quote:Op maandag 31 januari 2005 14:00 schreef petre86 het volgende:
naja je hebt je lesje wel geleerd denk ik..

Och, zijn ip werd gewoon meegestuurd met al zijn mailtjes, dus meer dan copy/pasten was het niet, dus zo serieus was ik er niet mee bezig.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef gfree het volgende:
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.
Je had natuurlijk kunnen verwachten dat iemand dat niet pikt.

Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:
Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen..

Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Waar bemoei die gast zich mee en waarom?

Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:25 schreef Youssef het volgende:
Uuhm, ik vond het ook nogal belachelijk dat Kastanova uit naam van zijn werkgever iemand kan bedreigen. Maargoed, als een vrouwke thuis wordt gebitch slapped door haar man, hebben we er ook allen niets mee te maken toch?

Ach, en wat als het hele verhaal van kasta nu waar bleek te zijn? En b0ng niets zou durven doen en zich liet chanteren? in dit geval zou het geen extreme gevolgen hebben, maar 'een iemand anders' zou dan in elk geval als redder in nood kunnen komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergelijkingen zijn niet je sterkste kant geloof ik?.

tja dat is een risico van een open forum he..quote:Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar als zelfs híj het niet serieus neemt, waarom voelt een ánder, die er helemaal niets mee te maken heeft, zich dan in godsnaam geroepen om een mailtje te sturen waarin hij/zij aangeeft zich bedreigd te voelen..

Moet op zijn buik slapen.quote:

Kasta --> Werk --> Geld voor ADSLquote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Heeft iemand er wel bij nagedacht wat dit voor gevolgen heeft?![]()
Kasta --> Werk --> Geen tijd om te fokken
Kasta --> Geen werk --> Tijd om te fokken
...

Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef cyberstalker het volgende:
Kasta --> Werk --> Geld voor ADSL
Kasta --> Geen werk --> Geen geld voor ADSL

En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.

quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, heerlijk, de komende weken/maanden zonder inkomen en weer alle uitzendbureau's plat moeten lopen, vanwege een onzintopic op een forum en bemoeizuchtige mensen die fictie niet van real life kunnen onderscheiden.

Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictiefquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:40 schreef Youssef het volgende:
Jongen, lul toch niet zo dom man. Je topic was bloedserieus, alleen jij en een paar @home insiders wisten dat je die jongen helemaal niet kon afsluiten. Je topic stond alleen in onzin omdat ie in elk ander forum was gesloten.
De insteek van je topic was alles behalve fictief. Maargoed, achteraf probeer je dit natuurlijk als argument aan te dragen.

Dude, zelfs ik weet dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?

Ik zou het ook geloven, wedden?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik met 1 druk op de knop je computer op kan blazen ga je aangifte doen aangezien alleen een paar DIG insiders weten dat ik dat helemaal niet kan?

Noem je me nou een nerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het ook geloven, wedden?
Na dat FBtopic geloof ik alles

Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:12 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
En meneerkweetniet, wat heeft u nu geleerd?

Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd, maar het zit je niet echt mee hé Katsaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus hetgeen ik in de openingspost zei was compleet verzonnen aangezien het in de praktijk simpelweg niet eens mogelijk is, maar toch was het alles behalve fictief
Alrighty then.

Dat houdt dus ook in dat een topic zoals het Valentijnstopic niet meer kan, omdat een lezer de politie in kan schakelen vanwege mijn mishandelen van de "minnaar" in kwestie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat je je nu wel erg in de slachtofferrol plaatst, Kasta. Ik waardeer je posts meestal wel, maar je moet nu niet zo lopen miepen. Je kan alleen jezelf iets verwijten, en het valt me eigenlijk mee dat er niet al eens eerder is geweest die je heeft lopen te naaien.
Moraal: uithuilen, opnieuw beginnen, en niet meer zo stoer doen (en dus nadenken voor je een topic opent).

Had je gehoord dat ik weer vrijgezel ben ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:46 schreef Lette het volgende:
Jeetje wat een toestand, ik dacht ik kom ook weer es kijken na zeer lange tijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |