quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
Hij lijkt wel heel erg op een vriend van mij (die inderdaad Smiths fan is)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Uiteraard. Al lijkt Morrissey niet erg
Inclusief uitroeptekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Arbeid Adelt!
Recycling is oke!quote:Op zondag 30 januari 2005 00:06 schreef GLO het volgende:
Ik heb het opgezocht, had het idd niet geweten. Heb wel een lp (jawel, vinyl) van die band, maar niet de gevraagde.
Die, ja. Collector's item; zijn er maar 250 van geperst.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Of heb je 'Chi Pratica Lo Impare A Zoppicare'?
quote:Op zondag 30 januari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Lucky bastard.
Sleep tightquote:Trust
Ja, het spijt me, ik ben niet zo super expertquote:Op zondag 30 januari 2005 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Hebt gij het ook al opgezocht, o bigshadow?
Je zit het gewoon te verraden, zak hooi.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:37 schreef GLO het volgende:
Een leuke vervolgvraag zou zijn: welke Belgische band lijkt qua naam erg op Zoppo?
Maar aangezien de man-in-beige er niet is, hou ik 'm maar voor me, wegens te onbekend
Ik had het anders wel geweten, maar nu heeft het inderdaad weinig zin meer om te antwoorden.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je zit het gewoon te verraden, zak hooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |