Hij ging zeker koffie drinken!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh had ik een mijnheer van ticketservice om 5 minuten voor 10 aan de telefoon. Zegt ie dat ik te vroeg ben ! Dus ik zeg dat we dan nog even 5 minuten gezellig zouden kletsen saampjes.
Zit ik 4 minuten met hem te kletsen...... hangt ie me met nog 1 minuut te gaan op![]()
Klopt. Kreeg net smsje dat 1e uitverkocht is en 2e zo gaat beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:25 schreef Seborik het volgende:
2de concert zou zo in de verkoop moeten gaan volgens iemand bij het postkantoor
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
quote:Klikt u a.u.b. niet op de browser buttons "verder" en "terug" om op deze website verder te bladeren en terug te keren. Deze twee buttons kunnen problemen veroorzaken indien u tickets koopt en tot error-meldingen leiden.
damn nu al?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:32 schreef ondeugend het volgende:
2e concert ook bijna uitverkocht
En sites bouwen kunnen ze ook al niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
gvd zit je met 3 telefoons te bellen 4 pcs kom je op de site om te betsellen gooit ie je eruit
kut ticketmaster![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:32 schreef ondeugend het volgende:
2e concert ook bijna uitverkocht
Mijn bron is iemand bij het postkantoor. Maar ook daar zal men elkaar willen panieken denk ik.quote:
Je mag mevrouw zeggen.quote:
Nou, ik kom wel op de site, maar kan geen kaarten krijgen. dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:31 schreef BRITTJE het volgende:
Grrrrrr... bereikbaarheid van lik me reet. hoe kan het dat jullie wel op ticketservice kunnen?
Ik krijg een rederict page en dan "kan de server niet vinden"blka bla bla....
* is best wel geirriteerd nu*
quote:
Neuh. M'n vriend staat nog steeds te wachten... En veldkaarten 2e concert zijn op.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef Jspr45 het volgende:
Ik doe dit ook nooit meer ask gewoon om 6 uur op postkantoor had gestaan hak nu kaarten vor 2de concert!!
Geen garantie hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef Jspr45 het volgende:
Ik doe dit ook nooit meer ask gewoon om 6 uur op postkantoor had gestaan hak nu kaarten vor 2de concert!!
En ik had nog geen eens kaarten op het schermquote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
in een dorp of gehucht zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Jspr45 het volgende:
ik heb nu een meisje die heb ze gewoon ging gewoon ff om 9 uur naar postkantoor heeft nu kaarten... :| ik Flip hem hier... (take me out)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |