een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef nr.126 het volgende:
Sommigen onder jullie denken echt dat het eenvoudig kaartjes online bestellen is als er tegelijkertijd DUIZENDEN mensen daartoe een poging doen
Word wakker!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
12! Aso....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
Dataverkeer op een hele dag ja, als hier opeens een paar duizend man tegelijkertijd zitten gaat de boel ook op z'n gat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
290 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:23 schreef Jspr45 het volgende:
http://www.euroteam.info/subeventdetail.asp?event=Concerts&subevent=Netherlands
Onderaan.... Ff Normaal doen!!
tja, beetje mazzel (eigenlijk behoorlijk veel mazzel) en 4 erg koude (maar gezellige) uurtjesquote:
Lucky you...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
ik heb helemaal niks aangetrokken....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef ondeugend het volgende:
Kom ik tot de ontdekking dat ik in de haast om naar de telefoon en pc te komen mijn t-shirt en trui achterstevoren aan heb getrokken vanmorgen.
Was ook heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:26 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
Lucky you...
respect voor al die gasten die echt uren in de kou hebben gelegen voor een kaartje... de volgende keer lig ik ook weer voor de deur, maar nu ben ik ook blij met de via internet gereserveerde veldkaarten voor de vrijdag....
enne om 6:30 uur had ik nog 2 uur slapen te gaan![]()
Oehhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:30 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks aangetrokken....
Ticketservice heeft de zaakjes prima voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:22 schreef BRITTJE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |