Gevraagd? iig, dat is wel het goede antwoord TSE +1quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Frames lijkt me dan. Maar die heb ik nooit gevraagd. Hmmm.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:00 schreef bartrid het volgende:
maar is dat mailtje erbij pakken niet hetzelfde als opzoeken?
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebiedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gevraagd? iig, dat is wel het goede antwoord TSE +1
En bartrid, je hebt gelijk dat het misschien valt onder opzoeken maar vanuit mezelf geredeneerd is dat ik die mailtjes doorscan en verwijder. Iig, het was wel een beetje suggestief![]()
Ja, laten we ervan uitgaan dat de speler zelf wel kan oordelen/beslissen of het opzoeken is of niet. Ik wil gewoon graag snel het punt uitdelenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebied![]()
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja.![]()
Waar zijn GLO, Newbiedobiedoo, Scrutinizer wanneer je ze nodig hebt?
da's niet zo erg als je in amsterdam woont, anders is het best lulligquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...![]()
![]()
Nou, als ik vanochtend iets in de Metro lees wat vanmiddag gevraagd wordt mag ik toch wel antwoorden, heb ik het toch niet opgezocht?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:06 schreef bartrid het volgende:
ik bewaar ze namelijk dus voor mij zou het opzoeken zijn, maar als je ze scant en weggooit en de naam is blijven hangen is dat natuurlijk geen opzoeken. Het vage schemergebied![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, als ik vanochtend iets in de Metro lees wat vanmiddag gevraagd wordt mag ik toch wel antwoorden, heb ik het toch niet opgezocht?Maar als er iets gevraagd wordt en daarna pak ik de Metro erbij en ga bladeren op zoek naar de juiste pagina en type het dan over, dan mag het niet
![]()
Maar dat lijkt me nogal duidelijk eigenlijk
Best lullig dus...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
da's niet zo erg als je in amsterdam woont, anders is het best lullig
Ai! Dagje te laat dus..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier ben ik. En ja, ik ben daar idd een weggevertje misgelopen. Jammer, niets aan te doen. Erger was dat ik gisteravond voor Jan Lul voor de poort van de Melkweg stond, omdat ik dacht dat Kasabian speelde...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |