als je echt 0,0 moeite wilt doen om iets zelf uit te zoeken (www.google.com of blader even een U2 topic door) dan verdien je geen antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tja
Prijzen intresseren mij in principe niet, vroeg me alleen af hoeveel ik mee zou moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan had je misschien ook de vraag anders moet stellen en niet het topic binnen moeten komen als een totale n00b die op het laatste moment bedenkt dat die ineens fan is van U2 en ook effe wat kaartjes wilt regelen.
De kaartprijs van de concerten is al bijna 2 weken bekend. Dus dat had je allang kunnen vinden.
ik zoek vaak genoeg op google om een medefokker te helpen (alleen vandaag al 2x in het 'ik zoek een nummer' topic) Vraag je 1 keer iets en krijg je zo'n zielige antwoordenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:10 schreef merino het volgende:
[..]
als je echt 0,0 moeite wilt doen om iets zelf uit te zoeken (www.google.com of blader even een U2 topic door) dan verdien je geen antwoord
ok dan zo: de vraag is TE simpel voor een normaal antwoord...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zoek vaak genoeg op google om een medefokker te helpen (alleen vandaag al 2x in het 'ik zoek een nummer' topic) Vraag je 1 keer iets en krijg je zo'n zielige antwoorden
ja he, zieligquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:14 schreef calvobbes het volgende:
Achgut... Wat is D.Rose toch zielig
Helpen wij gemene Fok!ertjes hem niet aan een antwoord dat binnen een paar seconden is te vinden
vriendelijk is kennelijk niet bekend onder sommige hier, maar wat je aangeeft is wel juist.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef nipeng het volgende:
Hou het vriendelijk mensen
Jullie hebben inmiddels meer energie verdaan aan reacties dan een verwijzing naar de ticketmastersite zou hebben gekost.
hoeft niet hoor.Ben bij Madonna om 9:00 naar de verkooppunten (2 stuks) gegaan en gewoon 12 kaartjes kunnen bemachtiggenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, nog een pilsje, dan pitten, morgen 6.15 gaat de wekker.
Ben dan toch te laat, maar we zullen zien
Agossiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
luie varkens
als jij ook maar half zo hard gewerkt hebt vandaag als mij dan zou je al moe zijn.
Ik kan het best opzoeken maar nam aan dat er wel Fokker waren die het me zo konde vertellen.
Kennelijk zitten de meest sociale fokkers niet hier
ik heb het inmiddels al opgezochtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ook leuk: ouders die een huis verbouwen en ALLES wat niet meer wordt gebruikt, weggooiendus ook de tuinstoelen die ik mee had kunnen nemen.... incl kussens. Nou ja, dan maar zo.
En D.Rose: www.mojo.nl www.u2fanclub.nl en das wat anders dan googlenin de tijd dat jij tegen alles in ging, had je de prijzen van alle landen waar de tour komt al kunnen opzoeken
Je zei net ergens iets in de trant van "zo'n dingen" dus kom je vol;gens mij uit Limburg dus heb je een zachte g en dus kun je bij mij al niks meer verkeerd doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels al opgezocht
Het is geen kwestie van lui zijn, maar ging er van uit dat ander mij, net als ik hen, zouden willen voorzien van info die zij al hadden.
damn, ik spreek Limburgsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zei net ergens iets in de trant van "zo'n dingen" dus kom je vol;gens mij uit Limburg dus heb je een zachte g en dus kun je bij mij al niks meer verkeerd doen![]()
*kuch* het wordt tijd dat ik ga, letterlijk en figuurlijk.
En dan ben je toch niet de eerstequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben al kaartjes voor de U2 concert![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben al kaartjes voor de U2 concert![]()
![]()
waar ga je?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dan ben je toch niet de eerste
eej bun ie nog nie weg, schiet op man, zo komm ie vul te laot.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga eerst naar Winterswijk, dan sjees ik door naar Doetinchem, en dan zie ik wel of het qua wachtenden veel scheelt.... alhoewel ik D'chem qua stad meer vertrouw zeg maar....
tenzij je perse staanplaatsen wil hebben natuurlijk...of niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:13 schreef Bayswater het volgende:
50.000:150verkooppunten:6kaartjes= iets van 67 personen die voor je mogen staan in het slechtste geval
ja, in theorie. De arena staat gereserveerd voor 13, 15 en 16 juli. De vraag is alleen wanneer die kaarten in vvk gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef D.Rose het volgende:
Wellicht plakken ze er nog een concert aan als het binnen no time is uitverkocht, ze hebben een paar dagen 'over'
ik mag aannemen gelijk nadat concert 1 is uitverkochtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef err het volgende:
[..]
ja, in theorie. De arena staat gereserveerd voor 13, 15 en 16 juli. De vraag is alleen wanneer die kaarten in vvk gaan
zie het kaartje van de arena Het podium komt tot halverwege vak 119, alles wat daarnaast zit is niet beschikbaar. Zicht op de achterkant van het podium is dus niet mogelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:06 schreef AgeEll het volgende:
waar staat in hemelsnaam dat podium.
op de site van ticketbox staat dat je overal kaartjes kan kopen. voor elk vak. ik snap er niks. in de lengte kost bijna 70 en acher de doelen 53.
sta ik dan tegen een acherkant van een podium aan te kijken ofzo.
geldklopperij vind ik het. waarom zo duur.
koop t wel maar ben het niet mee eens.
Ook weer zoiets. Kan ik beter wachten tot concert 2 in de vvk gaat om zodoende betere kans op goede kaarten te hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag aannemen gelijk nadat concert 1 is uitverkocht
3 uur geleden stonden er in Eindhoven bij diverse punten al zo'n twintig wachtendenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Reena het volgende:
Ik was van plan om 8.00 uur in de rij te gaan staan, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat DAT al vrij laat is....of eerder er naar toe gaan....of gokken dat het goed komt....hmmmmmm
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:05 schreef err het volgende:
[..]
zie het kaartje van de arena Het podium komt tot halverwege vak 119, alles wat daarnaast zit is niet beschikbaar. Zicht op de achterkant van het podium is dus niet mogelijk
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 06:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gek![]()
Het zier er idd naar uit dat ze een podium zonder achterdoek hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 06:36 schreef AgeEll het volgende:
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gek![]()
Flikker toch op met dat gezeik. Die dure kaartjes hebben niks met Mojo te maken. Hier zijn de kaartjes veel goedkoper dan in andere landen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:19 schreef Pinpas het volgende:
Iedereen verder veel suc6 met het kopen van een veels te duur kaartje![]()
Zo houden jullie allemaal mooi het monopolie van Mojo in stand en worden de kaartjes alleen maar duurder in de toekomst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |