Geld, liefde, romantiek, empathie, allerlei zaken die ik ontbeer...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, vrouwen vallen op geldDat was dus het probleem
Ja wijze woorden. Was ik al snel achter hierquote:Op zondag 30 januari 2005 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn. Toch altijd verstandig om even het e.e.a. in acht te nemen voor je je helen leven op internet tieft.
Hahaquote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Heeft iemand er wel bij nagedacht wat dit voor gevolgen heeft?![]()
Kasta --> Werk --> Geen tijd om te fokken
Kasta --> Geen werk --> Tijd om te fokken
Degene die zo'n hekel aan Kasta heeft door zijn werkgever in te lichten, snijdt zich/haarzelf behoorlijk in de vingers!!! Oetlul!!!!
Uit de categorie kanschloosch iddquote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, weer iemand die me op mn 06 belt om vervolgens direct weer op te hangen.
Ga dan iig nog hijgen ofzo...
Fans Kasta, "fans".quote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, weer iemand die me op mn 06 belt om vervolgens direct weer op te hangen.
Och, eigenlijk was ik van plan om maar geheel met Fok te kappen...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Heeft iemand er wel bij nagedacht wat dit voor gevolgen heeft?![]()
Kasta --> Werk --> Geen tijd om te fokken
Kasta --> Geen werk --> Tijd om te fokken
Degene die zo'n hekel aan Kasta heeft door zijn werkgever in te lichten, snijdt zich/haarzelf behoorlijk in de vingers!!! Oetlul!!!!
Noem jij Fok een hobby?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
Fok is leuk als hobby
Alles wat ik tegen de verveling doe, is in mijn ogen een hobby...quote:
Nee, die slapen nuquote:Op maandag 31 januari 2005 04:25 schreef Vampier het volgende:
Tjah... masturberen... net zoals de gemiddelde fokker... mensen met een leven neuken nu immers.
Ergens in Amerika, ver van huis en haard, verstoken van vrienden en kennisen, dichtbij criminelen en te veel Amerikanen.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:25 schreef Vampier het volgende:
Tjah... masturberen... net zoals de gemiddelde fokker... mensen met een leven neuken nu immers.
Jonathanquote:Op maandag 31 januari 2005 04:27 schreef nietzman het volgende:
Nee, dan geef ik liever Jonathan een fikse hand als ik toevallig eens niet neuk.
quote:
Mjah, keurig samengevat.quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, eigenlijk was ik van plan om maar geheel met Fok te kappen...
Nee vrees niet, niet via een dramatisch "Ik stop met Fokken" huilie-topic of iets dergelijks, maar gewoon cold turkey, niet meer komen...
Ik bedoel, Fok is leuk als hobby tegen de verveling, maar het is niet de bedoeling dat het van invloed is op mijn normale leven, vandaar ook dat in 5 jaar tijd nooit naar meetings ben gegaan, nooit met fokkers gebeld of gecammed heb en verder ook geen "vrienden" op Fok heb.
Maar ja, shit happens inderdaad, sommige mensen denken over het gescheiden houden van beide zaken nu eenmaal anders kennelijk...
Boeit ook verder niet, ik wist ook wel dat ik er een keer mee geconfronteerd zou worden, danwel er last mee zou krijgen, maar ja, dan niet op een manier als dit.
Ik bedoel, als iemand me daadwerkelijk eens thuis op zou komen zoeken met een paar man en ik een paar tikken op mn bek zou krijgen, so be it, dat is het risico als je je zo profileert op een forum waar de grootste gekken mee kunnen lezen.
Daar zou ik in ieder geval meer vrede mee hebben en misschien zelfs nog wel respecteren, aangezien daar toch nog enige vorm van lef voor nodig is.
Zoals ik al eerder zei, als de persoon in kwestie (b0ng) zelf had gemaild, dan had ik er nog enigszins begrip voor kunnen hebben.
Het stond in onzin, hij werd niet daadwerkelijk afgesloten, er is nog niet eens naar zijn gegevens gezocht en hij spamde inderdaad, maar toch, het had betrekking op hem, dus tja, shit happens.
Maar dat dan iemand die er níets mee te maken heeft, die ziet dat het in ONZ staat, die geen verdere privacy gegevens ziet staan, die de mensen in kwestie niet eens persoonlijk kent, die dan verder ook niets met het onderwerp zelf te maken heeft en zich dus ook niet persoonlijk aangesproken kan voelen, zich dan tóch genoodzaakt ziet om een overdreven en overtrokken mailtje te sturen naar @home, waarvan hij/zij weet dat er maatregelen genomen zullen worden.
Tja, ik zie het toch nog steeds een beetje als iemand die zijn 65+ buurvrouwtje aangeeft bij de belastingdienst omdat ze een tientje in de week zwart verdient met het oppassen op haar buurjongetje.
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.quote:Op maandag 31 januari 2005 02:55 schreef kastanova het volgende:
Zoals ik al eerder zei, als de persoon in kwestie (b0ng) zelf had gemaild, dan had ik er nog enigszins begrip voor kunnen hebben.
Het stond in onzin, hij werd niet daadwerkelijk afgesloten, er is nog niet eens naar zijn gegevens gezocht en hij spamde inderdaad, maar toch, het had betrekking op hem, dus tja, shit happens.
Maar dat dan iemand die er níets mee te maken heeft, die ziet dat het in ONZ staat, die geen verdere privacy gegevens ziet staan, die de mensen in kwestie niet eens persoonlijk kent, die dan verder ook niets met het onderwerp zelf te maken heeft en zich dus ook niet persoonlijk aangesproken kan voelen, zich dan tóch genoodzaakt ziet om een overdreven en overtrokken mailtje te sturen naar @home, waarvan hij/zij weet dat er maatregelen genomen zullen worden.
Man wat ben jij serieus zegquote:Op maandag 31 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
of dat er mensen zijn die het als serieuze bedreiging zien, en het te ver vinden gaan..quote:Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef gfree het volgende:
[..]
Het had een hoop gescheelt als je niet z'n IP-nummer online had gezet. Het mag dan in onzin staan, het geeft toch aan dat je er serieus mee bezig bent geweest.
Je had natuurlijk kunnen verwachten dat iemand dat niet pikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |