In Nederland kun je morgen gewoon kaartjes via het internet kopen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar waarom worden de kaartjes niet via online ticketservice verkocht??
Ik had ze besteld via de exclusieve voorverkoop voor leden van U2.com en tot mijn verbazing kreeg ik ze vandaag al binnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij al een kaartje hebt (hoeveel kosstte ie?)
Wat zijn de servicekosten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik had ze besteld via de exclusieve voorverkoop voor leden van U2.com en tot mijn verbazing kreeg ik ze vandaag al binnen.
Ze waren ongeveer 70 euro per stuk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:13 schreef Bayswater het volgende:
Schijnt dat valse kaartjes te herkennen zijn aan de 2e letter A van het woord Arena. Die is dan met een hoofdletter geschreven in plaats van een kleine.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:14 schreef berc het volgende:
ow nu loopt het topic opeens helemaal dood
haha, wou ook ff kijken hoeveel er hier al zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
Kreeg net doorgebeld dat er hier in Alphen a/d Rijn al 25 man zitten...![]()
Dit is ook al geen goed nieuws.quote:Bewolking heeft de overhand. Hier en daar klaart het ook op en lokaal komt mist voor.Vanuit het zuidoosten stroomt wat drogere lucht het land in,waardoor de kans op opklaringen toeneemt.
Tijdens brede opklaringen daalt het kwik in het zuidoosten vannacht tot iets onder nul.In het noordwesten wordt het niet kouder dan 3 graden.
De nachten daarna maken meer plaatsen kans op lichte vorst.Verder blijft het vrijwel droog.Vooral na het weekeinde gaat de zon steeds meer schijnen.
Ja en jij dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Mijn slaapzak gevuld met kussens ligt btw nog steeds vooraan.
Tsja, je moet weleens naar het toilet, valt het slot er ineens op.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Jij hebt gewoon je slaapzak daar vorige week neergelegd, en morgenvroeg om 5 voor 10 dan ga je naar je plekje toe?
heb je hier een bron van? Het zou me wel Uber goed uitkomen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tsja, je moet weleens naar het toilet, valt het slot er ineens op.
25 januari 2005 12:30u
U2 geeft mogelijk drie concerten in Nederland
De Ierse groep staat in elk geval op 13 juli in de Amsterdam Arena.
De voorverkoop begint zaterdag 5 februari. Bij grote belangstelling geeft U2 nog twee extra concerten in Nederland. Dan staat de groep óók op 15 en 16 juli in de Amsterdam Arena.
gelukkig is het een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:19 schreef Bayswater het volgende:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/17422/10033/0
Albert Verlinde dus![]()
Stuk of 2, 3...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:18 schreef Murray het volgende:
Ik rij zo even naar het postkantoor... es kijken of er al mensen zitten...
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
bidden dat ze in slaap vallen en om 5 over 10 wakker worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
Is toch gezellig, radiootje mee, een pot drank. Zo vaak gebeurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz..... ik ga toch maar vanavond.... Bovendien ga ik een reportage schrijven (ben correspondent) en dus wordt het wachten weer min of meer beloond....
Het is wel fucking koud hoor... en ZO druk al.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |