een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef nr.126 het volgende:
Sommigen onder jullie denken echt dat het eenvoudig kaartjes online bestellen is als er tegelijkertijd DUIZENDEN mensen daartoe een poging doen
Word wakker!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
12! Aso....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
om 6.30 bij Postkantoor gaan staan, nummertje 57 en 58. 2de concert mogelijkheid op laatste zit plaatsen, niet gedaan en vervolgens de eerste 12 staanplaatsen voor Zaterdag gefixt
Ben zooooooo blij
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
Dataverkeer op een hele dag ja, als hier opeens een paar duizend man tegelijkertijd zitten gaat de boel ook op z'n gat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
290 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:23 schreef Jspr45 het volgende:
http://www.euroteam.info/subeventdetail.asp?event=Concerts&subevent=Netherlands
Onderaan.... Ff Normaal doen!!
tja, beetje mazzel (eigenlijk behoorlijk veel mazzel) en 4 erg koude (maar gezellige) uurtjesquote:
Lucky you...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef merino het volgende:
Ben zooooooo blij
ik heb helemaal niks aangetrokken....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef ondeugend het volgende:
Kom ik tot de ontdekking dat ik in de haast om naar de telefoon en pc te komen mijn t-shirt en trui achterstevoren aan heb getrokken vanmorgen.
Was ook heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:26 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
Lucky you...
respect voor al die gasten die echt uren in de kou hebben gelegen voor een kaartje... de volgende keer lig ik ook weer voor de deur, maar nu ben ik ook blij met de via internet gereserveerde veldkaarten voor de vrijdag....
enne om 6:30 uur had ik nog 2 uur slapen te gaan![]()
Oehhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:30 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks aangetrokken....
Ticketservice heeft de zaakjes prima voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef erikh het volgende:
[..]
een website zoals fok hanteert ook enorm veel dataverkeer per ndag en kan het ook aan. Ticketservice heeft zijn boeltje gewoon niet goed voor elkaar
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:22 schreef BRITTJE het volgende:
Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat die site nu te verwerken krijgt is vele malen meer dan Fok! ooit op 1 moment zal krijgen...
Zijn nu tienduizenden mensen tegelijk bezig om kaartjes te bestellen.
Daar kan geen server tegen op. En zeker die van Fok! niet.
Dit verwachten ze ook wel. Maar er is niet tegen op te boksen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:47 schreef Eibertje het volgende:
Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?
Hier staat een overzichtje. 118/119 zijn een beetje hetzelfde verhaal als waar ik nu kaarten voor heb, alleen dan wat lager. Wel redelijk dichtbij, dat kun je als voordeel zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Staanplaatsen zijn altijd beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Yup, helaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef err het volgende:
kan ik ophouden met f5-en en me doodergeren?
Dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
Toen ik gister voor Plato in Groningen langs fietste om 16.00uur zaten er daar al mensen voor de deur met ligbedden![]()
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef whosvegas het volgende:
Nou, ik ga maar eens ontbijten
Gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef BRITTJE het volgende:
We kunnen altijd nog naar Jack Johnson (of hoe die dude ook mag heten) hahahaha![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |