gaan
lopen verkondigen dat meneer 'je wel es even afsluit'
Als kastanova er GEEN ip adres bij had gezet en als hij er
NIET als een klein-kind een ultimatum bij had verzonnen had
ik het mailtje OOK niet verstuurd.
Als hij dan vanavond of vanacht zijn excuses had aangeboden
aan de originele poster en mij had beloofd geen gelul in het
openbaar meer uit handen van zijn funcite zou doen (stel je
voor dat 'ie in het leger of bij de politie zat!) dan had ik ook nog
de moeite genomen om een email richting @home te sturen om
in zijn voordeel te bepleiten dat ze over zijn ontslag nog es na
zouden denken.. MAAR die kans heeft ie (voorlopig) een BEETJE
verkeken met zijn nsb-opmerking hierboven.
Daniel
Maar je hebt een mailtje teruggekregen dat er al wat aan gedaan was. Dat houdt dus in dat je niet de enige bent geweest die heeft gemaild. Volgens mij heeft een mailtje van jouw kant dan sowieso geen zin meer, als er meerdere klachten zijn binnen gekomen bij @home.quote:
Dit mens mag je wat mij betreft wel een knuppel in de nek leggen. En ergens begraven in een duinpan...quote:Op zondag 30 januari 2005 03:53 schreef danaantje het volgende:
MAAR die kans heeft ie (voorlopig) een BEETJE
Daniel
Omdat ik er eerlijk voor uitkom dat ik een email naar @home gestuurd heb ?quote:Op zondag 30 januari 2005 03:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit mens mag je wat mij betreft wel een knuppel in de nek leggen. En ergens begraven in een duinpan...
Lazer toch op van dit forum zieke verraadster.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:00 schreef danaantje het volgende:
[..]
Omdat ik er eerlijk voor uitkom dat ik een email naar @home gestuurd heb ?
En omdat ik er vervolgens ook nog bij vertel dat ik er spijt van heb gezien de gevolgen ?
Och, ik meld ook altijd wel m'n "stoere" gebeurtenissen en gevolgen, dus dit moet ook kunnenquote:Op zondag 30 januari 2005 03:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat je je ontslag openbaar maakt Kasta. Ik schat namelijk in dat een trots man als jij, geen van je antipathysanten hier op Fok, een gevoel van euforie of overwinning gunt. Want iedereen weet, dat een aantal geregistreerden waarmee jij "debat" hebt gevoerd, dit zo zal ervaren.
Stuur maar wat geld naar zijn rekening om de maand door te komenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:00 schreef danaantje het volgende:
[..]
En omdat ik er vervolgens ook nog bij vertel dat ik er spijt van heb gezien de gevolgen ?
quote:Op zondag 30 januari 2005 04:00 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ja poeh...Wat een oprechte spijt...quote:Als hij dan vanavond of vanacht zijn excuses had aangeboden
aan de originele poster en mij had beloofd geen gelul in het
openbaar meer uit handen van zijn funcite zou doen (stel je
voor dat 'ie in het leger of bij de politie zat!) dan had ik ook nog
de moeite genomen om een email richting @home te sturen om
in zijn voordeel te bepleiten dat ze over zijn ontslag nog es na
zouden denken.. MAAR die kans heeft ie (voorlopig) een BEETJE
Dat was MIJN bedoeling in ieder geval ook niet ! Ik heb een kwartier geledenquote:
Mosterd-maaltijd-hond-pot.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef danaantje het volgende:
[..]
Dat was MIJN bedoeling in ieder geval ook niet ! Ik heb een kwartier geleden
een pleitschrift voor je gemailed naar @home.. Ontslag gaat me ook iets te ver!
Danielle.
Ik vond de originele reactie van Vampier gisteren (voor hij het in "hihi' veranderde) (mogelijk) wel iets weggeven, gezien jullie "ontspannen" onderlinge verhouding de laatste tijd op Fok...quote:Op zondag 30 januari 2005 04:17 schreef kastanova het volgende:
Oh, by tje way, ik vind danaatje wel een tof wijf aangezien zij de enige is die gewoon toegeeft dat ze een mailtje gestuurd heeft...
Wat stond er dan eerst?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:26 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik vond de originele reactie van Vampier gisteren (voor hij het in "hihi' veranderde) (mogelijk) wel iets weggeven, gezien jullie "ontspannen" onderlinge verhouding de laatste tijd op Fok...
Wat een manse piemol om dat weer weg te halen zeg.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:32 schreef StrayDog het volgende:
[..]
(Ongeveer) "Dit is nog maar het begin. Je fuckt met de verkeerde mensen Kasta"
Vampier neem ik al zo'n 4 jaar niet meer serieus...quote:Op zondag 30 januari 2005 04:32 schreef StrayDog het volgende:
Vampier heeft alleen een grote muil. Hij is feitelijk degene die de verkeerde mensen fuckt, maar goed daar zijn al vele topics aan gewijdquote:Op zondag 30 januari 2005 04:32 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Neu, was idd weer zo'n typische "stoere" Vampier-uitspraak, alleen dat hij het om een of andere reden toch nodig vond m het weg te halen, vond ik enigszins opmerkelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vampier neem ik al zo'n 4 jaar niet meer serieus....
Vandaar dat ik ook (ondanks haar postgeschiedenis) nog steeds twijfel over Danaantjes's post...quote:Op zondag 30 januari 2005 04:53 schreef Toet het volgende:
Ach, het is toch duidelijk dat het hier om iemand gaat die jou te pakken wilde nemen, het was geen simpele bemoeiallerige klacht. Waarom zou iemand anders dan b0ng immers schrijven dat hij zich bedreigd voelde door je post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |