quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Jspr45 het volgende:
ik heb nu een meisje die heb ze gewoon ging gewoon ff om 9 uur naar postkantoor heeft nu kaarten... :| ik Flip hem hier... (take me out)
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik had net via de telefoon kontakt maar daar wordt al standaard de verbinding verbroken wegens de enorme drukte
Werkt jim van idols daar dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:51 schreef X-Phantom-X het volgende:
[..]
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangen![]()
Ik heb haar nog maar 1 keer mogen aanhoren.... nu steeds weer in gesprek.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:51 schreef X-Phantom-X het volgende:
[..]
Ja, dat nasale stemmetje begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangen![]()
Dan heeft iemand hem tenminste eindelijk eens goed in z´n ballen geschoptquote:
Die denken gewoon: "Ze blijven het toch wel proberen." Ik denk niet dat ze hierdoor minder kaarten verkopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef jasjenl het volgende:
Hm, gaat dat reserveren via internet altijd zo beroerd bij ticketservice bij dit soort evenementen? Je zou toch denken dat ze wel genoeg ervaring met dit soort situaties hebben en de capaciteit van de servers er op aanpassen... Volgens mij gaat 't niks meer worden met dat reserveren via hun site
dat zal hun wat interessenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:55 schreef jasjenl het volgende:
Hm, gaat dat reserveren via internet altijd zo beroerd bij ticketservice bij dit soort evenementen? Je zou toch denken dat ze wel genoeg ervaring met dit soort situaties hebben en de capaciteit van de servers er op aanpassen... Volgens mij gaat 't niks meer worden met dat reserveren via hun site
Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Wiranata het volgende:
YESSSSS we hebben kaarten voor de 3e!!!!!!! Veldplaatsen wel te verstaan!!!
Gratz!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Wiranata het volgende:
YESSSSS we hebben kaarten voor de 3e!!!!!!! Veldplaatsen wel te verstaan!!!
Waarom juist nu? En niet over een paar weken, dan kan ik weer lopen als alles een beetje goed gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:54 schreef Wiranata het volgende:
3e gaat in de verkoop!!!!!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Maraca het volgende:
Yes ik heb een kaartje![]()
Als ik mag gaan van mijn ouders en die jongen hem niet op het laatste moment doorverkoopt dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:11 schreef X-Phantom-X het volgende:
"U bent verbonden met Ticketservice. Helaas IS al onze operator in gesprek"
En dan crash je zo alsnog .....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:14 schreef X-Phantom-X het volgende:
"U heeft 3 minuten om deze pagina te completeren.
Na 3 minuten worden deze tickets vrijgegeven"
En ik wacht al 8 minuten......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is al wakker vanaf 7:00 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef nr.126 het volgende:
Sommigen onder jullie denken echt dat het eenvoudig kaartjes online bestellen is als er tegelijkertijd DUIZENDEN mensen daartoe een poging doen
Word wakker!
Voor WIE ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Klote U2-fans.
Probeer al een uur kaartjes te kopen voor Jack Johnson, wordt alles geblokkeerd omdat mensen zonodig naar de preken van Bono willen luisteren.
![]()
![]()
Anders flikker je ff op...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Klote U2-fans.
Probeer al een uur kaartjes te kopen voor Jack Johnson, wordt alles geblokkeerd omdat mensen zonodig naar de preken van Bono willen luisteren.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |