Lachuh, ik wil ook gaan, maar niet eerder dan ergens midden in de nacht, ik gok dat 't dan wel moet lukken....keep us posted please.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Staan nu al 5 stoelen, maar heb niet meer dan 3 personen gezien (nu zelfs maar 2).
Godallemachtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:11 schreef Bayswater het volgende:
In Spijkenisse zitten momenteel 2 mensen op twee tuinstoelen al voor het postkantoor![]()
als dat je hogere levens doel is, is alleen postnatale abortus nog een optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Bikkels zijn het
je moet er wat voor over hebben om in Hart van Nederland te komen
Heee, waar ga jij heen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Lachuh, ik wil ook gaan, maar niet eerder dan ergens midden in de nacht, ik gok dat 't dan wel moet lukken....keep us posted please.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef H.Flick het volgende:LAAAAAAA LAAAAAAAAA LAAAAAAA LAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Ja enne... vanavond dus proberen he enzo en dan hopen dat hetlukt en dat ik niet de 100e ben die er gaat staan en hopen dat het gezellig is en niet dat ik denk goh wat is het rustig en dat ik dan naar het verkeerde postkantoor ga en ga zo maar door weet je wel.
Dus.![]()
De grotere postkantoren in het land....ikzelf denk naar Durkum te gaan, enige grote in de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee, waar ga jij heen dan?Ik ga nl ook
Wat is dat nou voor een onzin redenatie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef greatgonzo het volgende:
morgen om 8 uur voor het postkantoor, met nog een vriend van me. We hebben denk ik maar 8 kaartjes nodig, maar de rest verpatsen we wel weer. Gewoon 12 kaartjes halen dus.
Idd, laat een beetje sociaal ook kaartjes over voor de mensen die achter je in de rij staan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin redenatie?
Waarom niet gewoon zoveel kaartjes kopen als je nodig hebt?
Ik ga naar Winterswijk denk ik, hopende dat het daar niet zo gigadruk zal zijn als in Durkum. Ik woon d'r net tuss'n in, ik kom uut Dinxper. Moar a'k mos kie- z'n tuss'n 't postkantoor of d'n VVV van Durkum, dan we'k nie woar ik 't beste kan stoan. Foi foi, tis mien wa....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:37 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
De grotere postkantoren in het land....ikzelf denk naar Durkum te gaan, enige grote in de buurt
*mod waarschuwt wegens onnodige psychische kwelling*quote:
In Nederland kun je morgen gewoon kaartjes via het internet kopen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar waarom worden de kaartjes niet via online ticketservice verkocht??
Ik had ze besteld via de exclusieve voorverkoop voor leden van U2.com en tot mijn verbazing kreeg ik ze vandaag al binnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij al een kaartje hebt (hoeveel kosstte ie?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |