Jij denkt dat iemand de Ramones durft te beschrijven als 'herrie en potten en pannen'?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Que?Als er één groep is, die eigenlijk a-muzikaal was, waren het de Ramones wel...
Tja, misschien dat het import-New Yorkers waren? Of AMG vergist zich gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Meteen goed.
Bij PG staat dus Washington, bij Blues Explosion staat NYC.
Glo +1
(live album is In te red, opgenomen in CBGB)
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Terence Trent D'Arby?
Was? Je bedoelt dat-ie dood is?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was deze meneer?
[afbeelding]
quote:On July 16, 1981, .... was driving to a business meeting on the Long Island Expressway near Jericho, NY, when his car was rear-ended by a tractor-trailer. The accident caused his gas tank to explode, killing the singer/songwriter in the process.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anouk?
Wie kent ze nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef ranja het volgende:
K-otic?
hahaha Captain_Redbeard heeft een Animal Collective trauma ontwikkeldquote:
Ik heb even je topic erbij gepakt, ik zou er bijna een tvp inzetten voor evt volgende vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef ranja het volgende:
Soms helpt het wel als je m'n voorkeuren een beetje kent
Niet huilen. Ik wil het best lezen hoor (hoewel op dit moment beter van niet natuurlijk), maar ik weet helemaal niet van dat topic af. Waar kan ik dat vinden dan? O wacht, ik zie het al. Denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Ik heb een heel leuk topic waarin ik mensen bands aanraadt en mensen mij bands aanraden, dit alles in 1 specifiek genreNou heb ik daar gisteravond (gister!) een tip in gepost en nu vraag ik daarnaar ter controle en gewoon niemand die het weet
Niemand die het leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |