Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Koffieboon het volgende:
Ik ga er van uit dat de ticket verkoop via ticketservice gaat, dan heeft het geen zin om naar een dorp te gaan of naar een stad (behalve de drukte). Het systeem gaat via een landelijk reserve systeem dus niet dat elke balie een aantal kaarten heeft, maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
Inderdaad, koffieboon mist het punt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?
Ik mist het punt niet zie: behalve de druktequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Inderdaad, koffieboon mist het punt.
Als er weet ik veel hoeveel man voor je staan ben je om 10.30 aan de beurt, staat er niemand voor je dan ben je om 10 uur aan de beurt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef Koffieboon het volgende:
[..]
Ik mist het punt niet zie: behalve de drukte
Ik ben liever aan de beurt voordat alle kaarten verkocht zijn, jij niet?quote:maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge prijzen? Wat gaat zo'n kaartje kosten dan?
http://www.ticketmaster.nl/html/lastestsnews.htmI?l=NLquote:Prijzen: Staanplaats veld ¤69; Zitplaatsen ¤70, ¤65, ¤61, ¤57, ¤53.
Leuk advies, maar ik dacht gelijk wat er in jouw ondertitel staatquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Eh, 2e kolom al gezien?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjes
(postkantoren stoppen ook bij de H)
Jammer alleen dat de tijd van de voorberdrukte mooie kaarten die je bij de VVV kon kopen ver achter ons licht. Ticketservice werkt met Postkantoren BV en GWK.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:19 schreef Koffieboon het volgende:
In ieder geval, in een grote stad waar ze een ticketservice hebben, hebben ze vast ook wel een afgelegen VVV kantoor, ik doe het altijd zo, dan ga ik naar het vvv kantoor om de tickets te halen.. Daar krijg je meestal ook nog een kop koffie bij het wachten!
Haha .. wat een stommeling ben ik ook ... totaal overheen gekekenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Eh, 2e kolom al gezien?
Schiphol en Zaandam staan er ook gewoon bij.
En dit zijn idd niet alle postkantoren in Nederland, maar wel alle postkantoren in Nederland waar je kaarten kan kopen. (volgens de ticketmaster site)
Er staat op hun site dat het kopen van tickets alleen geldt als je op 24 januari 2005 al lid was. Nu lid worden heeft dus geen zin meer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef kriele het volgende:
Op 1 februari gaan de kaarten in de verkoop in Nederland op hun site. Op 5 februari gaan ze in de voorverkoop bij de ticketservice.
Dus, of lid worden van de site of ze kopen bij de ticketservice.
Waarschijnlijk zul je daar echt niet in je eentje staan hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:12 schreef Murray het volgende:
Maar hoeveel uur van te voren zou je naar het postkantoor moeten?
Ik heb echt geen zin om daar in m'n eentje om 12 uur 's nachts te gaan staan.
om 12 uur denk ik nog wel...quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul je daar echt niet in je eentje staan hoor.![]()
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:11 schreef Cutie het volgende:
Eerste concert? Komen er meer dan?
http://kartenhaus.de/quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef juliusbackpacking het volgende:
Hoe kan je eigenlijk aan kaarten voor Duitsland komen oid?
Mojo heeft een optie voor nog 2 dagen. zodra eerste concert is uitverkocht gaat 2de concert in de vvk.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:49 schreef VilleRoy het volgende:
Zag net dat in Belgie het concert is uitverkocht. Verkoop ging gisteren van start dus dat is niet zo vreemd. Echter is er geen 2e concert in de verkoop gegaan, dus wie zegt dat dit in Nederland wel het geval zal zijn ???
ik houdt je wel warmquote:Op maandag 31 januari 2005 22:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat wordt vroeg voor het postkantoor liggenMaar die kaartjes zal ik krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:29 schreef Murray het volgende:
Deze is voor belgië...
[afbeelding]
Maar heeft iemand al zo'n kaartje voor de Arena gezien?
Zal wel mee vallen, de TMF awards worden bij tabakszaken (o.a. Primera) en de Free Record Shop verkocht, U2 bij Postkantoor, VVV en het GWK. Weinig te neuken dusquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:37 schreef Frangk het volgende:
Ik hoor net dat de TMF awards dan ook in de verkoop gaan, 5 februari.
Hebben we tenminste wat te neuken bij het postkantoor.
![]()
Mijn ervaring is dat men wel gewoon netjes aansluit. Maar goed, das 4 jaar beschaving terug.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:18 schreef juliusbackpacking het volgende:
hoe werkt dat nou eigenlijk?
Ik komt daar om 6 uur aan oid, bent nummer 4, maar is het niet zo dat zodra het postkantoor open gaat iedereen naar binnen wil stormen? en het geen kont uit maakt hoelang je er al stond?
ik geloof niet dat mensen netjes in de rij gaan staan. Iemand ervaring?
Ik zit in Amsterdam, dus ik ga wel naar " Amsterdam Plein 40-45 nr. 1 "quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
HAHA hier nog zo een (vroeger althans), toen kleine vvv kantoren nog kaarten verkochten was het nog makkelijk. In een gat van driehonderd bewoners een kaartje voor Guns&Roses kopen! Werkte altijdquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ga ongeveer 30 keer per jaar naar een ticketservice concert en wij hebben binnen onze groep waterdichte aanvalsstrategiën ontworpen!
Die ga ik uiteraard niet verklappen, maar als je even logisch nadenkt...
Dat kun je natuurlijk ook doen, zeggen dat je bij Ticketservice werktquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:43 schreef ezzi het volgende:
Meestal houden de mensen zelf ook bij wie eerst aan de beurt is. Ik werk zelf bij een verkooppunt van Ticketservice en als ik nummertjes ga uitdelen hebben de mensen zelf onderling ook al nummertjes uitgegeven zodat het eerlijk gaat. Ik ga trouwens naar buiten met de nummertjes voordat we de deuren opendoen. Dan hebben mensen ook geen kans om voor te gaan dringen of zo. En als ik 's morgens kom om naar binnen te gaan krijg ik genoeg opmerkingen dat ik voordring dus daar zal wel goed op gelet worden.
Nou, misschien tot morgen dan he!
Maar die worden via de FRS verkocht, dus daar hebben de U2-fans geen last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:43 schreef HuubTuub het volgende:
Het aardige is ook nog dat vandaag de kaarten voor de TMF awards in de verkoop gaan. Da's weer een lekkere planning
Ow het is weer een ticketboxevenement, vaag gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die worden via de FRS verkocht, dus daar hebben de U2-fans geen last van
Ziekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef HuubTuub het volgende:
10:02,
http://www.marktplaats.nl(...)tkaartjes/242137.htm
Zo leuk is dat anders niet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Tokay het volgende:
Whehehe, je kunt niet eens op de Ticketservice site komen.
en kopen allemaal 6 kaarten tegelijkertijd natuurlijk om ze over 1 weeek al tegen flink gestegen prijzen te verkopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:07 schreef Jspr45 het volgende:
ik vrees dat 99% achter het net zal vissen. Alleen die echte dumb ass fans zitten daar met complete tenten...
Ik hoop het, dat de voorverkoop over een paar weken begint. Als alles een beetje goed gaat, kan ik dan weer lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:06 schreef HuubTuub het volgende:
het 2de (en 3de) concert zal ook wel snel in de verkoop gaan.
Hier in de Delftse courant stond in het persbericht dat U2 op 13, 15 en 16 juli in de AA zou staan.
Ja, bijzonder hufterig vind ik dat. Ik heb al geen 70 euro voor een kaartje over, laat staan meer. Denk dat mn vriend ook wel afhaakt als het nog duurder zou worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:08 schreef erikh het volgende:
[..]
en kopen allemaal 6 kaarten tegelijkertijd natuurlijk om ze over 1 weeek al tegen flink gestegen prijzen te verkopen
Ik hoop het niet, al die hardcore fans zullen dan wel weer gaan kamperen en blijven er nog minder over, met een beetje geluk hebben ze no way genoeg geld om vandaag voor alle 3 de concerten te kopen maar zoals het er nu naar uitziet krijgen ze die toch wel. Klote ticketservice sitequote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat de voorverkoop over een paar weken begint. Als alles een beetje goed gaat, kan ik dan weer lopen.
Ik denk dat, net als bij Madonna, direct na de uitverkoop van het 1ste concert in de verkoop gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat de voorverkoop over een paar weken begint. Als alles een beetje goed gaat, kan ik dan weer lopen.
Vandaag is alleen het eerste concert in de voorverkoopquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:10 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, al die hardcore fans zullen dan wel weer gaan kamperen en blijven er nog minder over, met een beetje geluk hebben ze no way genoeg geld om vandaag voor alle 3 de concerten te kopen maar zoals het er nu naar uitziet krijgen ze die toch wel. Klote ticketservice site![]()
Wat een lulquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh had ik een mijnheer van ticketservice om 5 minuten voor 10 aan de telefoon. Zegt ie dat ik te vroeg ben ! Dus ik zeg dat we dan nog even 5 minuten gezellig zouden kletsen saampjes.
Zit ik 4 minuten met hem te kletsen...... hangt ie me met nog 1 minuut te gaan op![]()
Het zou ook niet eerlijk zijn he... en ik had het ook gedaan denk ik.quote:
Hij ging zeker koffie drinken!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh had ik een mijnheer van ticketservice om 5 minuten voor 10 aan de telefoon. Zegt ie dat ik te vroeg ben ! Dus ik zeg dat we dan nog even 5 minuten gezellig zouden kletsen saampjes.
Zit ik 4 minuten met hem te kletsen...... hangt ie me met nog 1 minuut te gaan op![]()
Klopt. Kreeg net smsje dat 1e uitverkocht is en 2e zo gaat beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:25 schreef Seborik het volgende:
2de concert zou zo in de verkoop moeten gaan volgens iemand bij het postkantoor
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
quote:Klikt u a.u.b. niet op de browser buttons "verder" en "terug" om op deze website verder te bladeren en terug te keren. Deze twee buttons kunnen problemen veroorzaken indien u tickets koopt en tot error-meldingen leiden.
damn nu al?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:32 schreef ondeugend het volgende:
2e concert ook bijna uitverkocht
En sites bouwen kunnen ze ook al niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
gvd zit je met 3 telefoons te bellen 4 pcs kom je op de site om te betsellen gooit ie je eruit
kut ticketmaster![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:32 schreef ondeugend het volgende:
2e concert ook bijna uitverkocht
Mijn bron is iemand bij het postkantoor. Maar ook daar zal men elkaar willen panieken denk ik.quote:
Je mag mevrouw zeggen.quote:
Nou, ik kom wel op de site, maar kan geen kaarten krijgen. dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:31 schreef BRITTJE het volgende:
Grrrrrr... bereikbaarheid van lik me reet. hoe kan het dat jullie wel op ticketservice kunnen?
Ik krijg een rederict page en dan "kan de server niet vinden"blka bla bla....
* is best wel geirriteerd nu*
quote:
Neuh. M'n vriend staat nog steeds te wachten... En veldkaarten 2e concert zijn op.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef Jspr45 het volgende:
Ik doe dit ook nooit meer ask gewoon om 6 uur op postkantoor had gestaan hak nu kaarten vor 2de concert!!
Geen garantie hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef Jspr45 het volgende:
Ik doe dit ook nooit meer ask gewoon om 6 uur op postkantoor had gestaan hak nu kaarten vor 2de concert!!
En ik had nog geen eens kaarten op het schermquote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
in een dorp of gehucht zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Jspr45 het volgende:
ik heb nu een meisje die heb ze gewoon ging gewoon ff om 9 uur naar postkantoor heeft nu kaarten... :| ik Flip hem hier... (take me out)
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Jspr45 het volgende:
ik heb nu een meisje die heb ze gewoon ging gewoon ff om 9 uur naar postkantoor heeft nu kaarten... :| ik Flip hem hier... (take me out)
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik had net via de telefoon kontakt maar daar wordt al standaard de verbinding verbroken wegens de enorme drukte
Werkt jim van idols daar dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:51 schreef X-Phantom-X het volgende:
[..]
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangen![]()
Ik heb haar nog maar 1 keer mogen aanhoren.... nu steeds weer in gesprek.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:51 schreef X-Phantom-X het volgende:
[..]
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangen![]()
Dan heeft iemand hem tenminste eindelijk eens goed in z´n ballen geschoptquote:
Die denken gewoon: "Ze blijven het toch wel proberen." Ik denk niet dat ze hierdoor minder kaarten verkopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef jasjenl het volgende:
Hm, gaat dat reserveren via internet altijd zo beroerd bij ticketservice bij dit soort evenementen? Je zou toch denken dat ze wel genoeg ervaring met dit soort situaties hebben en de capaciteit van de servers er op aanpassen... Volgens mij gaat 't niks meer worden met dat reserveren via hun site
dat zal hun wat interessenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef jasjenl het volgende:
Hm, gaat dat reserveren via internet altijd zo beroerd bij ticketservice bij dit soort evenementen? Je zou toch denken dat ze wel genoeg ervaring met dit soort situaties hebben en de capaciteit van de servers er op aanpassen... Volgens mij gaat 't niks meer worden met dat reserveren via hun site
Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Wiranata het volgende:
YESSSSS we hebben kaarten voor de 3e!!!!!!! Veldplaatsen wel te verstaan!!!
Gratz!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Wiranata het volgende:
YESSSSS we hebben kaarten voor de 3e!!!!!!! Veldplaatsen wel te verstaan!!!
Waarom juist nu? En niet over een paar weken, dan kan ik weer lopen als alles een beetje goed gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:54 schreef Wiranata het volgende:
3e gaat in de verkoop!!!!!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Maraca het volgende:
Yes ik heb een kaartje![]()
Als ik mag gaan van mijn ouders en die jongen hem niet op het laatste moment doorverkoopt dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:11 schreef X-Phantom-X het volgende:
"U bent verbonden met Ticketservice. Helaas IS al onze operator in gesprek"
En dan crash je zo alsnog .....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:14 schreef X-Phantom-X het volgende:
"U heeft 3 minuten om deze pagina te completeren.
Na 3 minuten worden deze tickets vrijgegeven"
En ik wacht al 8 minuten......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is al wakker vanaf 7:00 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef nr.126 het volgende:
Sommigen onder jullie denken echt dat het eenvoudig kaartjes online bestellen is als er tegelijkertijd DUIZENDEN mensen daartoe een poging doen
Word wakker!
Voor WIE ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Klote U2-fans.
Probeer al een uur kaartjes te kopen voor Jack Johnson, wordt alles geblokkeerd omdat mensen zonodig naar de preken van Bono willen luisteren.
![]()
![]()
Anders flikker je ff op...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Klote U2-fans.
Probeer al een uur kaartjes te kopen voor Jack Johnson, wordt alles geblokkeerd omdat mensen zonodig naar de preken van Bono willen luisteren.
![]()
![]()
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef nr.126 het volgende:
Sommigen onder jullie denken echt dat het eenvoudig kaartjes online bestellen is als er tegelijkertijd DUIZENDEN mensen daartoe een poging doen
Word wakker!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
12! Aso....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
Dataverkeer op een hele dag ja, als hier opeens een paar duizend man tegelijkertijd zitten gaat de boel ook op z'n gat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
290 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:23 schreef Jspr45 het volgende:
http://www.euroteam.info/subeventdetail.asp?event=Concerts&subevent=Netherlands
Onderaan.... Ff Normaal doen!!
tja, beetje mazzel (eigenlijk behoorlijk veel mazzel) en 4 erg koude (maar gezellige) uurtjesquote:
Lucky you...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
ik heb helemaal niks aangetrokken....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef ondeugend het volgende:
Kom ik tot de ontdekking dat ik in de haast om naar de telefoon en pc te komen mijn t-shirt en trui achterstevoren aan heb getrokken vanmorgen.
Was ook heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:26 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
Lucky you...
respect voor al die gasten die echt uren in de kou hebben gelegen voor een kaartje... de volgende keer lig ik ook weer voor de deur, maar nu ben ik ook blij met de via internet gereserveerde veldkaarten voor de vrijdag....
enne om 6:30 uur had ik nog 2 uur slapen te gaan![]()
Oehhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:30 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks aangetrokken....
Ticketservice heeft de zaakjes prima voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:22 schreef BRITTJE het volgende:
Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat die site nu te verwerken krijgt is vele malen meer dan Fok! ooit op 1 moment zal krijgen...
Zijn nu tienduizenden mensen tegelijk bezig om kaartjes te bestellen.
Daar kan geen server tegen op. En zeker die van Fok! niet.
Dit verwachten ze ook wel. Maar er is niet tegen op te boksen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:47 schreef Eibertje het volgende:
Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?
Hier staat een overzichtje. 118/119 zijn een beetje hetzelfde verhaal als waar ik nu kaarten voor heb, alleen dan wat lager. Wel redelijk dichtbij, dat kun je als voordeel zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Staanplaatsen zijn altijd beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Yup, helaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef err het volgende:
kan ik ophouden met f5-en en me doodergeren?
Dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
Toen ik gister voor Plato in Groningen langs fietste om 16.00uur zaten er daar al mensen voor de deur met ligbedden![]()
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef whosvegas het volgende:
Nou, ik ga maar eens ontbijten
Gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef BRITTJE het volgende:
We kunnen altijd nog naar Jack Johnson (of hoe die dude ook mag heten) hahahaha![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Of een FOK! meeting in Duitsland voor u2.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:07 schreef whosvegas het volgende:
Een Fok meeting bij Jack Johnson organiseren?
Hoe kom je eigenlijk aan kaarten voor Duitsland?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of een FOK! meeting in Duitsland voor u2.
In Wien zijn nog kaarten te krijgen via internet. Dat is alleen zes uur rijden, maar ik ga ze toch maar reserveren nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan kaarten voor Duitsland?
Yep... maar niet online of per telefoon.quote:
Lijkt me leuk... *grin*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:07 schreef whosvegas het volgende:
Een Fok meeting bij Jack Johnson organiseren?
En ws. is het een open podium, aangezien ze ook kaarten verkopen voor achter het podium.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:58 schreef jasjenl het volgende:
[..]
Hier staat een overzichtje. 118/119 zijn een beetje hetzelfde verhaal als waar ik nu kaarten voor heb, alleen dan wat lager. Wel redelijk dichtbij, dat kun je als voordeel zien.
Cool, met wie ga je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep... maar niet online of per telefoon.
Dan zou ik maar een verrekijker meenemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:21 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kon er net een bestellen t.w.v. 53 Euro, geen idee waar je dan zit.
Stelletje eikelsquote:Aangeboden: U2 concert kaarten voor vrijdag 15 juli in de Amsterdam Arena. Zitplaatsen vak 425 ingang Noord A rij 1.
Prijs rond de 150 euro
Juist niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:26 schreef whosvegas het volgende:
Dan zou ik maar een verrekijker meenemen.
Ik heb het niet gedaan, maar ik dacht laat ik het hier even melden voor de fans die nog geen kaarten hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een verrekijker meenemen.
Ik zit er twaalf rijen achter, zal ze op de kop spugen als ze ze niet kwijt raken!quote:
Volgens mij worden de kaarten achter het podium niet verkocht toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Juist niet.
Met de 53 euro kaarten zit je achter het open podium.
Dichtbij dus.
Jawel:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
Volgens mij worden de kaarten achter het podium niet verkocht toch?
[afbeelding]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=59966&l=NL&C=quote:RANG 1: Arena Staanplaatsen *** RANG 2: Zitplaatsen; vak 103 t/m 107, helft van vak 108 en 119, vak 120 t/m 122 *** RANG 3: Zitplaatsen; vak 101, 102, 110, 111, 117, 118, 123, 124, helft van 108 en 119, 404 t/m 406, 420 t/m 422 *** RANG 4: Zitplaatsen; vak 125 t/m 129, 225, 229, 402, 403, 407, 409, 417, 419, 423, 424 *** RANG 5: Zitplaatsen; vak 401, 425 *** RANG 6: Zitplaatsen; vak 426 t/m 430 *** RANG 7: Zitplaatsen; vak 112 t/m 116, 212, 216, 410 t/m 416
Goh... dan zou ik liever rang 7 dan rang 6 hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=59966&l=NL&C=
Blijkbaar is het podium dus net zoiets als bij de Elevation tour, geen achterdoek of iets anders.
Mja dat doek was best wel transparant toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
Bij de elevation-tour hadden ze trouwens wél iets van een doek achter, waarop schaduwen werden geprojecteerd, en later dan dat filmpje bij Bullet the blue Sky..
Doe dat!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zit er twaalf rijen achter, zal ze op de kop spugen als ze ze niet kwijt raken!
Dat redt bono nooit meerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:26 schreef err het volgende:
wanneer is het eerste concert, in maart toch? Kijk uit naar de playlist
Ik hoop dat ze dit keer the unforgetable fire eens uit het stof halen
Gewoon het nummer een paar noten lager spelen, dat doen ze (en andere bands) wel vaker.quote:
In de Arena zijn twee podium-opstellingen mogelijk: noord of oost.quote:Op zondag 6 februari 2005 09:44 schreef loezzie het volgende:
is het trouwens zeker dat het podium op noord staat?? dat kan ik nl nergens terugvinden ...
Zo staat het op de website van de Amsterdam Arena, en als je naar de rang indeling van de kaartjes kijkt, blijkt ook dat het podium aan de noordkant staat.quote:Op zondag 6 februari 2005 09:44 schreef loezzie het volgende:
is het trouwens zeker dat het podium op noord staat?? dat kan ik nl nergens terugvinden ...
Ik zag gisteren nog op tv een reclame waar je nog kaartjes voor de 16de kan bestellen?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
16 Juli gaat het gebeuren.. Ik begin al warm te lopen moet ik zeggen. Zijn er nog mensen die pas recentelijk een kaartje hebben gescoord of nog een kaartje zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |