Tracklistings..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef ranja het volgende:
Welk album is dit?
1.TG
2.R
3.UW
4.ABZ
5.N
6.S
7.H
8.FIW
9.AF
10.DS
11.P
die leren broekquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef ranja het volgende:
en ze ziet er nog steeds erg aardig uit, als ik aan die clip van Can't fight the moonlight denk
beter dan vicky pollard in zo'n broekquote:
of daffydquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef Jostie het volgende:
[..]
beter dan vicky pollard in zo'n broek(TVP)
daffyd, the only gay in the village. Uit de zeer briljante comedy little britainquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daffy Duck in een leren broek?![]()
On-topic: geen idee eigenlijk, maar vanwege liedje 3 gokje op Nina hagen band.
wat trouwens precies dezelfde acteur isquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmz, I see your point..
[afbeelding]
dan moet je toch nog een paar herkennen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daffy Duck in een leren broek?![]()
On-topic: geen idee eigenlijk, maar vanwege liedje 3 gokje op Nina hagen band.
Dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:22 schreef Bimmel het volgende:
the mama's & the papa's?
nee hoor, ik was wat anders doen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:15 schreef pyl het volgende:
Okay, dan doe ik een poging om de zaak vlot te trekken (in de hoop dat Bartrid me dat niet kwalijk neemt). Wie?
[afbeelding]
Dat kan ik niet geloven Bimmel; ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef Bimmel het volgende:
Opgezocht: Nooit van gehoord
same here....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef Bimmel het volgende:
Opgezocht: Nooit van gehoord
Pyl...shhhh...stil maar. Het komt allemaal wel weer goed. Ik zoek zo wel weer een leuke SF vraag voor je opquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geloven Bimmel; ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.![]()
Vreemd. Iemand weleens van Robert-Jan Stips gehoord?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef bartrid het volgende:
same here....
Mmm, nee die anderequote:
O ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef ranja het volgende:
Supersister dan?
Ja, die is toch van Doe Maar?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
robert jan stips ken ik natuurlijk wel.
oh ik dacht dat die in van dik hout zat.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, die is toch van Doe Maar?![]()
Tweede van rechts.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
robert jan stips ken ik natuurlijk wel.
Wie isquote:wanted to be Princess Leia; instead, she became an '80s new wave icon. Before becoming the lead singer of
,
auditioned for Star Wars; however, she did not win the role.
in 1979 after the departure of the Los Angeles band's original vocalist. When
's suggestive single
debuted on new wave radio stations in 1982,
's blunt, R-rated dialogue provided a raunchy alternative to the frigid, robotic singing of many synth pop artists, many of whom were men. The critics weren't impressed, but
's good looks and British-sounding vocals, a cross between Pat Benatar's tough girl tone and Annie Lennox's chilly croon, helped
create a cult following on MTV, especially with the music videos for
and
berlin inderdaad...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:32 schreef bartrid het volgende:
terri nunn en berlin.
met de hartelijke dank voor de voorzet, anders had ik hem niet geweten!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:34 schreef Bimmel het volgende:
[..]
berlin inderdaad...![]()
Joe teek mei bref awaaaaaaayyyyyyaayayayayayayaaaa
Doe maar een hintkrant vraagje als dankquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
met de hartelijke dank voor de voorzet, anders had ik hem niet geweten!
Bartrid +1quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:32 schreef bartrid het volgende:
terri nunn en berlin.
Hard-core-metal-loungequote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ziet er een beetje lounge-achtig uit.....
Neen niet lawn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:22 schreef ranja het volgende:
Is het Lawn? Lijkt er een beetje op. Dan zou het album Backspace zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:12 schreef bigshadow het volgende:
Zero 7, maar ik ken die hoes heel anders. Album is dan When it Falls, ik heb daarvan een paarse hoes
Ranja, je moet me niet overschatten hequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:46 schreef ranja het volgende:
Hothouse flowers?
ik noem maar een ierse band
Gevraagd? iig, dat is wel het goede antwoord TSE +1quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Frames lijkt me dan. Maar die heb ik nooit gevraagd. Hmmm.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:00 schreef bartrid het volgende:
maar is dat mailtje erbij pakken niet hetzelfde als opzoeken?
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebiedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gevraagd? iig, dat is wel het goede antwoord TSE +1
En bartrid, je hebt gelijk dat het misschien valt onder opzoeken maar vanuit mezelf geredeneerd is dat ik die mailtjes doorscan en verwijder. Iig, het was wel een beetje suggestief![]()
Ja, laten we ervan uitgaan dat de speler zelf wel kan oordelen/beslissen of het opzoeken is of niet. Ik wil gewoon graag snel het punt uitdelenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebied![]()
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja.![]()
Waar zijn GLO, Newbiedobiedoo, Scrutinizer wanneer je ze nodig hebt?
da's niet zo erg als je in amsterdam woont, anders is het best lulligquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...![]()
![]()
Nou, als ik vanochtend iets in de Metro lees wat vanmiddag gevraagd wordt mag ik toch wel antwoorden, heb ik het toch niet opgezocht?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:06 schreef bartrid het volgende:
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebied![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, als ik vanochtend iets in de Metro lees wat vanmiddag gevraagd wordt mag ik toch wel antwoorden, heb ik het toch niet opgezocht?Maar als er iets gevraagd wordt en daarna pak ik de Metro erbij en ga bladeren op zoek naar de juiste pagina en type het dan over, dan mag het niet
![]()
Maar dat lijkt me nogal duidelijk eigenlijk
Best lullig dus...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
da's niet zo erg als je in amsterdam woont, anders is het best lullig
Ai! Dagje te laat dus..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...![]()
![]()
Nou, ik hoefde niet uit Engeland te komen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:34 schreef bartrid het volgende:
oeps. Dat is vervelend inderdaad. Ver moeten reizen?
nachtelijke files zijn vervelend inderdaad....Zo ben ik eens een keer naar de Oosterpoort in groningen gereden voor een concert (vanuit den haag) en op de terugweg ook vet vast gestaan, met afgesloten wegen en zo....Geloof dat we om 4 uur 's nachts een keer thuis waren.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, ik hoefde niet uit Engeland te komen...
Maar al met al toch wel (heen + terug) anderhalf uur in de auto gezeten (ook dankzij een nachtelijke file)...
Ja...quote:
Nee, dit is aan Imageshack/PicServer/Fok! (waar de fout ook mag liggen) gerichtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:39 schreef ranja het volgende:
Joy division - Failures
Beck - Loser
Prodigy - No good
Linda Ronstadt - You're no good
Madness - Embarresment
Billy the kid - I'm a loser
Dinosaur jr. - Don't
U2 - Bad
Consolidated - You suck
Destiny's child - No no no
niet persoonlijk opvatten he
ach toen ik met kerst terugvloog naar Nederland dacht ik dat m'n vlucht om 2 uur zou gaan. Hij kwam echter om 2 uur in Nederland aan dus moest ik een extra ticket kopen....Ik was exhter gefixeerd op 2 uur....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja...
Stom hè. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Temeer daar ik van tevoren nog de site gecheckt had. Maar ja, als je eenmaal gefixeerd bent op een datum, ontgaan de juiste signalen je.
quote:A serious discussion of's musical attributes must thoroughly ignore technical ability; they have none.
and guitarists
and
locked horns in a badly played riff-fest with drummer
, sounding as if he's dropping pots and pans on the floor. Surprisingly, with all of their hip attitude and condescending, arty indifference,
was capable of creating some great trash rock.
Ik heb geen idee wat 'metallic ruckus' is maar het klinkt om een of andere reden niet zo positiefquote:You either loved them or loathed them (some did both), but it was difficult to ignore the bawling, intentionally crude, anti-musicianship coughed up by. A bunch of scuzzy-looking juveniles from Washington, D.C. and led by a young punk rockin' bohemian hipster wannabe named
,
created an unholy metallic ruckus that was part serious avant-garde noise wail, part nonsense pose. Considering their limited skills, narcissistic tendencies, and drug-cult mythologizing, there is a sizable body of work from this band.
American Josti bandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:50 schreef ranja het volgende:
nee, gewoon gitaren en drums en potten en pannen en een hoop kabaal
Pardon?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ramones?
Oh? Maar wel uit New York?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:25 schreef ranja het volgende:
als ik nou zeg dat ik ook niet wist dat ze uit Washington kwamen
A-muzikaal???!!! You must be f**ing joking! Mijn alltime muzikale helden zijn nog nooit zo beledigd!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Que?Als er één groep is, die eigenlijk a-muzikaal was, waren het de Ramones wel...
Meteen goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef GLO het volgende:
OK, ff schiften dan. Live album zegt me zo ff niks. Maar Sonic Youth bestaan nog, dus die vallen af. Tja, dan begin ik maar met de eerste Jon Spencer-band, Pussy Galore.
Jij denkt dat iemand de Ramones durft te beschrijven als 'herrie en potten en pannen'?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Que?Als er één groep is, die eigenlijk a-muzikaal was, waren het de Ramones wel...
Tja, misschien dat het import-New Yorkers waren? Of AMG vergist zich gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen goed.
Bij PG staat dus Washington, bij Blues Explosion staat NYC.
Glo +1
(live album is In te red, opgenomen in CBGB)
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Terence Trent D'Arby?
Was? Je bedoelt dat-ie dood is?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was deze meneer?
[afbeelding]
quote:On July 16, 1981, .... was driving to a business meeting on the Long Island Expressway near Jericho, NY, when his car was rear-ended by a tractor-trailer. The accident caused his gas tank to explode, killing the singer/songwriter in the process.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anouk?
Wie kent ze nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef ranja het volgende:
K-otic?
hahaha Captain_Redbeard heeft een Animal Collective trauma ontwikkeldquote:
Ik heb even je topic erbij gepakt, ik zou er bijna een tvp inzetten voor evt volgende vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef ranja het volgende:
Soms helpt het wel als je m'n voorkeuren een beetje kent
Niet huilen. Ik wil het best lezen hoor (hoewel op dit moment beter van niet natuurlijk), maar ik weet helemaal niet van dat topic af. Waar kan ik dat vinden dan? O wacht, ik zie het al. Denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Ik heb een heel leuk topic waarin ik mensen bands aanraadt en mensen mij bands aanraden, dit alles in 1 specifiek genreNou heb ik daar gisteravond (gister!) een tip in gepost en nu vraag ik daarnaar ter controle en gewoon niemand die het weet
Niemand die het leest
Daar kon toch op zijn minst eenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Topic gelezen. Mag ik nu het antwoord posten?
Ik las hem als eerste!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Topic gelezen. Mag ik nu het antwoord posten?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, het is echt mijn eer te na, stel maar een nieuwe vraag![]()
Deze nachtegaal zit er warmpjes bijquote:
Tong80 +1quote:Zanger Helmut Lotti is de rijkste Vlaamse showbizz-artiest. Dat blijkt uit een lijst van zeventien Vlaamse euromiljonairs dat het Belgische mannenblad 'Menzo'. Lotti's persoonlijk vermogen wordt geschat op bijna 7,3 miljoen euro.
Die bedoelde ik niet, maar wel grote Aha-Erlebnisquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En anders Revolting cocks en Dog eat dog bijv.
Aldo Struyfquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eagles of Death Metal sowieso. Maar over de Mark Lanegan Band twijfel ik nog even. Ik had deze niet in gedachten. Kan iemand bewijzen dat deze ook goed is? Kan het zo 1-2-3 niet vinden via Google.![]()
Inderdaad het klopt. Ik zat te zoeken op Tim Vanhaemel, of die er eventueel bij speelde, maar kon er niets over vinden. Verder had ik verwacht dat iemand wel Fear Factory zou zeggenquote:
Ja we weten wel wanneer we ze moeten stellen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:51 schreef de_man_in_beige het volgende:
Grrr, mis ik hier toch wel net 3 Belgenvragen op rij...![]()
![]()
Ja! Die bedoelde ik! Christian Olde Wolbers!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Verder had ik verwacht dat iemand wel Fear Factory zou zeggen![]()
Uiteraard. Al lijkt Morrissey niet ergquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
Hij lijkt wel heel erg op een vriend van mij (die inderdaad Smiths fan is)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Uiteraard. Al lijkt Morrissey niet erg
Inclusief uitroeptekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Arbeid Adelt!
Recycling is oke!quote:Op zondag 30 januari 2005 00:06 schreef GLO het volgende:
Ik heb het opgezocht, had het idd niet geweten. Heb wel een lp (jawel, vinyl) van die band, maar niet de gevraagde.
Die, ja. Collector's item; zijn er maar 250 van geperst.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Of heb je 'Chi Pratica Lo Impare A Zoppicare'?
quote:Op zondag 30 januari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Lucky bastard.
Sleep tightquote:Trust
Ja, het spijt me, ik ben niet zo super expertquote:Op zondag 30 januari 2005 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Hebt gij het ook al opgezocht, o bigshadow?
Je zit het gewoon te verraden, zak hooi.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:37 schreef GLO het volgende:
Een leuke vervolgvraag zou zijn: welke Belgische band lijkt qua naam erg op Zoppo?
Maar aangezien de man-in-beige er niet is, hou ik 'm maar voor me, wegens te onbekend
Ik had het anders wel geweten, maar nu heeft het inderdaad weinig zin meer om te antwoorden.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je zit het gewoon te verraden, zak hooi.
Hans v/d Tocht als Call TV presentator flashback.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:37 schreef GLO het volgende:
Een leuke vervolgvraag zou zijn: welke Belgische band lijkt qua naam erg op Zoppo?
Maar aangezien de man-in-beige er niet is, hou ik 'm maar voor me, wegens te onbekend
Zop Hopopquote:Op zondag 30 januari 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
glo: zeppo of captain zeppo?
quote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je zit het gewoon te verraden, zak hooi.
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hans v/d Tocht als Call TV presentator flashback.![]()
De paarden willen nietquote:Op zondag 30 januari 2005 15:54 schreef GLO het volgende:
[..]![]()
![]()
Om de een of andere reden dacht ik dat de vraag afgefloten was.Stuur de paarden maar op me af.
![]()
En meteen goed ook!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Berkery het volgende:
Creed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |