Die bedoelde ik niet, maar wel grote Aha-Erlebnisquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En anders Revolting cocks en Dog eat dog bijv.
Aldo Struyfquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eagles of Death Metal sowieso. Maar over de Mark Lanegan Band twijfel ik nog even. Ik had deze niet in gedachten. Kan iemand bewijzen dat deze ook goed is? Kan het zo 1-2-3 niet vinden via Google.![]()
Inderdaad het klopt. Ik zat te zoeken op Tim Vanhaemel, of die er eventueel bij speelde, maar kon er niets over vinden. Verder had ik verwacht dat iemand wel Fear Factory zou zeggenquote:
Ja we weten wel wanneer we ze moeten stellen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:51 schreef de_man_in_beige het volgende:
Grrr, mis ik hier toch wel net 3 Belgenvragen op rij...![]()
![]()
Ja! Die bedoelde ik! Christian Olde Wolbers!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Verder had ik verwacht dat iemand wel Fear Factory zou zeggen![]()
Uiteraard. Al lijkt Morrissey niet ergquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
Hij lijkt wel heel erg op een vriend van mij (die inderdaad Smiths fan is)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Uiteraard. Al lijkt Morrissey niet erg
Inclusief uitroeptekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Arbeid Adelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |