Dat kan ik niet geloven Bimmel; ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef Bimmel het volgende:
Opgezocht: Nooit van gehoord
same here....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef Bimmel het volgende:
Opgezocht: Nooit van gehoord
Pyl...shhhh...stil maar. Het komt allemaal wel weer goed. Ik zoek zo wel weer een leuke SF vraag voor je opquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geloven Bimmel; ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.![]()
Vreemd. Iemand weleens van Robert-Jan Stips gehoord?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef bartrid het volgende:
same here....
Mmm, nee die anderequote:
O ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef ranja het volgende:
Supersister dan?
Ja, die is toch van Doe Maar?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
robert jan stips ken ik natuurlijk wel.
oh ik dacht dat die in van dik hout zat.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, die is toch van Doe Maar?![]()
Tweede van rechts.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
robert jan stips ken ik natuurlijk wel.
Wie isquote:wanted to be Princess Leia; instead, she became an '80s new wave icon. Before becoming the lead singer of
,
auditioned for Star Wars; however, she did not win the role.
in 1979 after the departure of the Los Angeles band's original vocalist. When
's suggestive single
debuted on new wave radio stations in 1982,
's blunt, R-rated dialogue provided a raunchy alternative to the frigid, robotic singing of many synth pop artists, many of whom were men. The critics weren't impressed, but
's good looks and British-sounding vocals, a cross between Pat Benatar's tough girl tone and Annie Lennox's chilly croon, helped
create a cult following on MTV, especially with the music videos for
and
berlin inderdaad...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:32 schreef bartrid het volgende:
terri nunn en berlin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |