Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
bidden dat ze in slaap vallen en om 5 over 10 wakker worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
Is toch gezellig, radiootje mee, een pot drank. Zo vaak gebeurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz..... ik ga toch maar vanavond.... Bovendien ga ik een reportage schrijven (ben correspondent) en dus wordt het wachten weer min of meer beloond....
Het is wel fucking koud hoor... en ZO druk al.....
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:28 schreef merino het volgende:
ik dacht echt met 6 uur morgen ochtend goed te zitten
Ik ga zo maar effies langs fietsen om te polsen
ikke welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
neew die mensen zijn echt gekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
what stopped you?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef merino het volgende:
[..]
ikke wel
Heb belooft dat ik kaartjes zou regelen en krijg er in ruil een gratis kaartje voor. En heb het ook bij de Stones gedaan en daar wou ik veel minder graag heen dan U2.
Ben voor de Elevation tour destijds bijna (!!) uit Frankrijk terug gereden om het concert te bezoeken...
de afstandquote:
nee man vet lachu juist. Beetje zuipen, blowen, muziek luisteren, ruzie maken met de buren, lolletje maken met de politie, enzquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee die maken ze over 2 weken bekend.
Dat hangt ervan waar je ze koopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:52 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel zijn ze ook alweer inc administratiekosten voor de staplaatsen?
Stel je die vraag nu aan je zelf??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent echt dom of doet alleen maar zo?
okquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent echt dom of doet alleen maar zo?
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef prinsrob het volgende:
Hoe laat gaat het postkantoor open? Op de site staat 9 uur, maar om 8 uur moet ik een trein halen. Dat gaat 'em niet worden dan vrees ik?
Kut.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef greatgonzo het volgende:
vvk begint pas om 10.00, al gaat het postkantoor om 6 uur open, dan krijg je nog de kaarten niet eerder
Dan is vier uur op je benen staan voor een postkantoor ook wel genoeg. Ik sta de hele week al achterlijk vroeg op, maar dan levert het geld op in plaats van dat ik moet betalen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.
lol dat is ook wel weer logischquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.
had je verwacht dat de vvk om 7.30 zou beginnen ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:57 schreef prinsrob het volgende:
Kut.
per adres verschillend denk ik....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef Waxxer het volgende:
En hoe gaat dat dan verder? Ik bedoel, krijg je nummertjes ofzo of stel je hebt een klantennummer en je bent aan de beurt en dan zeggen ze nee nee nee die voorverkoop begint om 10u pak maar een nieuw nummertje????
Nee, gehoopt. Ik had 8 uur verwacht, dan had ik de eerste moeten zijn, trein vertrekt om 8:03 en is vlak bij het postkantoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
had je verwacht dat de vvk om 7.30 zou beginnen ofzo?
Als jij denkt dat een dag voor de vvk begint, dat de kaartprijs niet bekend is, dan moet je ook niet raar opkijken als iemand een lollig antwoord geeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er ook nog niet achterlijke mensen hier die een normale vraag wel normaal kunnen beantwoorden
Lieve schat: www.mojo.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er ook nog niet achterlijke mensen hier die een normale vraag wel normaal kunnen beantwoorden
Nee, iig niet aan luie varkens zoals jij!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel zijn die servicekosten nou?
En dat zal ongeveer 5 euro per kaartje zijn. Geen idee wat het precies is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:55 schreef calvobbes het volgende:
Dat hangt ervan waar je ze koopt.
Administratiekosten zijn via Internet anders, dan wanneer je ze op het postkantoor koopt.
En hoe duur de kaartjes zelf zijn kun je wel terug vinden in één van de vele U2 topics.
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tjaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een dag voor de vvk begint, dat de kaartprijs niet bekend is, dan moet je ook niet raar opkijken als iemand een lollig antwoord geeft.
Als je een beetje moeite had gedaan, had je allang zelf kunnen weten hoe duur de kaartjes zijn.
luie varkensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Nee, iig niet aan luie varkens zoals jij!
Zoek en gij zult vinden...
Dan had je misschien ook de vraag anders moet stellen en niet het topic binnen moeten komen als een totale n00b die op het laatste moment bedenkt dat die ineens fan is van U2 en ook effe wat kaartjes wilt regelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |