abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24850291
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:00 schreef petre86 het volgende:

naja je hebt je lesje wel geleerd denk ik..
.
pi_24851670
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef gfree het volgende:
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.
Je had natuurlijk kunnen verwachten dat iemand dat niet pikt.
Och, zijn ip werd gewoon meegestuurd met al zijn mailtjes, dus meer dan copy/pasten was het niet, dus zo serieus was ik er niet mee bezig.
En tja, dan had ik in de openingspost natuurlijk ook wel kunnen zetten "Ik ruik je piemeltje en weet waar je huis woont" maar dan had ik net zo goed geen topic kunnen openen.

Maar nogmaals, als de persoon achter het ip zich, ondanks dat het in ONZ stond, tóch inderdaad bedreigd had gevoeld en zich genoodzaakt zag om te mailen, dan had ik er nog enigszins begrip voor kunnen hebben aangezien het hem persoonlijk betrof.

Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen. .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 31 januari 2005 @ 15:27:47 #278
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_24851755
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:

Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen. .
Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24857426
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?
Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?
pi_24857433
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:25 schreef Youssef het volgende:

Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?
Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik? .
pi_24857466
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik? .
Ach, en wat als het hele verhaal van kasta nu waar bleek te zijn? En b0ng niets zou durven doen en zich liet chanteren? in dit geval zou het geen extreme gevolgen hebben, maar 'een iemand anders' zou dan in elk geval als redder in nood kunnen komen.

En verder... wie zijn billen brandt...
pi_24860291
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

tja dat is een risico van een open forum he..
als iemand het opvat als serieuze bedreiging jegens iemand, en je werkgever denkt ook dat je over de schreef bent gegaan, is de enige conclusie dat je het beter niet had kunnen plaatsen, of wat duidelijker niet serieus. niet iedereen is op de hoogte van jouw oeuvre, òf juist wel..
dag
pi_24860294
. Heerlijk, hoe dom sommige mensen kunnen zijn.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_24860333
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

... wie zijn billen brandt...
Moet op zijn buik slapen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:52:44 #285
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_24862595
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Heeft iemand er wel bij nagedacht wat dit voor gevolgen heeft?
Kasta --> Werk --> Geen tijd om te fokken
Kasta --> Geen werk --> Tijd om te fokken
...
Kasta --> Werk --> Geld voor ADSL
Kasta --> Geen werk --> Geen geld voor ADSL
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_24863541
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef cyberstalker het volgende:
Kasta --> Werk --> Geld voor ADSL
Kasta --> Geen werk --> Geen geld voor ADSL
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.

Tof man... .
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:48:26 #287
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24863642
Kut dat je bent ontslagen, maar je had best kunnen verwachten dat er consequenties zouden zitten aan het koppelen van je functie bij @home en "bedreigingen"....
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24864008
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:

Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.
En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:17:55 #289
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24864070
Goed topic voor alle anti-Kastanova-users om even hun gram te halen.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24864442
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jongen, lul toch niet zo dom man. Je topic was bloedserieus, alleen jij en een paar @home insiders wisten dat je die jongen helemaal niet kon afsluiten. Je topic stond alleen in onzin omdat ie in elk ander forum was gesloten.

De insteek van je topic was alles behalve fictief. Maargoed, achteraf probeer je dit natuurlijk als argument aan te dragen.
pi_24864576
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:40 schreef Youssef het volgende:
Jongen, lul toch niet zo dom man. Je topic was bloedserieus, alleen jij en een paar @home insiders wisten dat je die jongen helemaal niet kon afsluiten. Je topic stond alleen in onzin omdat ie in elk ander forum was gesloten.

De insteek van je topic was alles behalve fictief. Maargoed, achteraf probeer je dit natuurlijk als argument aan te dragen.
Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictief

Alrighty then .

Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?
pi_24864742
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?
Dude, zelfs ik weet dat dat niet kan. .
Oi!
  Admin dinsdag 1 februari 2005 @ 16:04:01 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24864881
quote:

[..]

Ik zou het ook geloven, wedden?
Na dat FBtopic geloof ik alles
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24864934
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zou het ook geloven, wedden?
Na dat FBtopic geloof ik alles
Noem je me nou een nerd?
Oi!
  Admin dinsdag 1 februari 2005 @ 16:27:07 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24865294
Och
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:39:33 #296
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24865480
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:12 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?
Mooi verwoord.

Ik vind dat je je nu wel erg in de slachtofferrol plaatst, Kasta. Ik waardeer je posts meestal wel, maar je moet nu niet zo lopen miepen. Je kan alleen jezelf iets verwijten, en het valt me eigenlijk mee dat er niet al eens eerder is geweest die je heeft lopen te naaien.

Moraal: uithuilen, opnieuw beginnen, en niet meer zo stoer doen (en dus nadenken voor je een topic opent).

Iedereen gelukkig. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:46:30 #297
71243 Lette
how rude!
pi_24866580
quote:

[..]

Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictief

Alrighty then .

Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd, maar het zit je niet echt mee hé Katsa
*Don't blame me for your own shortcomings*
pi_24867621
och kasta jomg, prbeer eht eens met je lijf, je bent best lekker
pi_24868078
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

Ik vind dat je je nu wel erg in de slachtofferrol plaatst, Kasta. Ik waardeer je posts meestal wel, maar je moet nu niet zo lopen miepen. Je kan alleen jezelf iets verwijten, en het valt me eigenlijk mee dat er niet al eens eerder is geweest die je heeft lopen te naaien.

Moraal: uithuilen, opnieuw beginnen, en niet meer zo stoer doen (en dus nadenken voor je een topic opent).
Dat houdt dus ook in dat een topic zoals het Valentijnstopic niet meer kan, omdat een lezer de politie in kan schakelen vanwege mijn mishandelen van de "minnaar" in kwestie.
En topics in DIG kunnen ook niet meer, want zodra ik meld dat ik de buurvrouw even help met haar computer voor een tientje, wordt de belastingsdienst gebeld .
Flamen kan ook niet meer, aangezien ik de persoon aangifte gaat doen wegens smaad of bedreiging.

Nog 1 keer; als de persoon achter het ip had gemaild, had ik er vrede mee gehad, ik heb het topic immers zelf geopend en dus diende ik er rekening mee te houden dat de persoon in kwestie het serieuzer op zou vatten dan de bedoeling is, niet wetende dat ik hem simpelweg niet eens kán afsluiten.
Dan was het gewoon een domme inschattingsfout geweest van mijn kant en dus mijn eigen schuld en was ik er verder klaar mee geweest.

Maar dat wildvreemden die er niks mee te maken er geen rekening houden met welke gevolgen een eventueel mailtje heeft, die niet eens even de moeite nemen om even te kijken in welk forum het staat en zich op geen enkele manier bedreigd kunnen voelen en dus ook op geen enkele manier gebaat zijn bij een "aangifte" jegens mij, zich toch genoodzaakt zien om zich er mee te bemoeien en vervolgens te laf zijn om zich te melden...
Nee, dat had ik niet verwacht .
pi_24868151
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:46 schreef Lette het volgende:
Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd
Had je gehoord dat ik weer vrijgezel ben ofzo? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')